برنامه آزمایشی استان انتاریو برای مناطق و مجامع کوچک تر

بازدیدکنندگان : 11500 نفر 1398/05/09
برنامه آزمایشی استان انتاریو برای مناطق و مجامع کوچک تر

- برنامه آزمایشی استان انتاریو برای مناطق و مجامع کوچک تر

این برنامه به منظور برطرف کردن نیاز نیروی کار کارفرمایان در بخش های کوچک تر انتاریو است و نیروی کار خارجی را به مناطق روستایی و جوامع کوچک تر استان دعوت می کند و طبق اظهارات دولت استان این برنامه در سال 2020 در انتاریو محقق خواهد شد. هم اکنون با توسعه زیرساخت ها و کمک دولت و همچنین با ورود سرمایه توسط مهاجرین جدید از روش های سرمایه گذاری کبک و انتاریو به کانادا ، حجم تقاضا برای کار در کانادا بیشتر شده است لذا بازار کار برای افراد دارای رزومه خوب (در خبرهای قبلی رشته های قابل قبول را اعلام کردیم) مناسب است.
در به روز رسانی های اخیر ، وزارت اقتصاد و ایجاد کار و تجارت انتاریو اعلام کرد که نیروهای آنان با کمک سهامداران در مناطق مورد نظر مشغول به کار خواهند شد تا درخواست ها برای مناطق پیشنهادی را ارزیابی کرده و اطلاعاتی در زمینه علاقه مردم به این برنامه و مناطق جمع کنند.

تورنتو مرکز استان انتاریو و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است. با جمعیت ۲٬۷۳۱٬۵۷۱ نفر در سال ۲۰۱۶، تورنتو چهارمین شهر پرجمعیت آمریکای شمالی پس از مکزیکو سیتی، نیویورک و لس آنجلس است.اما اطراف ان هنوز توسعه نیافته است.
شایان ذکر است که مناطق مورد نظر از لحاظ جغرافیایی و فرهنگی بسیار متفاوت هستند و هدف های اصلی آن ایجاد جمعیت از 20000 تا 200000 نفر و حضور نیروی جدید با زیر ساخت های متفاوت است.
دولت استان اعتقاد دارد برنامه ریزی برای ابن برنامه آزمایشی هم منافع مناطق را مشخص کرده و در عین حال ظرفیت برنامه را ارزیابی می کند. این برنامه توسط برنامه استانی مهاجرتی انتاریو مدیریت می شود.
اما هنوز مکان ها و شرایط لازم برای واجد شرایط بودن در این برنامه اعلام نشده است.
 
- برنامه های آزمایشی منطقه ای گرایش جدید کانادایی ها
دولت انتاریو اظهار داشت این برنامه ها نقش اصلی را در جذب نیروی کار ماهر در استان خواهند داشت. همچنین هداف آن برای بهتر کردن اوضاع کارفرمایان در مناطق کوچک و دورتر از مرکز تورنتو است. البته شایان ذکر است این برنامه از برنامه مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی دولت فدرال کپی نشده است.
6 بخش در شمال انتاریو برای برنامه آزمایشی فدرال انتخاب شده اند که با مناطق روستایی و دور افتاده در انتاریو، منیتوبا، ساسکاچوان، آلبرتا و بریتیش کلمبیا همکاری می کنند تا نیروی کار خارجی با توانایی های متفاوت جذب کرده و به آنها اقامت دائم کانادا را ارائه کنند. لیست این مناطق به شرح زیر است:

انتاریو:

Thunder Bay
Sault Ste. Marie
Sudbury
Timmins
North Bay
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

منیتوبا:

Gretna-Rhineland-Altona-Plum Coulee
Brandon
 

ساسکاچوان:

Moose Jaw
 

آلبرتا

Claresholm
 

بریتیش کلمبیا

West Kootenay
Vernon
هدف های دیگر این برنامه ها جوان کردن جمعیت کانادا و نیروی کار آنان است.
نکته قابل توجه این است که این مشاغل برای موقعیت های کاریی ارائه می شوند که هیچ کانادایی برای انجام آنها داوطلب نشده است لذا جاب آفر برای آنها الزامی است مگر اینکه رزومه قوی داشته باشید. برای اخذ جاب آفر باید رزومه تان توسط یک کارفرما کانادایی تایید شود-اگر فکر می کنید رزومه با سابقه خوب و قوی دارید ، برای ما در پیج اینستاگرام بفرستید. اولویت با افراد دارای مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا سلپیپ یا تف فرانسه با حداقل نمره سی ال بی 7 و سن زیر 35 سال است.
 
 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن