ویزای توریستی کانادا

بازدیدکنندگان : 1167570 نفر 1393/11/01
ویزای توریستی کانادا

سفر خوب است مخصوصا اگر با ویزای توریستی کانادا باشد، طبیعت زیبا، آبشارهای دیدنی، مردمی خونگرم، امکانات مدرن و ... مثل یک آهنربا شما را به عنوان توریست به کانادا جذب می کند، از سواحل ونکوور تا فستیوال های مونترال و آبشار نیاگارا شما را وسوسه می کند که برای یک بار هم که شده تعطیلات عید و تابستان را در کانادا بگذرانید. این مطلب ویزای توریستی کانادا را به شما طی ده دقیقه توضیح می دهد.


اگر می خواهید با ویزای توریستی و ورک پرمیت به راحتی در کانادا باشید این متن را بخوانید.
این نوع ویزا انواع مختلفی دارد. یکی از این ویزاها، ویزای توریستی کانادا است. ایرانیانی که باهدف اقامت کوتاه‌مدت جهت دیدن دوستان، خانواده یا تفریح به کانادا سفر می‌کنند باید ویزای توریستی کانادا را بگیرند. اما با این ویزا نمی توانید در کانادا کار و تحصیل کنید و یا اقامت کانادا را به صورت دائم داشته باشید.
همکاران ما در موسسه مهاجرتی گنجی، مسیر اخذ ویزای توریستی کانادا را به بهترین و آسانترین شکل ممکن برای شما انجام می دهند تا با خیالی آسوده از سفر به کانادا لذت ببرید. همچنین با ما در مقاله همراه باشید تا از قیمت ویزای توریستی کانادا و اینکه ویزای توریستی کانادا چند ماهه است اطلاع پیدا کنید.


سرفصل های مهم:

 

پادکست ویزای توریستی کانادا


انواع ویزای توریستی کانادا

انواع ویزای توریستی کانادا

سفر به کانادا با ویزای توریستی2 نوع می باشد که شما نیازی به انتخاب بین دو گزینه ندارید، افسر مهاجرت به کانادا در هنگام بررسی ‎مدارک مورد نیاز اخذ ویزا توریستی کانادا یکی از موارد زیر را برای شما انتخاب می کند، همچنین سوپر ویزانیز شبیه این موارد است:

ویزای سینگل کانادا Canada Single Entry Visa

طبق قانون مهاجرت کانادا، ویزای سینگل کانادا یعنی دارنده ویزای توریستی کانادا فقط 1 بار ورود مجوز ورود به کانادا دارد و پس از ترک کانادا باید مجدد درخواست ویزای توریستی کانادا بدهد. مگر اینکه به آمریکا یا جزایره مستعمره آن برود که ویزای ورود مجدد نیاز ندارد.

ویزای مولتیپل کانادا Canada Multiple Entry Visa

ویزای مولتی کانادا یعنی دارنده آن می تواند به دفعات نامحدود با ویزای توریستی به کانادا ورود و خروج کند، طی هر بار ورود نیز تا 6 ماه در خاک کانادا اقامت داشته باشد. بهتر است تا یک ماه قبل از انقضا تاریخ ویزا وارد خاک کانادا شوید. اگر افسر فرودگاه کانادا تشخیص دهد که شما می توانید داخل کانادا بروید بلافاصله باید تقاضای ویزیتور رکورد انجام دهید که در انتهای متن توضیح خواهیم داد.
ممکن است آفیسر کانادا به شما مجوز حضور کمتر از 6 ماه را با توجه به اظهارات و دلایل شما برای سفر توریستی به کانادا را بدهد. لذا همیشه بلیط رفت و برگشت برای سفر به کانادا تهیه کنید نه بلیط یکسره.

سوپر ویزای کانادا Super Visa

سوپر ویزا یک راه حل موقت برای زندگی کردن شهروندان کانادایی با والدین خود است. اما اگر در قرعه کشی اسپانسرشیپ والدین قبول نشدید و می خواهید والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود را به کانادا بیاورید سوپر ویزا یک راه حل خوب است. 
سوپر ویزا سندی است که از طریق آن والدین، پدربزرگ و مادربزرگ شما حداکثر تا 5 سال اجازه اقامت در کانادا را دارند. همانطور که می دانید ویزای توریستی یا مجوز سفر الکترونیکی را داشته باشید فقط شش ماه اجازه اقامت در کانادا را دارید، پس پنج سال زمان خوبی است.
نکته:
کلیه متقاضیان ویزای توریستی کانادا باید بدانند که هر نوع درخواست ویزا چه تاثیری بر شرایط آنها در کانادا می گذارد. اگر متقاضی برای یک ویزای موقت کانادا اقدام می کند، حتما این اطلاعات در اداره مهاجرت کانادا ثبت خواهد شد و بعدا برای درخواست اقامت دائم کانادا تاثیرگذار خواهد بود.

شرایط ویزای توریستی کانادا

شرایط ویزای توریستی کانادا

برای دریافت ویزای توریستی کانادا که اصطلاحا ویزای مولتی کانادا نامیده می شود، باید مدارک ترجمه شده معتبر را به سفارت کانادا ارائه دهید. خوشبختانه مدارک را به صورت آنلاین می توانید برای سفارت کانادا ارسال کنید. در صورت آشنا بودن با شرایط ویزای توریستی کانادا و فراهم نمودن مدارک مورد نیاز اداره مهاجرت کانادا، شانس خوبی برای دریافت ویزای توریستی کانادا خواهید داشت.
کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی گنجی شرایط ویزای توریستی کانادا را برای هر فرد جداگانه بررسی و چک لیست مناسب برای هر متقاضی را ارائه می دهند که عمده ترین آنها عبارتند از:

  • دارا بودن پاسپورت معتبر که حداقل یکسال اعتبار داشته باشد که بعدا برای پیکاپ پاسپورت مهم است
  • ارائه مدارک تمکن مالی ویزای توریستی کانادا که بستگی به تعداد روزهای ماندن در هتل یا خانه دوست و ... در کانادا دارد
  • مدارک شغلی برای سفارت کانادا و مستندات کافی مرتبط با شغل که لیست بیمه می تواند آن را اثبات کند
  • سلامت جسمی خوب یا بیمه مسافرتی برای ویزای کانادا برای افراد مسن که مورد تایید دولت کانادا باشد
  • ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه از فامیل درجه یک یا سازمان دعوت کننده که هزینه های متقاضی را در کانادا برعهده گیرد
  • اطمینان از دریافت گواهی عدم سو پیشینه برای ویزا و مهاجرت کانادا در ایران یا کشورهایی که بازدید کرده اید


نکته:
اگر برای ویزای توریستی کانادا با پاسپورت ترکیه اقدام می کنید به اسپل اسم خود در پاسپورت ترکیه توجه کنید که با پاسپورت ایرانی مغایرت نداشته باشد.
اگر برای ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا اقدام می کنید، سازمان مهاجرتی گنجی خدمات رایگان دارد.
 

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

برنامه ریزی کلید حل همه مسائل است پس برای موفقیت در کسب ویزای توریستی کانادا باید برنامه ریزی داشته باشید. ما در ادامه مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا که حاصل تجربه چندین ساله آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت کانادا است را بیان می کنیم.
سعی کنید تا اتمام یک مرحله به دنبال مرحله بعدی نباشید. مطمئن باشید که شرایط سفر به کانادا را الان دارید و مثلا تداخلی با زمان مدرسه بچه ها یا کار شما ندارد. لیست مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا را آماده و ترجمه کنید و مطمئن باشید که آیا نیاز به انگشت نگاری سفارت کانادا (بیومتریک کانادا) دارید یا خیر؟ اگر شما مقیم ایران باشید نیازمند انجام انگشت نگاری هستید که خوشبختانه تا ده سال اعتبار دارد. اگر دارنده پاسپورت کشور دیگری باشید نیازی به انجام مراحل ویزا ندارید مثلا ویزای eTA کانادا برای شهروندان بریتانیا با پاسپورت انگلیس فقط نیاز است.
برای اطلاع از مراحل انگشت نگاری ویزای توریستی کانادا به صفحه نحوه انگشت نگاری کانادا مراجعه کنید.

حال که مطمئن شدید شرایط ویزای توریستی کانادا را دارید با خیال راحت برای ویزای کانادا با مراحل زیر اقدام کنید:
مرحله 1:

نکات اخذ ویزای توریستی کانادا را با مشورت با وکیل مهاجرت رعایت کنید

شما باید طبق چک لیست مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا مندرج در وب سایت دولت کانادا برای درخواست ویزای توریستی اقدام فرمایید و اگر شرایط و مدارک کافی ویزای کانادا را داشتید اقدام فرمایید زیرا نقص مدرک باعث ریجکت شدن ویزای توریستی می شود و امکان اعتراض به ریجکت ویزا توریستی کانادا وجود ندارد.
مثلا دارا بودن مدرک 2 دوز واکسن کرونا مهم است، البته بچه های زیر 12 سال که با والدین خود به کانادا سفر می کنند معاف از مدارک واکسن و قرنطینه 14روزه خواهند بود.

مرحله 2:

مدارک ویزای توریستی کانادا را تهیه کنید.

موارد مهم در چک لیست مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا به شرح زیر است اما توجه کنید که اینها فقط مثال است و برای هر فرد در هر کشور متفاوت خواهد بود:
مدارک واکسیناسیون، سوابق ویزاهای قبلی مانند شینگن، بلیط هواپیما به مقصد کانادا، نامه تمکن مالی و پرینت حساب، پاسپورت و ترجمه مدارک شناسایی مانند شناسنامه، برگه وکالت به وکیل در صورت لزوم، تکمیل فرم های اداره مهاجرت کانادا شامل IMM5645، مدارک شغلی و تحصیلی برای فرزندان که اثبات بازگشت شما به ایران بعد از پایان سفر است.

مرحله 3:

درخواست ویزای توریستی کانادا

در وب سایت اداره مهاجرت کانادا به آدرس Canada.ca یک پروفایل بسازید توجه کنید که برای ساخت پروفایل به ایمیل شخصی و رمزعبور نیاز دارید. کلیه مکاتبات با سفارت کانادا برای این ویزای توریستی کانادا با ایمیل شما خواهد بود لذا اطلاعات ایمیل و رمزعبور را بجز وکیل به فرد دیگری ندهید.
سپس مدارک مورد نیاز سفارت کانادا که در مرحله 2 ذکر شد را آپلود کنید. سعی کنید هر فایل آپلود به صورت پی دی اف و کمتر از 4 مگابایت حجم داشته باشد.
در ادامه هزینه بررسی پرونده ویزای توریستی کانادا را با کردیت کارت پرداخت کنید و رسید آن را نگه دارید.

مرحله 4:

انگشت نگاری و بایومتریک ویزای توریستی کانادا را انجام دهید

طبق قانون بعضی کشورها مانند ایران باید برای انگشت نگاری سفارت کانادا (بیومتریک کانادا) اقدام کنند، انگشت نگاری برای ویزای کانادا فرایندی است که طبق ان اطلاعات مربوط به اثرانگشت و تصویر چهره متقاضی ثبت می شود. برای انجام انگشت نگاری می بایست به مراکز وک سنتر سفارت کانادا VFS VAC مراجعه کنید. مدت زمان اعتبار انگشت نگاری کانادا ده سال است.
 

 مراحل ثبت نام آنلاین ویزای توریستی کانادا

علاوه بر روش مراجعه حضوری به سفارت برای درخواست ویزای توریستی کانادا، روش ثبت نام آنلاین نیز وجود دارد که این بهترین روش معرفی شده توسط وبسایت رسمی سفارت کانادا Canada.ca می باشد.

 


 

هزینه ویزای توریستی کانادا

ما اهمیت ویزا و وقت و هزینه صرف شده شما را درک می کنیم. بنابراین کلیه همکاران ما، با تجربه فراوان در این زمینه، نهایت دقت و سعی خود را انجام خواهند داد.
هزینه اخذ ویزای توریستی کانادا، در صورت اقدام به طور شخصی معادل 185 دلار کانادا می باشد که این هزینه شامل ویزا 100دلار و مراحل انگشت نگاری و عکس بیومتریک 85دلار می باشد. همچنین برای ویزای توریستی کانادا نیازمند تمکن مالی و مانده حساب مورد نیاز ویزای کانادا نیز هستید. در صورت نداشتن تجربه کافی و دقیق برای طی کردن مراحل و تکمیل فرم ها و همچنین تسریع روند کار و جلوگیری از هدر رفتن هزینه پیشنهاد می کنیم انجام تمامی مراحل ذکر را به تیم سازمان مهاجرتی گنجی بسپارید.
گردش حساب برای ویزا و تمکن مالی به انگلیسی باشد، گواهی تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا توسط افسران مهاجرت کانادا چک می شود و تخلف از آن 5سال جریمه ورود به کانادا دارد.

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا
تعیین نوع ویزای توریستی کانادا در سفارت و توسط آفیسر تعیین می شود اما تاثیرگذارترین عامل در تعیین مدت زمان و اعتبار ویزای توریستی کانادا افسر مهاجرت خواهد بود . به طور کل مدت اعتبار ویزای مولتی کانادا 10 ساله می باشد اما معمولا اعتبار این ویزا تا پایان اعتبار پاسپورت متقاضی می باشد. دارنده ویزای مالتیپل کانادا باید هر 6 ماه از خاک کانادا خارج شود. مدت زمان اعتبار ویزای سینگل کانادا نیز 6 ماه می باشد و دارنده ویزای سینگل بعد از خروج از خاک کانادا باید مجددا اقدام به درخواست ویزا کند. مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا نیز متفاوت است.


مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا
متقاضیان هر پرونده شرایط خاصی دارند ، نتیجتا زمان بررسی هر پرونده هم متفاوت خواهد بود. از جمله عواملی که تاثیرگذار بر زمان صدور ویزای توریستی کانادا هستند می توان به موارد زیر  اشاره کرد:

  • تابعیت
  • هدف از سفر 
  • شغل
  • سن و... 

همچنین وجود دعوتنامه می تواند به بالا رفتن شانس و کم شدن زمان صدور ویزای توریستی کانادا کمک کند. معمولا زمان جواب ویزای توریستی کانادا برای والدینی که قصد دیدن فرزند خود بعد مدت ها را دارند کوتاه تر خواهد بود.

علت ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا

علت ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا

رد شدن ویزای توریستی کانادا یکی از رایج ترین اتفاق ها در روند درخواست این ویزا،خصوصا برای افرادی دارای تجربه کافی و دقیق در روند تشکیل پرونده و تهیه مدارک نیستند می باشد.
لذا پیشنهاد می شود قبل از هرگونه اقدام حتما با کارشناسان و تیم حرفه ای گنجی در ارتباط باشید.

از موارد مهم رد شدن ویزای توریستی کانادا:

  • داشتن سوءپیشینه
  • نداشتن دلیل و هدف قانع کننده برای سفر
  • نداشتن شرایط شغلی مناسب در کشور مبدا
  • نداشتن سابقه سفر مناسب مانند ویزای شینگن
  • ارائه اطلاعات غلط و یا نقص در پرونده توریستی
  • نداشتن دارایی و یا تمکن مالی کافی
  • تشخیص آفیسر مبنی بر قصد ماندن متقاضی در کانادا



اعتراض به ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا
گاهی اوقات رعایت نکردن برخی موارد که در بالا گفته شد موجب رد شدن ویزای توریستی کانادا می شود.باید این نکته را بدانید که رد شدن تمامی ویزا های اقامت کوتاه از جمله ویزای توریستی کانادا قابل اعتراض نیستند و فقط می توان در مواردی اقدام به رفع ریجکتی کرد. در واقع بعد از ریجکت ویزای توریستی کانادا باید شروع به بررسی و تحقیق در مورد دلایل رد شدن کرد که این دلایل به صورت نامه ای رسمی به متقاضی داده می شود. در این مرحله باید تمامی نواقصی که در نامه رسمی ذکر شده بر طرف شود و مجددا درخواست داده شود.برای بررسی دقیق و کامل نامه ریجکتی می توانید با تیم گنجی
در ارتباط باسید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا

مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا

لیست مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا در پایین درج شده که دارا بودن کردیت کارت، دوربین برای عکس گرفتن و مترجم رسمی جهت ترجمه و تایید مدارک نیز باید وجود داشته باشد:

مدارک ویزای توریستی کانادا:

  • 1. دو قطعه عکس جدید 4*3 رنگی 
  • 2. اصل پاسپورت متقاضی با حداقل یکسال اعتبار
  • 3.ترجمه شناسنامه
  • 4.ترجمه سند ازدواج
  • 5.ترجمه گواهی اشتغال
  • 6. انجام انگشت نگاری و بامتریک
  • 7. تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی
  • 8. دعوتنامه
  • 9. مدارک مالی قوی

 
تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا
مدارک مالی قوی شامل: نامه تمکن مالی بانکی به زبان انگلیسی و دارای مهر امور بین الملل، گردش حساب 6ماهه متقاضی، اجاره نامه و یا سند ملک
 
ویزا با دعوتنامه و بدون دعوتنامه
ارسال دعوتنامه از سوی اقوام درجه یک، دوستان و آشنایان می تواند شانس اخذ ویزای توریستی کانادا را افزایش دهد. ویزا از طریق دعوت نامه مهم است و دعوتنامه ویزای توریستی کانادا به معنای حمایت مالی شخص دعوت کننده از شما می باشد و در صورت نبود دعوتنامه باید با دلایل محکم افسر مهاجرت را قانع کنید که توان پرداخت هزینه ها را دارید. بعد از خروج از خاک کانادا اعتبار دعوتنامه به اتمام می رسد.
آقای گنجی توصیه می کند که ویزای توریستی کانادا بدون دعوت نامه را اقدام نکنید. مگر اینکه شرایط خاص دارید مثلا موکلین سرمایه گذاری کبک و دارندگان پاسپورت دومینیکا شرایط بهتری دارند.

پناهندگی ویزای توریستی کانادا

کانادا ازجمله کشور هایی است که راه های مختلفی برا مهاجرت موفق به آن وجود دارد. اما پناهندگی کانادا هرگز به عنوان یک مسیر خوب مهاجرتی از سوی موسسه گنجی پیشنهاد نمی شود و این راه می تواند عواقب بسیار بدی به همراه داشته باشد. پس بهتر است بعد از اخذ ویزای توریستی کانادا از آن فقط برای مسافرت و گردشگری استفاده کنید.
این نکته را نیز باید در نظر گرفت که هنگامی که  شما برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام و آن را دریافت می کنید، بدن معناست که شما وضعیت مناسبی در کشور خود دارید و دلیلی برای ماندن و زندگی در کانادا نخواهید داشت که این موضوع باعث می شود که شانس پایینی برای پناهندگی داشته باشید. لذا برای اطلاع از سریع ترین، بهنرین و قانونی ترین روش های مهاجرت به کانادا با موسسه گنجی و وکیل رسمی کانادا آقای گنجی در ارتباط باشید.

ریجکت ویزای توریستی کانادا
 

تبدیل ویزای توریستی به کار کانادا

آیا می توان با ویزای توریستی به کانادا سفر و در آنجا اقدام به تبدیل ویزای توریستی به ویزای کار کرد؟ در یک کلام خیر . شما برای ویزای کار کانادا به مدرک زبان نیاز دارید و فقط می توان شغل مورد نظر را پیدا کنید سپس با کارفرما به توافق برسید و بعد از آن به کشور خود برگردید و مجدد برای ویزای کار کانادا اقدام کنید. 
نحوه تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا مسیر سختی است پس در حال حاضر بهترین روش ها با اکسپرس اینتری و نیروی متخصص استانی است.
البته با داشتن موارد زیر می توانید برای ویزای تحصیلی یا کار اقدام کنید:

  • دارا بودن جاب آفر یا مجوز تحصیل
  • دارا بودن مجوز کار یا تحصیل برای همسر یا پدر و مادر
  • اخذ یک دوره آموزشی کوتاه مدت با پذیرش از موسسه دارای DLI

 

تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی

اگر می خواهید در مورد تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی بدانید باید دو شرط سن زیر18 و تحصیل در دبستان و دبیرستان را رعایت کنید. برای سن بالای 18 باید از یک موسسه آموزشی پذیرش داشته باشید. تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای دانشجویی خیلی هم آسان نیست.
با ویزای توریستی کانادا می توانید دوره های زبان زیر 6 ماه را ثبت نام کنید و برای برنامه اینساید کانادا اقدام کنید. جزئیات را از کارشناسان موسسه گنجی جویا شوید.
 

تمدید ویزای توریستی کانادا

براساس قانون بخش 181 اداره مهاجرت IRPR، فردی که اقامت موقت دارد و می خواهد برای تمدید ویزای توریستی کانادا اقدام کند، می تواند قبل از پایان دوره اقامت مجاز خود در کانادا برای تمدید آن درخواست دهد. افرادی که این کار را انجام می دهند می توانند تا زمانی که اداره مهاجرت کانادا در مورد درخواست آنها تصمیم می گیرد در کانادا بمانند. در این زمان متقاضی وضعیت قانونی به عنوان اقامت موقت در کانادا را دارد و مشکلی در تمدید ویزای توریستی ندارد.
اگر قصد دارید مدت زمان بیشتری را در کانادا سپری کنید، باید 30 روز قبل از پایان اعتبار ویزای توریستی درخواست خود را ارائه و اقدام به تمدید ویزای توریستی کانادا یا همان ویزیتور ویزا کانادا کنید.

مراحل تمدید ویزای توریستی کانادا

اگر تمایل به تمدید ویزای کانادا دارید و می خواهید بدانید که مدارک تمدید ویزای توریستی کانادا، شرایط، هزینه ها و مراحل آن چیست باید چند نکته را مد نظر قرار دهید.
باید دلیل موجه برای تمدید مانند تحصیل فرزندتان در کانادا را داشته باشید، باید ساپورت مالی قوی داشته باشید، حتما پاسپورت شما دارای دو سال اعتبار باشد، طی مدت حضور در کانادا تخلفی نداشته و مدارک بیمه را تهیه کرده باشید.

ویزای توریستی کانادا بدون دعوتنامه

داشتن دعوتنامه برای درخواست ویزای توریستی کانادا اجباری نیست اما در نظر داشته باشید گرفتن دعوتنامه از سوی شخصی که در کانادا اقامت دارد می تواند شانس اخذ ویزا را برای شما به شدت بالا ببرد. چراکه داشتن دعوتنامه بدین معناست که شما در کانادا دارای یک مکان استقرار، حمایت اجتماعی و یا حمایت مالی در صورت لزوم می باشد. همچنین اخذ دعوتنامه از سمت افراد درجه یک دارای ارزش بیشتری می باشد.



اقدام مجدد برای ویزای توریستی کانادا

سوالات متداول ویزای توریستی کانادا

1. آیا تمدید ویزای توریستی کانادا امکانپذیر می باشد؟
بله. اگر شما با دلیل موجه قصد ماندن بیش از 6 ماه در کانادا را دارید باید یک ماه قبل از پایان مدت ویزای توریستی خود برای تمدید اقدام کنید و اصطلاحا ویزتور رکورد انجام دهید.

2. بیمه مسافرت برای ویزای توریستی یا سوپر ویزا نیاز داریم؟
برای سوپر ویزا باید بیمه داشته باشید، برای ویزای توریستی نیازی نیست ولی توصیه ما این است که از یک شرکت ایرانی بیمه مسافرت تهیه فرمایید.

3. برای اخذ ویزای توریستی کانادا باید وکیل مهاجرت داشته باشم؟
ارائه پرونده به اداره مهاجرت کانادا توسط یک وکیل یا مشاور مهاجرت اجباری نیست اما ارسال پرونده توسط یک وکیل مجرب خبره، شانس ویزا را بسیار بالا می برد.

4. موارد مهم برای بالا بردن شانس ویزای توریستی کانادا چیست؟
دارا بودن دعوتنامه از کانادا و سابقه سفر خوب مانند ویزای شینگن و تمکن مالی ملک و نقد مناسب بسیار مهم است.

5. اگر ویزای توریستی کانادا ریجکت شویم می توانیم اعتراض کنیم؟
خیر، این کار وقت و هزینه شما را هدر می دهد. بهتر است با یک وکیل مهاجرت مشورت کنید.

جمع بندی: در پایان تکرار می کنیم که ویزای توریستی کانادا یک ویزای گردشگری می باشد و برای هدف هایی به غیر از اقامت کوتاه مدت و مسافرت مانند اقامت دائم، کار، تحصیل و یا پناهندگی کاربردی ندارد. می توان یه صورت آنلاین و یا حضوری درخواست ویزای توریستی کانادا را ارائه کرد. همچنین برای جلوگیری ار هدر رفتن وقت و هزینه بهتر است با تیم گنجی در ارتباط باشد و صفر تا صد ویزای توریستی خود را به ما بسپارید.
از شما عزیزان دعوت می شود برای اطلاع از آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا از خبر نامه ما دیدن فرمایید. برای عضویت در خبرنامه به پایین سایت مراجعه فرمایید
 

برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 4
محسن1402/11/28
سلام.من متاهلم و ۲ فرزند ۷ و ۱۰ ساله دارم. میخواستم خانمم و تنها واسه ویزای توریستی بفرستم کانادا که به این موقعیت تبدیل ویزای توریستی به کاری ۲۸ فوریه برسه. کل مدارک و ترجمه کردم و امادست.ولی متاسفانه فکر نکنم با این فرصت کم برسه.میخوام بپرسم ایا این فرصت تمدید شده یا نه؟ اگه تمدید نمیشه ایا راه حل دیگه ای وجود داره که بتونیم اقدام کنیم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
  • گنجی
  • 1402/11/28
تمدید نشده لذا فرصت اقدام ندارید.
رزومه و مدارکشون را واتس آپ ما بفرستیدبرای دیگر برنامه ها بررسی کنیم.
سعید1402/08/17
با سلام
من برای ویزا توریستی کانادا نیاز به دعوتنامه دارم موسسه گنجی امکان تهیه اون رو داره؟
  • گنجی
  • 1402/08/17
خیر.
دعوتنامه را از شرکت یا سازمانی تهیه نکنید! منطق این کار اشتباه است و منتهی به ریجکت شدن شما می شود.
بهتر است اگر دوست یا فامیل دارید درخواست ویزای رسمی با مدارک کامل از ایشان نمایید.
شهین1402/08/05
سلام
شهین عسکری هستم. ۵۲ ساله. سابقه ۲۷ ساله پرستاری در بیمارستان و همچنان مشغول به کار هستم. سابقه یک سفر به فرانسه و یک سفر به ژاپن دارم. یک ریجکتی ایتالیا و یک ریجکتی ۵ سال پیش ویزای توریستی کانادا دارم. قبلا انگشت نگاری شده ام. سند منزل به نام خودم دارم . یک مرکز زیبایی به نام خودم اخیرا زده شده است. ایا شانسی برای ویزای توریستی کانادا دارم یا خیر. و هزینه این اقدام چقدر است؟
  • گنجی
  • 1402/08/06
ریجکتی قبلی تاثیر روی درخواست فعلی تان دارد لذا بهتر است برای برنامه های اقامتی اقدام کنید زیر به فرض داشتن ویزای توریستی شانس اقامت با سن شما کم است.
مهدی1402/05/13
درود بر شما، من ۳۸۰ روز پیش با داشتن ۲ دعوتنامه تجاری و ارائه همه مدارک لازم به تنهایی برای ویزای توریستی اپلای کردم و ۱۰ روز بعد بیومتریک را انجام دادم. (متاهل، دارای ۲ فرزند و ۵۱ ساله هستم) با گذشت یکسال هنوز اداره مهاجرت وضعیت را در حال بررسی درخواست اعلام میکند. فقط یکبار، ۴ ماه پیش درخواست رزومه کردند که ارسال شد. آیا این وضعیت طبیعی است؟ آیا برای تسریع در رسیدگی می توان اقدامی انجام داد؟ سپاس از شما.
  • گنجی
  • 1402/05/14
از وکیل تان بخواهید پیگیری کند. برای پاسخ قطعی نیاز به اطلاعات زیادی داریم که نزد وکیل تان می باشد.
مرجان1402/04/31
چند مدت هست که موسسات معتبر از تبدیل ویزا توریستی به ویزا کار در کانادا صحبت میکنن میخواستم بدونم این امکان پذیر هست؟ واین کار اگر امکان پذیره مراحلش اونجا موسسه شما انجام میده؟
  • گنجی
  • 1402/05/01
برای کسانیکه شرایط اولیه (مانند حضور در کانادا) را داشته باشند امکانپذیر است.
سارا1402/03/29
سلام.. ببخشید سابقه سفر چقدر در گرفتن ویزا تاثیر داره؟
  • گنجی
  • 1402/03/31
سابقه سفر برای ویزای کانادا خیلی مهم است.
احسان1402/03/22
سلام
من ۳۸ سالمه، مدرک لیسانس و حدود ۱۰ سال سابقه کار دارم. تمکن مالی ماشین و ملک دارم. ولی سفر مناسب ندارم. آیا شانس ویزای توریستی دارم؟
  • گنجی
  • 1402/03/27
خیر.
سابقه سفر ضعیف شانس دریافت ویزای کانادا را تا یک پنجم کاهش می دهد.
نازنین1402/02/24
با سلام و وقت بخیر. بنده ۴۲ ساله و متاهل هستم و یک دختر ۷ ساله دارم. مدرک دکترا دارم و ۱۰ سال هم هیات علمی دانشگاه هستم و هم در چند بیمارستان کار می کنم. خواهرم مقیم کانادا هست و برای من و دخترم دعوتنامه میده. سند خونه و ماشین و نامه مالی و گواهی های اشتغال به کار دارم و ویزای شنگن ۲۰ سال پیش. دو تا سوال دارم.
اول اینکه چقدر شانس دارم که بتونم ویزای توریستی بگیرم؟
دوم اینکه اگر ویزای توریستی گرفتیم و اونجا ورک پرمیت گرفتم، میتونم برای همسرم اقدام کنم که ویزا بگیره؟
با تشکر
  • گنجی
  • 1402/02/24
سابقه ویزای شینگن شما بسیار قدیمی است.
بله برای همسر می توانید.
ولی با دوسال کار در کانادا نیاز به آیلتس عالی دارید.
رضا1402/02/16
با سلام
آیا این مطلب برای قبلا هست یا جدیده؟
چون تمام شرکت ها دارند از ویزای توریستی صحبت می کنند که تبدیل به اقامت میشه!!!
  • گنجی
  • 1402/02/16
ویزای توریستی به اقامت نمی رسد ابتدا ورک پرمیت می گیرید. اگر شرایط شغلی و زبان داشته باشید برای برنامه های اقامت می توانیددرخواست دهید.
ساناز1402/01/27
سلام و روز بخییر،
ممنون میشم هزینه اقدام ویزای توریستی در موسسه گنجی رو بفرمایید . و اینکه چه خدماتی در زیزمجموعه قرارداد توریستی از طرف موسسه ارایه میشود.
ممنونم
  • گنجی
  • 1402/01/28
در واتس اپ پیام دهید یا فرم ارزیابی تکمیل کنید 
مرجا1402/01/18
بنده مجرد ۳۰ ساله ودر شرکت خصوصی ۴ سال سابقه کار دارم
تمکن مالی حساب حدود ۲۰۰ میلیون تومن و سابقه دو ویزای شینگن قبل از کرونا در ۴ سال قبل
سابقه ریجکتی کانادا در ۱۰ سال گذشته و دارای دعوتنامه از عمه در کانادا
آیا شانسی برای ویزای توریستی دارم
  • گنجی
  • 1402/01/20
ابتدا باید دلایل ریجکتی قبلی رفع گردد.
حامد1402/01/10
سلام
برای ویزای توریستی می خواستم اقدام کنم و نیاز داشتم یکبار با شما مدارکم را چک کنم .برای مشاوره و چک کردن مدارک چه جوری باید وقت بگیرم؟
با تشکر
  • گنجی
  • 1402/01/14
چک کردن مدارک نمی تواند برای شما مسیر خوبی جهت اطمینان برای ویزای توریستی باشد. خدمات بهتری را از دفتر تهران ما جویا باشید.
بهرام1401/08/11
با سلام و عرض ادب .وقت بخیر
من 42 سال دارم 16 سال سابقه کار در بیمارستان دارم میخواستم برای ویزای توریستی کانادا اقدام کنم برای خود و همسرم و پسرم .همسرم هم 15 سال سابقه کار دارد کارمند رسمی هستیم پسرم 7 سال دارد .ویزای شینگن نگرفتیم به ترکیه سابقه سفر داریم .تمکن مالی داریم و سند خونه و ماشین و باغ داریم .به نظر شما میتوانم اقدام کنیم . سپاسگزارم
  • گنجی
  • 1401/08/12
خیر 
داشتن دعوتنامه از کانادا مهم است.
حامد1401/08/03
سلام .وقتی ویزای توریستی درخواست میدیم و کارمند دولت(بانک) هم هستیم آیا نیازی به مجوز سازمان مربوطه هست یا خیر؟
  • گنجی
  • 1401/08/04
خیر باید مدارک شغلی معتبر نشان دهید.
هانیه1401/07/26
سلام
من مجرد 40 ساله و شاغل . دارای سابقه بیمه هستم . تمکن مالی خیلی زیادی ندارم کاملا معمولیه . ولی دعوتنامه از سمت خواهرم که در کانادا هستند دارم. ویزای شینگن هم ندارم
امکان ویزای توریستی من هست؟
  • گنجی
  • 1401/07/28
پیشنهاد می شود که شینگن را کسب و سپس اقدام فرمایید. متن دعوتنامه را نیز دفتر ما به شما می دهد.
حمید1401/06/29
سلام
من مجرد 38 سالمه و الان در یک شرکت مشغول به کار هستم و سابقه بیمه 17 سال و دو واحد
آپارتمان به نام خودم دارم.گردش مالی حدود 200 میلیون در ماه میتونم داشته باشم.همه اعضاء خانواده در قید حیاط هستن.
ویزای شنگن و دعوت نامه ندارم.
تمکن مالی چقدر باید باشه ؟چند ماهه و گردش حساب چقدر باید باشه؟
اقدام برای ویزای شنگن و فاصله کم اون با اقدام برای مولتی آیا تاثیر مثبتی داره یا خیر؟
  • گنجی
  • 1401/06/30
مهمتر از تمکن مالی تان، حتما باید شینگن و دعوتنامه داشته باشید علی الخصوص که مجرد هست.
 
معین1401/06/27
سلام وقت بخیر
از طریق تولد فرزند امکان مهاجرت والدین وجود داره؟
  • گنجی
  • 1401/06/27
خیر با تولد فرزند امکان مهاجرت والدین وجود ندارد.
محسن صادقی1401/06/21
سلام. من لیسانس عمران هستم. 33 ساله . بدون دعوتنامه هم احتمال داره ویزا توریستی بگیرم
  • گنجی
  • 1401/06/21
شانس شما کم خواهد بود بهتر است برای ویزای توریستی کانادا 2022 ، شینگن معتبر ابتدا دریافت کنید
احسان1401/06/08
با سلام؛ مزاحمتون شدم جهت شرایط خودم جهت دریافت ویزای توریستی کانادا؛ شرایط خودم را خدمت شما اعلام میکنم، ممنون میشم بفرمایید که شرایط اقدام برای دریافت این ویزا را دارم یا خیر.
دعوتنامه از سمت یک دوست شهروند کانادا در شهر مونترال را دارم.
سابقه ی دریافت ۳ ویزای شنگن (دو بار آلمان و یک بار سوییس) طی ۳ سال اخیر را دارم.
گردش مالی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در ماه را دارم.
سند ملک به نام خودم ندارم.
من به دلیل اینکه فیلمساز مستقل (Freelance) هستم، سابقه ی کار مداوم همراه با بیمه در یک مکان ثابت را ندارم. اما سابقه ی دریافت جوایز و جضور فیلم هایی که در ساختنشان سهم داشتم را در فستیوال های معتبر از جمله مهمترین فستیوال استان کبک (Festival du nouveau cinema ) دارم.
با تشکر از شما.
  • گنجی
  • 1401/06/15
اگر مجرد باشید و اگر سابقه ویزای ریجکتی قبلی داشته باشید، شانس شما کم است.
 
گراییلی1401/05/18
ویزای توریستی کانادا برای والدین نیازمند دعوتنامه هست؟
آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا را کجا نوشتین که مطالعه کنم؟
سن والیدن من 56-63 سال است و بازنشسته اند و ملک و ماشین هم دارند
اخرین سفرشان به ترکیه و مالزی بوده
من سیتی زن کانادا و شغل خوبی با درامد 159هزار دلار سالانه دارم و همسرم در نیروگاه برق کبک بخش انتقال به نیویورک فعال است.
  • گنجی
  • 1401/05/18
بله برای والدین تان باید دعوتنامه شامل موارد پرداخت هزینه زندگی و بیمه درمان و حمل و نقل و ... را درج کنید
در تلگرام هر روز اخبار آپدیت درج می شود
شرایط شما خوب است و مدارک والدین قابل اقدام برای توریستی می باشد. در ضمن پیشنهاد ما سوپر ویزا کانادا پنج ساله است.
حامد1401/05/15
ویزای توریستی کانادا کرونا سخت شده؟ یعنی نیاز به واکسن هست با پاسپورت ایرانی؟
  • گنجی
  • 1401/05/15
شرایط ویزای توریستی کانادا بدون داشتن ویزای شینگن و دعوتنامه امکان کمی دارد.
باید دو دوز واکسن مورد تایید دولت کانادا را انجام داده باشید.
ناصر1401/05/03
روز به خیر... میشه با ویزای توریستی رفت کانادا بعد اونجا جاب آفر گرفت؟
  • گنجی
  • 1401/05/03
خیر
قاسم1401/05/03
حتما باید برای اقدام شینگن داشته باشیم؟ یعنی اجباریه؟
  • گنجی
  • 1401/05/03
دارا بودن سابقه سفر در اخذ ویزای توریستی کانادا یا همان مولتی تاثیر دارد
معمولا ویزای شینگن، سفر امریکا و یا پاسپورت دومینیکا ... خوب است
ویزای چین، مجارستان، اسیایی و ... تاثیر ندارد.
نگار1401/05/03
سلام.. الان که کرونا هستش ویزای توریستی میدن؟میشه اقدام کرد؟
  • گنجی
  • 1401/05/03
بله، برای ویزای توریستی کانادا با داشتن برگه انجام دو دوز واکسن مورد تایید دولت کانادا و دعوتنامه معتبر و ترجیحا شینگن و ... می توان برای شما اقدام کرد.
شرایط سن و شغل و تحصیلات و تمکن مالی تان را واتس اپ بفرستید
مصطفی1401/04/26
با سلام و خسته نباشید
من در حال حاضر ساکن کشور عمان هستم با ویزای کار و ویزای شنگن ندارم. خواستم بدونم شانس گرفتن ویزای توریستی کانادا را دارم یا نه؟ از آنجایی که به صورت ماموریتی در عمان مشغولم سابقه بیمه در ایران (مهندس الکترونیک)هم دارم. ممنون میشم که لطف کنید راهنمایی کنید که از کدام کشور بهتره اقدام کنم . لازم به ذکر است سفارت کانادا در عمان وجود ندارد و فقط کنسولگری دارد و معولا دوستان جهت اخد ویزا از کشور امارات اقدام میکنند.
با سپاس
  • گنجی
  • 1401/05/01
برای ویزای توریستی شما باید شرایط دعوتنامه و سوابق سفر و تمکن مالی را اعلام فرمایید.
در واتس اپ زیر سایت بفرستید 
آوا1401/04/26
من سیتی زن هستم و برای اسپانسرشیپ همسرم در ایران اقدام کردم، چندماه پیش برای توریستی کانادا ایشان هم اقدام کردیم ولی ریجکت شد!
ایا تاثیری در پرونده اسپانسرشیپ ما دارد؟
  • گنجی
  • 1401/04/27
تاثیر ندارد اگر هر دو پرونده اطلاعات مشابه داشته باشند
در ضمن بهتر بود ویزای توریستی همزمان با اسپانسرشیپ اقدام نمی کردید.
شبتاب1401/04/12
جهت ویزیتور ویزا کانادا، برای چه کسانی میشه دعوتنامه فرستاد؟
  • گنجی
  • 1401/04/26
به عنوان یک دارنده کارت پی آر یا سیتی زن کانادا، شما می توانید برای همه دعوتنامه بفرستید اما مسولیت هزینه های مسافر در کل کانادا و فعالیت های غیرموجه ولی با امضاکننده دعوتنامه است.
لذا در دعوت یک فرد به کانادا بسیار دقت کنید.
همچنین دعوتنامه از طرف فامیل درجه یک کانادا شانس ویزا دارد تا دوست و فامیل درجه دو و سه.
شهاب1401/04/12
با ویزای توریستی کانادا امکان کار در کانادا هست؟
  • گنجی
  • 1401/04/26
خیر.
باید برای ویزای کار جداگانه اقدام کنید. طبق قانون با ویزای توریستی کانادا نمی توانید کار کنید.
مهشید1400/05/22
سلام
وقت بخیر
من ۲۸ساله و مردم هستم
میخواستم از طریق ازدواج با پسر خاله‌ام که متولد کاناداس مهاجرت کنم.پسر خاله‌ام قصد سفر به ایران رو داره برای ازدواج با من .میخواستم بدونم اختلاف سنی ما مشکل ایجاد می‌کنم؟چون ایشون ۵سال از من کوچیتره
  • گنجی
  • 1400/05/22

خیلی مسایل برای اثبات واقعی بودن ازدواج مطرح است که یکی سن است. باید در کل پرونده شما را بررسی کرد.
ولی مهمتر اینکه شما چند وقت حضوری با هم ملاقات داشتید و آیا سند رسمی ازدواج در ایران(نه اینترنتی و ...) دارید؟

احمد 1398/09/09
ویزای شینگن داشتن بدون اینکه مهر بخوره ( یعنی ویزا رو گرفتم ولی نرفتم ) تاثیر مثبت داره یا منفی ؟
  • گنجی
  • 1398/09/22
بهتر است سفر را بروید.
صبا1398/07/15
سلام من دانشجوی سال اخر ارشد هستم. بردارم در کانادا زندگی میکنه، سی تی زن هست و درامد خوبی داره، همچنین صاحب یک خونه در کانادا هم هست. من و مادرم میخواهیم از طریق دعوت نامه ایشون برای ویزای ویزیتوری اقدام کنیم. یک حساب مشترک حدودا ۲۰۰ میلیونی داریم. و من یک خونه هم به نامم هست.
امکان ویزای ما چقدر هست؟
ایا بهتر هست ایشون جدا اقدام کنند؟
  • گنجی
  • 1398/07/28
شانس ویزای مادرتان سه برابر شما است. لذا ایشان اقدام کنند.
سارا1398/07/11
درود
من ۵۸ ساله هستم و دخترم یکسال هست بورسیه کانادا در مقطع دکترا در حال تحصیل هست میخواستم برای دیدنش ویزای توریستی بگیرم ولی متاسفانه بهم گفته در خواست پناهندگی داده و دو ماه دیگه وقت مصاحبه داره اگه پناهندگیش قبول بشه راهی هست ویزای توریستی بگیرم
  • گنجی
  • 1398/07/28
دعوتنامه ایشان اعتبار ندارد.
سپیده1398/06/27
من ۳۰ ساله متاهل لیسانس ای تی هستم و مشغول به کار در کارخانه اسکلت فلزی دارای ۱۰ سال سابقه بیمه تمکن مالی ۱ میلیارد تومن به مدت ۳ سال ۲سند ملکی دارم سفر ۵ ساله اخیر ترکیه مالزی سنگاپور دوبی چین روسیه و سال ۹۵ ریجکتی هلند
الان قصد دارم تنها و بدون همسر درخواست ویزای توریستی بدم برای کانادا که خواهر م را که ساکن امریکاس به همراه فرزندانش در کانادا ببینم برای کریستمس
دعوت نامه هم دارم از دوست پدرم که در تورنتو شغل خوبی دارد
امکان دریافت ویزا برای من چقدر است ؟؟
  • گنجی
  • 1398/06/31
ریجکتی اروپا به چه دلیل بوده است؟ هدف از سفرتان چون خواهرتان ساکن آمریکاست مناسب نیست.
مصطفی1398/06/27
من مجردم،40سال،دعوتنامةازبرادرمدرکاناداداشتم،شینگن بةفرانسه،ایتالیا،اسپانیا،سفرکردم،تمکن مالى خوب،سندکارخانةدوعدد،سندخونةدوعدد،ویزای توریستی بةخاطرعدم وابستگی درکشور مقصد،،وهدف ازسفرریجکت شدم،
هدفم این است کةبرم کاناداواسةسرمایةگذاری بررسی کنم بعدواسة مهاجرت اقدام کنم اگر مناسب بود،بازم اقدام کنم چون مجردم ریجکت میشم،
چةراةحلی وجود داره؟
  • گنجی
  • 1398/06/31
طبق قانون به خاطر مجرد بودن کسی را ریجکت نمی کنند
حتما با آژانس مسافرتی برای ویزای توریستی اقدام کرده اید یا یکی از موارد فرم ها را اشتباه درج کرده اید
باید پرونده تان بررسی شود
م1398/04/09
سلام ما در کشور کویت زندگی میکنیم وهمسرم در تلفزیون این کشور کار میکنه وسفر هایی به قطر ودبی داشته از نظر مالی واملاک در ایران وضعیت خوبی داریم ایا شانسی برای ویزای کانادا داریم یه پسر17ساله ودختر 14و12ساله داریم
  • گنجی
  • 1398/04/15
بله میتوانید اقدام کنید با دفتر تهران تماس بگیرید. نیاز به بررسی سوابق مدیریتی شما داریم.
نوید1398/04/02
با سلام
برای کسی که بیمار کلیوی است و نیاز به دیالیز مستمر دارد ، برای دیدار دخترش در کانادا ، امکان اخذ ویزای توریستی وجود دارد؟
  • گنجی
  • 1398/04/07
بله فقط خود را بیمه نمایید. قبل از ورود به کانادا از دخترتان محل و شرایط انجام دیالیز را چویا شوید
سمیرا 1398/02/07
فوق لیسانس ، متاهل که البته همسرم متقاضی ویزای توریستی نیستن، ١٠ سال سابقه کار همراه بیمه به عنوان حسابدار. سند خانه ، حساب جاری ١٠٠ میلیون، سپرده مشترک با پدرم ٥٠٠ میلیون، سه ویزای شنگن ، البته در پاس جدیدم شنگنی وجود نداره و این سه شنگن مربوط به ٤ سال اخیر میباشد ، میخواستم بدونم شانس ویزای توریستی بنده چقدر هست
  • گنجی
  • 1398/02/14
شانستون کمه، شینگن قبل مناسب نیست.
وحید1398/02/05
سلام
جهت اثبات تمکن مالی آیا حساب شرکتی که در آن عضو هیات مدیره و صاحب امضا هستید قابل استفاده است یا خیر ؟
  • گنجی
  • 1398/02/06
به نسبت سهام تان نه کل حساب.
مریم1398/01/07
سلام من مجرد ۲۷ ساله و دانشجوی فوق لیسانس در ایرانم و دو سفر در دوسال اخیر به فرانسه داشتم میخاهم مدارک مالی پدرم رو استفاده کنم، جهت دیدن خاهرم که سیتیزن کانادا هست شانس ویزای توریستی دارم؟
  • گنجی
  • 1398/01/14
باید مدارک شغلی معتبر نیز در ایران داشته باشید. مدارک پدرتان برای شما کافی نیست.
مسعود1398/01/07
سلام،
بنده همراه با همسرم برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام کردیم، دعوتنامه از کنگره ای مرتبط با عنوان مدرک تحصیلی فعلی همسرم که واقعا قصد حضور در آن کنگره را داشتند برای ایشان و بنده به عنوان همراه از طرف کنگره در کانادا صادر شد و ما هزینه حضور در کنگره و رزرو هتل توسط کنگره را نیز دریافت کردیم و کلیه مدارک آن را نیز به سفارت ارائه دادیم (اعم از دعوتنامه و رسید پرداخت) و کلیه مدارک لازم را هم به سفارت ارائه دادیم. تمکن مالی بنده 200 میلیون و سند ملکی منزل و همسرم 90 میلیون و سند مالکیت دو ماشین هر کدام به ارزش فعلی 130 میلیون تومان بود. هر دو شاغل و کارمند هستیم و فیش های حقوق را نیز ارائه دادیم. هر دو دانشجوی دکتری هستیم و در حال انجام رساله خود. جواب سفارت ریجکت بود با عنوان هدف از مسافرت و دارایی شخصی و وضعیت مالی
برای رفع آنها باید چکار کرد و آیا می توانم مجدد بلافاصله درخواست دهم یا خیر؟
  • گنجی
  • 1398/01/14
نامه ریجکتی را ایمیل یا اینستا یا تلگرام کنید تا بررسی کنیم
سن هر دو و سابقه ویزای قبلی و مدارک کاری تان را هم بفرستید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن