آمار خوب مشارکت زنان در جامعه کاری استان کبک و مونترال

بازدیدکنندگان : 10538 نفر 1397/12/20
آمار خوب مشارکت زنان در جامعه کاری استان کبک و مونترال

آمار خوب مشارکت زنان در جامعه کاری استان کبک و مونترال


83٪ نیروی زن بازار کار کشور کانادا در سال 2018 در حدود 25 تا 54 سال داشته اند.
آمارها نشان می دهد زنان مقیم استان های نیوفاندلند و کبک ما بین سال های 2008 تا 2018 سریع ترین نرخ مشارکت و پیشرفت را در کانادا داشته اند.
بر طبق بروزرسانی جدید آمار کانادا در روز جهانی زن در 8 مارس، بیش از 83 درصد زنانی که در کانادا در سال 2018 مشغول به کار یا در جستجوی کار هستند بین 25 تا 54 ساله بوده اند.
نرخ مشارکت سال 2018 در مقایسه با سال 1950 تغییر چشم گیری کرده است، زمانی که فقط بیش از 21 درصد از زنان کانادایی در بازار کار کانادا شرکت داشتند. 
اداره آمار کانادا می گوید: "افزایش مشارکت زنان در بازار کار منطبق با تغییرات اجتماعی ، دموگرافیکی و اقتصادی از جمله افزایش مشارکت در سطوح بالای تحصیل، تاخیر در ازدواج و تولد فرزند و افزایش جدایی و طلاق است." 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

این مقاله را بخوانید:

کانادا سرآمد کارآفرینی زنان نسبت به دیگر کشورها


در سطح استانی، سریعترین نرخ رشد مشارکت زنان در بازار کار بین سالهای 2008 و 2018 در استانهای شرقی کانادا شامل نیوفاندلند و لابرادور ثبت شده است.
میزان مشارکت در بازار کار در طول این دوره 10 ساله در کبک و شهر مونترال نیز بالاترین میزان خود را داشته است.
نرخ مشارکت زنان 25 تا 54 ساله مهاجر نیز بین سال های 2008 تا 2018 نیز افزایش یافته است.
همچنین آمار های کانادا نشان می دهد در سال 2017 در این بازه سنی بیشترین نرخ مشارکت در بازار کار وجود داشته است.
این نرخ مشارکت کانادا را از ایالات متحده جلو انداخته است که نرخ مشارکت زنان آنها در سال 2018 75درصد بوده است  ولی  همچنان کشورهای سوئد و ایسلند با میزان 88.7 درصد بود از تمامی کشور ها پیشی گرفته اند.


زنان در نگهداری خانه بیشتر از مردان وقت خود را صرف می کنند. در سال 2010، در حالی که زنان 8.8 ساعت در هفته به انجام کارهای خانگی پرداختند،مردان 8. 3 ساعت صرف کردند.

نوع رفتار باز زنان در کانادا متفاوت استآ در کانادا خانم ها راحت ترند، وقتی قرار بر این باشد که پسران جوان در کانادا، بدون توجه به دختران از کنار آنها رد شوند و برعکس و وقتی دختران بدانند که نوع لباس و آرایش آنها، تأثیری در جلب توجه دیگران ندارد، می توان نتیجه گرفت که چگونه ارتباطات بین کودکان و نوجوانان از دبستان تا دانشگاه شکل می گیرد ، بدون اینکه نقش مهمی در زندگی آنها ایفا کند. بدانید که این موضوع ارتباطی با اعتقادات مذهبی و فرهنگی قومیت ها و ملت ها ندارد.


در کانادا جوانان خود را با انواع ورزش ها و نرمش های روزانه عادت می دهند تا ضمن حفظ تناسب اندام، جسم و روح خودشان را نیز همواره سالم و بانشاط  نگاه دارند و همین امر یکی از عوامل مهم داشتن زندگی سالم در آنهاست. از سوی دیگر درگیرشدن کامل در درس و مشق توسط جوانان دانشجو و یا جدی گرفتن کار برای جوانان شاغل، فرصت کمی برای گذاشتن وقت گفت و گو یا ملاقات با دوستان خود می گذارد و اکثر ارتباطات آنها تنها در روزهای آخر هفته به شکل کوتاه مدت، محدود می گردد.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
ملورین .ج1397/12/20
آیا زنان میتوانند در کاناداموفق باشند با محدودیت ها؟
  • گنجی
  • 1397/12/26
در کانادا، زنان و مردان برابر و از حقوق یکسانی برخوردار می یباشند.زنان می توانند خودشان شغل و یا حرفه شان را انتخاب کنند. آنها می توانند در مشاغل و یا حرفه هایی که به طور سنتی مختص مردان است، فعالیت کنند. هم اکنون زنان مشاغل مهمی را در کانادا برعهده دارند. آنها برای خود و جامعه بسیار سودمند و موفق اند.
در سایت ما زندگی زنان موفق کانادا را بخوانید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن