اقدام از طریق برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک چه مزایایی برای من و خانواده ام خواهد داشت

بازدیدکنندگان : 42391 نفر 1397/08/23
اقدام از طریق برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک چه مزایایی برای من و خانواده ام خواهد داشت

اقدام از طریق برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک چه مزایایی برای من و خانواده ام خواهد داشت؟

توجه:

*فرصت ثبت نام برای این برنامه در سال 2018 بسیار محدود و با توجه به سهمیه باقیمانده سازمان مهاجرتی گنجی خواهد بود*

برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک Quebec Immigrant Investor Program  موسوم به (QIIP)  به عنوان محبوب ترین برنامه مهاجرت تجاری به کانادا دربین برنامه های مهاجرت تجاری موجود شناخته می شود. در حال حاضر این برنامه تنها برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کانادا است که بدون نیاز به راه اندازی بیزنس و بدون هیچ گونه قید و شرطی در کانادا به افراد اقامت دائم کانادا را اعطا می کند، ضمن اینکه اقدام در این برنامه محدودیت سنی برای متقاضی نداشته و نیازی نیز به ارایه مدرک زبان ندارد.


هم اکنون اداره مهاجرت کبک در حال پذیرش پرونده در برنامه مذکور می باشد. طبق خبری که در فروردین ماه 97 در تلگرام و وب سایت گنجی اعلام کردیم پذیرش پرونده همانند سال های گذشته بصورت محدود و تحت یک سیستم سهمیه بندی می باشد. در برنامه امسال اداره مهاجرت کبک از تاریخ 10 سپتامبر 2018 تا 15 مارچ 2019 (19 شهریور ماه 1397 تا 24 اسفند ماه 1397) تعداد 1900 پرونده را پذیرش می کند که از این تعداد 1235 سهمیه مربوط به پرونده های ارسالی از چین، هنگ کنگ و ماکائو و 665 سهمیه باقیمانده مربوط به پرونده های ارسالی از سایر نقاط جهان من جمله ایران می باشد.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
برای واجد شرایط شدن در برنامه مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک شخص متقاضی می بایست به همراه همسر معادل 2 میلیون دلار کانادا(حدود 10 میلیارد تومان) دارایی داشته باشد،(دارایی قابل محاسبه شخص شامل همه املاک دارای سند که به نام متقاضی و همسر وی، پول نقد و ارزش بیزنس وی می باشد) علاوه بر آن شخص متقاضی می بایست دارای سابقه مالکیت و یا مدیریت یک بیزنس معتبر فعال(مانند دارندگان پروانه کسب، پزشکان، داروساز و وکلا و مدیران شرکت و ...) را داشته باشد و مهمترین نکته اینکه بتواند اثبات کند دارایی وی از طریق فعالیت قانونی و بصورت مشروع کسب شده است. همچنین با مدارک و مستدلات مربوطه بتواند سوابق کاری و بیزنسی و روند مالی و جمع آوری اموال خود را اثبات کند.
و در نهایت و پس از قبولی مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار کانادا را به مدت پنج سال نزد دولت کانادا با سود صفر درصد سپرده گذاری کند و یا اینکه از تسهیلات وام با پرداخت سیصدو پنجاه هزاردلار کانادا بصورت بلاعوض استفاده کند.


برای واجد شرایط شناخته شدن شما در برنامه 350 هزار دلاری کبک، و اختصاص یک سهمیه شرایط شما باید بطور دقیق توسط کارشناسان دفاتر ما در تهران و مونترال و با نظارت مستقیم آقای گنجی بررسی گردد. در صورت عقد قرارداد با موسسه مهاجرتی گنجی، اختصاص سهمیه به شما توسط موسسه ما تضمین می گردد و پرونده شما از شروع تا پایان تحت مسئولیت و نظارت ما به اداره مهاجرت کبک ارسال و پیگیری می گردد.
(لازم به ذکر است، نحوه اثبات دارایی ها و سوابق کاری و بطور کلی جمع آوری کامل و بدون نقص پرونده و پیگیری امور تا قبولی شخص متقاضی فرایندی بسیار تخصصی است که موسسه مهاجرتی گنجی و تیم همکاران این مجموعه و با همکاری و همدلی موکلین محترمی که قبلا توسط موسسه ما واجد شرایط شناخته شده اند انجام می گردد. داشتن آمار قبولی صد در صد پرونده های ارسالی موسسه مهاجرتی گنجی در برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک دستاوردی بسیار مهم و با ارزش است که بدون تخصص و تجربه و کارو تلاش فراوان و همدلی و همکاری تمامی مجموعه ما در دفاتر تهران و مونتریال قابل دست یافتن نبوده است.)


توجه داشته باشید که پذیرفتن پرونده موکلین در برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک تنها توسط وکلایی مجاز می باشد که عضو وکلای رسمی شناخته شده توسط دولت کبک و کانادا هستند و  دارای دفتر رسمی در استان کبک (مونترال) می باشند.  نکته بسیار مهم و حیاتی که شخص متقاضی باید به آن توجه داشته باشد اصالت داشتن سهمیه واقعی وکیل از دولت کبک است که این امر منوط به داشتن ارتباط مستقیم و نمایندگی قانونی وکیل و سازمان مهاجرتی وی با موسسات مالی سرمایه گذاری کبک که توسط اداره مهاجرت کبک معرفی شده اند است. در صورت اقدام با اشخاص و یا موسسات فاقد شرایط مذکور مسئولیت و ریسک آن به عهده خود شخص متقاضی خواهد بود.


در اینجا به مهمترین مزایای مهاجرت به کانادا از طریق اقدام در برنامه سرمایه گذاری کبک اشاره می کنیم :

- دریافت اقامت دائم کانادا برای شما و اعضای خانواده تان بصورت کاملا قطعی و بدون هیچگونه قید و شرطی در ابتدای ورود به کانادا می باشد.
- محدودیتی از نظر سنی برای شخص متقاضی وجود ندارد.
- امکان دریافت شهروندی کانادا (پاسپورت کانادایی) برای شما و اعضای خانواده تان که سه سال در یک بازه زمانی پنج ساله در کانادا زندگی کرده اید.
- در صورت انتخاب استان کبک برای زندگی، شخص متقاضی و خانواده وی از مزایای فراوان زندگی در کبک بهره مند می شوند، بخشی از امتیازات زندگی در استان کبک به شرح ذیل می باشد:
* تحصیل ارزانتربرای شما و اعضای خانواده تان در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی در بهترین دانشگاه های تراز اول کانادا که در استان کبک هستند، مانند مک گیل، کونکوردیا، یوکم و ...
* هزینه های پایین زندگی به نسبت سایر استان های کانادا،
*کیفیت بالای استاندارد های زندگی در کبک،
* قیمت پایین املاک در استان کبک،
* صحبت عموم مردم به هردو زبان انگلیسی و فرانسه و بهره مندی ازفرصت زندگی در محیطی انگلیسی و فرانسوی زبان به طور همزمان برای شما و فرزندانتان،
* استفاده از وام های بلند مدت مسکن و بیزنس با نرخ های بهره بسیار پایین (در حدود 1 تا 3 درصد سالیانه)،
* بهره مندی از مزایای زندگی در محیطی آمریکایی-اروپایی 
*شرکت در کلاسه های آموزش رایگان زبان های انگلیسی و فرانسوی 
* دریافت کمک هزینه آموزشی برای شما و اعضای خانواده تان،
* بدون نیاز به ارائه بیزینس پلن یا طرح توجیهی 
* بهره مندی از شانس ورورد به بازار کار آمریکای شمالی; اقتصاد با ثبات کبک این امکان را می دهد که شما و اعضای خانواده تان در یک محیط فوق العاده  امن ودر قلب آمریکای شمالی  پیشرفت کنید و بتوانید با راه اندازی کسب و کار مدنظرتان علاوه بر ایجاد منبعی با درآمد دلاری، سهمی مهم نیزدر اقتصاد پویای استان کبک داشته باشید،صنایع مرتبط به کشاورزی مانند کشت و صنعت، دامپروری و لبنیات و تولید محصولات باغی –صنایع مرتبط با چوب مانند مبلمان، کابینت و خانه های چوبی – صنایع مرتبط با آب مانند سازه های برق آبی تامین کننده انرژی –  صنایع فیلم سازی- صنایع مرتبط با تولید پوشاک و بافندگی- صعنت ساخت و ساز مانند تعمیر و بازسازی خانه یا شهرک سازی ومهمتر از همه صنعت کامپیوتر مانند شرکت های تولید برنامه های مبتنی بر فروش انلاین مانند سفارش غذا یا ایجاد وب سایت یا اپلیکیشن های موبایل 
- شخص متقاضی پس از دریافت اقامت دائم کانادا از طریق اقدام در این برنامه هیچ الزامی به راه اندازی کسب و کار در هیچ نقطه کانادا ندارد، این در حالیست که در برنامه های کارآفرینی فرد میبایست به میزان 200 تا 500 هزار دلار کانادا بسته به استان مد نظر برای خرید و یا راه اندازی یک بیزینس هزینه کند و طی یک بازه زمانی محدود آن را عملیاتی کرده و تعهدات فراوان دیگری نظیر استخدام کارمند کانادایی، پرداخت مالیات بیزنس مربوطه و .... را متقبل شود که این امر خود مستلزم هزینه حداقل 100 هزار دلاری دیگری برای توسعه، استخدام و تبلیغ جهت موفقیت آن بیزینس است، ضمن اینکه در طول این مدت شخص و خانواده وی با ویزای کاری موقت در کانادا خواهد بود و هیچ گونه تضمینی بابت دریافت اقامت کانادا برای وی وجود نخواهد داشت. 
- شخص متقاضی هیچ گونه تعهدی نسبت به انجام سرمایه گذاری معینی در هیچ نقطه کانادا برای راه اندازی کسب و کاری ندارد.
- شخص متقاضی نیازی به داشتن دانش زبان انگلیسی و یا فرانسه و یا ارایه مدرک زبان ندارد، 
- شما و اعضای خانواده تان پس از دریافت اقامت دائم کانادا مجبور به زندگی در استان کبک نیستید و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب محل زندگی خود ندارید و میتوانید آزادانه به هر شهر دیگری در کانادا مانند انتاریو(تورنتو) و یا بریتیش کلمبیا(ونکوور)،رفته و در آنجا زندگی کنید،
- امکان محاسبه دارایی حاصله از طریق ارث و یا هدیه در رسیدن به حداقل 2 میلیون دلار دارایی (مشروط به اینکه شش ماه از زمان دریافت ارث و یا هدیه گذشته باشد) وجود دارد،
- امکان معاف شدن ازمصاحبه (در صورت داشتن شرایط خوب در پرونده و ارسال کامل و بی نقص مدارک)
- امکان همراه داشتن فرزندان تا 22 سال سن در پرونده بدون هیچ گونه محدودیتی (در مورد راه های اضافه کردن فرزندان با سن بالای 22 سال هم موسسه مهاجرتی گنجی شما را راهنمایی خواهند کرد)
- امکان ادامه تحصیل رایگان برای فرزندان در دانشگاه های درجه یک استان کبک و دیگر استان های کانادا با رتبه های عالی بین المللی بدون هزینه و رایگان برخلاف دانشجویان محصل در کالج ها که سالانه 25 هزار دلار هزینه می کنند.
- امکان دریافت کمک هزینه های تحصیلی ازابتدایی تا دانشگاه برای تمامی افراد خانواده در صورت تحصیل در کبک،
- دریافت کمک هزینه های دولتی قابل توجه برای فرزندان از بدو تولد تا سن 18 سالگی،
- امکان و اجازه راه اندازی بیزنس و کسب و کار در هر نقطه کانادا و ایجاد درآمد دلاری در کانادا،
- مدت زمان بررسی پرونده ها نزد دولت کبک از زمان ارسال پرونده تا مصاحبه (و یا قبولی بدون مصاحبه) کمتر از یک سال می باشد،
- برای متقاضیانی که قصد مهاجرت سریع تربه کانادا و شروع زندگی و تحصیل فرزندانشان در این کشور را دارند موسسه مهاجرتی گنجی با پیگیری هایی که با  اداره مهاجرت کانادا و کبک داشته شرایط دریافت ورک پرمیت (اجازه کار در کانادا) برای متقاضی اصلی و اجازه تحصیل برای همسر و فرزندان پس از دریافت قبولی سی اس کیو (قبولی کبک) را فراهم کرده است. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از این خدمات تمامی افراد خانواده متقاضی علاوه بر داشتن اجازه کار و تحصیل در کانادا،  تحت پوشش بیمه درمانی کانادا خواهند بود و تعداد روزهای حضور آنها  در کانادا در این مدت در هنگام دریافت پاسپورت کانادا نیز محاسبه خواهد شد. (هر دو روز حضورشخص در کانادا معادل یک روز برای دریافت شهروندی کانادا محاسبه خواهد شد.)


- با توجه به شرایط اقتصادی موجود تمامی موکلین موسسه ما بعد از قبولی در مصاحبه در اولویت جهت مشاوره در خرید ملک (آپارتمان یا خانه و یا بیزنس) با تخفیف و همچنین روش های کسب درآمد به دلار کانادا خواهند بود، اهمیت این مساله در ارتباط به کم کردن وابستگی مالی افراد به ایران و ایجاد استقالا مالی و داشتن درآمد دلاری در کانادا بسیار بالا می باشد.
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کبک فایل زیر را دانلود نمایید:

راهنمای زندگی و اقامت در استان کبک (زبان انگلیسی - 46 صفحه - 2 مگابایت - فرمت PDF)
زندگی در مونترال (زبان انگلیسی - 70 صفحه - 4.99 مگابایت - فرمت PDF)
ارزش های مشترک جامعه کبک (زبان فارسی- 2 صفحه - 456 کیلو بایت - فرمت PDF)
راهنمای زندگی و اقامت در استان کبک (زبان فارسی - 46 صفحه - 2.17 مگابایت - فرمت PDF)

 

canada_ganji_instagram

در این ویدئو اطلاعات کاملی را در مورد کبک (مونترال) خواهید دید، روی آن کلیک کنید:
 

 

 
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 12
Ali 1398/10/15
سلام. در حال حاضر پرونده سرمایه‌گذاری کبک مربوط به چه سالی در مرحله فدرال چک هست؟
  • گنجی
  • 1398/10/15
بستگی به فایل نامبر و زمان پرداخت پول شما دارد
در واتس آپ یا اینستاگرام بفرستید
شهروند1398/08/09
سلام وقت بخیر بنده کارشناسی مهندسی مکانیک با ۱۱سال کار فنی و کارمند هستم (بیمه تامین اجتماعی)با سن ۳۶سال و همسرم کارشناسی ارشد پرستاری ویژه از شهید بهشتی با ۱۰سال سابقه کار بالینی و سن ۳۲هر دو کارمند رسمی هستیم آیا میتوانیم برای اقامت به کانادا اقدام کنیم
  • گنجی
  • 1398/08/11
بله با فوق لیسانس و ایلتس 7.5 برای اکسپرس اینتری میتوانید.
مرتضی1398/07/05
درود.من کارم در ایران آژانس املاک دارم و مدرک مدیریت mba هم گرفتم آیا در کانادا میشه اقامت گرفت .باسپاس
  • گنجی
  • 1398/07/20
بله اگر پروانه کسب به نام شما باشد و مالیات پرداخت کرده باشید میتوانید.
لینک زیر را بخوانید: http://www.ganjico.com/news/13431
علیرضا1398/02/10
باسلام؛
من سرمایه گذاری کبک اقدام کردم زمانی قانون فرزندان۱۹سال بوده ویک فرزندم درفایل قرارنگرفته وسی-اس-کیو. مااومده ودرمرحله فدرال چک هستیم آیاباقانون ۲۲سال امکان افزودن فرزندم به پرونده
هست ویا چه راه دیگری هست؟
ممنون میشم پاسخ بفرمایید
  • گنجی
  • 1398/02/18
در بعضی موارد امکانپذیر است از وکیل تان بخواهید بررسی کند.
عبدالله1398/01/03
این شرایط برای افغانی های مقیم افغانستان هم هست
  • گنجی
  • 1398/01/14
بله
سحر1397/12/19
با سلام در این روش اگر کسی مجرد باشد و با مادر و خواهرش زندگی کند آیا آنها وارد پرونده میشوند ؟
  • گنجی
  • 1397/12/26
خیر، فقط والدین با فرزندان زیر 22 سال - شما خودتان بعد از مقیم شدن میتوانید برای مادرتان درخواست اسپانسرشیپ کنید.(شرایط اسپانسرشیپ در منوهای بالا یا اینستاگرام و تلگرام درج گردیده )
مینا1397/12/18
سلام
من دانشجوی دکتری حقوق دانشگاه ازاد هستم ...چه طور و به کجا می توانم مهاجرت کنم؟رزومه لازم چیست ؟ایلتس چند لازم است؟
  • گنجی
  • 1397/12/26
حقوق مناسب روش نیروی متخصص نیست.
برای ویزای دانشجویی با هزینه خودتان باید اقدام کنید که ساللانه 18هزار دلار هزینه دانشگاه بعلاوه 15 هزار دلار هزینه زندگی است. البته اگر مقیم کانادا شوید مخصوصا درکبک رایگان خواهد شد.
فلامحسن1397/09/24
سلام من csqوفایل نامبر فدرال رو در اکوست ٢٠١٨ دریافت کرده ام ولی هنوز مدیکال جک به من اعلام نشده میخواستم بدونم زمان مدیکال جک جقدر طول میکشه وبروسه نا ویزا جقدر طول میکشه با سرمایه ةذاری کبک اقدا مً کرده بودم ممنون میشم اکه راهنمایی بفرمایید
  • گنجی
  • 1397/09/27
پروسه بستگی به سکوریتی چک شما و خانواده تان و روند بررسی مدیکال دارد. جزئئیات پرونده تان را در تلگرام یا اینستاگرام بفرستید تا دقیق بررسی کنیم.
مولایی1397/09/07
سلام, زمان کل پروسه این روش در بدترین حالت چندسال طول میکشد؟بخصوص زمان رسیدگی فدرال بعد از دریافت csq؟
  • گنجی
  • 1397/09/09
در بخش سرمایه گذاری کبک با جزئیات درج کرده ایم.
سهراب1397/09/07
کبک همه فرانسوی زبانن، من و پسرم انگلیسی بلد هستیم، میتونیم بریم ونکوور؟
  • گنجی
  • 1397/09/09
درکبک به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه همه صحبت می کنند و مشکلی نیست. در ضمن از طریق سرمایه گذاری کبک میتوانید به تورنتو، ونکوور یا هر شهر دیگری بروید.
اما اگر در کبک زندگی کنید میتوانید از مزایای csq استقاده کنید.
دکتر حمید د.1397/08/26
برای این برنامه تا کی وقت داریم؟ دو تا فرزند من(21 سال و 18 سال) همراه پرونده هستند؟چون هر دو معدل خوب و قصد ادامه تحصیل پزشکی در کانادا دارند.
  • گنجی
  • 1397/09/01
تا سه ماه آینده، البته سهمیه ها رو به اتمام است.
هر دو فرزندتان در پرونده هستند و با شما به محض ورود مقیم کانادا میشوند.
برای تحصیل در رشته پزشکی مشکلی ندارد چون CSQ می گیرند و رایگان است.
رضا1397/08/23
بنده سوابق مدیریتی خاصی ندارم، ولی شاغل و کارهای زیادی انجام دادم مثل پیمانکاری، نیاز به بررسی شرایطم هست، سن51-دارای 3فرزند.
  • گنجی
  • 1397/08/23
برای برنامه سرمایه گذاری کبک 350 هزار دلاری ابتدا باید مدارک شما در دفتر تهران توسط تیم حسابرسی، کارشناسی املاک و اینجانب بررسی دقیق شود تا بتوان امکان قبولی شما را سنجید. لذا با تکمیل فرم ارزیابی یا تماس با دفتر تهران،ابتدا شرایط اولیه خود را ارائه فرمایید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن