برنامه مالی دولت کانادا برای تازه واردین

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 14077 نفر 1398/01/25
برنامه مالی دولت کانادا برای تازه واردین

- کانادا 10 میلیون دلار برای کمک به تازه واردین در جهت پیدا کردن کار و ورود سریعتر به بازار کار در نظر گرفته است
 

کانادا تحت برنامه Foreign Credential Recognition Program مبلغ ده میلیون دلار برای پروژه هایی در نظر گرفته که به کمک تازه واردین آموزش دیده بین المللی در جهت پیدا کردن کار می آید.
این پول حداکثر 800.000 دلار برای 15 پروژه را تامین می کند که هدف تمامی آنها حمایت از اشتغال برای تازه واردین ماهر و یا تسهیل فرآیند استخدام نیروی کار خارجی است.

 

طبق خبر انتشار یافته از کمیته اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا " دولت به دنبال روشهایی است که هدف آنها حذف موانع استخدام تازه واردان در بازار کار کانادا است."
پتی هادو، وزیر کار و توسعه کانادا، در نشست خبری گفت: "این همکاری ها به تازه واردین کمک می کند تا سریعتر به بازار کار کانادایی بپیوندند و از این طریق تازه واردین سریع تر به موفقیت در کانادا دست پیدا خواهند کرد."

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

کمیته اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا افزود این برنامه برای سازمان های واجد شرایطی است که هدف آنها ادغام نیروی ماهر تازه وارد به بازار کار است مانند سازمان های نظارتی، انجمن های حرفه ای و اتحادیه ها.
 مفاد برنامه از تاریخ 11 آوریل 2019 اجرایی خواهد شد.
این برنامه با تمامی استانهای کانادا و همه سرمایه گذاران از جمله سازمان های خصوصی، سازمان های نظارتی، موسسات و کارفرمایان کار می کند تا برنامه های طراحی شده به منظور تسهیل ارزیابی و به رسمیت شناختن مدارک حرفه ای خارج از کانادا را اجرایی سازد و بنابراین مهاجران ماهر می توانند سریعتر وارد بازار کار شوند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
ایسان1398/06/24
با عرض سلام و خسته نباشید. سوالی داشتم در عرصه تحصیلات در کانادا ممنون میشم جواب دهید. من فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فرانسوی از دانشگاه کابل میباشم حالا در کانادا میخواهم تغییر رشته دهم و کمپیوتر بخوانم باید از کجا شروع کنم ? بعضی میگویند که لازمه دبیرستان آغاز کنم, بعضی ها گفتن چون لیسانس استم وارد کالج میشوم, اگر ازدبیرستان شروع کنم امتحان شرط است ? یا از کالج هم امتحان شرط است ? میشود معلومات دهید و همچنان اگر شامل کالج شوم چون لیسانس دارم لازمه تا کدام امتحان سپری کنم و اگر بله امتحان حاوی کدام موضوعات خواهد بود? خواهش میکنم کمکم کنید خیله گیجم....
  • گنجی
  • 1398/06/31
در دانشگاه کونکوردیا یا یوکم یا لاول میتوانید برای رشته کامپیوتر بخوانید. کالج همی میشود ولی پیشنهاد ما دانشگاه است.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن