شرایط آزمون آیلتس آنلاین و دولینگو و تافل اعلام شد

بازدیدکنندگان : 12643 نفر 1399/02/05
شرایط آزمون آیلتس آنلاین و دولینگو و تافل اعلام شد

دانشجویان بین المللی کانادا ممکن است بتوانند آزمون آنلاین آیلتس بدهند

دانشجویانی که در حال تصمیم گیری برای درخواست برنامه‌های دانشگاهی کانادا هستند و به دلیل قرنطینه نمی‌توانند در آزمون شرکت کنند، می‌توانند در آزمون آنلاین IELTS Indicator شرکت کنند. این آزمون شبیه به یک آزمون آیلتس معمولی به وسیله‌ی کامپیوتر همراه با بخش‌های listening،reading  وwriting  بطور هم‌زمان به پایان رسیده و بخشspeaking  بعداً توسط مصاحبه‌کننده آیلتس برگذار خواهد شد. متقاضیان قبل از رزرو آزمون باید با موسسات آکادمیک خود تماس بگیرند تا مطمئن شوند آزمون آنلاین IELTS Indicator توسط کالج یا دانشگاه مورد نظرشان پذیرفته شده است. برای شرکت در این آزمون آنلاین می‌توانید با پرداخت 149 دلار آمریکا در یکی از روزهای( 29 آوریل، 6 مه و 13 مه) ثبت نام کنید. البته این آزمون برای مهاجرت به کانادا قابل استفاده نیست.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
 
آزمون آنلاین Duolingo
آزمون انگلیسی Duolingo یک آزمون تخصصی است که شرایط پذیرش متقاضیان بین المللی در بسیاری از دانشگاه های ایالات متحده آمریکا و کانادا را برآورده می‌کند. در صورت تقاضا می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق یک کامپیوتر در آزمون Duolingo شرکت کنید. هزینه این آزمون 49 دلار آمریکا است.

اگر بخواهید آزمون Duolingo را به صورت آنلاین از طریق کامپیوتر بدهید، می‌بایست از دانستن همه موارد مورد نیاز برای جلوگیری از مواجه با هرگونه مشکلی در هنگام انجام آزمون، اطمینان حاصل کنید. شما باید مدارک و یا شرایط زیر را داشته باشید:
• عکس از مدارک شناسایی معتبر 
• یک اتاق آرام و روشن
• حدود یک ساعت زمان بی‌ وقفه
• رایانه‌ مجهز به دوربین جلو (وب کم )
• اتصال اینترنتی و یک مرورگر قوی

پس از اتمام آزمون، یک ناظر ویدیویی آزمون شما را بررسی کرده تا مطمئن شود شما از قوانین پیروی کرده‌اید. این قوانین شامل عدم استفاده از: هدفون، عدم تعامل با شخص دیگر، استفاده نکردن از تلفن یا دستگاه‌های دیگر و عدم خروج از صفحه نمایش است. رعایت این قوانین در طول آزمون بسیار مهم است و در صورت عدم رعایت آنها باید مجدداً در آزمون شرکت کنید.

آزمون Duolingo شامل دو بخش writing و مصاحبه ویدیویی است. وقتی نتایج خود را با دانشگاه به اشتراک می گذارید، امتیاز هردو درج شده‌اند. این یک فرصت عالی برای کارمندان پذیرش بین المللی است که در مورد شما بدانند، و برای شما که خود و توانایی زبان انگلیسیتان را نشان دهند. شما می‌توانید برای هر مصاحبه ویدئویی و writing، از بین دو موضوع یکی را انتخاب کنید. سپس یک تا سه دقیقه درباره موضوع انتخابی صحبت کرده و حداکثر پنج دقیقه راجع به آن می‌نویسید.

بر روی صفحه یک تایمر وجود دارد که زمان را نشانتان می‌دهد پس نگران نباشید. اگر با مشکل مواجه شدید ناامید نشوید، نفس عمیق بکشید و به هر سؤالی به بهترین شکل ممکن پاسخ دهید. شما می‌توانید پاسخ‌هایتان را قبل از به اشتراک گذاشتن نتایج با دانشگاه‌ها مرور کنید. اگر از عملکرد خود راضی نبودید، می‌توانید دوباره آزمون بدهید.

دانشگاه های کونکوردیا ، آلبرتا، این امتحان را قبول دارند و دانشگاه مک گیل قبول ندارد.
برای اطلاع از دانشگاه‌های کانادایی که این آزمون را قبول دارند به سایت زیر مراجعه کنید:
https://englishtest.duolingo.com/institutions
 

Toefl and GRE

Educational testing service یا همان ETS نیز در تلاش است تا هرچه سریعتر آزمون‌های Toefl و GRE آنلاین را به ایران ارائه دهد.
 


دولت انتاریو دانشجویان و توریست‌های خارجی را تحت پوشش قرار می دهد
Deepak Anand، عضو پارلمان استانی انتاریو گفت که دانشجویان بین المللی و توریست‌های خارجی در کانادا در طول همه‌گیری ویروس کرونا تحت پوشش دولت انتاریو قرار خواهند گرفت. اگر آنها به هر یک از بیمارستان‌های انتاریو مراجعه کنند، بستری و معاینه آنها 100٪ رایگان خواهد بود.

برخی از دانشجویان بین المللی می‌توانند بیش از 20 ساعت کار کنند
22 آوریل 2020، اداره مهاجرت کانادا IRCC از حذف موقت حد مجاز کار تنها 20 ساعت در هفته به دانشجویان بین المللی در صورت کار در یکی از خدمات ضروری، مانند مراقبت‌های بهداشتی، سازمان‌های مهم یا عرضه مواد غذایی یا کالاهای مهم دیگر خبر داد. این اقدامات به عنوان پاسخ به بحران ویروس کرونا اتخاذ شده و بلافاصله عملی می شوند. این قانون موقت تا 31 آگوست 2020 اجرا می شود. با این وجود، دانشجویان بین المللی باید تأیید کنند که کار آنها به عنوان یک خدمت ضروری در نظر گرفته شده است، در غیر این صورت، کار بیش از حد مجاز ممکن است به عنوان تخلف از شرایط مجوز تحصیل تلقی شود.
اخبار مرتبط با تحصیل در کانادا در شرایط ویروس کرونا را در تلگرام زیر بخوانید.


telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 4
امیرحسین1399/09/29
سلام، آزمون دولینگو شانس ویزا شدن رو کمتر نمیکنه؟ با توجه به اینکه امکان تقلب در این آزمون وجود داره ممکنه آفیسر راحت‌تر ریجکت کنه؟
  • گنجی
  • 1399/09/29
بهتر است ایلتس اکادمیک نمره 6 به بالا کسب کنید. قبل از اخذ پذیرش از دانشگاه نوع مدرک زبان مورد نیاز را استعلام کنید.
رضا1399/07/12
سلام
می خواهم بدانم برای امور مهاجرت به کانادا صورت کاری ازمدرک زبان دولینگو می توان استفاده نمود یا خیر ؟
  • گنجی
  • 1399/07/17
خیر باید ایلتس جنرال بگیرید
علی1399/02/14
باسلام وتشکر از اطلاعات مفیدتان.. بنده باید برای سپتامبر۲۰۲۰نمره مناسب Doullingoرو کسب کنم.. سوالم اینه که برای من که ایران هستم،آیامیتونم همانجااین امتحان رو انجام بدم و نمره قبولی درآن چقدر است؟؟.. ممنون از شما
  • گنجی
  • 1399/02/24
آنلاین می توانید این امتحان را در ایران انجام دهید.
shadi 1399/02/14
با سلام
متقاضیان مهاجرت اسکیل ورکر در دوران فعلی (کورونا)برای آزمون آیلتس چکار میتوانند انجام بدهند؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
  • گنجی
  • 1399/02/24
تا ماه اینده روال عادی برقرار خواهد شد

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن