رکورد صدور دعوت نامه در برنامه اکسپرس اینتری

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 12829 نفر 1397/09/14
رکورد صدور دعوت نامه در برنامه اکسپرس اینتری

رکورد صدور دعوت نامه در برنامه اکسپرس اینتری

برنامه اکسپرس انتری با افزایش دعوت نامه ها در ماه اکتبر رکورد دعوت نامه ها را در این ماه در سال 2017 شکست.
اداره مهاجرت و شهروندی کانادا در سال 2018، از طریق این برنامه 74200 دعوت نامه صادر کرده است.  
در ماه گذشته، دولت کانادا بیش از دو برابر تعداد دعوتنامه هایی که در ماه اکتبر 2017 برای متقاضیان اقامت دائم در نظر گرفته بود، صادر کرد و در مجموع از کل تعداد دعوت نامه هایی که در سال 2017 صادر شد 12000 عدد عقب است. 
 
اداره مهاجرت و شهروندی کانادا در ماه گذشته تحت سه برنامه 11700 دعوت نامه صادر کرد که بیش از دو برابر ماه اکتبر 2017 بود.
تعداد دعوت نامه هایی که تا ماه اکتبر 2018 صادر شده است 74200 بوده است و کل دعوت نامه های سال 2017، 86023  بوده است. 
برنامه فدرال اکسپرس انتری متقاضیان استخر مجازی را تحت سه زیرمجموعه: 1. نیروی متخصص فدرال 2. نیروی ماهر تجاری فدرال 3. برنامه تجربه کانادایی مدیریت کرده و منجر به اقامت دائم کانادا می کند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
به کاندیداهای واجد شرایط تحت سیستم رتبه بندی جامع (CRS) امتیاز داده می شود که موقعیت آنان را در استخر مجازی اکسپرس اینتری تعیین می کند و به بالاترین امتیاز ها دعوت نامه فرستاد میشود. این سیستم که از ژانویه سال 2015 اعلام شد در حال حاضر راه اصلی مهاجرت تخصصی به کانادا است. 
اداره مهاجرت و شهروندی کانادا درصورتی که به همین منوال به فرستادن دعوت نامه ها مبادرت ورزد از رکورد سال گذشته عبور خواهد کرد.  این اداره برای پذیرش های سال 2019 برای برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال 81400 مقیم دائم را در نظر گرفته است و برای سال 2020 و سال 2021 به ترتیب 85800 و 88800 پیش بینی شده است که در تاریخ 31 اکتبر اعلام شد.
 
تقریبا تمام مقیمان دائمی جدید که از طریق جریان نیروی متخصص فدرال پذیرفته شده اند در حال حاضر پرونده های آنها از طریق سیستم اکسپرس اینتری تحت بررسی است. 
برنامه های مختلف مهاجرت نیروی متخصص کانادا، تقریبا 60 درصد از کل پذیرش در کانادا را شامل می شود، و برنامه نیروی متخصص فدرال و برنامه های استانی تنها 44 درصد از کل پذیرش های سه سال آینده را شامل می شوند. 
 

- شرایط مناسب انتخاب های استان انتاریو برای کاندیداهای اکسپرس انتری

9 استان کانادا در برنامه مهاجرتی استانی شرکت دارند که هر کدام حداقل یک روش دارند که به سیستم اکسپرس انتری فدرال متصل است و هر ساله تعدادی تعداد مشخصی متقاضی مهاجرت اقتصادی را برای اقامت دائم بر می گزینند.
به کاندیداهای اکسپرس اینتری که دارای دعوت نامه استانی باشند 600 امتیاز اضافی علاوه بر امتیاز های اصلی شان داده میشود و به طور موثر شانس دریافت دعوت نامه برای آنها بالا میرود. 
بزرگترین استان کانادا، انتاریو، دارای سه برنامه استانی همسو با برنامه اکسپرس انتری است که 95 درصد از انتخاب های صادر شده این استان را در سال 2018  از آن خود کرده است. به طور دقیق  6411 نفر از 6600 انتخاب این استان در سال 2018 از طریق این برنامه استانی بوده است.
 
برنامه های اولویت نیروی انسانی، نیروی ماهر فرانسه زبان و نیروی ماهر تجاری به استان انتاریو این امکان را می دهد که متقاضیانی که با معیار های آنان همسو هستند را از استخر مجازی اکسپرس انتری برگزینند و به سرعت وارد بازار کار کنند.
در حالیکه استان انتاریو هم اکنون 6600 دعوت نامه در سال 2018 صادر کرده است ، اعلام کرد که همچنان درخواست های جدید را برای برنامه استانی می پذیرد و همچنین پرونده هایی که از قبل سابمیت شده اند در سال 2019  بررسی خواهد شد. لازم به ذکر است که برنامه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد این استان در حال حاضر لغو شده است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
سمیرا1397/12/15
با سلام
میخواستم بدونم ما با امتیاز ٤٤٠ شانسی برای خارج شدن از پول در امسال را داریم با توجه به اینکه تعداد دعوت نامه ها نسبت به پارسال ٥٠٠ تا کاهش یافته و در دوره آخر امتیاز ٤٥٤ را از پول خارج کردن
با تشکر
  • گنجی
  • 1397/12/26
همه افراد با امتیاز بالاتر از 400 شانس خواهند داشت زیرا امتیازنوسان دارد. در ضمن بعضی استان ها مثل انتاریو افراد با امتیاز کمتر نیز قبول می کنند.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن