پرنس ادوارد، دعوت نامه های جدید اکسپرس انتری صادر کرد

بازدیدکنندگان : 13888 نفر 1397/09/17
پرنس ادوارد، دعوت نامه های جدید اکسپرس انتری صادر کرد

- پرنس ادوارد، دعوت نامه های جدید اکسپرس انتری صادر کرد

پرنس ادوارد 147 دعوت نامه برای متقاضیان اقامت دائم برنامه استانی تحت برنامه های اکسپرس اینتری و نیروی کار صادر نمود. اما این استان اطلاع مشخص از تعداد دقیق دعوت نامه ها برای هر برنامه اعلام نکرده است. همچنین 29 دعوت نامه برای مجوز کار کاندیداهای برنامه ورک پرمیت صادر شده است. لازم به ذکر است کاندیداهای متقاضی برنامه فوق می بایست حداقل 130 امتیاز برای دریافت دعوت نامه از آن خود کرده باشند.
 
اما برای کاندیداهای اکسپرس انتری و نیروی کار حداقل امتیازی مشخص نشده است و به طور کلی امسال 1175 دعوت نامه تحت این دو برنامه ارسال شده است. 
برنامه اکسپرس اینتری استانی پرنس ادوارد به برنامه اکسپرس اینتری فدرال لینک شده است و از این طریق سه برنامه اصلی مهاجرت تخصصی  : نیروی متخصص فدرال، برنامه تجاری فدرال و برنامه تجربه کانادایی در استخر مجازی مدیریت میشود.
 
کاندیداهای اکسپرس انتری که از استان پرنس ادوارد دعوت نامه دریافت کنند 600 امتیاز اضافی به امتیاز اکسپرس انتری آنان اضافه میشود که اتوماتیک آنها را به ردیف اول انتخاب های اقامت دائم میبرد.
نامزدهای اکسپرس اینتری ممکن است حتی بدون داشت پیشنهاد کار دعوت شوند و حتی مواردی نیز وجود داشته اند که متقاضیان اظهار علاقه ای به این استان نداشته اند، اما شرایط آنها با نیازهای بازار کار استان تطبیق داشته و دعوت شده اند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
استان پرنس ادوراد دارای سیستم EOI است که کاندیداها در آن پروفایل خود را که نمایانگر سابقه کاری ، تحصیلات ، دانش زبان و فاکتورهای دیگر است ایجاد میکنند.  
EOI ها مورد بازبینی قرار می گیرند و بر اساس شش فاکتور: سن، زبان، تحصیلات، تجربه کاری، شغل و مورد های سازگاری تا حداکثر 100 امتیاز دسته بندی میشوند و کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را از آن خود کرده اند دعوت میشوند.
 
برنامه نیروی کار نیز دارای سیستم EOI  است و به سه روش اصلی نیروی ماهر ،نیروی متخصص مورد نیاز و فارغ التحصیلان بین المللی تقسیم میشود.
کاندیداهای این سیستم می بایست در حال حاضر برای یک کارفرمای استان پرنس ادوراد کار کنند و یا از یک کارفرما در این استان پیشنهاد کار کسب کرده باشند و مدرک زبان داشته باشند و هنگام ساخت پروفایل اکسپرس اینتری، استان پرنس ادوارد PEI – Prince Edward Island را انتخاب نمایند.
برای امتیازبندی مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری فرم ارزیابی را تکمیل نمایید ، جواب فرم شما از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن