10 استارت آپ موفق کانادایی هم اکنون نیرو می پذیرد

بازدیدکنندگان : 29193 نفر 1398/04/18
10 استارت آپ موفق کانادایی هم اکنون نیرو می پذیرد

10 استارت آپ موفق کانادایی هم اکنون نیرو می پذیرد.


9 شرکت از این 10 شرکت در تورنتو و یکی از آنها در مونترال است.
DROP (تورنتو) – دراپ یک شرکت با رویکرد تکنولوژی مالی است که تمرکز آن برارزش نهادن به جوانان است. برای هر سبک زندگی مناسب است و هر کسی می تواند از آن سود ببرد حتی اگر کارت اعتباری نداشته باشد.
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : کد نویسان، مهندس داده های زیرساختی، مهندس Dev-Ops، همکاران کارآفرین و استراتژیست، مدیران، سرپرست پشتیبانی مشتری، مدیر بازاریابی اینترنتی، مدیر رشد بازاریابی و ...
MYANT (تورنتو) – این شرکت برای توسعه فناوری نساجی ایجاد شده و راهکارهای نوآورانه برای مراقبت های بهداشتی، سلامتی و سایر صنایع را ایجاد کرده است. این شرکت ماموریت دارد از طریق مد و لباس زندگی میلیاردها انسان را بهبود ببخشد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : مهندس پردازش سیگنال زیست پزشکی، مدیر مهندسی نرم افزار، مهندس نرم افزار، برنامه نویس بافندگی ، طراح صنعتی، توسعه دهنده محصول، مهندس ارشد برق، طراح UX و UI و ...
WYSDOM.AI (تورنتو) – این شرکت به دیگر بیزینس ها راه های بسیار قدرت مندی در جهت ارتباط با مشتریان و کارکنان خود، پاسخ دادن به سؤالات، خرید و یا نقل و انتقالات ارائه می دهد.
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : تحلیلگر داده های AI، مدیران فروش ، برنامه نویس متوسط برنامه جاوا، برنامه نویس ارشد جاوا، مدیر پروژه دیجیتال، برنامه نویسی اندروید و موبایل، مدیر پروژه دیجیتال و ...
TULIP (تورنتو) –  مأموریت این برنامه به این شرح است که نسل بعدی کارمندان را به سیستم های موبایلی مجهز متصل سازد 
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : مدیر تولید، مدیر پروژه، نویسنده ارشد API فنی، برنامه نویس ارشد - پی اچ پی / خروجی زیر، نرم افزار - PHP / MySQL و ...
THINK RESEARCH (تورنتو) - ماموریت این برنامه سازماندهی دانش بهداشتی جهان است به گونه ای که هر کس بهترین مراقبت را دریافت کند.
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : معاون توسعه کسب و کار، نماینده توسعه کسب و کار، متخصص بالینی، متخصص کیفیت بالینی، مهندس DevOps و ...
FLINKS (مونترال) - Flinks یک شرکت داده ای است که به کسب و کارها کمک میکند تا با اتصال حساب های بانکی کاربران، ایجاد بینش مالی و هوش ریسک مالی خدمات مالی بهتری به مشتریان خود ارائه دهند. 
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : مهندس داده، کنترل کننده مالی، کارشناس ارزیابی سرویس، استراتژیست شتابزدگی ، کارگزار و ....
IDEAL (تورنتو) - ایده آل یک سیستم هوشمند است که مکمل نرم افزار HR فعلی است که به شما کمک کند تا بهترین تصمیمات را بگیرید.
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : مهندس دانش ماشین، مهندس نرم افزار، مدیر اجرایی مالی، مدیر ارتباط با مشتری و ...
NULOGY (تورنتو) – این برنامه به مصرف کنندگان برندهای تجاری کمک می کند تا محصولات سفارشی را با سهولت، سرعت و کیفیت دریافت کنند.
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : مدیر ارتباط با مشتری ، توسعه دهنده نرم افزار، سرپرست توسعه دهنده نرم افزار ، طراح تولید، مدیر ارشد تولید، متخصص آموزش و ... 

FIIX (تورنتو) – این برنامه برای نگهداری و مدیریت دارایی است که در جهت سازماندهی، پیگیری و برنامه ریزی به شما یاری می رساند.
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : مدیر اجرایی - بازار متوسط، ارشد بخش اجرایی مالی، CMMS مشاور پیاده سازی، مهندس داده، مهندس فناوری اطلاعات، توسعه نرم افزار جاوا و ...
KOHO (تورنتو) - کارت رایگانی است که به شما این امکان را می دهد که هزینه های خود را مدیریت کنید. با استفاده از این برنامه می توانید بفهمید که پول خود را چگونه خرج می کنید.
مشاغل مورد نیاز فعلی این شرکت : VP Finance، توسعه دهنده  Backend، تحلیلگر داده، ارشد تولید، مهندس ارشد نرم افزار، رشد VP، و ...
اگر تقاضای کار برای این رشته ها دارید در بخش کاریابی ما، رشته تان را جستجو کنید یا در اینستاگرام و تلگرام فالو و زیر پست ها پیام دهید.

برای بررسی شرایط خود در برنامه استارت اپ رزومه CV خود را در واتس اپ (روی لوگو واتس اپ بالای سایت کلیک کنید) ارسال کنید یا فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید

 

چگونه با استارت آپ کانادا میتوان کسب درآمد داشت

واژه استارت آپ کانادا یعنی کسب و کاری نوپا که قصد ارزش آفرینی و سوددهی دارد. با این تعریف دولت کانادا امکان کسب اقامت را به واسطه استارت آپ ویزا کانادا فراهم نموده است.
آینده اقتصاد کانادا بر مبنای تکنولوژی است، اگر می خواهید در کانادا موفق باشید، اگر می خواهید برای آینده آماده باشید، راه های قدیمی یادگیری را دنبال نکنید، سعی نکنید بیشتر حفظ کنید، چون کامپیوتر از شما بهتر و بیشتر حفظ می کند، سعی نکنید سریعتر حساب کنید، زیرا کامپیوتر از شما سریعتر محاسبه می کند.  در نتیجه سعی کنید خلاق تر باشید سعی کنید نوآور تر باشید سعی کنید سازنده تر باشید.


استارت آپ کانادا چیست

برنامه مهاجرت فدرالی دولت کانادا که طی 5 سال گذشته شروع شده به نام استارت آپ کانادا می شناسند. متقاضیان مهاجرت به کانادا با داشتن ایده یا مشارکت در طرح استارت آپ فعال برای خود و خانواده اقامت کسب کنند. در ویکی پدیا استارت آپ ا اینگونه بیان کرده: به یک شرکت یا کسب و کار گفته می‌شود که به تازگی و در بواسطه کارآفرینی ایجاد شده‌است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار برای منافع اقتصادی شکل گرفته‌. 

آیا استارت آپ کانادا سود ده می شود؟ همه استارت آپ ها به اقامت می رسند ؟

پاسخ خیر است. اما چگونه باید در یک استارت آپ به موفقیت رسید و اقامت کسب کرد و مهمتر از آن بعد از ورود به کانادا کسب درامد کرد، با ما تا انتهای مطلب باشید؛


ابتدا سه واژه انکوباتور، اکسلریتور، منتور را در ویزای استارت آپ کانادا توضیح می دهیم. 

Incubator  انکوباتور یا همان مراکز رشد یا پارک های فناوری همگی سازمان های دولتی هستند که به یک ایده اولیه و نوپا امکان رشد را می دهند، فضای کار یا همان آفیس مهیا کرده و بستر رشد این بذر (ایده) تا جوانه را فراهم می کنند.

Accelerator  اکسلریتور مراکز رشد خصوصی هستند که با بررسی تمام استارت آپ های مورد تایید انکوباتور ها، نسبت به انتخاب بعضی موارد می کنند. این سازمان ها از سال 2008 و بعد از فروپاشی اقتصادی آمریکا رشد چشمگیری داشتند. هدف آنها حمایت از استارت اپ های تکنولوژی محور (مانند استارت اپ حوزه سلامت دیجیتال) در زمان بسیار کوتاه می باشد که توانسته اند نمونه اولیه MVP یا پروتوتایپ داشته و رشد سریع در کسب سهمی از بازار داشته باشند.

Mentor منتور ها افراد کارکشته و با سابقه خوب در حوزه کارآفرینی و متخصص هستند که به تیم های استارت آپ به صورت هفتگی یا ماهانه مشورت می دهند. در سازمان گنجی از خدمات این گروه ها بهره مند خواهید شد.

برای موفقیت در یک استارت آپ کانادا ابتدا باید یک تاییدیه از انکوباتور ، انجل یا ونچر دریافت کرد هرچند مراکز جدید به نام هیبرید Hybrid شکل گرفته اند که ویژگی های انکوباتور و اکسلریتور را دارند. نحوه کار با این مراکز قبلا در سایت گنجی توضیح داده شد و ما با توجه به رزومه و سابقه کار متقاضی بهترین گزینه را انتخاب می کنیم.

 

کسب درآمد از استارت آپ در کانادا

این بخش شامل مواردمهمی است که برای کسب درآمد از استارت آپ در کانادا باید چند نکته مهم را توجه داشت: 

1- برنامه ریزی روی استارت آپ کانادا Planning

- تمرکز روی حوزه خاص: شما باید محصول نهایی خود را مشخص کنید. آیا یک قطعه صنعتی تولید می کنید یا یک خدمت مبتنی بر وب و آنلاین ارائه می دهید. اگر قطعه شما در یک خودروی برقی استفاده می شود پس باید با کارکرد آن در خودروی تسلا به عنوان رقیب قوی در کانادا آشنا باشید. اگر سایت شما محصولات آنلاین به مردم را رایگان ارائه می دهد پس باید با kijiji در کانادا به عنوان رقیب آشنا باشید.
– تمرکز روی جغرافیای خاص: شما باید کشور محل ارائه محصول خود را مشخص کنید. اگر در زمینه حوزه سلامت و درمان محصول مبتنی بر تکنولوژی دارید باید با قوانین بهداشت کانادا اشنا باشید طبیعی است که این قوانین با کشور همسایه مانند آمریکا متفاوت است پس استفاده از یک منتور حرفه ای و داشتن بیزینس پلن مبتنی بر تعریف یک عضو متخصص در این بخش الزامی است.

2- هزینه استارت آپ کانادا Funding 

تامین مالی استارت آپ کانادا در دو بخش قابل انجام است:
-    تامین مالی توسط اعضا گروه استارت آپ: معمولا گروه های سه یا چهار نفری در استارت آپ با آوردن سرمایه خود و ثبت شرکت با درصد مشخص برای هر عضو سعی در راه اندازی بیزینس استارت آپی خود می کنند. بدیهی است بعد از ورود به کانادا، سود شرکت بین این 3 یا 4 عضو به نسبت سهم الشرکه تقسیم می شود.
-    تامین مالی توسط سرمایه گذاران: معمولا در ابتدای کار سرمایه کارآفرینان بسیار کم بوده و سهامداران به سراغ دیگر افراد برای استفاده از سرمایه آنها در تیم می کنند. بدیهی است که باید رزومه و سوابق کاری سرمایه گذار در راستای تیم باشد.

در کانادا انکوباتور ها سرمایه ای وارد تیم نمی کنند اما ونچر و انجل ها بین 75 تا 200 هزار دلار سرمایه در تیم استارت اپی قرار می دهند کاملا مشخص است که هزینه تیم استارت اپی با حضور یک انجل یا ونچر بیشتر از یک انکوباتور است. اصلا به این فکر نکنید که چون با ونچر و انجل کار می کنید پس حتما موفق هستید!

Angel و Venture ها سازمان های مورد تایید دولت کانادا هستند که درامدزایی آنها عموما از طریق رشد ارزش سهام استارت آپ و خروج از انها است. این سازمان های با آوردن یک سرمایه مشخص ، بخشی از سهام استارت آپ را به نام خود کرده و بعد از رشد استارت آپ با فروش ان سود می برند. کار با این نوع گروه ها تابع قوانین خاصی است. داشتن نمونه اولیه، آیلتس جنرال 5 به بالا، سرمایه شخصی و رزومه قوی از موارد مهم در ابتدای کار با این گروه ها است.

نکته:
یکی از معیار های انتخاب تیم های استارتاپی همسویی اهداف آنها با اهداف انکوباتور، انجل و ونچر ها است. به عنوان مثال ممکن است تیمی از افراد متخصص و آکادمیک محصول جدید را اختراع کرده باشند که بازاری برای ان وجود نداشته باشد، در مقابل ممکن است تیمی از افراد با تجربه در بازار ایده ای داشته باشند که با پر کردن آن بتوان خلا بازار را پر و سود کسب کرد. اگر قرار به انتخاب یک تیم باشد قطعا مورد دوم را ما انتخاب می کنیم ولی سازمان های دولتی معمولا تیم اول را انتخاب می کنند به همین علت بخش دولتی سود ده نیست. در اقتصاد کانادا بعد از کرونا و هم اکنون اومیکرون، مساله اشتغال زایی تیم نیز بسیار مهم است و روی انتخاب تیم ها تاثیر دارد.


3- انکوباتور، انجل یا ونچر کدام را ر برنامه استارت آپ کانادا انتخاب کنیم؟

برخلاف باور عموم . . . (برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید)

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 26
مسعود1402/06/06
سلام. من ۵۴ سالمه. دکتری پرستاری دارم. فول پروفسور دانشگاه هستم. ۲۲ سال سابقه تدریس و تحقیق در رشته پرستاری دارم. خانمم هم لیسانس پرستاری و فوق لیسانس روانشناسی صنعتی و سازمانی دارد. چطور می تونیم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنم. کدام راه بهتر است؟ آیلتس رو دارم می گیرم.
  • گنجی
  • 1402/06/06
برای روش مناسب با دفتر تهران مشاوره داشته باشید تا ضمن بررسی سطح زبان و تمکن مالی و سابقه ویزاهای قبلی تان ، بهترین مسیر را پیشنهاد دهیم
و سپس مشاوره حضوری داشته باشیم
حامد1402/04/09
سلام
۳۷ سالمه و لیسانس معماری دارم
۱۳ سال سابقه معلمی آموزش و پرورش در رشته معماری هنرستان دارم
پروانه پایه ۲ نظارت و اجرا در سازمان نظام کاردانی دارم
یه کارگاه تولیدی ذغال و سرکه چوب که برای کشاورزی بعنوان کود ۱۰۰٪ ارگانیک استفاده میشه دارم
چطور میتونم برای مهاجرت کانادا اقدام کنم؟
ممنون
  • گنجی
  • 1402/04/10
سطح زبان و سابقه ویزا مهم است 
رزومه تان را واتس اپ بفرستید 
مصطفی1401/09/11
سلام وقت بخیر . میخواستم بدونم استارت آپ ویزای کانادا در زمینه خدمات شهری هم ایده پذیرش میکنه یا خیر ؟ طرحی که من دارم در حوزه خدمات شهری محسوب میشه .. نمیتونم خیلی در موردش توضیح بدم متاسفانه اما یه جورایی این کمک به زیباسازی شهری میکنه . توی ایران شرکتشو ثبت کرده بودم اما متاسفانه بخاطر عدم حمایتش خیلی زود تعطیلش کردم . اما بشدت از طرف مردم استقبال شده بود . رشته تحصیلی من سخت افزار کامپیوتره فوق دیپلم
ممنون میشم راهنمایی کنین ...
ضمنا خواستم بپرسم آموزش آنلاین در حوزه خاص میتونه بصورت استارت آپ اقدام بشه؟
  • گنجی
  • 1401/09/12
برای اینکه ایده توسط کانادایی ها به عنوان استارتاپ مورد پذیرش قرار گیرید و بتوانید اقامت بگیرید می بایست طرح شما در ایران اجرایی شده باشد 
ایده اموزش انلاین خیلی زیاد است و لذا اقدام نکنید
 
حامد1401/03/07
سلام خسته نباشید
من حدود ۱۰ سالی هست که در رشته صنایع دستی و ساخت زیورآلات طلا و نقره و بدلیجات و... فعالیت میکنم
میخواستم بدونم با طرحی که من در ذهن دارم یعنی تبدیل ضایعات مس و برنج و سایر فلزات به زیورآلات بدل و گل و مجسمه‌های فلزی... میشه به استارت‌آپ کانادا امیدوار بود؟
  • گنجی
  • 1401/03/24
خیر
طرح های مورد قبول دولت کانادا شرایط خاصی دارد که در زیر اشاره می کنیم:
- بیزینس پلن قوی داشته باشد
- برای اقتصاد کانادا مفید باشد
- ایجاد اشتغال کند
- در زمینه تکنولوژی، فناوری کامپیوتر، پزشکی و کشاورزی باشد
- نامه لتر او ساپورت از یک سازمان تایید شده از طرف دولت کانادا را داشته باشد
ایرج1400/02/27
سلام
بنده ۴۲ ساله و عضو هیات علمی دانشگاه تبریز هستم با ۹ سال سابقه . مدرک پی اچ دی و دوتا مدرک کارشناسی ارشد و دوتا لیسانس دارم . یکی از مدارک ارشدم مهندسی شیمی با گرایش بیوتکنولوژی است. می خواستم بدونم شانس پذیرش و مهاجرت را دارم یا نه ؟!
پیشاپیش خیلی ممنونم از راهنمایی ها
  • گنجی
  • 1400/02/27
برای برنامه استارت اپ و کارآفرینی می توان رزومه شما را بررسی کرد ولی نمره زبان تاثیر بسزایی دارد بهتر است رزومه CV خود را در واتس اپ زیر سایت بفرستید.
تیما1400/02/01
سلام من لیسانس رشته ریاضی هستم و با توجه به تجربه در زمینه طراحی عکاسی وچاپ قصد راه اندازی یک چاپخانه دارم آیا این طرح پدیرفته میشود
  • گنجی
  • 1400/02/01
خیر شانس کم است.
Akram1400/01/24
ارشداموزش زبان انگلیسی هستم و رییس هییت مدیره شرکت خدمات الکترونیک در تهران. برنامه استارتاپ مناسب من چیست
  • گنجی
  • 1400/01/24

طرح مناسب شما مشخص هست، در این لینک چند نمونه را ببینید:

https://www.ganjico.com/p14524

علی1399/11/13
با سلام
امکان دریافت جاب آفر تحت عنوان مدیریت پروژه و ساخت (مدیریت در حوزه ی ساختمان سازی) وجود دارد؟
با توجه به اینکه قبلا برای استرالیا اقدام کرده بودم. بدلیل استراژی استرالیا در پندمی بعکس کانادا که مهاجران متخصص بیشتری جذف کرد تصمیم دارم برای کانادا اقدام کنم. عضویت های مهندسی استرالیا رو دارم (انجمن ملی مهندسان/ مهندسان حرفه ای کویینزلند/نظام مهندسی استرالیا) آیا اینها به دریافت جاب آفر کمک میکند؟
  • گنجی
  • 1399/11/13

خیر شانسی وجود ندارد.

باز رزومه CV را ارسال فرمایید بررسی خواهد شد.

مجتبی1399/05/26
سلام
سوال من اینه که حتما برای ویزای استارت آپ در زمینه ایده ارائه شده تخصص و یا تحصیل داشته باشیم و یا خیر؟
ضمنا در صورتیکه تحصیلات غیر مرتبط با شغل و سوابق کاری داریم هم امکانی برای اقدام به مهاجرت دارد یا خیر؟
  • گنجی
  • 1399/05/30
باید تخصص مرتبط باشد
رضا1399/04/17
سلام دانشجو سال ۵ پزشکی هستم امکانش هست بعد از پایان دوره پزشکی عمومی و بدون گذراندن طرح و سربازی ادامه تحصیل از کانادا بگیرم ؟
  • گنجی
  • 1399/04/19
مدرک تحصیلی را باید داشته باشید که بعد از طرح به شما می دهند.
رسول1399/03/12
سلام وقت بخیر
در زمینه پرینتر3d امکان شرکت در start up وجود داره؟
تولید قطعات فلزی ،
مثل: طلا و نقره و...
  • گنجی
  • 1399/03/19
بله ، پروپوزال طرح خود را برای ارزیابی در زیرسایت واتس اپ کنید.
مهدی1399/01/14
سلام
وقت بخیر
مشاغل استارت آپ چه نوع مشاغلی باید باشند؟
در زمینه تولید گیربکسهای صنعتی(گیربکسهای معادن و ...)
آیا میتوان برای استارت آپ اقدام کرد؟
  • گنجی
  • 1399/01/15
مشاغل مرتبط با تکنولوژی های پیشرفته در اولویت هستند
رشته شما هم خوب است.
مهدی1398/11/24
سلام. و عرض ادب
بنده فوق لیسانس اقتصاد هستم. 35 ساله. متاهل . ایلتس 5.5 دارم. ده سال بیمه دارم. برای استارت آپ می تونم اقدام کنم??
  • گنجی
  • 1398/11/27
شغل و ایده شما چیست؟
www.ganjico.com/news/13572
شهناز ه1398/10/20
با سلام من ۵۲دارم پزشک متخصص زنانم میخواهم از طریق سرمایه گذاری در استارت اپ در تورنتو prبگیرم در حال امادگی برای امتحان ایلیس هستم بفرمایید چه باید بکنم ممنونم
  • گنجی
  • 1398/10/22
روش های اقامتی استان های کبک و تورنتو نیاز به امتیازبندی دقیق شما دارد با دفتر تماس بگیرید.
لاله1398/05/20
سلام.
کسی را می شناسم که مدرک CSC اش را در تورنتو گرفته و چند ماهی است که دنبال کار مرتبط می گردد. ولی هر چه رزومه به بانکها میفرستد نتیجه ای ندارد. ایشان در کالج GBC مدرک مرتبط مالی هم گرفته. چه بیشنهادی دارید؟
  • گنجی
  • 1398/06/02
این شغل در کمپانی های زیر قابلیت استخدام سریع دارد، حتما جستجو کنید و نتیجه خواهید گرفت علی الخصوص که در تورنتو هستید و این شغل برای خانم ها بیشتر پتانسیل استخدام دارد
Canadian Imperial Bank of Commerce (CIBC)
TD Canadatrust
BMO - Bank of Montreal
Scotia Bank
RBC Bank

همچنین در بخش کاریابی سایت ما که همه روزه آپدیت میشود هم میتوانیدجستجو کنید:
http://www.ganjico.com/کاریابی
مینو1398/05/16
سلام اقای گنجی
من 29 ساله پزشک عمومی هستم سال اینده طرحم تموم میشه،برای اقامت و کار در کانادا چه کار میتونم بکنم؟زبان خوبی دارم اما هنوز امتحان ایلتس رو ندادم چون تا جایی که یادمه ازمون ایلتس تا2 سال اعتبار داره
  • گنجی
  • 1398/06/02
آیلتس اکادمیک 6.5 کسب کنید وبرای ادامه تحصیل
یا
ایلتس 7.5 و برای نیروی متخصص
شیدا1398/05/16
۳۸ سالمه و لیسانس برق و ارشد معماری دارم با آیلتس شش و نیم. به صورت آزاد کار کردم و سابقه بیمه ندارم. میتونم برای شغل تقاضا بدم.
  • گنجی
  • 1398/06/02
باید نمره زبان بالاتر داشته باشید
شادی1398/05/05
سلام بنده 37 سالمه و 16 سال سابقه مدیریت فروش در مجموعه ایران ترانسفو و آریا ترانسفو با توجه به اینکه در مشاغل موردنیاز برخی از استارت آپ های ذکر شده مدیرفروش ذکر شده میتونم برای این مشاغل تقاضا بدم؟
  • گنجی
  • 1398/05/06
باید رزومه تا را ببینیم
علی1398/05/05
ارشد مکانیک ۳۷ ساله با ۸ سال سابقه کار مرتبط و آیلتس ۶ جنرال امکان اقدام دارم؟
  • گنجی
  • 1398/05/06
بله رزومه تان را ایمیل یا اینستاگرام کنید
بابک1398/04/25
مدرک آیلتس چند باید باشه
  • گنجی
  • 1398/05/01
حداقل 6
سعیده م1398/04/20
برای کاریابی تورنتو طبق لیست مشاغل اعلامی شرایط پذیرش را میخواهم بدونم. من مهندس کامفیوتر سخت افزار هستم و ٧ سال سابقه کار که حداقل ٤ سال آن مرتبط و کار شبکه بوده. ممنون از پسختون
  • گنجی
  • 1398/04/23
بله شانس دارید اول ایلتس بگیرید.
ایلر1398/04/20
من کارشناسی ارشد رشته بازاریابی هستم و رشتم با چند عنوان شغلی ده استارتاپ موفق کانادایی که معرفی شده مرتبط هست میخوام بدونم میتونم تو این چند استارتاپ شرکت کنم؟؟ شانسی دارم؟؟
  • گنجی
  • 1398/04/23
با ایلتس 6 به بالا بله.
مریم1398/04/20
من چطور می تونم برای کار در این استارت آپ ها تقاضا بدم؟
  • گنجی
  • 1398/04/23
در بخش کاریابی سایت ما(منوی بالا) رشته تان یا شرکت ها را سرچ کنید و رزومه بفرستید یا مستقیما مکاتبه نمایید یا برای ما ارسال کنید
Shohreh 1398/04/20
سلام
خواهرمن مهندس کامپیوتره
ى برنامه حسابدارى رستوران وى برنامه ى ساختمان داره که الان توچندتاازفست فودهاوى شرکت ساختمانى درحال اجراهست
آیاایشون میتونه براى برنامه استارت آپ اقدام کنه
باسپاس
  • گنجی
  • 1398/04/23
بله رزومه شان را ارسال کنید
کیوان پ1398/04/18
دانشجوی ارشد مهندسی برق هستم با ۴۱ سال سن و مذکر برای این استارت آپ ها امکان اقامت هست؟
  • گنجی
  • 1398/04/23
امتیاز سن را ندارید ولی ایلتس را بگیرید بعضی شرکتها استخدام می کنند که در تلگرام و اینستاگرام اعلام خواهیم کرد
بابک 1398/04/18
مهندسی نرم افزار ده سال سابقه ولی مدرک زبان ندارم شرایطم چطوریه
  • گنجی
  • 1398/04/23
بدون مدرک زبان امکانپذیر نیست

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن