اگر در استخر مجازی اکسپرس اینتری هستید بعضی از استان ها در انتظار شما هستند.

بازدیدکنندگان : 14538 نفر 1397/11/27
اگر در استخر مجازی اکسپرس اینتری هستید بعضی از استان ها در انتظار شما هستند.

اگر در استخر مجازی اکسپرس اینتری هستید بعضی از استان ها در انتظار شما هستند.


استان های اونتاریو ، نوآسکوشیا و آلبرتا که در دوره های قبلی در برنامه های مهاجرتی جدا حاضر شده اند اما هم اکنون در استخر مجازی به دنبال کاندیدا های واجد شرایط هستند.
کاندیداهایی که در استخر مجازی اکسپرس وارد شده اند ممکن است حتی بدون انتخاب استان هایی که در بالا ذکر شده است از آنان دعوت نامه دریافت کنند.
این استان ها به تازگی در استخر مجازی در جستجوی کاندیداهای واجد شرایطی هستند که با معیارهای آنان خصوصا سابقه کاری در مشاغل خاص تطابق داشته باشند.  به افراد منتخب اطلاع داده می شود تا برای اقامت دائم خود از طریق این استان ها اقدام کنند.
این مسیرهای مهاجرتی در گذشته منفعل نامیده می شدند زیرا تنها زمانی از این استان ها دعوت نامه دریافت می کردید که در پروفایل اکسپرس اینتری خود تنها این استان ها را برای مهاجرت انتخاب کرده بودید.
کاندیداهای اکسپرس اینتری که دعوت نامه دریافت می کنند 600 امتیاز به امتیازاتشان اضافه می شود و اقامت دائم آنان تضمین خواهد شد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
در ادامه به ذکر برنامه های استانی می پردازیم که در استخر مجازی در جستجوی کاندیداها هستند:
نوآسکوشیا آلبرتا اونتاریو  
  • برای واجد شرایط بودن برای هر یک از این برنامه ها نخست باید پروفایل خود را در استخر مجازی اکسپرس اینتری ثبت کنید.
در ادامه به شرح هر یک از این برنامه ها می پردازیم:
واضح است پارامترهای هر استان متفاوت است و بر اساس بازار کار استان تغییر می کند.
  • نوا اسکوشیا
برای مثال، در دو دوره قبل استان نوآسکوشیا که در جستجوی نیروی کار با سابقه کار در حوزه های مشخصی بود نخست در آگوست 2018 برای معلمان ابتدایی و دستیار مربی و سپس در تاریخ 24 ژانویه  برای حسابداران و حسابرسان مالی دعوت نامه ارسال کرد. منتخبان بین 400 تا 450 امتیاز و حداقل 5 سال سابقه کار در مشاغل بالا داشتند.
در نتیجه داشتن سابقه کار و شرح کامل و دقیق وظایف و توانایی ها نه تنها امتیاز شما را بالا می برد بلکه ممکن است استان هایی که قبلا کمتر فعال بودند برایتان دعوت نامه صادر کنند.
  • آلبرتا
برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا که سال گذشته معرفی شد نیز متقاضیانی با حداقل 300 امتیاز را می گیرد که ورای معیارهای لازم در مشاغلی مشغول به کار باشند که به رشد اقتصادی استان کمک کند. کاندیداهایی که دارای پیشنهاد کار از استان و یا سابقه تحصیلی در این استان باشند یا والدین یا خواهر برادرانشان ساکن این استان باشند در اولویت دریافت دعوت نامه استانی هستند. این استان همچنین هشدار داده است پروفایل هایی که 3 ماه یا کمتر اعتبار داشته باشند ممکن است نادیده گرفته شوند. در 7 انتخاب سال گذشته حداقل امتیاز ها 301 بوده است. استان آلبرتا اعلام کرده شرایط جدید برای سال 2019 را متعاقبا اعلام خواهند کرد.
  • اونتاریو
از سه برنامه استانی انتاریو، برنامه اولویت نیروی انسانی تا کنون در سال 2019، بیشترین کاندیداها را دعوت کرده است. این برنامه 1493 دعوت نامه استانی در انتخاب اخیر خود در 14 ژانویه صادر کرده است که امتیازات آنان بین 439 تا 448 بوده است. این برنامه محدود به نیروی ماهر فدرال و تجربه کاری تحصیلی کانادایی می شود.  اگرچه داشتن پیشنهاد کار یا دانش زبان فرانسه معیار اصلی نیست اما کسانی که این شرایط را داشته باشند در اولویت هستند. حتی کسانی که دارای پیشنهاد کار معتبر بوده اند و امتیازشان 360 بوده انتخاب شده اند. پس داشتن آن شانس شما را بسیار بالا می برد. اخیرا نیز این برنامه در جستجوی افرادیست که در رشته IT تخصص دارند.
دو برنامه دیگر این استان نیز امسال فعال بوده و 560 دعوت نامه تا کنون از طریق آنها صادر شده است.
پس هر لحظه ممکن است استانی شما راجذب کند-پس اگر شرایط مورد نظر را دارید پروفایل اکسپرس اینتری خود را سریعا باز کنید.
  
 
canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
وحید1397/12/04
سلام، وقت شما بخیر
غرض از مزاحمت این بود که چند روز پیش یک ایمیل به من ارسال شده در ارتباط با اینکه شما به صورت تصادفی از طریق ایمیل از طریق سیستم رای گیری الکترونیکی خود در بین نامزدهای 2019 برای مهاجرت به کانادا انتخاب شده اید، نامزدها به کانادا مهاجرت می کنند و حق مزایای دولت کانادا دارند. می خواستم ازتون پرسم که این ایمیل واقعی هستش و یا نه؟
ممنون میشم اگه جوابشو بهم ایمیل کنید.
در پناه حق و سالم و سربلندباشید.
  • گنجی
  • 1397/12/07
واقعی نیست.
نگین 1397/12/03
سلام.من در استخر اکسپرس اینتری ۴ ماهه وارد شدم. امتیازم ۴۰۹ است. آیا امیدی هست.آیا شرکت گنجی میتونه کاری برایم بکنه؟
  • گنجی
  • 1397/12/04
حداقل امتیاز 440 به بالا است ولی با روش انتاریو در صورت کسب مدرک فرانسه با امتیاز کمتر هم می توانید. در اینستاگرام توضیح دادیم
محمود 1397/12/03
روز بخیر
درخصوص تهیه پروفایل میخواستم بدونم امکانش هست موسسه شما برای بنده پروفایل بسازد
من مدرک تحصیلی و سابقه خوبی دارم و حسابدار هستم
ممنون میشم
  • گنجی
  • 1397/12/04
بله ولی ابتدا فرم ارزیابی پر کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن