تقاضای بی سابقه برای برنامه نیروی متخصص کبک فقط در5ماه گذشته

بازدیدکنندگان : 13515 نفر 1397/12/02
تقاضای بی سابقه برای برنامه نیروی متخصص کبک فقط در5ماه گذشته

تقاضای بی سابقه برای برنامه نیروی متخصص کبک فقط در5ماه گذشته !

بیش از 91000 پروفایل در برنامه نیروی متخصص کبک (اسکیل ورکر کبک) از زمان آغاز برنامه به نام آریما طی 5 ماه گذشته در اداره مهاجرت کبک ثبت شده است.
بعد از اتمام پذیرش پرونده کاغذی در پایان سال 2015 و ایجاد سیستم پروفایل آنلاین کبک بنام برنامه مون پروژکت Mon Projet ، سپس شاهد برنامه جدیدی به نام آریما Arrima از اداره مهاجرت کبک بودیم.
آریما از تاریخ 18 سپتامبر 2018 برابر27 شهریور 1397 شروع به کار نمود.هدف اصلی آن ایجاد پروفایل برای برنامه نیروی متخصص کبک Quebec Skilled Worker و مدیریت تقاضا ها بود. عملا نیز کپی از برنامه اکسپرس اینتری فدرال کانادا بود که طی آن افراد نه برحسب ارسال زودتر پرونده بلکه برحسب امتیاز بالاتر در پروفایل تقاضای مهاجرت به کبک، قبولی خود را کسب می نمودند. طبق سیستم آریما تمام متقاضیان مهاجرت کانادا باید در ابتدا برای اعلام درخواست خود در بخش نیروی متخصص کبک کانادا ابتدا پروفایل خود را ثبت نمایند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

شرایط اولیه آریما:
متقاضیان باید اطلاعات زیر را در سامانه ثبت و برای خود پروفایل تشکیل دهند که فقط 3ماه فرصت آپلود مدارک دارند:
  • تحصیلات
  • سابقه کار و شغل
  • مدرک زبان فرانسه
در صورت قبولی متقاضی مدرک سی اس کیو CSQ – Certificat de selection du Quebec دریافت خواهد نمود و با آن میتواند برای اقامت دائم کانادا پرونده ارسال نماید.
 
در حال حاضر وزیر مهاجرت کبک در تکاپوی لغو 18000 پرونده قبلی است که به نظر او افراد بدون دانش زبان فرانسه و سابقه کار مورد نیاز در استان کبک تقاضا فرستاده اند. اما تقاضای وکلای کبکی و موسسه گنجی برخلاف نظر وزیر بر ایجاد سازو کاری جهت بررسی سریعتر این پرونده ها با توجه به مبلغ دریافتی 19میلیون دلار بابت هزینه بررسی پرونده کبک است تا اینکه همه را لغو کند.(خبر آن را در هفته گذشته اعلام نمودیم)
 
حال و روز فعلی آریما:
خبرگزاری رسمی کبک TVA طی گزارشی اعلام کرد که از زمان بازگشایی برنامه آریما 91307 پروفایل تاکنون ثبت شده که نشان دهنده حجم بالای تقاضای برای برنامه نیروی متخصص کبک از سرتاسر دنیا است و به صورتی شوکه کننده است.
از این تعداد بالا 5260 پرونده در بخش اداری و مدیریت، 2160 پرونده با شغل پرستاری و 720 پرونده مهندس برق می باشند.
 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
زهرا1397/12/16
سلام. من مدرک فرانسه ندارم و با توجه به سابقه و رشتم که مهندسی کامپیوتر هست و تاهل و یه فرزندم امتیاز ۶۱ کسب کردم. ایا میتوانم در سیستم آریما ثبت نام کنم؟
  • گنجی
  • 1397/12/26
ثبت نام در سیستم آریما رایگان و برای تمامی افراد امکانپذیر است اما توجه کنید که بالاترین امتیازات قبول میشوند. لذا باید مدرک زبان فرانسه بی2 داشته باشید.
سوسن ر.1397/12/04
سلام ،من ایمیل شما در مورد مهاجرت به کبک با داشتن شرکت دارای پروانه را دیدمو در مورد خانواده ی خودم سوال دارم .همسر من شرکت خرید و فروش لوازم ماشین دارد و من دارای مدرک خیاطی و تجربه در حسابداری و مدرک آموزش زبان انگلیسی هستم و دو فرزند ۱۸و۲۷ساله داریم ،با چه شرایطی شامل این تبلیغات شما در مورد مهاجرت میشویم ،ممنون از پاسخگویی شما
  • گنجی
  • 1397/12/07
باید دارای ملک به ارزش دو میلیون دلار با نرخ دولتی باشید و همسرتان مدارک شرکت مانند آگهی تاسیس و تغییرات جدید و مالیات و بیمه طی 5سال گذشته باشند. با دفتر تماس بگیرید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن