کاهش امتیاز قبولی در سیستم نیروی متخصص فدرال

بازدیدکنندگان : 30243 نفر 1396/07/24
کاهش امتیاز قبولی در سیستم نیروی متخصص فدرال

کاهش امتیاز قبولی در سیستم نیروی متخصص فدرال

مقدار نمره لازم در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) برای دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) برای مهاجرت کانادا از طریق سیستم انتخابی اکسپرس اینتری در تاریخ 20 سپتامبر 2017 به 433 نمره کاهش یافت.
این کمترین آستانه امتیاز CRS از زمان تغییر سیستم در اوایل ماه ژوئن است. قرعه کشی پیشین که در تاریخ 6 سپتامبر انجام شد، آستانه امتیازی 435 را دارا بود.
متقاضیان دریافت ITA , 90 روز برای ارائه درخواست کامل برای اقامت دائم، که شامل اسناد و مدارک شخص می شود, فرصت دارند. وزارت مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) جهت تکمیل و پردازش درخواستها ظرف شش ماه تلاش خواهد کرد. از آنجایی که اکسپرس اینتری اولین بار در ماه ژانویه 2015 معرفی شد، اکثر پرونده های متقاضیان درشش ماه اخیر پردازش شده اند.
در آخرین قرعه کشی تعداد کل ITA های صادر شده امسال تا کنون به 69.420 دعوت رسیده است ، بیش از دو برابر33.782 دعوتی که در کل سال گذشته صادر شد. تعداد کل ITA های صادر شده از ژانویه 2015 در حال حاضر به 134.265 رسیده است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

نحوه ورود به قرعه کشی اکسپرس اینتری

برای ورود به قرعه کشی اکسپرس اینتری ودریافت نمره CRS ، افراد باید تحت یکی از برنامه های فدرال مهاجرت اقتصادی کانادا مانند برنامه نیروی کار متخصص فدرال (FSWC)، برنامه تجربه کانادایی (CEC) یا برنامه فدرال تجارت تخصصی (FSTC) واجد شرایط باشند.
دریافت دعوت نامه
هنگامی که متقاضی در قرعه کشی شرکت داده می شود، وی می تواند نمره و رتبه بندی خود را افزایش دهد, با اقداماتی نظیر کسب دعوت نامه استانی بهتر, بالا بردن توانایی زبانی، کسب پیشنهاد شغلی در کانادا، تکمیل سطح تحصیلات و یا اضافه کردن تجربه کار. علاوه بر این، متقاضیان ممکن است بتوانند با همراهی همسر خود نمره CRS خود را افزایش دهند.
راه های زیادی برای کسب دعوت نامه و ورود به کانادا وجود دارد. استراتژی درست بستگی به شرایط و اهداف فرد یا خانواده دارد. به عنوان اولین قدم، مهم است که گزینه های خود را ارزیابی کرده و به درستی اقدام کنید. اگر واجد شرایط هستید، ورود به قرعه کشی اکسپرس اینتری دنیایی از امکانات را باز می کند، چون این سیستم در حال حاضر راه برنده اصلی مهاجرت اقتصادی به کانادا می باشد.
 

canada_ganji_instagram

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
خسروی1397/03/14
من قبلا هم پرسیدم و جواب ندادید خواهش میکنم مرحمت کنید و بفرمایید که آیا من شرایط رو دارم یا خیر من تمامی نکاته امتیاز بندی federal skill worker رو دارام و تنها یک مشکل وجود داره اونم این هست که من ثابقه کار مربوط به رشته تحصیلیم رو دارم اما همزمان با دوران دانشجوییم هست.
چون اصلا ممکن نیست با توجه به قانون خدمت سربازی من مجالی پیدا کنم که فارغ از تحصیل دو ساله پیاپی کار کنم بنا بر این چاره ای جز پرسش نبود.
آیا با در نظر گرفتن ثوابق کاری بنده در هنگام تحصیل شرایط همچنان فراهم هست یا خیر؟

ممنونم
  • گنجی
  • 1397/03/17
پاسخ دادیم. معمولا این سابقه را قبول نمی کنند. در ایسنتاگرام شرایط تان را توضیح دهید.
کیمیا 1396/09/11
با سلام بنده چندین بار فرم رایگان پر کردم ولی هیچ جوابی نگرفتم
  • گنجی
  • 1396/09/12
پاسخ فقط از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. از طریق ایسنتاگرام و فیس بوک و ... هم دایرکت می توانید نتیجه را جویا شوید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن