نیروی متخصص انتاریو

بازدیدکنندگان : 17939 نفر 1397/09/28
نیروی متخصص انتاریو
برنامه نیروی انسانی اونتاریو برای کاندیداهای اکسپرس اینتری دعوت نامه های جدید صادر میکند. 
این برنامه در سال 2018 ، 3719 دعوت نامه صادر کرده است که در آخرین دوره در 26 نوامبر 185 دعوت نامه ارسال کرد. 
استان اونتاریو در استخر مجازی اکسپرس اینتری میگردد و کاندیداهای واجدالشرایط برنامه اولویت نیروی انسانی اونتاریو را پیدا کرده و برای آنان دعوت نامه ارسال میکند و سپس آنان می توانند برای اقامت دائم خود اقدام کنند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
کاندیداهای برنامه اکسپرس اینتری که از استان اونتاریو دعوت نامه دریافت میکنند600 امتیاز اضافی به امتیازاتشان افزوده میشود و بیشترین شانس را برای دریافت اقامت دائم خواهد داشت.  
امتیاز کاندیداها جایگاه آنان را تحت سه برنامه مهاجرتی اقتصادی نیروی ماهر فدرال ، کلاس تجاری فدرال و تجربه کانادایی مشخص میکند. 
امتیاز کاندیداهای منتخب در آخرین دوره در 26 نوامبر بین 350 تا 448 بوده است. لازم به ذکر است برای واجد شرایط بودن در برنامه اولویت نیروی انسانی نیاز به داشتن پیشنهاد کار از استان ندارید. 
کسانی که انتخاب شده اند مشخصات خود را در برنامه اکسپرس اینتری بین 1 ژانویه 2018 و 22 نوامبر 2018 ثبت کرده اند.
 
مسئولین این برنامه استانی در اونتاریو اعلام کرده اند دلیل داشتن این برنامه کمک به بهبود بازار کار ، پیشرفت اقتصاد و توجه به نیاز کارفرمایان است.
در ماه سپتامبر همچنین اعلام کردند که اولویت برای آنها داشتن 400 امتیاز نیست بلکه حداقل امتیاز را مدیران برنامه بر اساس نیاز های استانی تعیین میکنند.
استان اونتاریو به شدت بر سه برنامه وابسته به سیستم اکسپرس اینتری تکیه کرده است و به اینصورت امسال 3719 دعوت نامه برای اولویت نیروی انسانی ، 1519 دعوت نامه برای نیروی ماهر فرانسه زبان و در اخر 1626 دعوت نامه برای نیروی ماهر تجاری صادر کرده است. که این سه برنامه 95 درصد دعوت نامه های این استان را از آن خود کرده است.
- دعوتنامه های جدید برای نیروی ماهر فرانسوی زبان و کلاس تجاری فدرال نیز صادر شده است.
در تاریخ 26 نوامبر 181 دعوت نامه برای کلاس تجاری و در تاریخ 22 نوامبر 43 دعوت نامه برای نیروی ماهر فرانسه زبان صادر شد. 
برنامه نیروی ماهر فرانسوی زبان امسال بسیار فعال بوده است و تقریبا هر هفته از بین کاندیداها انتخاب میکردند. این برنامه مناسب افرادی است که توانایی زبان بالایی در بخش انگلیسی و فرانسوی دارند و میخواهند به طور دائم در اونتاریو کار و زندگی کنند.
 
کاندیداها می بایست واجد شرایط نیروی ماهر فدرال و یا تجربه کانادایی باشند و از معیارهای مشخص شده استانی نیز برخوردار باشند.
برنامه کلاس تجاری نیز مختص کسانی است که حداقل یک سال دارای سابقه کار تمام وقت و معادل یک سال کار نیمه وقت در مشاغل ملی کانادایی Canada’s National Occupational Classification – NOC  در اونتاریو داشته باشند. کاندیداهای این برنامه همچنین باید برای تجربه کانادایی فدرال نیز واجد شرایط باشند. معیارهای دیگر این برنامه داشتن حداقل دانش زبان انگلیسی و یا فرانسوی- CLB 5 –است. 
برای دو برنامه فوق حداقل امتیاز برای انتخاب وجود ندارد.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
محمد رضا1397/10/17
سلام بنده مدرک دیپلم ریاضی هستم ۹ سال بطور حرفه ای در زمینه اسانسور فعالیت دارم چن سال در نمایندگی شرکت اسانسور هیوندای در تهران استخدام بودم در حال یاد گیری زبان هستم و در حال اخذ مدرک کاردانی اسانسور سنم ۲۶ شرایطی برای مهاجرت دارم بنظرتون؟
  • گنجی
  • 1397/10/22
بهتر است برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. ابتدا مدرک ایلتس 6نیاز دارید.
ساسکاچوان1397/10/02
سلام من در اکسپرس اینتری چهارصدهفت امتیاز دارم برای نیروی انسانی ساسکاچوان نمره قبولی میگیرم؟
  • گنجی
  • 1397/10/10
برای ساسکاچوان باید رشته تان در لیست مشاغل شان باشد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن