متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک معاف از امتحان

بازدیدکنندگان : 9236 نفر 1398/09/22
متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک معاف از امتحان

متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک معاف از امتحان

طبق نامه دریافتی از اداره مهاجرت کبک که دیروز به دفتر مونترال ما واصل شد، تمامی متقاضیانی که پرونده های آنها در برنامه سرمایه گذاری کبک ارسال شده است و تحت بررسی می باشند، نیازی به انجام آزمون و ارایه گواهی ارزشهای دموکراتیک و ارزش های کبک نخواهند داشت. 
این گواهی برای پرونده هایی که از تاریخ 1 ژانویه 2020 ارسال خواهندشد مورد نیاز خواهد بود.

زوم یادگیری ارزش های مشترک جامعه کبکی
از ابتدای ژانویه 2020 برابر 11 دی ماه 1398 به بعد کلیه متقاضیان برنامه های اقتصادی جهت ورود به کبک باید ارزش های جامعه کبک را پاس بدارند. لذا تمامی متقاضیان اصلی پرونده و همسر و فرزندان بالای 18 سال آنان میبایست این موارد را حفظ باشند و بتوانند به دو-سوم سوالات آن پاسخ صحیح بدهند تا گواهی CSQ خود را دریافت نمایند. در صورت عدم انجام برای افراد کلاس و فرصت مجدد شرکت در امتحان داده خواهد شد. البته این مورد همیشه در مصاحبه های برنامه نیروی متخصص کبک و سرمایه گذاری کبک با موکلین موسسه گنجی کار شده .فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

در لینک زیر میتوانید این موارد را مطالعه کنید:
ارزش های جامعه کبک

همچنین کلاس های آنلاین برای افراد خارج از کبک و کلاس های حضوری برای افراد داخل کبک به صورت شرکت در کلاس 24 ساعته مهیا خواهد شد که گواهینامه معتبر صادر می کند.

کبک به مرکزیت مونترال همه ساله به حدود 45000 نفر مهاجر از 100 کشور دنیا خوش آمد می گوید و اقامت دائم می دهد.برنامۀ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک ، توسط دولت استانی آن، برای اعطا اقامت به متقاضیان صاحب کسب و کار وخانواده شان طراحی شده است تا ایشان بتوانند اقامت دائم استان کبک را بگیرند. با استفاده از این برنامه متقاضیان موّفق و خانوادشان بدون هیچ قید وشرطی ویزای اقامت دائم را دریافت خواهند کرد. این برنامه از اواخر بهار سال آینده بازگشایی خواهد شد.
 

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت سرمایه گذاری کبک:

 1- داشتن حداقل دارایی خالص برابر 2.000.000 دلار کانادا (مانند سند املاک به نام خود یا همسر، سهام، پول نقد، اوراق مشارکت یا سپرده، دارایی شرکت در هر کجای دنیا)
2- سرمایه گذار باید به مدت حداقل 2سال تجربۀ مدیریّت و مسئولیّت کاری خود را درامور اجرایی، برنامه ریزی، کنترل منابع مالی و نیروی انسانی در یک فعالیت قانونی را نشان دهد، مانند :
-مالک شرکت ثبت شده در ایران ، دبی و ...
-پزشک، داروساز، جراح دارای مطب یا مدیر و سهامدار بیمارستان
-کاسب دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه یا صنف مربوطه
-وکیل دادگستری دارای دفتر وکالت
-سهامدار یا عضو هیات مدیره  شرکت تولیدی، خدماتی، پیمانکاری، واردات-صادرات و ...
-مالک  هتل، مجموعه ورزشی، آژانس مسافرتی
-مدیر ارشد  شرکت دولتی یا خصوصی
-کشاورز یا مزرعه دار

همچنین اطلاعات کامل در مورد زمانبندی، هزینه ها و مزایای برنامه سرمایه گذاری کبک کانادا که توسط آقای گنجی تهیه گردیده است را اینجا(برنامه سرمایه گذاری کبک چیست؟) بخوانید.

 شما می بایست مبلغ 1.200.000دلار کانادا سپرده در طی 5 سال یا سود بانکی آن برابر 350هزار دلار کانادا (طبق نرخ بهره روز کانادا) را به دولت کانادا پرداخت کنید.
دو راه مختلف برای واجدین شرایط استفاده از برنامۀ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبک، وجود دارد. سرمایه گذاران می توانند از طریق پرداخت کل مبلغ سرمایه گذاری (سرمایه گذاری کامل)، یا با گرفتن وامی ازطرف مؤسسات مالی کانادا (تأمین مالی سرمایه گذاری)، سرمایه گذاری الزامی خودرا کامل کنند.

برای اطلاعات بیشتر از لینک واتس آپ پایین سایت پیام دهید.

canada_ganji_instagram

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
فریبا امینى1398/11/06
از طریق سرمایه گذارى چطور میشود اقامت کانادا را گرفت؟همسر من سابقه مدیریت ى دارد ٣میلیارد سرمایه نقدى داریم غیر از ملک شخصی ک در تهران داریم و میخواهم بدانم با این سرمایه میتونم بدون مدرک زبان براى اقامت کانادا خود همسرم و دو فرزندمان اقدام کنیم لطفا راهنمایی کنید
  • گنجی
  • 1398/11/27
خیر روش های استارت آپ و کارآفرینی برای شما مناسب است که ایلتس 5 به بالا نیاز دارد.لینک زیر را بخوانید:
http://www.ganjico.com/news/13572
اکبر 1398/09/22
سلام
با تشکر از موسسه محترم گنجی.
من بیست سال است در ایران اپتومتری و عینک سازی میکنم سرمایه نقد 1میلیارد تومان دارم .آیا میتوانم اقامت خود و خانواده را برای کانادا اخذ کنم
  • گنجی
  • 1398/10/01
برای برنامه سرمایه گذاری کبک خیر.
باید برای برنامه های استانی و کارآفرینی با ایلتس اقدام شود.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن