قبولی در برنامه تجربه کانادایی

بازدیدکنندگان : 9808 نفر 1398/07/30
قبولی در برنامه تجربه کانادایی

قبولی در برنامه تجربه کانادایی 

دولت کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری برای متقاضیان در شاخه داشتن تجربه کار کانادایی با حداقل امتیاز 357 در تاریخ 16 اکتبردعوت نامه ارسال کرد که در سال 2019 دومین دوره ارسال دعوت نامه از این برنامه بوده است.
این شاخه درحقیقت به اتباع خارجی که دارای مدرک و سابقه کار کانادایی هستند که صلاحیت آنان را برای کار در کانادا ثابت می کند یا به افرادیکه دارای پیشنهاد کار کانادایی هستند اختصاص دارد. این برنامه در دسته بندی سه قسمتی برنامه اکسپرس اینتری قرار دارد اما معمولا دعوت نامه های کمی از این طریق ارسال می شود و این دوره یک استثنا بوده است.  
دوره قبلی که در تاریخ 2 اکتبر برگزار شد 3900 دعوت نامه از این طریق صادر شد و با توجه به اینکه کانادا قصد دارد در سال های 2019 و 2020 دعوت نامه های بیشتری ارسال کند، انتظار می رود که ادراه مهاجرت و شهروندی کانادا در هفته های آینده متقاضیان بیشتری را بپذیرد. 

به کلیه متقاضیان واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری در سیستم امتیاز بندی به نسبت شرایطشان امتیاز داده می شود که برپایه عواملی مانند سن ، تحصیلات ، تجربه کار و مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی استوار است.
بر خلاف شاخه های دیگر که متقاضی باید بالاترین امتیاز را بیاورد در شاخه تجربه کار کانادایی گاهی افراد با امتیاز بسیار پایین نیز انتخاب می شوند.
در این دوره متقاضیانی با امتیاز 357 از این برنامه انتخاب شدند یعنی81 امتیاز پایین تر از برنامه اکسپرس اینتری که اکنون افرادی با امتیاز 438 را بر میدارد. این حرکت یادآور این مسئله است که متقاضیان با امتیاز های پایین هم شانس این برنامه را دارند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
بعضی از برنامه های استانی نیز مانند برنامه اکسپرس اینتری گاها افرادی با امتیاز های پایین ولی دارای صلاحیت را نیز انتخاب می کنند و افرادیکه منتخب استانی شوند 600 امتیاز اضافه دریافت کرده و دریافت اقامتشان قطعی می شود. برای مثال استان آلبرتا در آخرین دوره انتخاب استانی متقاضیانی با امتیاز 400 را نیز برداشت و حتی در دوره قبل به امتیاز 300 نیز رسیده بوده است.
بعضی از برنامه های دیگر استانی با سیستم امتیاز بندی کاری نداشته و سیستم خود را دارند برای مثال استان منیتوبا و بریتیش کلمبیا از این دست هستند. اولین راه برای تمامی این برنامه ها باز کردن پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری است.

به مورد فرضی زیر که توانایی دریافت دعوت نامه را در 16 اکتبر داشته توجه کنید:
تیم یک آشپز 30 ساله است که یک دوره 2 ساله آشپزی را به پایان رسانده و مدرک دریافت کرده است. وی دارای مدرک زبان انگلیسی است و پنج سال به عنوان آشپز مشغول به کار بوده است. تیم اخیراً برای تأیید گواهی به عنوان آشپز، به کانادا سفر کرده است و بعد از تحصیل مدرک مرتبط را نیز کسب کرده اما در کانادا کار نکرده است. امتیاز او 359 بوده که در عین پایین بودن برای انتخاب شدن کافی بوده است.
در آخر همانطور که برای سال های 2019 2020 قول انتخاب های بیشتری داده شده است در این ماه های اخر سال نیز شاهد دعوت نامه های زیادی خواهیم بود.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن