اداره مهاجرت و شهروندی کانادا زین پس نتایج آزمون TCF کانادا را نیز می پذیرد.

بازدیدکنندگان : 17292 نفر 1397/08/25
اداره مهاجرت و شهروندی کانادا زین پس نتایج آزمون TCF کانادا را نیز می پذیرد.

- اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ازاین پس نتایج آزمون TCF کانادا را نیز می پذیرد.

 
دولت کانادا از این به بعد نتایج آزمون جدیدی را جهت نشان دادن توانایی زبان متقاضیان نیروی متخصص با زبان فرانسه را جهت اقامت دائمی می پذیرد.
تست دانش زبان فرانسه برای کانادا (TCF کانادا) توسط مرکز بین المللی آموزشی دولت فرانسه (CIEP) اداره می شود تا توانایی زبان فرانسه متقاضیان بررسی شود. این مدرک مورد تایید کانادا و 150کشور دیگر نیز هست. 
به گفته این مرکزTCF  کانادا برای ارزیابی دانش زبان فرانسوی متقاضیان مهاجرت و شهروندی کانادا در نظر گرفته شده است تا سطح زبان آنان ارزیابی شود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
متقاضیان برنامه های مهاجرتی تخصصی مانند افراد زیر:
باید سطح کافی از مهارت را در زبان انگلیسی یا فرانسوی به اثبات برسانند تا برای این برنامه ها واجد شرایط شوند.
به عنوان مثال، کاندیداهای نیروی ماهر فدرال که زبان فرانسوی به عنوان زبان اول خود انتخاب میکنند، باید سطح زبانشان برابر با  NCLC 7 باشد.
TCF  کانادا در حال حاضر آزمون دوم زبان فرانسه است که توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا به رسمیت شناخته شده است. یکی دیگر از گزینه های مورد تایید آزمون TEF   است. این بدان معنی است که نتایج TCF Canada یا TEF Canada هر دو توسط اداره مهاجرت کانادا مورد تایید هستند. 
کاندیداهای انگلیسی زبان اقامت دائم لازم نیست که نتایج آزمون فرانسه ارائه دهند، مگر اینکه آنها ادعای توانایی زبان فرانسه را داشته باشند.
آزمون های پذیرفته شده برای مهارت زبان انگلیسی عبارتند از سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی آیلتس (IELTS) یا برنامه زبان انگلیسی کانادا سلپیپ (CELPIP).
دولت کانادا و استان هایی مانند انتاریو اقدامات متعددی را برای تشویق مهاجرت فرانسوی زبانان و تقویت زبان فرانسه در خارج از کبک انجام داده اند.
برنامه نیروی ماهر فرانسوی زبان استان اونتاریو یکی از فعال ترین مسیرهای مهاجرتی کانادا برای متقاضیان مهاجرت تخصصی با دانش زبان فرانسه است و در سال جاری  1383 دعوت نامه برای نامزدهای این برنامه صادر شده است.
اگر شما نیز دارای مدرک زبان فرانسه یا انگلیسی هستید فرم ارزیابی پر کرده و منتظر ایمیل بررسی شده ما باشید یا بلافاصله در پیج اینستاگرام جواب خود را دریافت کنید.
سرشماری سال 2016 کانادا نشان داده بیش از هفت میلیون کانادایی از کل 33میلیون ساکن کانادا، زبان فرانسه  را به عنوان زبان مادری خود استفاده می کنند. از آن تعداد، نزدیک به یک میلیون نفر در خارج از استان کبک و شهر مونترال زندگی می کنند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
Fatemeh Arab1397/09/10
برای کاندید استانی شدن در انتاریو از طریق دانش ربان فرانسه چه clb باید داشته باشیم؟
  • گنجی
  • 1397/09/13
سی ال بی 9

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن