درآمد مهاجرین نیروی متخصص، از کانادایی ها بیشتر است

بازدیدکنندگان : 22054 نفر 1397/01/31
درآمد مهاجرین نیروی متخصص، از کانادایی ها بیشتر است

درآمد مهاجرین نیروی متخصص، از کانادایی ها بیشتر است!

آخرین گزارش رسمی دولت کانادا، نشان می دهد که مهاجرین نیروی متخصص با تخصص عالی، بیشتر یا مساوی کانادایی ها بلافاصله بعد از ورود یا تا سال اول لندینگ در کانادا "درآمد" دارند.
طبق گزارش چاپ شده در The Canadian Press-CP ، اطلاعات براساس آمار برداشت شده از وضعیت اقتصادی واجتماعی مهاجرین در سه بخش : نیروی متخصص، اسپانسرشیپ و کارآفرینی-سرمایه گذاری است.
همچنین گزارش نشان می دهد که به مرور زمان این افراد روند اقتصادی بهتری را تجربه می کنند و به راحتی مشاغل مدیریتی و مالی را کسب می کنند. بیشتر این افراد دارای تخصص های عالی در حوزه خود قبل از ورود به کانادا می باشند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
در قسمتی دیگر در این گزارش اشاره شده است،این افراد بعد از دریافت سیتی زن شیپی (پاسپورت کانادا) احساس تعلق خاطر بیشتری نسبت به کانادایی متولد شده در کانادا به این کشور جدید دارند.
این افراد که در تخصص خود وزبان وتحصیلات مدارک بالایی را کسب کرده اند پتانسیل بیشتری برای کسب درآمد دارند. در حال حاضر اولین نکته در جذب بازار کار داشتن دانش زبان قوی فرانسه – انگلیسی است. هرچند که افراد سرمایه گذار این تخصص را استخدام وبیزینس خود را راه اندازی می کنند.
 همانطور که میبینید از ابتدای سال 2015 تاکنون بیشتر افرادی که از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال-اکسپرس اینتری-وارد کانادا شده اند، دارای مدرک زبان قوی وتحصیلات خوب بوده اند و دولت کانادا بدون مصاحبه و در سریعترین زمان(یکسال) اقامت را اعطا نموده است. لذا اداره مهاجرت کانادا تمرکز بیشتری بر این برنامه نسبت به برنامه های استانی مانند کبک و ساسکاچوان و ... خواهد داشت.
در حال حاضر گزارش های اقتصادی و بورس از بازار کانادا و آمریکا نشان از وضعیت روبه رشد در دنیا و پیشرفت مالی شرکت ها دارد، لذا کانادا با توجه به نرخ بالای رشد اقتصادی در پی جذب نیروی کار متخصص در دهه آینده است.
نیروی کاری که دارای دانش زبان قوی وتخصص است ونیازی به دریافت کمک از دولت ندارد و میتواند برای بازار کار کانادا مفید باشد.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
رامین 1397/04/30
من فوق دیپلم صنایع چو ب هستم در ضمن تو مانیتوبا کانادا هم دوست دارم میتونم کاری کنم برم
  • گنجی
  • 1397/04/31
جاب آفر باید براتون بفرسته.
نوید1397/03/26
سلام من ارشد عمران گرایش محیط زیست دارم، آیلتس هم تا سال دیگه میگیرم، اگه دکترا بگیرم میتونم اقدام کنم واسه اقامت یا خیر
در ضمن 29 سالمه مجرد
ممنون
  • گنجی
  • 1397/03/28
بهتر است الان اقدام کنید برنامه اکسپرس اینتری با داشتن ایلتس و سابقه کار خوب است،
در لینک زیر می توانید برنامه اکسپرس اینتری را نصب کنید، یا با جستجوی کلمه Ganji در اپل استور، گوشی اپل خود برنامه را که دارای لوگوی قرمز رنگ می باشد را بیابید:
https://itunes.apple.com/ca/app/ganji/id1392634336?mt=8
حسین قلعه نوئی1397/02/21
منظور از تخصص چیه؟؟مثلا چ کارایی؟؟مدرک چی میخاد؟ممنون میشم جواب بدین
  • گنجی
  • 1397/02/22
تخصص های کامل در بخش فدرال سایت ما هست،مثل:
کامپیوتر، حسابداری، عمران،

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن