وضعیت مهاجرت کانادا بعد از ویروس کرونا

بازدیدکنندگان : 11084 نفر 1399/01/03
وضعیت مهاجرت کانادا بعد از ویروس کرونا

وضعیت مهاجرت کانادا بعد از ویروس کرونا

دولت کانادا بعد از اعلام رسمی ویروس COVID-19 در این کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
کانادا همچنان به پذیرش پرونده های اقامت دائم و ویزاهای موقت ادامه می دهد و به تمامی پرونده ها فرصت اضافه تعلق می گیرد تا بتوانند مدارک خود را سابمیت نمایند. (این خبر را بخوانید: اطلاعیه اداره مهاجرت کانادا درمورد ویروس کرونا و ایرانیان www.ganjico.com/news/13581)
در حال حاضر دولت فدرال و دولت های استانی کانادا بیش از 80 روش برای اخذ اقامت دائم کانادا ارائه می دهند، به این روشها باید روش اسپانسرشیپ همسر و خانواده، دانشجویی، ویزای کار و توریستی را اضافه نمود. همچنین هر دو هفته یکبار آمار پذیرفته شدگان اکسپرس اینتری را اعلام می نماید.
بعد از اعلام محدودیت های مرتبط با ورود به کانادا به دلیل ویروس کرونا، دولت همچنان پذیرش پروفایل های اکسپرس اینتری فدرال و استانی را در دستور کار خود داردو هیچ پرونده ای به دلیل این ویروس کنسل یا ریجکت نخواهد شد. به همین دلیل هنگامیکه نوبت پرونده متقاضی برای انجام اطلاعات انگشت نگاری و بایومتریک رسید به جای فرصت 30روزه میتوانند تا 90 روز زمان برای خود در نظر بگیرند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

وضعیت پرونده های اقامت دائم کانادا

اگر متقاضی پرونده اکسپرس اینتری یا برنامه های اقامتی مشابه نتوانست در طی 60 روز مهلت مشخص شده برای ارسال پرونده خود اقدام نمایند، می بایست با IRCC اداره مهاجرت کانادا مکاتبه کرده تا بتواند فرصد خود تا 90 روز دیگر تمدید نماید.
 
وضعیت پرونده های موقت
دارندگان ویزای توریستی نیز زمان کافی برای تمدید حضور خود در کانادا با ارائه دلیل و ارسال پرونده دارند.
اگر پرونده تمدید ویزای ترویستی، دانشجویی و کار خود را ارسال نموده اید، نیز می توانید زمان کافی در کانادا بمانید تا پرونده شما بررسی گردد.
 
در صورت بسته بودن مراکز برگزاری امتحان آیلتس
با توجه به بسته شدن مراکز تست سنتر آیلتس در کشورها، زمان کافی به متقاضیان برای ارسال پرونده مهاجرتی و علاوه بران زمان کافی برای فرستادن برگه امتحان ایلتس خود خواهند داشت تا بتوانند بعد از ارسال پرونده اصلی زمان کافی برای ارسال نمره زبان خود داشته باشند.
 
وضعیت مهاجرت کانادا بعد از ویروس کرونا
طبق پیش بین دولت کانادا در طی سه سال آینده 2020-2022 این کشور حدود یک میلیون مقیم را پذیرا است و متقاضیان هیچ نکته مبهمی از بررسی نشدن پرونده خود نخواهند داشت، اما اطلاعیه های مشخص و در صورت لزوم تمدید زمانی برای بیشتر پرونده ها درنظر گرفته خواهد شد.
 
 سازمان مهاجرتی گنجی به محض اطلاع از وضعیت ورود افراد به کانادا و رفع محدودیت ها از طریق کانال تلگرام زیر اطلاع رسانی می کند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0
Farnoush Gholami1399/01/20
من الان در کانادا دانشجو هستم ولی به خاطر دوره زبان اجازه کار به من ندادن در خال حاضر راهی هست که تغییر کند این ویزا یا خیر
  • گنجی
  • 1399/01/22
خیر راهی نیست.
taravat 1399/01/17
سلام
برای شغل خلبانی همسرم (باتجربه خلبان یکم درچندتایپ ازجمله بوئینگ۷۳۷)
  • گنجی
  • 1399/01/18
رزومه بفرستید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن