مهاجران ساکن اتاوا فرصتی طلایی برای شرکت ها

بازدیدکنندگان : 14723 نفر 1397/09/03
مهاجران ساکن اتاوا فرصتی طلایی برای شرکت ها

مهاجران ساکن اتاوا فرصتی طلایی برای شرکت ها 

در پی نظرسنجی توسط یک سازمان در زمینه رشد کسب و کارها در شهر اتاوا (پایتخت کانادا و چهارمین شهر بزرگ کانادا بعد از تورنتو، مونترال،ونکوور ) : استخدام مهاجران منجر به افزایش درآمد وتولید شرکت ها شده است. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

شرکت های فعال در شهر اتاوا که نیازمند دسترسی به نیروی کار ماهر دارند از متقاضیان تحصیل کرده که در برنامه اکسپرس اینتری پروفایل دارند، استقبال میکنند. هم اکنون درصد اشتغال بین زنان در شهر اتاوا بسیار بالا است و بیشتر آنها کارهای دولتی دارند. شهر اتاوا از شهرهای آرام و دارای جاذبه های گردشگری زیبایی است. این شهر در مرز بین استان کبک و انتاریو واقع شده و از سال 1857 به عنوان پایتخت رسمی کانادا انتخاب شده. همچنین میزبان بسیاری از ساختمان‌های دولتی است که معروف‌ترین آن‌ها ساختمان مجلس است. علاوه بر این، دادگاه عالی کانادا و سکونتگاه‌های رسمی نخست وزیر کانادا و فرماندار کل کانادا (در ریدو هال) در این شهر واقع شده‌است. در این شهر چند دانشگاه و کالج وجود دارد. دو دانشگاه اصلی در این شهر عبارتند از دانشگاه کارلتون و دانشگاه اتاوا.

براساس گزارش سازمان جهانی رشد اقتصادی اوتاوا در سال 2018، شرکت هایی که استخدام مهاجران را در اولویت خود دارند موارد مهمی از جمله افزایش نوآوری، بهره وری ، سود دهی ، دسترسی به مشتریان جدید و همچنین گسترش توانای زبانی را امسال گزارش کرده اند.
تحقیقات نشان می دهد که یک درصد افزایش دراستخدام نیروی کار غیرکانادایی باعث افزایش 2.4 درصدی درآمد و افزایش 0.5 درصدی بهره وری  و نوآوری میشود.
 کارفرمایانی که نیروی کار خود را از میان مهاجران انتخاب کرده اند مزایا و بهره وری اقتصادی شرکت های خود را به سرعت دیده اند. به صورت خلاصه، انگیزه فرد تازه وارد به حضور در جامعه کانادایی باعث این رشد برای شرکت ها شده. 

از 747 کسب و کار که در این نظرسنجی شرکت داشتند، 63 درصد گفته اند که استخدام نیروی کار ماهر یکی از مهمترین موضوعاتی است که آنها در برنامه بلند مدت شرکت خود هدف گذاری نمودند.
بیش از سه چهارم پاسخ دهندگان، یا به عبارتی 77 درصد  گفته اند که مهاجران را به عنوان یک منبع مهم کار ماهر برای اقتصاد محلی میدانند و 44 درصد ، مهاجران را به عنوان منبع مهم نیروی کاربرای شرکت خود می بینند.
در حال حاضر از هر چهار نفر از ساکنان اتاوا یک نفر مهاجر است و طبق پیش بینی ها حدودا 7000 مهاجر جدید هر ساله وارد این شهر میشوند که طبق مطالعات بسیاری از آنها دارای تحصیلات عالی بوده و بسیار ماهر هستند.

36 درصد از مهاجران ساکن اتاوا دارای مدرک کارشناسی و 55 درصد از آنها دارای دکترا هستند که بیشترین میزان درصد مهاجرین تحصیل کرده را در کانادا از آن خود کرده است.51 درصد از مردم این شهر انگلیسی‌زبان و 33 فرانسوی‌زبانند.
بخش تجارت و سرمایه گذاری کانادا وجود نیروی کار ماهر را یک فرصت طلایی برای شرکت های محلی میداند. به دلیل وجود شرکت های با سطح تکنولوژی بالا در اتاوا، این شهر به عنوان دره سیلیکون شمالی نامگذاری شده است. این شرکت ها شامل بل کانادا (Bell Canada) ، آلکاتل لوسنت (Alcatel Lucent) ، آی بی ام (IBM)، سی جی آی (CGI)، ادوبی (Adobe)  و کورل (Corel) هستند.

در حال حاضر حدود 1800 شرکت برجسته ی فناوری در اتاوا وجود دارد، مانند Shopify، Solace Systems و Protecode.
برای ارزیابی شرایط کار در شهر اتاوا، رشته تحصیلی یا کاری خود را در بخش کاریابی سایت ما جستجو کنید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
هاشمی1397/10/08
با سن 53و 33 سال تجربه در زمینه مخابرات و مدرک کارشناسی آیا شانسی برای مهاجرت به کانادا دارم؟
  • گنجی
  • 1397/10/10
فقط سرمایه گذاری 350 هزار دلاری کبک.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن