مهاجران کارآفرین کانادا

بازدیدکنندگان : 11470 نفر 1398/02/24
مهاجران کارآفرین کانادا

مهاجران کارآفرین کانادا

طبق تحقیقات جدید کسب و کارهایی که توسط مهاجران در کانادا ایجاد شده اند فرصت های شغلی متفاوتی را ایجاد کرده اند. طبق آمار کانادا این مشاغل جوان و رو به پیشرفت هستند.
در بین سال های 2003 تا 2013 در مقایسه با کسب و کارهایی که خود کانادایی ها ایجاد کرده اند، مهاجران سهم متفاوتی در ایجاد مشاغل جدید داشته اند. این مطالعه، شرکت های خصوصی تشکیل شده توسط مهاجران را که از سال 1980 وارد کانادا شده اند را از صاحبان کسب و کارهای کانادایی متمایز می کند. در طی 11 سال کسب و کارهایی که مهاجران ایجاد کرده اند 25 درصد از مشاغل جدید شرکت های خصوصی را از آن خود کرده است. به بیان دیگر در این 11 سال 400.000 شغل جدید ایجاد شده که از میانگین مشاغل ایجاد شده توسط خود کانادایی ها بالاتر است. در نتیجه مهاجران بیشتر خالق شغل بوده اند تا از بین برنده آن.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

همچنین این مطالعه نشان می دهد که رشد مشاغل شرکت های خصوصی مهاجران سالیانه 1.3 بوده و از 20 درصد مشاغل خود کانادایی ها پیشی گرفته است.
سازمان آمار کانادا اعلام کرده دلیل این پیشرفت جوان بودن این مشاغل است زیرا اکثر آنها کمتر از 4 سال است که تشکیل شده اند.
در هر سال، شرکت های جوان امکان بیشتری برای افزایش اشتغال داشته اند. مطالعات نشان می دهد شرکت های جوان 40.5 درصد از تولید کار جدید را تشکیل می دهند، اما تنها 17 درصد منجر به شکست در زمینه کار می شوند.

تمام این ها ابه این دلیل است که کمپانی های جوان پویایی بیشتری در زمینه ایجاد شغل دارند.
نتیجه اینکه مهاجرت منجر به ایجاد مشاغل بزرگ فعال در بخش شرکت های خصوصی شده است.
کانادا در نظر دارد در طول سه سال آینده از تعداد بیشتری مهاجر بپذیرد و از 330.800 نفر مهاجر در سال جاری به 350.000 نفر مهاجر در سال 2021 برسد. 
این تحقیق نقش بسیار مهم کارآفرینان مهاجر را در اقتصاد کانادا به خوبی نشان داده است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن