اعتراض بیش از 100تن از وکلای کبکی به لغو 18 هزار پرونده اسکیل ورکر

بازدیدکنندگان : 14144 نفر 1397/11/28
اعتراض بیش از 100تن از وکلای کبکی به لغو 18 هزار پرونده اسکیل ورکر

اعتراض بیش از 100تن از وکلای کبکی به لغو 18 هزار پرونده اسکیل ورکر

همانطور که پیشتر در خبرها شنیده اید دولت کبک لایحه ای را ارسال نموده که طبق آن 18هزار پرونده نیروی متخصص کبک Quebec Skilled Worker حذف گردد. با توجه به اعتراضات زیاد نسبت به این لایحه، قریب به 100 وکیل از دولت کبک در خواست بررسی 18000 پرونده مهاجرتی استان کبک را نمودیم. سعی همه وکلای کبکی در این نامه برگرداندن حق و حقوق متقاضیان اسکیل ورکر کبک که از سال 2015 منتظر بوده اند می باشد. وکلا در نامه ای به سیمون ژولین بارت، وزیر مهاجرت کبک اعلام کرده اند تصمیم دولت مبتنی بر عدم بررسی 18000 پرونده  حداقل زندگی 50000 نفر را تحت شعاع قرار خواهد داد.

موسسه مهاجرتی گنجی بر این باور است که ما همراه با کارگروه تشکیل شده از وکلای کبکی و وکلای حقوقی مهاجرت کاملا با تصمیم دولت مبنی بر رد 18000 پرونده متقاضیان نیروی متخصص کبک مخالف بوده و هستیم. بسیاری از وکلا نیازمند جواب منطقی برای موکلین خود هستند. در متن نامه وکلای معترض آمده است که ضروری است تغییراتی بر این قانون اعمال شود. آنان اعتراضاتی به برنامه جدید آریما نیز داشته اند زیرا همان گونه که دولت کبک اعلام کرده زمان پیش بینی شده برای بررسی پرونده های قبلی 3 سال تخمین زده شده است حال آنکه از طریق آریما که هنوز به طور جدی راه اندازی نشده است بر این تعداد افزوده می شود و این موجب نارضایتی وکلا شده است. همچنین وکیل های کبک و موکلین آنان اظهار داشته اند دولت کبک با کمبود نیروی کار مواجه است پس باید تمام تلاشش را برای جذب نیروی ماهر انجام دهد. این در حالی است که 18000 پرونده آماده در دست دارند ولی از آنها چشم پوشی می کنند. از نگاه آنها این تصمیم ضربه ای جدی به شهرت بین المللی  استان کبک Quebec Canada وارد می کند که اثرات آن مدت های مدیدی ادامه خواهد یافت. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

نظر ما وکلای معترض این است که به جای برگرداندن هزینه پرونده ها که چیزی نزدیک به 19 میلیون دلار کانادا است این هزینه را صرف بررسی هر چه سریع تر آنها بکنند. در نهایت درخواست کلی این وکلا بررسی پرونده ها به منظور آسیب نرساندن به موکلین آنان است. در حال حاضر اعتراضات بر این قانون اعلام شده و آن را غیر انسانی و غیر قابل قبول خوانده اند. اگر شما هم جزو این 18 هزار پرونده هستید میتوانید پیگیری اخبار بعدی ما در سایت یا خبرنامه موسسه گنجی باشید.

لینک خبر این اعتراض در رادیو کانادا

نکته:

با توجه به پیگیری و نگرانی موکلین سرمایه گذاری کبک، خاطرنشان می نمائیم که این خبر و تغییرات آن هیچ گونه ارتباطی با برنامه سرمایه گذاری کبک Quebec Investor Program ندارد و خوشبختانه پذیرش پرونده و بررسی درخواست های مهاجرت سرمایه گذاری کبک هم چنان با روال و سرعت خوبی در حال انجام می باشد.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن