در خانه بمانید مسافران کانادا باید به مدت دو هفته قرنطینه شوند

بازدیدکنندگان : 9314 نفر 1399/01/15
در خانه بمانید مسافران کانادا باید به مدت دو هفته قرنطینه شوند

در خانه بمانید: مسافران کانادا باید به مدت دو هفته قرنطینه شوند

الزامات کانادا برای مسافرانی که با علائم ویروس کرونا یا بدون آن وارد کشور می شوندبصورت زیر می باشد.
در حال حاضر کانادا برای مسافرانی که در طول همه‌گیری‌های ویروس کرونا وارد کشور می شوند، الزامات قرنطینه‌ی اجباری دارد.
این قرنطینه بسته به اینکه مسافر دارای علائم COVID-19 باشد یا خیر، متفاوت است. افراد دارای علائم، مجاز به سوار شدن به هواپیما به مقصد کانادا نیستند، اگرچه هنوز هم اجازه عبور زمینی از طریق مرزها را دارند.

کانادا سفر به این کشور را برای بسیاری از افراد خارجی محدود کرده است، با این وجود استثنائاتی نیز وجود دارد. شهروندان، ساکنان دائم، نیروی کار خارجی موقت(با شرایط خاص)، اعضای خانواده مهم  هنوز مجاز به ورود به کانادا هستند. اگر اجازه تحصیل دانشجویان بین المللی قبل از 18 مارس تصویب شود، ممکن است مجاز به ورود به کشور باشند.
خروج از کانادا هنوز هم ممکن است، با این حال پروازها محدود شده و برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری به همه کشورهای خارجی، اخطار سلامت مسافرتی وجود دارد.
طبق قانون، همه افرادی که مجاز به ورود به کانادا هستند باید فورا به خانه های خود بروند، یا هر مکانی که خودشان را در آن برای 14 روز قرنطینه کنند. بعد از ورود به کانادا، توقف در فروشگاه مواد غذایی یا رفتن به خانه‌ی یک دوست و ... کاملاً ممنوع است و در صورت دیده شدن، مسافران می‌توانند با جریمه یا زندان مواجه شوند.
بازدید کنندگان، دارندگان پروانه کار و دارندگان مجوز تحصیل ممکن است لازم باشد که حتی در صورت عدم بروز علائم، ایزوله شوند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

در صورت بروز علائم ویروس کرونا باید چه کار کنم؟

اگر شما هر یک از علائم مرتبط با بیماری کرونای جدید مانند تب، سرفه و یا مشکل در تنفس را دارید، به محض رسیدن مجبور خواهید شد ایزوله شوید. وب سایت دولت می‌گوید نقض دستورالعمل‌های ارائه شده هنگام ورود به کانادا می‌تواند معادل شش ماه زندان، 750 هزار دلار جریمه یا هر دو باشد. در صورت لزوم، کانادا فوراً به مسافران علامت دار رسیدگی پزشکی می‌کند.
ایزوله به این معنی است که شما باید مستقیم به مکانی که در آن اقامت دارید بروید و به مدت 14 روز در آنجا بمانید. برای رسیدن به آنجا باید از حمل و نقل شخصی استفاده کنید زیرا استفاده از تاکسی، وسایل نقلیه عمومی ممنوع است. ترانزیت توسط دولت فدرال برای کسانی که فاقد وسیله نقلیه شخصی هستند هماهنگ می‌شود.
اگر جایی برای ایزوله ندارید، باید به مراکز تعیین شده توسط رئیس بهداشت عمومی کانادا بروید.
پس از آنجا، شما باید در خانه خود بمانید. شما فقط در صورت درخواست مراقبت پزشکی می توانید مرخص شوید.

دولت توصیه می‌کند افرادی که دارای اقامتگاه زندگی مشترک هستند، در صورت امکان از حمام مشترک مانند دیگران خودداری کنند. تماس با دیگران در داخل خانه، از جمله کودکان، را محدود کنید و مهمان نداشته باشید. مقامات همچنین توصیه می‌کنند که ایزوله در جایی باشد که با افراد آسیب پذیر مانند سالمندان و افرادی که دارای شرایط اساسی پزشکی هستند در تماس نباشید.
همچنان که در ایزوله مانده‌اید، باید به سلامت خود توجه کنید. اگر علائم شما بدتر شد ، با ارائه دهنده خدمات درمانی خود یا متخصص بهداشت عمومی تماس بگیرید و دستورالعمل‌های آنها را دنبال کنید.
اپلیکیشن ویروس کرونا تهیه شده توسط دولت کانادا:

گوشی های اپل:

https://apps.apple.com/ca/app/canada-covid-19/id1505010304

گوشی های اندروید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=ca.gc.hcsc.canada.covid19

اگر زمانی که من به کانادا می‌آیم علائم کروناویروس نداشته باشم چه می‌شود؟
حتی اگر علائمی را نشان ندهید، هنوز هم در معرض ابتلا به آنها و آلوده کردن دیگران هستید. قوانین قرنطینه از ایزوله آسان‌تر است، با این وجود عواقب نقض دستورالعمل‌های ارائه شده به هنگام رسیدن یکسان است؛ شش ماه زندان، 750 هزار دلار جریمه یا هر دو.
مسافران بدون علایم باید مستقیم از فرودگاه یا مرز به محل قرنطینه‌ی خود رفته و 14 روز در آنجا بمانند.
بر خلاف افرادی که مجبور به ماندن در ایزوله هستند، در صورت ورود به کانادا بدون علائم و متوقف نشدن در راه، در قرنطینه می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به خانه بروید. دولت همچنین توصیه می‌کند که در همه زمان‌ها حداقل دو متر از دیگران دور باشد.

در طول دوره قرنطینه ، می‌توانید به حیاط شخصی یا بالکن خود بروید. به مکان‌های عمومی نروید و به کسی اجازه ندهید مواد غذایی و داروهایتان را برای شما بردارد.
سلامتی خود را کنترل کنید. اگر ظرف دو هفته از تاریخ ورود خود علائم احساس کردید، باید خود را از دیگران جدا کنید و سریعاً با یک متخصص مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید. آنها برای توصیف علائم و تاریخچه سفرتان به شما نیاز خواهند داشت.
دولت کانادا لیستی از مکان‌هایی را که ممکن است افراد در معرض COVID-19 قرار بگیرند ، تهیه می کند. با مراجعه به وب سایت دولت (لینک زیر) می توانید ببینید که آیا از یکی از این مکان‌ها بازدید کرده اید یا خیر.
https://www.canada.ca/en/public-health/services/diseases/2019-novel-coronavirus-infection/latest-travel-health-advice/exposure-flights-cruise-ships-mass-gatherings.html

آخرین اخبار مرتبط با اجازه ورود به کانادا در تلگرام اطلاع رسانی خواهد شد.
 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن