چرا کانادا مقصد مناسبی برای مهاجرت است

بازدیدکنندگان : 7496 نفر 1399/03/28
چرا کانادا مقصد مناسبی برای مهاجرت است

چرا کانادا مقصد مناسبی برای مهاجرت است؟

طی سالیان اخیر مهاجرت و بهره مندی از فرصت زندگی در کشورهای جهان اول در اولویت افراد واجد شرایط بوده است. در این میان کانادا بدون شک محبوب ترین مقصد در بین علاقه مندان به مهاجرت بوده است.
دلیل این محبوبیت را باید در موارد ذیل جستجو کرد:

1- اولین دلیل را باید مهاجرپذیر بودن کشور کانادا دانست، کانادا کشوری است که همواره برنامه های جذاب و عملی برای مهاجرت افراد در همه سنین  و با همه شرایط ارایه می کند. هرچند راه های مهاجرت با افزایش تعداد متقاضیان سال به سال سخت تر و پیچیده تر می شود اما همچنان باید کانادا را کشوری بدانیم که استقبال خوبی از مهاجران می کند. طبق آمار بدست آمده حدود 20 درصد از جمعیت کانادا را در سال 2011 مهاجران تشکیل می دهند. سالانه حدود 200 هزار نفر مهاجر جدید به جمعیت کانادا اضافه می شود.این افراد عموما یا افراد تحصیل کرده و با سطح عملی بالا هستند، یا افرادی با تجربه و تخصص بالا و حرفه ای هستند و یا افرادی هستند که از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای موفق بوده اند که همگی پس از طی کردن روند پذیرش دولت کانادا و عبور از فیلتر های گوناگون گلچین شده و در نهایت وارد جامعه کانادایی می شوند، جامعه ای که می توانند در آن فرصت های بی شمار پیشرفت کاری، تحصیلی و آسایش زندگی خود و خانواده شان را بدست بیاورند.ایرانیان نیز در کانادا جزو موفق ترین جوامع مهاجرینی هستند که به این کشور مهاجرت می کنند و در اکثر مناسب و پست های مهم تحصیلی، دولتی، کاری و اجتماعی می توانیم هموطنانمان را ببینیم که در بین کاناداییها و دیگر ملیت ها به خوبی می درخشند و تصویر بسیار درست و قابل احترامی از افراد ایرانی به نمایش می گذارند.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی


2- دلیل دوم در محبوبیت مهاجرت به کانادا را باید در شرایط آسان و مناسب برای مهاجرت به کانادا دید. از منظر مهاجرت افراد سرمایه گذار میزان سرمایه لازم و مبلغ مورد نیاز جهت دریافت اقامت کانادا از دیگر کشورهای مهاجر پذیر درجه اول دنیا نظر آمریکا، استرالیا، انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی به مراتب پایین تر است ضمن اینکه دلار کانادا به نسبت دیگر ارزهای مطرح جهان نرخ برابری کمتری هم دارد. از منظر مهاجرت افراد متخصص و تحصیلکرده هم می توانند با داشتن دانش زبان لازم و تحصیلات و تجربه کاری مرتبط در مدت زمان کوتاه اقامت کانادا را بدست بیاورند. در زمینه تحصیل دانشجویان نیز کانادا بدون شک یکی از بهترین مقاصد دنیا برای دانشجویان بین المللی بوده که شانس تحصیل در بهترین دانشگا های تراز اول دنیا با هزینه های پایین را به ارمغان می آورد ضمن اینکه امکان دریافت اقامت دایم کانادا هم برای دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگا های کانادایی وجود دارد. توجه به این نکته نیز بسیار مهم است که در حال حاضر و با ایجاد محدودیت ها و تحریم های ناجوانمردانه دولت کنونی آمریکا نسبت به برخی کشورهای مسلمان از جمله ایران، عملا امکان مهاجرت به آمریکا وجود ندارد و کانادا تنها کشوری است که همچنان درهای خود را بر روی مهاجران ایرانی باز گذاشته و به استقبال آنها می رود.


3- دلیل بسیار مهم دیگر امکان دریافت پاسپورت کانادایی برای مهاجرین است. توجه داشته باشید طبق قوانین موجود افرادی که موفق به دریافت اقامت دایم کانادا می شوند می توانند پس از سه سال حضور فیزیکی در کانادا در یک بازه زمانی پنج ساله شهروندی کانادا را دریافت نمایند. داشتن شهروندی و پاسپورت کشوری نظیر کانادا فرصت و امتیاز فوق العاده ایست که به خودی خود می تواند دنیایی جدید از . . .
 
 ادامه مطلب . . . (کلیک کنید)

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن