جزیره پرنس ادوارد نیروی متخصص مهاجر می پذیرد

بازدیدکنندگان : 11384 نفر 1398/12/03
جزیره پرنس ادوارد نیروی متخصص مهاجر می پذیرد

جزیره پرنس ادوارد نیروی متخصص مهاجر می پذیرد

پرنس ادوارد آیلند یکی از استان‌های کانادا است که متشکل از جزیره‌ای به همین نام و چند جزیرهٔ دیگر است. در نزدیکی نیوبرانزویک و نواسکوشیا و کبک است. نسبت به بقیه استان‌های کانادا دارای جمعیت و مساحت کمتری است. این استان کانادا توسط ژاک کارتیه در سال 1534 کشف شد.
متقاضیان‌ ورود سریع، نیروی متخصص و کارآفرینی برای شرکت در آخرین قرعه کشی برنامه متقاضیان جزیره پرنس ادوارد دعوت شدند.
متقاضیان سه گروه نیروی متخصص برنامه پرنس ادوارد اکنون یک قدم به اقامت دائم کانادا نزدیک هستند.
ایالت در 20 فوریه در مجموع 153 متقاضی ورود سریع، نیروی متخصص و کارآفرینی را دعوت کرد.
از بین دعوت شده‎ها، 143 متقاضی می‌توانند برای تقاضای استانی جهت کسب اقامت دائم کانادا اقدام کنند.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

گروه ورود سریع 
گروه ورود سریع جزیره پرنس ادوارد با سیستم ورود سریع دولت کانادا مطابقت دارد، که برنامه‌های مربوط به سه دسته مهاجرت بخش نیروی متخصص را کنترل می‌کند:
 
متقاضیان ورود سریع پروفایل‌هایی را ایجاد می‌کنند که در استخر مجازی قرار گرفته و برای فاکتورهایی از جمله سن، سابقه کار، تحصیلات و مهارت رسمی زبان یک امتیاز در سیستم رتبه‌بندی جامع داده می‌شود.
متقاضیان ورود سریع که دعوت نامه‌ی استانی دریافت می‌کنند، 600 امتیاز اضافی نسبت به نمره سیستم رتبه‌بندی جامع خود کسب کرده و با دریافت این امتیاز اضافی قبولی آنها توسط دولت کانادا تضمین می‌شوند.
برای اینکه تقاضای استانی از برنامه متقاضیان جزیره پرنس ادوارد درنظر گرفته شود، متقاضیان ورود سریع باید پروفایل ‎اظهار تمایل خود را با انتخاب برنامه جزیره پرنس ادوارد ایجاد کنند.
پروفایل‌های علاقه‌مندی‌ها بر اساس امتیازات منحصر به فرد استان امتیاز داده می شوند. از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می شود که از طریق قرعه کشی‌های ماهانه درخواست کنند.
برنامه متقاضیان جزیره پرنس ادوارد نه تنها هیچ تفکیکی از تعداد متقاضیان دعوت‌شده ورود سریع و نیروی متخصص را نشان نداده است، بلکه حداقل نمره لازم برای اظهار تمایل هر گروه را نیز تأیید نکرده است اما طی این هفته در وب سایت اعلام خواهد شد.

گروه نیروی متخصص
متقاضیان گروه نیروی متخصص نیز در قرعه کشی 20 فوریه دعوت شدند.
این گروه مهاجرتی برای اتباع خارجی است که در برنامه متقاضیان جزیره پرنس ادوارد یک پیشنهاد شغلی معتبر دارند و از طرف کارفرمای خود نامه جاب آفردریافت کرده اند. این کار به سه بخش تقسیم می شود:
• نیروی متخصص
• مشاغل با نیاز شغلی بالا
• فارغ‌التحصیل بین‌المللی با سابقه تحصیل در این استان
داوطلبان این گروه همچنین باید پروفایل اظهار تمایل خود را ارائه دهند تا برای یک تقاضای استانی از طریق گروه نیروی متخصص قبول شوند.

گروه کارآفرینی
برنامه متقاضیان جزیره پرنس ادوارد دعوت نامه‌هایی را برای 10 متقاضی با پروفایل اظهار تمایل کارآفرینی بخش برنامه اجازه کار صادر کرد. افراد دعوت شده نیاز به حداقل نمره 122 دارند.
برنامه اجازه کار برای کارآفرینانی است که تمایل به ایجاد کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد دارند. مشاغل خوبی در این استان وجود دارد، صنایع عمده در استان کشاورزی، گردشگری، ماهیگیری، و تولیدات صنعتی می‌باشد. حدود 1500مزرعه در جزیره پرنس ادوارد وجود دارد. سایر محصولات زراعتی پرورشی در جزیره پرنس ادوارد عبارتند از: سیب، توت فرنگی، زغال اخته، هویج، پیاز، گوجه فرنگی، حبوبات، و غیره. گوشت گاو و فراورده‌های لبنی حیوانات قسمت اصلی دامپروری می‌باشد. صنعت گردشگری (به ویژه در طول تابستان) یکی از منابع مهم درآمدی جزیره محسوب می‌شود. جذابیت مناظر طبیعی، زمین‌های گلف، در این جزیره تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می‌کند. صنعت ماهیگیری، یکی دیگر از موارد عمده اقتصادی است. خرچنگ‌ها، صدف‌ها، خزه‌های ایرلندی، ماهی‌های تن و صدف‌های خوراکی جزیره در سراسر کانادا و جهان معروف می‌باشند. در زمینه‌های فضا، فناوری اطلاعات، علوم زیستی و انرژی‌های تجدید پذیر نیز شرکت های مهمی در پرنس ادوارد فعال می باشند.


جهت کسب اطلاعات بیشتردرمورد استان پرینس ادوارد(شارلوت تاون)فایل های زیر رادانلود نمایید:

راهنمای تازه واردین به جزیره پرینس ادوارد ( زبان فارسی - 3 صفحه - 61 کیلوبایت - فرمت PDF)


telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن