تاخیر در برنامه سرمایه گذاری کبک

بازدیدکنندگان : 7891 نفر 1399/03/04
تاخیر در برنامه سرمایه گذاری کبک

برنامه سرمایه گذاری کبک

طبق اطلاعیه اداره مهاجرت کبک MIFI پذیرش پرونده در برنامه سرمایه گذاری کبک با تاخیر در اول آوریل 2021(فروردین 1400) شروع خواهد شد. این برنامه قرار بود در اول جولای 2020 بازگشایی گردد.
برنامه سرمایه گذاری کبک به متقضاضیان، اقامت دائم کانادا را در بدو ورود به این کشور اعطا می کند و شرایطی همچون دارا بودن بیزینس قانونی فعال و سرمایه 2 میلیون دلار و سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلار یا 350 هزار دلار بلاعوض را دارد. طبق برنامه کبک سالانه 1900 پرونده دریافت می شود که بیشتر انها از سرمایه داران چینی اند.
وزیر مهاجرت کبک(تصویر روبرو) آقای سیمون جولت بارت در اکتبر 2019 تصمیم به تعویق 8 ماهه در بازگشایی برنامه کبک گرفت، اما بعد از مساله ویروس کرونا دولت نتوانست تغییرات لازم در این برنامه را اعمال کند و بازگشایی برنامه را به زمانی دیگر موکول کرد.
ایشان از عدم تمایل اکثر مهاجرین در برنامه کبک جهت سکونت در تورنتو و ونکوور و همچنین از تاخیر بررسی پرونده های کبک توسط دولت فدرال انتقاد کرد. کاهش نرخ بهره در کانادا نیز از تمایل کم دولت کبک وموسسات مالی در جذب سرمایه های خارجیان بعد از ویروس کرونا بود. با این سه دلیل وزیر مهاجرت نیاز به زمان بیشتری جهت تغییردر برنامه سرمایه گذاری داشته و در اینجا اعلام نمود. البته طبق خبری که که اعلام کردیم محبوبیت استان کبک برای مهاجرین جدید افزایش یافته است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
از سوی دیگر انجمن سرمایه گذاری کانادا از دولت فدرال درخواست کرد که برنامه سرمایه گذاری معروف خود را که در سال 2014 معلق کرد مجددا فعال کند تا با ورود سرمایه های جدید مانع از افول اقتصادی کانادا در زمان رکود اقتصادی یاRecession  گردد. در دوران ریسشن معمولا نرخ بهره کاهش، میزان بیکاری افزایش، قیمت املاک کاهشی و قیمت مواد غذایی افزایشی خواهد بود.

با این وجود برای افرادی که تمایل به اخذ اقامت کانادا را دارند، روشهایی همچون استارت آپ و کارآفرینی استانی وجود دارد.

برای بررسی شرایط خودتان جهت اقدام در این برنامه با ما تماس بگیری، همچنین اگر سوالی در مورد برنامه سرمایه گذاری کبک داشتید در تلگرام و اینستاگرام بپرسید.

خبر تکمیلی:

این برنامه در سال 2021 بازگشایی میشود و متقاضیان قبلی سازمان مهاجرتی گنجی در حال دریافت مدیکال و پاس ریکوئست می باشند همچنین میتوانید در مورد اخذ اقامت دائم کانادا بدون مدرک زبان از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک بیشتر بدانید.
 

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن