برنامه دولت فدرال کانادا برای جذب مهاجر دوزبانه

بازدیدکنندگان : 25884 نفر 1396/12/12
برنامه دولت فدرال کانادا برای جذب مهاجر دوزبانه

برنامه دولت فدرال کانادا برای جذب مهاجر دوزبانه

طبق برنامه ریزی دولت فدرال کانادا و با هماهنگی دولت های استانی کانادا، تا سال 2023 حدود 4.4% از کل مهاجران که وارد کانادا می شوند البته بجز مهاجر استان کبک، دارای دانش زبان انگلیسی-فرانسه خواهند بود.
دولت کانادا معتقد است با توجه به ساختار دوزبانه حاکم بر کانادا ، مهاجران با دانش زبان فرانسه – انگلیسی می توانند باعث ایجاد قدرت و رفاه بیشتر و همسویی با بازار کار کانادا شوند.
طبق آمار موجود درحال حاضر تعداد افرادی که در کل کشور به فرانسه صحبت می کنند روبه کاهش است و این مساله باید تغییر کند. همچنین تعداد مهاجرانی که فرانسوی زبان بوده اند از 850 نفر در 2003 به 2400 نفر در 2017 افزایش پیدا کرده است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

دولت کانادا با هماهنگی دولت های استانی سه روش را در نظر دارد:

- افزایش جذب مهاجرین فرانسوی زبان (جدای از استان کبک)
- افزایش نرخ مشارکت مهاجرین فرانسوی زبان در بازار کار
- افزایش مشارکت مهاجرین فرانسوی زبان در گروه های اجتماعی
لذا، راهکار عملی برای اجرای این سه مورد به شرح زیر خواهد بود:
- دولت تمهیداتی را برای آگاهی بیشتر فرانسوی زبانان از روش  های مهاجرت، راه های اسکان در کانادا، خدمات به انان و ... را اجرا خواهد نمود.
- دولت مزایایی را برای کارفرمایانی که فرانسوی زبانان را استخدام کنند، قائل خواهد بود
- در همه ادارات دولتی بخش ارائه خدمات مخصوص فرانسوی زبانان ایجاد خواهد گردید
- گروه های اجتماعی مخصوص این افراد همراه با انگلیسی زبانان ایجاد خواهد نمود
 
در این راستا، آقای احمد حسین، وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا گفت: دولت فدرال نسبت به حفظ گروه های فرانسوی زبان و حمایت از آنان در سراسر کانادا، با افزایش مهاجرت مخصوص این دسته را متعهد خواهد بود.
 
به نظر آقای گنجی-وکیل رسمی مهاجرت کانادا، اگر علاقمند مهاجرت سریع و ارزان به کانادا هستید سال 2018 میتوانید با افزایش دانش زبان خود علی الخصوص فرانسه راه های بهتری را پیش رو داشته باشید. هرچند که عموم متقاضیان ضعف زیادی در زبان دارند که میتواند باعث عدم پیشرفت در بازار کار بعد از مهاجرت شود. هم اکنون از روشهایی مانند اکسپرس اینتری افراد زیادی وارد خاک کانادا و مقیم شده اند که تسلط انان به زبان باعث پیدا کردن راحت تر کار در کانادا نسبت به دیگر افراد شده است.
 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 6
ساناز1397/04/07
سلام و عرض وقت بخیر ، سوالی از خدمتتون داشتم ، من لیسانس صنایع غذایی و ٣١ سال سن دارم مدرک تف کاناداb2 و ایلتس ٦ دارم از طریق برنامه مهاجرتی دو زبانه ها میشه اقدام کرد برای من ؟ برای اکسپرس اینتری؟ امکان مشاوره حضوری هست؟
  • گنجی
  • 1397/04/14
برنامه انتاریو برای شما مناسب است که 400 امتیاز دارد. اپلیکشین را از اپ استور دانلود کنید(به اسم Ganji)
مصطفی1397/03/11
سلام من لیسانس مترجمی و ارشد مدیریت بازرگانی-بین الملل دارم 26 سالم هست مدرک کامپیوتر هم دارم به نظرتون بهترین راه چیست برای من با سپاس
  • گنجی
  • 1397/03/14
روش نیروی متخصص فدرال. ایلتس7.5دارید؟
زهرا1397/02/18
سلام، من فوق لیسانس مدیریت مالی دارم،و همچنین سه مدرک خیاطی و طراحی لباس از فنی حرفه ای و جهادانشگاهی دارم و به خیاطی مسلط هستم و۳۸ سال دارم،زبان متوسط بلدم،ازچه طریقی میتونم به کانادا مهاجرت کاری خیاطی بکنم؟؟ با سپاس
  • گنجی
  • 1397/02/22
ابتدا مقیم شوید بعد از ورود میتوانید برای کارتان بگردید.
ن-آ1397/02/15
سلام کارشناس ارشد مهندسی کشاورزی -آیلس ۶/۵ - سابقه کار ۷ سال ولی در رشته غیر مرتبط (پیراپزشکی) -مدرک فرانسه ندارم. چگونه میتوانم به استان بریتیش کلمبیا مهاجرت کنم؟
  • گنجی
  • 1397/02/18
روش دانشجویی برای فوق یا تخصص اکسپرس اینتری با ایلتس 7.5
مژده1397/01/24
با سلام، بنده ٣٠ ساله کارشناس ارشد اموزش زبان انگلیسی هستم، مدرک B2 فرانسه و ایلتس ٦.٥ را دارم و سابقه کار تدریس شش ساله بدون بیمه دارم، بهترین راه برای مهاجرت چیست؟
ممنون از پاسخگویی شما.
  • گنجی
  • 1397/01/31
بهترین روش انتاریو است که سریع اقدام کنید.
رضا1396/12/12
سلام ضمن عرض خسته نباشید
من دارای کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه آزاد و 25 ساله هستم.بهترین راه ممکن برای مهاجرت من به اروپاو کانادا یا امریکا چی میتونه باشه.و برای این راهی که شما پیشنهاد میکننیم چه کارهایی رو باید انجام بدم؟؟؟؟؟؟

  • گنجی
  • 1396/12/13
ابتدا باید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه را بگیرید تا از طریق فدرال اقدام کنید اگر هر دو مدرک را با هم داشته باشید شانس تان ازطریق استان انتاریو نیز بیشتر خواهد شد

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن