کانادا دسترسی به کمک هزینه دولتی را تسهیل می کند

بازدیدکنندگان : 8475 نفر 1399/03/05
کانادا دسترسی به کمک هزینه دولتی را تسهیل می کند

کانادا دسترسی به کمک هزینه دولتی به دلیل شیوع ویروس کرونا  CERB را برای افرادی که اقامت موقت دارند تسهیل می‌کند

به گزارش روزنامه National Post، دولت فدرال یک معیار دیگر برای تسریع دریافت کمک هزینه دولت کانادا به دلیل شیوع ویروس کرونا CERB توسط دانشجویان بین المللی و نیروهای کار خارجی موقت ارائه داد.

دولت کانادا برای کسانی که اقامت موقت کانادا دارند شرط ارسال ایمیل حاوی مجوز کار معتبر و یا مدرک تمدید آن در صورتی که در حال منقضی شدن باشد جهت دریافت کمک هزینه را حذف کرد.
قانون جدیدی که از این هفته به اجرا در آمد، در قالب بخشنامه‌ای به اداره‌ی اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا که وظیفه بازبینی و تأیید برنامه‌های CERB را دارد، اعلام شد. طبق خبر منتشر شده در روزنامه National Post دیگر نیازی نیست که نمایندگان دولتی مجوز کار معتبر افراد را از طریق ایمیل دریافت کنند و اعلام شفاهی آن‌ها کافی خواهد بود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

این تغییر نشان می‌دهد که دولت فدرال در این شرایط دشوار در حال فراهم کردن آمادگی خود برای حمایت از مهاجران و پشتیبانی هرچه بیشتر از نیروهای کار خارجی و دانشجویان بین المللی برای تشویق آن‌ها به ماندن در کانادا است.
با این اقدام جدید، بررسی درخواست دریافت کمک هزینه، تسریع و ساده شده تا مهاجرانی که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، بتوانند کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند.
در هفته های اخیر، دولت کانادا قوانین بسیاری برای کمک به کانادایی‌ها در مقابله با همه گیر ویروس کرونا وضع کرده است. افرادی که اقامت موقت دارند، مانند دانشجویان بین المللی و نیروهای کار موقت، در مفاد وضع شده گنجانده شده‌اند. به عنوان مثال، ساکنان موقت ممکن است واجد شرایط دریافت درآمد حمایتی از طرف دولت، مانند بیمه بیکاری یا کمک هزینه دولت کانادا به دلیل شیوع ویروس کرونا باشند.

برای واجد شرایط بودن در مورد مزایای اضطراری که توسط دولت کانادا ارائه شده است، نیروهای کار خارجی موقت و دانشجویان بین المللی باید قوانین وضع شده برای کانادایی‌ها را درست مثل آنها رعایت کنند. علاوه بر این، افرادی که اقامت موقت دارند موظفند در کانادا زندگی کرده و دارای شماره SIN معتبر اجتماعی باشند.

دولت فدرال CERB را برای تأمین درآمد حمایتی برای کسانی که در کانادا تحت تأثیر منفی ویروس کرونا قرار دارند راه اندازی کرده است. کمک هزینه دولت کانادا به دلیل شیوع ویروس کرونا CERB هفته‌ای 500 دلار به مدت 16 هفته به نیروهای کار واجد شرایط می‌دهد. دانشجویان بین المللی که معیارهای صلاحیت CERB را داشته باشند نیز می‌توانند از این درآمد حمایتی بهره‌مند شوند.
سخنگوی دفتر وزیر امور خانواده، فرزندان و توسعه اجتماعی کانادا، به روزنامه‌ی National Post گفت: ممکن است از کسانی که تقاضای دریافت کمک هزینه دولت کانادا به دلیل شیوع ویروس کرونا CERB می‌کنند درخواست شود در آینده مدارک دیگری برای تأیید صلاحیت ارائه دهند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن