پرنس ادوارد 150 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد

بازدیدکنندگان : 14209 نفر 1398/01/18
پرنس ادوارد 150 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد

پرنس ادوارد 150 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد

 
جزیره پرنس ادوارد کانادا 150 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت در انتخاب روز 21/03/2019 صادر کرد.
جزیره پرنس ادوارد ماهانه متقاضیانی که تمایل و علاقه خود را به برنامه استانی این استان نشان داده اند را برداشت می کند.
جزیره پرنس ادوارد یکی از 11 استان و قلمرو کانادا است که دارای برنامه های استانی هستند و هر ساله تعدادی از متقاضیان مهاجرت را برای اقامت دایم کانادا بر می گزیند.
تعداد 150 دعوتنامه برای متقاضیان برنامه اکسپرس انتری جزیره پرنس ادوارد (گروه نیروی کار و گروه بیزینسی) در برداشت روز 21/03/2019 صادر شد که تعداد دعوتنامه های صادر شده امسال از طریق این برنامه را به 440 رساند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
131 متقاضی ای که در این برداشت از طریق گروه نیروی کار دعوتنامه دریافت کرده اند می توانند از تاریخ اعلام برای دریافت اقامت دایم کانادا از طریق برنامه استانی پرنس ادوارد اقدام نمایند.
19 متقاضی ای دیگر که در این برداشت از طریق گروه کارآفرینی دعوتنامه دریافت کرده اند اکنون می توانند برای دریافت ویزای کار موقت اقدام نمایند.
 
دعوتنامه های اکسپرس انتری گروه نیروی کار
سیستم اکسپرس انتری جزیره پرنس ادوارد کانادا به سیستم اکسپرس انتری فدرال متصل است و استخر متقاضیان را برای سه گروه اصلی مهاجران مدیرت می کند:
1. نیروی متخصص فدرال
2. نیروی ماهر فنی
3. نیروی دارای سابقه کار کانادایی

 

متقاضیان اکسپرس انتری که تمایل به برنامه استانی پرنس ادوارد دارند ابتدا می بایست به صورت جداگانه پروفایلی در برنامه استانی پرنس ادوارد ایجاد کنند.
به این پروفایل ها امتیازاتی از 100 امتیاز بر اساس فاکتورهایی نظیر تحصیلات، سابقه کار و سطح زبان انگلیسی و یا فرانسه تعلق می گیرد.
متقاضیانی که بالاترین امتیازات را داشته باشند از طریق برداشت های ماهیانه دعوت به ارایه پرونده می شوند. به متقاضیان اکسپرس انتری که دارای دعوتنامه استانی باشند 600 امتیاز داده می شود.
گروه نیروی کار جزیره پرنس ادوارد با برنامه اکسپرس انتری در یک راستا نیست و به سه گروه مجزا اصلی شامل نیروی متخصص (خارج کانادا و داخل جزیره پرنس ادوارد)، فارغ التحصیلان بین المللی و نیروی متخصص تقسیم می شود.
متقاضیان این سه گروه می بایست در جزیره پرنس ادوارد مشغول به کار باشند و یا دارای پیشنهاد کاری تمام وقت یا بلند مدت از یک کارفرما در این استان باشند.

 

دعوت نامه های کارآفرینی
گروه بیزینسی جزیره پرنس ادوارد: روش ویزای کار برای کارآفرینان واجد شرایط خارجی (مالکان بیزینس و یا مدیران ارشد) است که تمایل به سرمایه گذاری و راه اندازی بیزینس در جزیره پرنس ادوارد دارند.
 

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن