برنامه کارآفرینی استان پرنس ادوارد هم بسته شد

بازدیدکنندگان : 15801 نفر 1397/06/21
برنامه کارآفرینی استان پرنس ادوارد  هم بسته شد

برنامه کارآفرینی استان پرنس ادوارد  هم بسته شد:


اداره مهاجرت استان پرنس ادوارد کانادا برنامه کارآفرینی خود را متوقف کرد. آخرین پرونده قبولی مربوط به 20 سپتامبر 2018 خواهد بود و بعد از آن هیچ پرونده ای قبول نخواهد شد.
این برنامه به دلیل عدم رعایت قوانین کارآفرینی و ترک استان توسط متقاضیان بسته شد. در حال حاضر بسیاری از متقاضیان فقط به دلیل اینکه این استان مبلغ کمی بابت سپرده دریافت می کند (ودیعه 200.000 دلارکانادا) و میتوانند با چشم پوشی از آن به اقامت کانادا برسند و در شهری دیگر مانند تورنتو یا ونکوور ساکن شوند دراین برنامه شرکت می کردند و دولت نیز برای جلوگیری از این کار برنامه را بست.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

لذا بهترین برنامه همچنان سرمایه گذاری استان کبک است که با توجه به حجم زیاد متقاضی آن و عدم تعهد به ایجاد کار و بدون نیاز به مدرک زبان محبوب است و از دیروز بازگشایی شده است.
دولت پرنس ادوارد PEI در خبری اعلام کرد که: تعداد بسیار زیادی از افراد بعد از ودیعه گذاری 200 هزار دلاری، نسبت به راه اندازی کسب و کار جدید در جزیره پرنس ادوارد آیلند اقدام نکردند و به شهر دیگری رفته اند و این موجب نگرانی دولت و تغییر ساختار این برنامه شده است.
آقای کریس پالمر-وزیرمهاجرت استان پرینس ادوارد آیلند- اعلام کرد: که هدف ما از جذب مهاجر جدید ، ایجاد رونق اقتصادی بیشتر در استان بوده است اما هدف ما محقق نشد و نسبت به تغییرات بنیادی همانند استان منیتوبا اقدام خواهیم نمود.(سال گذشته نیز استان منیتوبا برنامه اقامت 100 هزار دلاری خود را به کارآفرینی 250 هزار دلاری و ویزای کار تغییر داد)
جزئیات این برنامه و تغییرات برنامه های مهاجرتی در تلگرام و اینستاگرام موسسه گنجی اعلام خواهد شد.
 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن