برنامه جدید مهاجرت مناطق شرقی کانادا

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 20684 نفر 1397/12/14
برنامه جدید مهاجرت مناطق شرقی کانادا

دولت فدرال کانادا برنامه مهاجرتی مناطق شرقی را به نام استانهای آتلانتیک را تا دسامبر 2021 تمدید کرد.
این برنامه ابتدا در سال 2017 برای مدت 3 سال شروع شد و هدف اصلی ان جذب نیروی متخصص برای استان های نوااسکوشیا، نیوبرانزویک، پرنس ادوارد و نیوفانلند بود. تمامی این استان ها جزایر موجود در شرق کانادا و همجوار با استان کبک می باشند. عمده بیزینس های فاعل در آن نیز مربوط به صنعت ماهیگیری، گردشگری و پزشکی است.
کارفرماهای مشخص شده (طبق لیست زیر) ویا افراد تحصیل کرده در این استان و میتوانند برای بدست آوردن جاب آفر درخواست دهند.

مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا

 
طبق آمار ارائه شده توسط اداره مهاجرت کانادا  Immigration, Refugees and Citizenship Canada (IRCC)  ، 1896 کارفرما در مناطق شرقی کانادا (زیرمجموعه برنامه آتلانتیک) بیش از 3729 پیشنهاد شغلی را از سال 2017 ارائه دادند و تاکنون 2535 نفر به کارت اقامت دائم کانادا دست پیدا کردند.
هدف اصلی این برنامه تامین نیروی متخصص مورد نیاز استانهای زیر است، تا به واسطه تخصص مورد نیاز کارفرماها ،اقامت به فرد مهاجر اعطا شود.

  • Nova Scotia
  • New Brunswick
  • Prince Edward Island
  • Newfoundland and Labrador

این برنامه مشترک فدرالی-استانی با هدف استراتژیک رشد و گسترش اقتصاد این منطقه پایه گذاری شده است.
 
اقای احمد حسین، وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا گفت که گسترش طول عمر این برنامه آزمایشی به دولت کانادا و مناطق نزدیک به اقیانوس اطلس زمان بیشتری برای بررسی رویکردهای مختلف و ارزیابی تاثیرات متوسط ​​و بلند مدت برنامه در منطقه خواهد داد.
 
همچنین افزود: "از سال 2017، مهاجرت استانهای منطقه آتلانتیک کانادا تا به امروز بسیار موفق بوده است و اداره مهاجرت و شهروندی کانادا و استان های همجوار اقیانوس اطلس به سختی کار کرده اند و همچنان این کار را ادامه خواهند داد تا اطمینان حاصل کنند این برنامه آزمایشی می تواند با چالش های کار و کمبود جمعیت در منطقه غلبه کند.

 

اقامت کانادا تحصیلی

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا همچنین تغییرات اعلام شده بر این برنامه را اعلام کرد:
 
فارغ التحصیلان بین المللی اکنون 24 ماه پس از فارغ التحصیلی برای درخواست  برنامه آزمایشی یا همان AIP زمان خواهند داشت.
اداره مهاجرت و شهروندی کاانادا همچنین گفت که این تغییر تعداد فارغ التحصیلان واجد شرایط بین المللی را افزایش می دهد که می توانند در این برنامه شرکت کنند و به آنها وقت لازم برای تکمیل فرایند درخواست اقامت دائم را می دهد.
 
کارفرمایان بخش مراقبت های بهداشتی قادر به استخدام پرستاران آموزش دیده بین المللی برای کار به عنوان مراقبین منزل و افراد هستند. (خبرقبلی موسسه گنجی را مطالعه فرمایید)
 

استان های اقیانوس اطلس همچنین دارای اختیارات جدیدی هستند تا  موقعیت های شغلی مورد نیاز را با نیاز های برنامه آزمایشی هماهنگ کنند. این تغییرات منجر به نظارت بهتر بر برنامه خواهد شد و به استان ها توانایی بیشتری برای مدیریت کارفرمایان تعیین شده را می دهد.
 
از اول ماه می سال 2019، داشتن مدرک زبان ، تحصیلات و سابقه کاری برای این برنامه به داشتن اجازه کار اولویت خواهد داشت.
مزیت کلیدی این برنامه این است که کارفرمایان مشخص شده مجبور نیستند در جریان روند ارزیابی تاثیرات بازار کار برای کارهایی که در برنامه آزمایشی تأیید شده اند، باشند.
 
به منظور واجد شرایط بودن، کارکنان خارجی باید دارای پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای تعیین شده باشند و دارای حداقل یک سال تمام وقت (و یا معادل نیمه وقت) سابقه کاری در یک کار حرفه ای تعیین شده نوع مهارت 0،  A یا B در دسته بندی مشاغل کانادا باشند.
 
اگر شما هم تمایل به زندگی و کار در یکی از استانهای نیوبرانزویک، نوااسکوشیا، پرینس ادوارد، نیوفانلند کانادا را دارید بهتر است در لیست زیر به دنبال کارفرمای مرتبط با شغل خود باشید، سپس در بخش کاریابی سایت گنجی  شغل و کارفرما را انتخاب و رزومه خود را ارسال فرمایید تا بتوانید جاب آفر را بگیرید. سوالات خود را در تلگرام، اینستاگرام بیان کنید.

پرنس ادوارد نیوبرانزویک نیوفانلند نوااسکوشیا
 PEI Inc.  NB Ltd o/a Subway  Newfoundland Limited o/a Mary Brown’s  Ontario Inc. o/a Residence Inn Marriott - Halifax
 One Salon  NB LTD (Unity Transportation)  NFLD Limited DBA o/a Marsh Motor Sports  Ontario Inc.  o/a HGC The Harman Group
 Points Aviation Corporation  B.C. Ltd, Boston Pizza Miramichi  Newfoundland Ltd. o/a Jungle Jim’s Restaurant  Nova Scotia Ltd. o/a The Knot Pub
A & R Adventures Inc.  plus corporation  NFLD Inc. o/a Hotel North  Nova Scotia Ltd. o/a The Halliburton Hotel
Abegweit Driving School Ltd. D Property Management  NFLD Inc. o/a Hotel North st Century Holdings Ltd. o/a Skye Lodge
Advanced Builders Inc.  NB LTD North Minto Residence  NFLD Inc. o/a Hotel North  Nova Scotia Ltd.  o/a United Travels
Bishop's Rest Ltd.  NB Ltd              ( Arom Chinese Cuisine) Beachside Manor Ltd.  Nova Scotia Ltd. o/a Darling Nails Spa

telegram_Canada_Ganji
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
دکتر رحیم م.1397/12/14
آقای دکتر گنجی سلام
من رزومه خود را برای یکی از مراکز درمانی مشخص شده در لیست بالا ارسال کردم، از من چندین سوال طی ایمیل نموده اند که مهمترین آن ارزیابی مدرک تحصیلی ام است در این مورد سوال داشتم و اینکه من مدرک زبان ندارم و راه حلی در نظر دارید؟
  • گنجی
  • 1397/12/14
برای ارزیابی مدارک که حتما در کانادا باید انجام شود لینک زیر را بخوانید:
www.GanjiCo.com/ارزیابی-مدارک-تحصیلی

حتما باید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه با نمره 6.5 به بالا داشته باشید یا جاب آفرمعتبر.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن