چگونه امتیاز خود را در برنامه اکسپرس اینتری افزایش دهیم

بازدیدکنندگان : 53656 نفر 1397/04/09
چگونه امتیاز خود را در برنامه اکسپرس اینتری افزایش دهیم

چگونه امتیاز خود را در اکسپرس اینتری افزایش دهیم:

یکی از بهترین روشهای مهاجرت کانادا که بسیار سریع و بی قید و شرط اقامت دائم کانادا را از سال 2015 به متقاضیان ارائه می دهد روش نیروی متخصص فدرال زیر مجموعه اکسپرس اینتری است.
اداره مهاجرت نیز تغییراتی را در این روش اعمال می کند تا سرعت بررسی مدارک بیشتر شود. اگر بعد از تاریخ June 26, 2018 دعوتنامه اکسپرس اینتری جهت اقامت کانادا را دریافت کرده اید می بایست طی 60 روز مدارک خود را به اداره مهاجرت ارسال نمایید قبلا این زمان برابر 90 روز بود.
اکسپرس اینتری سیستمی است که مدیریت متقاضیان واجد شرایط که در استخر مجازی هستند را جهت 3 برنامه زیر انجام می دهد:

اگر شما هم تمایل به این برنامه دارید ابتدا باید پروفایل خود را در Express Entry ثبت کنید و طبق سیستم امتیاز بندی بین 1تا1200 امتیاز کسب کنید. در لینک زیر با نصب اپلیکیشن کانادا به راحتی روی گوشی اپل خود این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید الان امتیاز قبولی برابر 440 می باشد.
https://itunes.apple.com/ca/app/ganji/id1392634336?mt=8
بعد از دریافت امتیاز هر دوهفته یکبار(تقریبا) اداره مهاجرت افراد دارای بالاترین امتیاز را تایید و دعوتنامه ITA ارسال می کند.
بعد از دریافت دعوتنامه شما شصت روز فرصت دارید که مدارک کامل را به صورت آنلاین یا e-APR بفرستید.
طبق آمار قبل از سال 2016 حدود 41% افراد بین 61 تا 90 روز و 59% بین 1 تا 60 روز مدارک خود را ارسال می کنند، اما از سال 2016 به بعد 90% افراد طی 60 روز مدارک کامل خود را ارسال می کنند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
 
راه های افزایش امتیاز در سیستم اکسپرس اینتری:
ایجاد یک پروفایل خوب هم میتواند امتیاز شما را  بالا ببرد و هم به دلیل ارائه اطلاعات غلط شما را مشمول جریمه نمی کند. لذا دقت کنید وروشهای زیر را برای افزایش امتیاز انجام دهید:

1- دانش زبان:

مهمترین بخش دانش زبان انگلیسی   یا   فرانسه می باشد و میتواند تا 290 امتیاز برای شما کسب کند. برای ورود شما با آیلتس 6 برابر CLB7 مشکلی نخواهید داشت اما برای قبولی حتما باید نمره 7 برابر CLB9 را کسب کنید. CLB9 یعنی تمام اسکیل های آیلتس برابر 7 و لیسنینگ 8. اطلاعات بیشتر را در لینک زیر یا اپلیکیشن کانادا ببینید.
با مدرک زبان CLB9 شما از 3 بخش زیر امتیاز اضافه کسب می کنید:
  • فاکتور مدرک تحصیلی تا 25 امتیاز بیشتر و حداکثر 50 امتیاز
  • فاکتور سابقه کار در ایران تا 25 امتیاز بیشتر و حداکثر 50 امتیاز
  • فاکتور سابقه کار در کانادا تا 25 امتیاز بیشتر و حداکثر 50 امتیاز

توجه کنید در هر 4 اسکیل باید CLB9 را کسب کنید.
 

2- مدرک تحصیلی:

تا 230امتیاز می توانید کسب کنید مثلا اگر دیپلم دارید با گرفتن لیسانس امتیاز قابل توجهی کسب می کنید(توجه کنید که مدرک شما در کانادا باید ارزیابی شود)
برای نیروی متخصص فدرال Federal Skilled Worker یک ارزیابی مدرک تحصیلی کافی است، به مثال زیر توجه کنید:
"آوا" 35 ساله ودارای 2 مدرک لیسانس زبان و لیسانس کشاورزی است و همسر او لیسانس معماری دارد.آوا با ارزیابی یک مدرک لیسانس زبان و CLB9 توانسته 405 امتیاز کسب کند. با ارزیابی مدرک همسرش 413 امتیاز و با ارزیابی لیسانس دوم خود 445 امتیاز کسب نمود وماه گذشته قبول شد.
 

3- همسر:

همسر شما می تواند امتیاز قبولی خوبی بدهد. در بعضی مواقع که امتیاز شما بدلیل سن بالای 35 سال کم است، پیشنهاد ما اینست که همسرتان با سن کمتر میتواند نمره بهتری کسب کند، به مثال زیر توجه کنید:
"آریانا" و "امیرحسین" ازدواج کرده اند و هر دو لیسانس برق و مکانیک وهر دو LCB9 را دارند، امیرحسین سابقه کار ده ساله در شرکت برق داردو 39 ساله است، آریانا فقط 3 سال سابقه کار مکانیک در شرکت تولید خودرو دارد و 29 ساله است. اما هیچ کدام توجه ندارند که امتیازی که از سابقه کار هر دو می گیرند برابر است، چون سیستم اکسپرس اینتری به سابقه کار بالای 3 سال یک امتیاز یکسان می دهد.
طبق اپلیکیشن ما اگر آریانا به جای امیرحسین وارد سیستم اکسپرس اینتری شود به جای 393امتیاز میتواند 443 امتیاز کسب کند و قبول شود.
 

4-تجربه کار:

داشتن سابقه کار خوب وکافی یا اضافه نمودن سابقه کار میتواند امتیاز خوبی به شما بدهد. شما شاید ندانید که مهارت یا نوع سابقه کاری که الان انجام می دهید امتیاز آور است یا خیر؟ ولی طبق سیستم کد دهی مشاغل کانادا  NOC  شغل هر شخصی میتواندامتیاز آور باشد.
همچنین شرح وظایفی که شما به عنوان کارمند انجام می دهید میتواند نشاندهنده نوع شغل یا همچنین کار تمام وقت یا پاره وقت نیر تاثیرگذار است. شما باید حداقل یکسال سابقه کار تمام وقت و پشت سرهم یا با وقفه داشته باشید(زمان خالص کار تمام وقت مهم است نه وقفه بین آن) به مثال زیر توجه کنید:
"آوا" 35سال دارد بعد از گرفتن فوق لیسانس یکسال تمام وقت با عنوان مهندس کامپیوتر مشغول به کاربوده و CLB9 دارد ودر کانادا هم کارنکرده.
آوا قبل از فوق لیسانس، 4 سال پاره وقت به عنوان فروشنده نرم افزار کار کرده است.آوا فقط یک سال بعد از فوق لیسانس را در نظر گرفته ووارد سیستم اکسپرس اینتری شده و 423 امتیاز کسب کرده اما آوا با ارائه مدارک خوب میتواند 2 سال دیگر از سابقه 4 سال پاره وقت خود با NOC 6221 کسب کند و به امتیاز 448 برسد و قبول شود.
 

5- انتخاب استانی:

تهیه وعنوان نمودن سابقه کار خوب ومورد قبول میتواند باعث کسب انتخاب توسط استانها در سیستم اکسپرس شود و شما را با 600امتیاز اضافه قبول کند.
توجه کنید که استانها بعضی مواقع به دنبال مشاغل خاصی هستند که عنوان شغلی شما میتواند برای آنها جالب باشد به مثال زیر توجه کنید:
"آریانا" 35 سال دارد و لیسانس و مدرک زبان CLB9 گرفته است. دارای 3 سال سابقه کار IT است و 408 امیتاز کسب نموده است. آریانا 2 سال سابقه کار هم در برنامه ریزی موبایل Java داشته است اما چون فکر کرده 3 سال سابقه کار کافی است دنبال 2 سال سابقه کار از کارفرمای قبلی نرفته است و در سیستم اعلام نکرده است اما او نمی داند که استان نوااسکوشیا در لیست مشاغل خود سابقه کار برنامه ریزی موبایل را میخواهد و با 600 امتیاز اضافه می تواند 1008 امتیاز کسب کند.
 

6- اکسپرس اینتری استانی:

بسیاری از برنامه های استانی کانادا از طریق اکسپرس اینتری متقاضی جذب می کنند اما به سرعت تکمیل ظرفیت میشود و افرادی که سریع اقدام کنند خوش شانس هستند. مانند استان ساسکاچوان (بدون اعلام قبلی) و نوااسکوشیا (با اعلام قبلی ) که در چند ماه گذشته بازشد.
هر کدام از این استانها دارای لیست مشاغل مختص خود هستند.
اگر برای این برنامه های مدرک تهیه و ترجمه کنید ضرری نخواهید کرد زیرا با اکسپرس اینتری مشابه است.
 

7- برنامه انتاریو:

این برنامه ناگهانی باز نمیشود و به جای آن از بین افراد دارای 400 امتیاز به بالا داخل اکسپرس اینتری با سابقه کار موردنظر خودمانند IT متقاضی جذب می نماید.
افراد بهد از انتخاب 45 روز وقت دارند تا مدارک ارسال نمایند. این استان با مرکزیت تورنتو شانس بالایی را ایجاد کرده است لذا با چشمانی باز و ذره بین مانند منتظر اعلام باشید.
 

8- منیتوبا، پرنس ادوارد، نیوبرانزویک:

این سه استان گاها افراد ار طبق سیستمخود برمی گزینند. طبق آمار طی سال 2019 تا 2020 حدود 11% افزایش در جذب توسط این استانها خواهیم بود.
 
آقای گنجی-وکیل رسمی مهاجرت کانادا- معتقد است متقاضیان برنامه نیروی متخصص اگرسن زیر 35 سال و ایلتس 7.5 برابر CLB9 را دارند میتوانند به راحتی و با کم ترین هزینه قبولی خود را تضمین نمایند اما با سن بالاتر بهتر است برای برنامه های سرمایه گذاری مانند کبک(اقامت دائم) و بریتیش کلمبیا (ویزای کار) اقدام نمایند..اگر سوالی در این مورد دارید از طریق اینستاگرام یا فیس بوک یا ایمیل یا با دفتر تهران و مونترال تماس بگیرید. نصب اپلیکیشن کانادا نیز اطلاعات دقیقی برای شما در بر خواهد داشت.

 

canada_ganji_instagram

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 110
فهیمه1400/11/27
سلام
من ۴۱ ساله متاهل دارای فرزند ۸ ساله، فوق لیسانس ، دارای دوازده سال سابقه کار، clb9، همسرم آیلتس نداره، شانس برای اکسپرس انتری دارم؟
  • گنجی
  • 1400/12/08
فامیل درجه یک و سابقه ویزا و کار در کانادا دارید؟
مهران جوانمردی1400/06/21
سلام ، من ۳۳ ساله متاهل ، فوق لیسانس مکانیک از دانشگاه بیر منگام انگلیس با رتبه بالا و دارای مدرک DBA , دوره یکساله دکترا / همچنین clb 8 یا همون ایلتس overall 7/30 میشه بفرمایید امکان امتیاز اوردن در اکسپرس را دارم ؟ چه امتیازی میگیرم
  • گنجی
  • 1400/07/19
امتیاز دقیق با داشتن ریز نمرات ایلتس یا استفاده از اپلیکیشن ما در لینک زیر است: ولی به صورت کلی شانس شما برای اکسپرس فدرال بالا است.
https://www.ganjico.com/p14451
هدیه1400/05/02
سلام ببخشید کار با بیمه امتیازش بیشتره یایکسانن بعد سابقه کار دولتی باید باشه یا ازادم حسابه؟
  • گنجی
  • 1400/05/22
سابقه کار با بیمه برای اداره مهاجرت مورد تایید است.
نوع آزاد و دولتی تاثیری ندارد.
ارسطو1400/05/02
سلام من تا چند ماه دیگه فوق لیسانسم رو میگیرم آیلتس ۷.۵ دارم و مابین لیسانس و فوق لیسانس دو سال سابقه کار بدون بیمه دارم ..آیا اگه با فوق لیسانس اقدام کنم سابقه کار قبل فوقم حساب میشه؟؟
  • گنجی
  • 1400/05/02

ایا رشته ای که اقدام می کنید به فوق نزدیک است یا لیسانس؟

کدام کد شغلی ناک به شما نزدیک است

امیر1400/04/10
سلام.من۳۰سالمه ولیسانس تربیت بدنی دارم،ودانشجوی ترم آخرارشد فیزیولوژی ورزشی هستم،مدرک فوق لیسانسم تا آخرپاییز آماده میشه و آیلتس ۷ دارم،بهمراه سابقه کاری ۸سال مرتبط با مدرک تحصیلیم،ضمن اینکه همسرم ۳۳ساله ولیسانس وسابقه کار۵سال مرتبط بارشته تحصیلیش و آیلتس ۶
خواستم بدونم میتونم اقدام کنم اکسپرس اینتری؟و شانسم به چه صورته؟ممنون ازشما
  • گنجی
  • 1400/04/10
بله شانس شما خوب است. بعد از گرفتن فوق لیسانس و اخذ ایلتس 7 برابر سی ال بی 9 می توانید اقدام کنید
در اپلیکیشن Ganji در اپ استور می توانید امتیازخود را انلاین ببینید
مینا1400/04/10
من47سالمه و لیسانس پیراپزشکی دارم و ایلتس6.5 و سابقه کار بالای 15سال
چقدر شانس برای اکسپرس اینتری و یا... دیگری دارم
حتی تحصیلی ممکنه؟تاریخ اخرین مدرک تحصیلی من 2017 است
  • گنجی
  • 1400/04/10

برای اکسپرس و تحصیلی شانس ندارید به دلیل سن بالای 40 سال.

برنامه های سرمایه گذاری و کارآفرینی را باید اقدام کنید.

آذر1400/03/16
با سلام، میخواستم بدونم سوابق کاری(با بیمه) که در حین تحصیل مقطع دکتری رد شده قابل قبول هستش برای اسکیل ورکر اکسپرس؟و آیا سنوات کاری که بدون بیمه هستش رو هم میتوان ارائه کرد؟یا حتما باید به همراه بیمه باشد؟
با سپاس
  • گنجی
  • 1400/03/16
سابقه کار با بیمه قابل قبول است. سابقه کار حین تحصیل نیمه وقت است. 
بهناز1400/03/16
با سلام
من ۳۶ سال دارم لیسانس بیولوژی، ۲/۵ سال سابقه ی کار دارم که ۲ سال از اون مربوط به قبل از ۱۰ سال گذشته هست. زبان فرانسه ام خوبه و میتونم نمره ی قابل قبولی بگیرم . زبان انگلیسیم متوسطه.
همسرم ۴۲ سالش هست لیسانس شیمی،۱۵ سال سابقه ی کار داره و مدیر فنی در شرکت دستگاههای ازمایشگاهی هست ، زبان انگلیسیش بسیار قوی هست.
ایا از طریق express entry و استانی اقدام کنیم شانسی خواهیم داشت؟
خودمون فرم رو پر کردیم امتیاز من بالای ۴۰۰ شد و همسرم ۳۸۰
  • گنجی
  • 1400/03/16

با ایلتس 7.5 (سی ال بی 9) توسط هر دو شانستون برای استانی هست اما فدرال خیر.(به دلیل سن و نداشتن فوق لیسانس)

با ایلتس 5 برای استارت اپ می توانید.

حسینی1400/02/27
سلام
بنده ٣٦ سال دارم دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تهران و از سال ٩٢ داری پروانه اشتغال به کار از سازمان نظام مهندسی ساختمان هستم و در حال حاضر طراح و ناظر پایه دو هستم، آیلتس ٧ آکادمیک دارم،اما سابقه بیمه حدود دوسال دارم که آنهم مربوط به سال های اخیر نیست.با توجه به انجام پروژه های طراحی و نظارت که در سازمان نظام مهندسی ثبت شده است آیا شانسی برای اکسپرس اینتری دارم؟ در ضمن چندین مدرک از سازمان فنی حرفه ای نیز دارم.
  • گنجی
  • 1400/02/27
برای اکسپرس اینتری باید ایلتس جنرال هفت به بالا داشته باشید، سه سال سابقه کار بعد از تحصیل نیز الزامی است.
بهار1400/02/19
سلام..من ۲۶ سالمه و کارشناسی مامایی دارم..وفعلا دو سال سابقه کار مامایی..میخواستم بدونم اگر مدرک ارشدمو در یک رشته دیگه بگیرم میتونم سابقه کار مامایی رو ارائه کنم؟؟میخوام سابقه کارمو به ۳ سال برسونم و CLB9 هم بگیرم..با امتیاز ۴۶۹ از پل خارج نمیشم؟؟باتوجه به اینکه ۴۷۱ به بالا میخواد...و اینکه پذیرش استانی جایی حوزه سلامت و بهداشت نمیخواد؟؟ممنون
  • گنجی
  • 1400/02/19
امتیازات از 450 به بالا متغیر است و در دراو های بعدی حتما انتخاب خواهید شد هرچند شما قصد اقدام بعد از مدرک ارشد دارید که ان زمان را نمی توان پیش بینی نمود.
سعید1399/11/13
باسلام کارشناسی عمران شغل برنامه نویس 3 سال 29 ساله آیلتس 7 آیا امکان اقدام اسکیل ورکر میباشد با توجه به غیرمرتبط بودن مدرک تحصیلی
  • گنجی
  • 1399/11/30
رزومه CV خود را ارسال فرمایید باید سابقه کار و رشته تحصیلی شما بررسی شود.
سرگل ص 1399/11/13
سلام من لیسانس ماما هستم و همسرم لیسانس عمران دارن، هفت سال سابقه کار دارم میخوام بدونم باید چه امتیازی بگیرم برای قبولی
  • گنجی
  • 1399/11/13

برای اکسپرس اینتری بالای 440

برای استانی ها معمولا بیش از 69

hanieh 1399/10/17
24 سال سن دارم و لیسانس کارشناسی حقوق و حدود یکسال است در شورای حا اختلاف مشغول به کار هستم با بیمه ولی ایتلس ندارم و درصورت شرایط مدرک زبانم رو میگیرم ایا شانسی دارم ؟
  • گنجی
  • 1399/10/21
خیر. شانسی ندارید
افروز1399/10/17
سلام
من ٢٧سالمه لیسانس مامایی و ٣سال سابقه کار مرتبط
و آیلتس ٧ و در حال خوندن که ٨ بگیرم
همسرم ٣٠ سال
لیسانس عمران ٣سال کار مرتبط دارن
میخواستم ببینیم ما امتیاز لازم میاریم یا شما چه روشی پیشنهاد میکنید؟
  • گنجی
  • 1399/10/17

اگر هردو یلتس 7.5 بگیرید شانستون خوب است

تمام اسکیل ها هفت و لیسنینگ هشت.

امیر1399/10/05
سلام
من ۳۱ سال دارم دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی مربیگری ورزش هستم و سابقه ۱۰سال سابقه کار مربیگری ورزش در سطوح بالا رو دارم . مدرک آیلتس ۷ جنرال .۴دوره قهرمانی آسیا و مربی تیم ملی وداور بین المللی هستم . متاهل هستم و همسرم با ۲۴ سال سن مدرک آن چنانی ندارن . به نظرتون از روش اکسپرس اینتری میتونم موفق بشم ؟
  • گنجی
  • 1399/10/08
برای اکسپرس اینتری فدرال خیر چون امتیاز قبولی با ایلتس 7.5 توسط شما و همسر و فوق لیسانس امکانپذیر است.
برای خوداشتغال فدرال کانادا اقدام کنید.
محمد ر.1399/09/17
سلام
من در سایتی خوندم اگر بخوایم مدرک تحصیلی رو فوق لیسانس اعلام کنیم، صرفا تجربه کاری هم از زمان بعد از فوق لیسانس محاسبه میشود. آیا این موضوع صحیح است؟ همچنین میخواستم بدونم تجربه کاری هنگام تحصیل در مقطع ارشد و همزمان کار کردن( امکان اثبات با پروانه های کاری و پرونده های مالیاتی هست ) چگونه محاسبه میشود؟
  • گنجی
  • 1399/09/17
خیر اگر تجربه کار بین لیسانس و فوق یا هم زمان با تحصیل داشته باشید امکانپذیر است. تجربه کار به تعداد ساعت های آن که نزد کارفرما هستید بستگی دارد.
شیدا1399/09/17
سلام من ۳۰ ساله هستم مدرک آیلتس ۸ دارم که در صورت نیاز میتونم تا ۸.۵ اضافه کنم. مدرک تیسول از کالج کوندیش انگلستان دارم
و همچنین مدرک IELTS training از دانشگاه خوارزمی
مدرک لیسانس ریاضی کاربردی دارم که ارتباطی با شغلم ندارن
دوازده سال سابقه ی تدریس زبان دارم که هفت سال اون در موسسه ی زبان سفیر بوده که مورد تایید دانشگاه های آکسفورد و کمبریج هست.
همسرم ۳۲ ساله هستن و دو تا لیسانس دارن. نمره ی آیلتس همسرم کمتر از پنج هست و ده سال سابقه ی کار رو دارن.
به تازگی پسرم هم متولد شده و الان سه ماهش هست
آیا روش اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا برای شرایط من مناسب هست؟ یا بهتره روش دیگه ای رو امتحان کنم؟
  • گنجی
  • 1399/09/17
برای اکسپرس اینتری به دلیل نداشتن فوق لیسانس و ایلتس همسر شانسی نداریدو برای روشهای استانی و دانشجویی میتوان اقدام کرد.
آرین1399/08/23
همسر بنده دارای لیسانس ادبیات انگلیسی و دارای آیلتس ۸ هستند و مدرک ب۲ فرانسه و ۲۴ ساله هستند. سابقه ۲ سال کار به صورت پارت تایم در زمان ۲ سال آخر لیسانس دارند ولی بیمه رد نشده به دلیل پارت تایم بودن. بنده هم آیلتس ۶ و فوق دیپلم عمران دارم و در صورت نیاز میتونم نمره ۶.۵ کسب کنم. در سایت cic با شرایط همسرم که گفتم نمره ۴۷۱ کسب کردیم ولی به شرط سابقه یک ساله کاری و بدون سابقه کاری نمره ۴۴۸
بنظر شما امکان قبولی هستش و آیا برای ۲ سالی که همسرم به صورت پارت تایم کار کرده و بیمه نداشته میشه کاری کرد که سابقه ۱ ساله حساب بشه ؟
  • گنجی
  • 1399/08/24
سابقه کار باید حداقل یکسال فول تایم و همراه بیمه باشد(ریسک عدم ارائه بیمه با متقاضی است.)
مهدی1399/06/09
با سلام و‌وقت بخیر
بنده لیسانس مهندسی مکانیک دارم ولی بعد از فارغ التحصیلی سمت برنامه نویسی رفتم و سابقه کار و بیمه من در این زمینه هست حالا سوالم این هستش که در سیستم اکسپرس اینتری این سابقه که با مدرک دانشگاهی یکسان نیست محاسبه می شود(در جایی خوندم رشته های مشابه با کامپیوتر هم شامل می شود , حالا میخواستم بدونم رشته مهندسی مکانیک چون زیر شاخه ریاضی هستش جز رشته ها ی مشابه کامپیوتر محاسبه می شود یا خیر )
  • گنجی
  • 1399/06/25
باید رزومه تان را برای واتس اپ ما(لینک زیر سایت) بفرستید
مایا ق1399/06/01
با سلام و وقت بخیر،
بنده یک مدرک یکساله از کالج کانادایی دارم و الان هم در حال تحصیل در دوره دوساله دیپلم در یک کالج هستم. 32 سال سن دارم و ایلتس 6.5 و همسرم هم با ویزای کار در کانادا هستن و 39 ساله و ایلتس 8 با رایتینگ 6.5 دارند، اما متاسفانه به خاطر کرونا کار ندارند. به نظر شما آیا شانسی داریم برای اکسپرس اینتری و گرفتن پی آر؟ با تشکر از راهنمایی شما
  • گنجی
  • 1399/06/11
خیر
هر دو آیلتس سی ال بی 9 نیاز دارید.
ابوعلی1399/05/13
با سلام و وقت بخیر
بنده دندانپزشک هستم و علاوه بر مدرک دندانپزشکی، مدرک کاردنی رشته پروتز دندان هم دارم.
آیا مدرک کاردانی امتیاز اضافه ای برا من همراه داره اگر بخوام ارزیابیش کنم؟
سپاس از شما
  • گنجی
  • 1399/05/21
این لینک را مطالعه فرمایید:
https://www.ganjico.com/news/13681
نهال1399/04/25
سلام. من ٣٠ ساله و مجرد هستم. مدرک لیسانس شیمی کاربردی دارم. سابقه کاری ندارم. توی آزمون آیلتس هم میتونم نمره ٧ ،٨ بگیرم. به نظر شما چه راهی برای من مناسبه؟ اگر از طریق استانی امکانپذیره اون به چه شکله؟
الان امتیازم حدود ٢٧٠ هست
  • گنجی
  • 1399/04/31
از روشهای استانی مانند انتاریو و ساسکاچوان
ایلتس سی ال بی9 بالاترین امتیاز را به شما می دهد
نوشین1399/04/24
با سلام. رشته من آموزش زبان انگلیسی هست. با این رشته امکان شرکت در اکسپرس اینتری وجود داره؟
در صورتی که جواب شما مثبته بنده این شرایط را دارا میباشم.
37 ساله .فوق لیسانس. 10 سال سابقه کار. آیلتس 8. همسرم لیسانس و آیلتس 6. فامیل هم نداریم.
  • گنجی
  • 1399/04/28
1-بله
2-اپلیکیشن را دانلود کنید باید 440امتیاز داشته باشید
یا ریزنمرات ایلتس را در لینک زیر(واتس اپ) بفرستید
سعیدی1399/04/24
با سلام. بنده 39 ساله لیسانس معماری با بیش از 6 سال سابقه بیمه. و همسرم فوق لیسانس با آیلتس 7. خودم در تلاش برای نمره 7. بدون داشتن اقوام در کانادا اما نامه دعوت به کار از طرف شرکتی در کانادا دارم. با اینهمه امتیاز من پایینه. چطور میشه این امتیاز را افزایش داد؟
  • گنجی
  • 1399/04/28
زبان همسر و یکسال کار فول تایم در کانادا کافی است.
سهراب1399/04/09
سلام.
همسرم ۳۲ ساله لیسانس مامایی با سابقه کار ۸ سال و ایلتس۷ و خودم ۳۸ ساله با سابقه کار۱۸ساله در پتروشیمی و آیلتس۵
و فرزند ۶ ساله
اقدام از طریق اکسپرس اینتری امکان پدیر هست ؟
و آیا در استخر امتیازات به حد نصاب میرسه؟
برا همسرم که محاسبه کردم امتیازات به ۴۰۰ هم نمیرسه
  • گنجی
  • 1399/04/14
خیر امتیازشما تا440 قبولی خیلی فاصله دارد دلیل ان هم نداشتن فوق لیسانس+ایلتس 7 است.
سارا1399/03/19
سلام من و همسرم هر دو 34 ساله و دارای کارشناسی ارشد حسابداری هستیم فرزند نداریم و همسرم 9 سال سابقه حسابداری در بیمارستان دارند من هم سه سال سابقه کار حسابداری در شرکت های خصوصی دارم البته مربوط به 4 سال اخیر است در حال حاضر مشغول خواندن زبان برای آیلتس هستیم چه روشی برای مهاجرتمون مناسبه و اینکه پیشنهاد شغلی امتیازی در روش اکسپرس اینتری داره؟
  • گنجی
  • 1399/03/27
با روش اکسپرس فدرال و استانی می توانید
رشته تان خوب است فقط ایلتس 7 جنرال هر دو نیاز دارید
نیما1399/02/25
سلام
میبخشید دوتا سوال داشتم:
۱. مدرک تخصص پزشکی معادل phd حساب می شود یا مستر؟
۲. آیا گرفتن یک مستر دیگر یا مدرک فنی حرفه ای موجب بالا رفتن امتیاز من می شود؟
  • گنجی
  • 1399/03/10
مستر
خیربه جای ان مدرک زبان با نمره بالاتر بگیرید
اسما1399/02/25
سلام
من ٣٤ سال سن
مدرک کاردانی مکانیک و سابقه کار و بیمه بمدت ٧ سال با عنوان کارمند اداری ، مدرک کارشناسی معماری با ٢ سال سابقه مربط با عنوان بیمه طراح و نقشه کش
سطح زبان در حال حاضر ٦،٥ ولی در حال تلاش برای اخذ نمره ی بالاتر
همسرم ٣٦ سال سن کاردانی مکانیک، کارشناسی معماری
بصورت خویش فرما سابقه بیمه دارد حدود ٦ سال
جواز کسب از اتحادیه املاک دارد و حدود ١٢ سال است که کار ساخت و ساز و دفتر مشاور املاک دارد زبان حدود ٦ ولی هر دو در حال ارتقا هستیم
در مقطع ارشد
من رشته ی معماری و همسرم MBA
ترم اول هستیم
امکان تغییر رشته وجود دارد ایا رشته های انتخابی مناسب است؟ اینکه من هم بجای معماری mba بخوانم بهتر است ؟ در امتیاز دهی تاثیری دارد؟ یا متفاوت بودن مدارک بهتر است؟
دو فرزند هم داریم
پسر ٦ ساله و دختر ٤ ساله
با توجه به این شرایط ایا امتیاز کسب می کنیم و یا کلا چه روش مهاجرتی برای ما مناسب تر است؟
  • گنجی
  • 1399/03/10
تغییر رشته خیر، آیلتس 7 هر دو بگیرید و برای نیروی متخصص اقدام کنید
اگر نمی توانید نمره زبان عالی کسب کنید برنامه استارت اپ برای همسرتان مناسب است
سارا1399/02/21
سلام من 20 سال سن دارم و دو سال دیگه لیسانس زیست شناسی سلولی و مولکولی میگرم ایلتس 7 هم میتونم بگیرم میخواستم بپرسم با دو سال کار در حین گرفتن لیسانس میتونم برای اکپرس اینتری اقدام کنم؟ مدرک فرانسه هم میتونم بگیرم.
  • گنجی
  • 1399/03/04
بله میتوانید ولی پارت تایم هست و سابقه یکسال را کسب می کنید و امتیازتان نمی رسد، مگر برای استانی ها.
آزاده1398/12/16
سلام من 41 سال سن و فوق لیسانس عمران هستم و همسرم 40 سال دکترای خاکشناسی دارد. من آیلتس 7 دارم و 16 سال سابقه کار. همسرم هم آیلتس 5 دارد . در کانادا فامیل ندارم اما دو دوست بسیار صمیمی دارم .آیا میتوانم شانس خودم را برای شرکت در برنامه اکسپرس اینتری امتحان کنم.
  • گنجی
  • 1398/12/22
برای محاسبه امتیازتان نیاز به جزئیات نمرات مدرک زبان دارید در اپلیکیشن ما در اپ استور به اسم Ganji میتوانید خودتان محاسبه کنید
مهدیه1398/11/28
سلام. من کارشناسی نرم افزار . ۳۳ ساله هستم با ایلس ۷. اکسپرس اینتری پروفایل ساختم همچنین استانی ساسکچوان. البته ارشد خوندم ولی مدرکم هنوز صادر نشده. چقدر شانس دارم که از تو پول انتخاب بشم؟
  • گنجی
  • 1398/12/04
باید امتیازبندی شویدحداقل70نیازدارید.
نگین1398/11/16
سلام وقت شما بخیر .من ۱۹ سالمه .دیپلم گرافیک دارم . و مدرک ۸ ماهه طراحی لباس و مدرک سه ماهه مدیریت مد . همسرم ۲۵ سالشه لیسانس عمران داره بدون سابقه کار . هردومون داریم برای ایلتس اماده میشیم ک البته طول میکشه . ولی با پیشبینی محاسبه امتیازامون برای اکسپرس انتری کانادا ۱۸۰ امتیاز کم داریم برای مرحله pool . البته به همسرم گفتم ک بره سرکاری ک براش‌سابقه کار بیمه رد کنن و مدرک فنی حرفه ایی بگیره چون کارش تاسیسات ساختمان هست . شما میتونید به طور دقیق امتیاز مارو بررسی کنید و بگید چه کاری باید انجام بدیم ک امتیازی ک کم داریم جبران بشه . و این محاسبه امتیاز و ... بخشی از وکالت هست ؟ یا به طور جدا بدون پرداخت هزینه میشه انجامش داد ؟ چون ما الان اماده نیستیم ک بخواییم اقدام کنیم . میخواهیم شرایط رو بدونیم ک اماده بکنیم خودمون رو . ممنون میشم پاسخ رو به من ایمیل کنید و نمایش داده نشه . روزخوبی داشته باشید
  • گنجی
  • 1398/11/27
اکسپرس اینتری امتیاز نمی آورید-برای دانشجویی اقدام کنید
مهرداد م.1398/09/01
سللام ؛ وقت شما بخیر
سوال من از شما این هست:
در حال حاضر دانشجوی دکتری دانشگاه مشهد در رشته کشاورزی هستم. به مدت 1 سال برای انجام فرصت مطالعاتی به بریتیش کلمبیا آمدم. محلی که فعالیت تحقیقاتی دارم دانشگاه نیست بلکه مرکز تحقیقاتی کشاورزی با نام AAFC میباشد. نوع ویزای من Worker یا بعارت دیگر همان Work Permit با حالت Multiple هست. خواستم سوال کنم این مدت یکسال که در موسسه تحقیقاتی (وابسته به وزارت کشاورزی) مشغول به کار بودم جز سوابق کار در کانادا به حساب می آید یا خیر؟ این را هم اضافه کنم که من در ازاء کاری که انجام میدهم پولی درسافت نمیکنم، ولی مؤسسه تحقیقاتی که عرض کردم وابسته به دولت کانادا است.
متشکر و ممنونم با آرزوی ساعات و لحظات خوش
  • گنجی
  • 1398/09/22
خیر باید حقوق هم دریافت کنید.
حمید1398/08/23
با سلام.
من در حال حاضر با آیلتس ۷ آکادمیک، شش سال سابقه کار در ایران، در کانادا مشغول تحصیل دکتری هستم و ۳۳ سال دارم. با احتساب ماکزیمم نمره زبان هم از آخرین امتیاز پذیرفته شده کمتر هستم. سوالم اینه که من دو ترم در سال (هر ترم حدودا هشتاد ساعت) ta دارم. آیا امکان در نظر گرفته شدن ta بعنوان سابقه کار در کانادا وجود دارد؟ چون تنها در این حالت امتیازم به حد نصاب خواهد رسید.
با تشکر
  • گنجی
  • 1398/09/22
از برنامه های زیر مجموع اکسپرس اینتری بعد از دوسال تحصی در کانادا میتوانید برای اقامت اقدام کنید.
همچنین بعد از تحصیل از برنامه ویزای کار PGWP میتوانید استفاده کنید.
مینا1398/07/19
با سلام
من فوق لیسانس دارم و همسرم دانشجوی سال اخر دکترا در امریکاست. آیا میشه ریزنمرات همسرم رو برای تایید به یک موسسه فرستاد یا باید مدرک رو گرفته باشه؟ ایا او هم فوق محسوب میشه؟
  • گنجی
  • 1398/07/28
هر دانشگاهی باید مدارک وریز نمرات را از واحد خودش برای ارزیابی به کانادا به صورت کامل ارسال کند. لذا اصل مدرک باید باشد.
رامین1398/07/13
با سلام. من با مدرک ارشد شیمی و پنج سال سابقه کار و ۳۵ ساله و همسرم با مدرک دکترای شیمی ولی بدون سابقه کاری و ۳۱ ساله. و در حال تلاش برای آیلتس هفت. امتیاز اکسپرس اینتری حدود ۳۰۵ هست. چطور میشه اونو بالا برد؟
  • گنجی
  • 1398/07/28
باید همه اسکیل ها هفت و لیسنینگ هشت باشد تا به امتیاز بالا 440 برسید
اپلیکیشن ما را در اپ استور با نام Ganji جستجو و نصب کنید.
نازنین1398/07/09
با سلام
32 ساله هستم.پزشک عمومی با دو سال سابقه کار با بیمه
دارای دو فرزند
همسرم:35 ساله
فوق لیسانس مهندسی برق قدرت
9 سال سابقه کار مرتبط با بیمه
عموی ایشون ساکن آمریکا و دوستشون ساکن کانادا هستند
هر دو در حال حاضر مدرک زبان نداریم
با این شرایط آیا اقدام از طریق اکسپرس اینتری با تمرکز بر ایلتس امکان پذیر است؟
  • گنجی
  • 1398/07/28
اگر هردو ایلتس هفت و نیم کسب کنید میتوانید دوست در کانادا یا فامیل در امریکا امتیاز ندارد فقط اقوام درجه یک مانند دایی و خاله.
صنم1398/05/24
باسلام
برای ارائه سابقه کاری تا چه حد مرتبط باید باشه
من لیسانس حسابداری ام ویه سال سابقه به عنوان کارمند اداری با بیمه دارم می تونم از این استفاده کنم؟
و این که شما می دونید سیستم اکسپرس اینتری تا چند سال آینده هستش
ممنون از کمکتون
  • گنجی
  • 1398/06/02
رزومه رقیق و نامه سابقه کاریتان را در تلگرام یا اینستاگرام بفرستید تا بررسی کنیم
فعلا این برنامه هست و بسته نخواهد شد.
سارا1398/05/15
سن ۲۳ ، کارشناسی ارشد. یک مدرک mba کاربردی ۳۶۰ ساعته با ریز نمرات هم دارم. ۴ سال سابقه کار نیمه وقت بدون بیمه، آیلتس ۷، فامیل نه اما دوست در ونکوور دارم که حاضر به ضمانت یا هر چیزی که لازم باشد هست
امتیازم کافی است؟ اگر نه چطور افزایش دهم
  • گنجی
  • 1398/06/02
باید مدرک فوق لیسانس شما بررسی شود-دوست شما در ونکوور امتیازی نخواهد داشت.
آرش1398/05/13
بنده 29 ساله و مجرد و دارای مدرک لیسانس مهندسی برق و فوق لیسانس مدیریت دولتی هستم .
مدرک زبان در حال حاضر ندارم ولی تمرکزم بر روی آیلتس حداقل 7 یا سطح clb9 هست.
سابقه کاری بصورت یک دوره دو ساله و یک دوره 4 ساله با بیمه دارم. که شرح شغل من در دوسال اول بیشتر در حوزه تعمیرات سخت افزاری و پشتیبانی نرم افزاری و کامپیوتری بوده و در چهار سال دوم فعالیت من بیشتر بر پایه طراحی و نظارت پروژه و هم چنین نگهداری و تعمیرات سیستم های مخابراتی و شبکه بوده و در جوانب کار حدود دو سال بر روی پیاده سازی مدل تعالی سازمانی efqm کار کردم.
در کانادا دوست و خواهر زاده م زندگی میکنن اگه کمکی بکنه بهتون.
امتیاز مرحله دوم من چند میشه با این شرایط؟
متاسفانه بخاطر اندرویدی بودن نتونستم از app استفاده کنم.
  • گنجی
  • 1398/05/22
امتیازتون با این ایلتس خواهید رسید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن