برنامه جدید برای کارآفرین ها در بریتیش کلمبیا

بازدیدکنندگان : 20770 نفر 1397/09/03
برنامه جدید برای کارآفرین ها در بریتیش کلمبیا

برنامه جدید برای کارآفرین ها در بریتیش کلمبیا

اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا (ونکوور) British Columbia برنامه جدیدی برای جذب کارآفرین های خارجی در این استان ایجاد کرد.
این برنامه دو ساله کارافرینی منطقه ای BC PNP نام دارد و از سال 2019 آغاز می شود. هدف از آن ایجاد و راه اندازی یک بیزینس توسط مهاجران جدیدالورود در شهر های کمتر از 75000 نفر است.
بیزینس های جدید باید در شعاع 30 کیلومتری شهر های دارای 75هزار نفر جمعیت واقع شوند تا بتوانند شرایط این برنامه کارافرینی بریتیش کلمبیا را کسب کنند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
دولت بریتیش کلمبیا هدف از این برنامه را ایجاد اشتغال در سرتاسر استان و پراکندگی جمعیت در سطح بریتیش کلمبیا و نه ونکوور، کوکیتلام ، برنابی و... است.
مشاغل ایجاد شده باید در راستای تقاضای دولت محلی و با حمایت انها باشد. متقاضیان باید از محل بیزینس و منطقه مورد نظر بازدید کنند و از دولت محلی دعوتنامه دریافت کرده و سپس شروع به بیزینس کنند.
در نهایت متقاضی مهاجرت به ونکوور از طریق کارآفرینی بریتیش کلمبیا میتواند ویزای کار موقت دریافت کند. بعد از ایجاد بیزینس در بریتیش کلمبیا و برآورده نمودن تمام شروط مورد نظر دولت که توسط متقاضی امضا شده، فرد می تواند برای خود و اعضا خانواده تقاضای اقامت دائم کانادا را نماید اما لزوم ایجاد و به سوددهی رساندن بیزنس امری الزامی است.
 
دولت شرایط سرمایه گذاری و هزینه کمتری را نسبت به برنامه استانی فعلی برای این برنامه در نظر گرفته است تا مناطق کمتر توسعه یافته رشد خوبی را داشته باشند.
علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، این برنامه شرایط زیر را می طلبد:
- انجام سفر اکتشافی
- سرمایه گذاری مبلغ 100 هزار دلار در یک بیزینس 
- اثبات دارایی 300 هزار دلار
- دارا بودن حداقل 3سال مدیریت بیزینس شخصی یا 4 سال مدیرارشد یک شرکت در 5سال گذشته
- مالکیت 51% بیزینس در بریتیش کلمبیا
- ایجاد شغل برای حداقل یک فرد کانادایی مقیم یا سیتی زن
 
در طی سفر اکتشافی متقاضی باید طرح پروپوزال اولیه خود را برای مدیران منطقه ای اثبات کرده که انها بتوانند دعوتنامه به عنوان بخشی از شرایط اخذ ویزای کار را صادر کنند.
 
تمامی افراد از آیتم های مختلف مانند مدرک زبان و دارایی بالاتر از مینیمم و... امتیاز کسب می کنند و وارد استخر مجازی متقاضی مهاجرت می شوند سپس دولت بریتیش کلمبیا بالاترین امتیاز ها را انتخاب و دعوت به ارسال مدارک کامل می کند. این انتخاب ها هر ماه انجام خواهد شد.
 
این برنامه از ژانویه 2019 بازگشایی و برای مدت دوسال فعال خواهد بود لذا هنوز جزئیات ریز و امتیازبندی آن اعلام نشده است.شما میتوانید برای ارزیابی خود فرم پر کرده و یا در کانال تلگرام ما عضو شوید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
فاطمه پ.1397/11/06
سلام من رییس شعبه یک بانک دولتی هستم و همسرم هم قبلا رییس شعبه بانک دولتی بوده و اکنون کارشناس طرح های صنعتی و کشاورزی بانک است ولی از لحاظ مبلغ دارایی ملکی و مبلغ سرمایه گذاری نا بالای 200 هزار دلار مشکلی نداریم سن من 49 و سن همسرم 54 سال است و من ایلتس 4/5 دارم ایا برای سرمایه گذاری بریتیش کلمبیا و یا انتاریو میتونیم اقدام کنیم؟ دختر 19 ساله ما دانشجوی کالج در تورنتو است و برای پسر 23 ساله ما در حال اقدام یکی از دانشگاههای تورنتو برای فوق لیسانس هستیم به عبارتی تنها من و همسرم میخواهیم اقدام کنیم. ما توانایی سرمایه گذاری کبک را هم نداریم.با سپاس
  • گنجی
  • 1397/11/07
بهترین روش برای شما سرمایه گذاری کبک است. با توجه به مواردی که اعلام کردید، روشهای دیگر به نتیجه نمیرسد
حسن1397/09/19
سلام
من ۲۵ سال سابقه کار دارم و دارای یک شرکت کامپیوتری هستم مدرک زبان نگرفتم آیا میتوانم برای برنامه جدید کارآفرینی بریتیش کلمبیا ۱۰۰ هزار دلاری شرکت کنم؟
  • گنجی
  • 1397/09/24
باید دارایی و مدرک زبان و توانایی ایجاد کار طبق بیزینس پلن داشته باشید.
Masoud Aminpour1397/09/03
فکر خوبیه ولی جمعیت های کمتر از 75000 نفر یعنی نیروی کار تخصصی نداره و باید از بریا کارهای تخصصی اموزش داد و این مستلزم هزینه است و بعد این مناطق اگر از دریا و فرودگاه دور باشند هزینه توسعه بالایی میخواهد .بهتر اینه که دولت نیازها را رارایه بده و مسلو با سرمایه 100 هزیار دلاری کاری نمیشه کرد به کسب و کارهای کوچک میرسه . بعد یک چیزی که هست و نمیشه انکار کرد اینه که مهارجان بعد از راه اندازی بیزینس دوست ندارند در شهر های کوچک زندگی کنند . البته مخصوصا جوانها ول یدر افرداد مسن شاید بشه این مسیله را جا انداخت ولی افراد مسن توانایی جسمانی کمتری دارند و برای راه اندازی یک بیزینس علاوه بر فکر نیار به قدرت بدنی است جون سرمایه کمه و در مواردی مجبوری خودت کارهایی را انجام بدی
  • گنجی
  • 1397/09/04
بیشتر برنامه های کارافرینی برای توسعه مناطق دورافتاده تر است. برنامه های سرمایه گذاری را انتخاب کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن