دعوتنامه های ارسالی برای دومین دوره برنامه آریما ی کبک

بازدیدکنندگان : 13587 نفر 1398/06/02
دعوتنامه های ارسالی برای دومین دوره برنامه آریما ی کبک

- استان کبک برای دومین گروه از منتخبین برنامه آریما دعوت نامه صادر کرد

"جزئیات دو گروه اول انتخاب شده از طریق سیستم آریما منتشر شده است"
از زمان راه اندازی برنامه آریما ، کبک دو مرتبه قرعه کشی انجام داده و 950 دعوت نامه برای کاندیداهای متقاضی گواهی انتخاب کبک (Certificat de sélection du Québec یا CSQ) صادر کرده است.
اطلاعات دقیق این برنامه در وب سایت اداره مهاجرت در تاریخ 19 اوت قرار داده شده است. اطلاعات جدید شامل تعداد کاندیداهای منتخب و همچنین نوع پروفایل های انتخاب شده است.
در طی آخرین قرعه کشی که در تاریخ 17 ژوئیه انجام شده ، 259 دعوت نامه برای کاندیداهای متقاضی استان کبک و دارای پیشنهاد شغلی معتبر همچنین اتباع بیگانه که مجبور بودند وظایف خود را در کبک انجام دهند مانند  دیپلمات ها ، افسران کنسولی و یا نمایندگان یک سازمان بین دولتی مانند سازمان ملل متحد صادر شده. 
 
تاریخ دعوتنامه های صادر شده تعداد دعوتنامه های صادر شده زمان انتخاب از استخر آریما جزئیات انتخاب شده ها
July 17, 2019 259 July 15, 2019 6:30 همگی دارای جاب آفر بوده اند
July 4,2019 691 July 4, 2019 6:30 با ویزای کار یا تحصیل در کبک بوده اند
 
در اولین دوره نیز که در تاریخ 4 ژوئیه برگزار شد ، 691 دعوت نامه صادر شده و به طور کلی به افرادی با شرایط زیر اختصاص داده می شود:
- درخواست خود را برای صدور گواهینامه انتخاب کبک پیش از 16 ژوئن 2019 انجام داده و در زمان ارسال درخواست به طور موقت در کبک اقامت داشته اند.
- درخواست خود را برای صدور گواهینامه انتخاب کبک پیش از 16 ژوئن 2019 انجام داده و در زمان ارسال درخواست به طور موقت در کبک  مشغول تحصیل یا کار بوده اند.
- پروفایل آریما داشته و فرم تقاضای اقامت در کبک را قبل از هفدهم دسامبر 2019 ، پر کرده باشند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
اصلاحاتی که در قوانین مهاجرت کبک در 16 ژوئن 2019 تصویب شد ، منجر به لغو حدود 16000 پرونده نیروی ماهر کبک شد و این پرونده های لغو شده همه قبل از معرفی برنامه آریما در سپتامبر 2018 ثبت شده بودند.
 
داوطلبانی که تمایل به مهاجرت به کبک از برنامه نیروی ماهر هستند ، ابتدا باید تمایل خود را از طریق سیستم آریما ارسال کنند. سپس اداره مهاجرت کبک کانادا، اطلاعات متقاضیان را بررسی کرده و براساس نیاز بازار کار استان دعوت نامه به افراد واجد شرایط ارسال می کند. همپچنین اعلام کرده اند از الان تا 16 ژانویه 2020 بارها دعوت نامه ارسال خواهد شد. که خبر بسیار خوبی برای افرادیست که قصد اقامت در استان کبک را دارند و ما امیدواریم که وزارتخانه ها به طور منظم به ارسال دعوت نامه ها ادامه دهد.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن