فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

در مورد شرایط اسپانسرشیپ همسر بیشتر بدانیم

بازگشت
بازدیدکنندگان : 38490 نفر 1393/07/30
در مورد شرایط اسپانسرشیپ همسر بیشتر بدانیم

canada_sponsorship_ganji_co

در مورد شرایط اسپانسرشیپ همسر بیشتر بدانیم :

کانادا نسبت به ارزش های موجود در خانواده تعهد مشخصی دارد و همواره قوانین مهاجرتی خود را بر مبنای تحکیم روابط خانوادگی وضع می کند.به معنای دقیق تر,این دولت برای تضمین اینکه خانواده های مهاجر توانایی ماندن کنار هم را داشته باشند, تلاشهای بسیار کرده است.یکی ازبهترین مسیرهای موجود برای کانادایی ها تا عزیزانشان را به این کشور بیاورند برنامه  Family Class Sponsorship است,که هزاران خانواده از این طریق ویزای دائمی در کانادا را دریافت کرده اند.

یکی از بیشترین نوع مهاجرت ها در این برنامه اقامت از طریق اسپانسرشیپ همسر است, که مهاجرت را برای همسر یا شریک زندگی افراد دارای کارت اقامت دائمی و  سیتیزن کانادا را آسان می سازد. در سالهای اخیر, قوانین جدید وضع شده در این برنامه به حفاظت از برنامه های قانونی کنونی و عدم وجود ازدواج صوری کمک می کند.با این شرایط جدید دولت برای حفظ یکپارچگی این برنامه به عنوان یک وسیله امن برای اوردن اعضای خانواده به کانادا امیدوار است.

 در حالت کلی دو نوع پرونده اسپانسرشیپ برای همسر داریم: 1- پرونده برای زوج داخل کانادا 2- پرونده برای زوج خارج از کانادا،  که در خبر های آینده کاملا در مورد آن توضیح خواهیم داد.(لینک خبر)

شرایط جدید اسپانسرشیپ همسر:

در اکتبر 2012  برابر مهرماه 1391 , دو قانون برای اسپانسرشیپ همسر/شریک زندگی به وسیله دولت جدید وضع شد :

-          ممنو عیت پنج ساله اسپانسرشیپ –فردی که اسپانسر همسرش شده بعد از دریافت اقامت دائم کانادا به مدت پنج سال برای اسپانسری همسر دیگر منع می شود.

-          قانون دو ساله زندگی با یکدیگر– همسرانی که در روابط دو ساله و یا کمتربوده اند,و فرزندی هم از هم ندارند شرایط شهروندی شرطی را خواهند گرفت. انها باید مدارکی را ارائه کنند دال بر اینکه به زندگی شان با هم در کانادا با هم به مدت دو سال ادامه خواهند داد.این قانون برای مواردی که زوج از رفتار بد و یا بی توجهی دچار مشکل هستند ویا در مورد شخصی که همسر کانادایی اش فوت شده استثنا قائل می شود.

این قوانین برای جلوگیری از ازدواج صوری وضع شده است . این نوع ازدواج می تواند به شیوه های مختلفی انجام شود.در بعضی از موارد , شهروندان کانادایی و یا مقیم دائم می توانند فریب اسپانسر یک شخص خارجی را  که برای به دست اوردن اسپانسرشیپ  تظاهر به علاقه به فرد میکند را بخورند. در موارد دیگر, ازدواج های توافقی بین دو فرد مختلف تنظیم می شود. ازدواجهای صوری و تقلبی باعث کند شدن ارزیابی پرونده های متقاضیان صادق شده است. در مورد ازدواج صوری و تغلب در پرونده اسپانسرشیپ بیشتر بدانید.

در حالت کلی؛کانادا برنامه قوی را برای شهروندان و یا اقامت کنندگان دائمی که میخواهند یکی از اعضایشان را به این کشور بیاورند وضع کرده است. و اهمیت دارد که دولت اقدامات لازم برای جلوگیری از تقلب در ازدواج را انجام دهد.این نوع قوانین سختگیرانه برای این وضع شده است که افرادی که میخواهند اقامت کانادا را بدست آورند(البته به صورت واقعی) سریعتر به نتیجه برسند.

 

نکته لازم برای اقدام از طریق اسپانسرشیپ :

دولت کانادا اخیرا اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی استفاده از شرایط ذکر شده در بالا را ارائه کرده است.یکی ازجزئیات این است که شرط وضع شده برای "اقامت دائم شرطی"پس از اینکه دو سال به اتمام برسد به طور خودکار حذف خواهد شد، مگر اینکه به صورت رندم توسط دولت فدرال کانادا تحت نظر باشند که آیا طی این مدت دو سال با هم زندگی می کردند یا خیر؟

همانطورکه این قوانین از اکتبر 2012 وضع شده است , زوج هایی که در رونددرخواست هستند هیچ گونه تغییری در بررسی برنامه خود نخواهنددید.

با اینکه کانادا نظارت سختی روی برنامه اسپانسرشیپ همسر دارد, اما برای زوج هایی که می خواهند واقعا در کانادا با هم زندگی کنند درهای خود را باز گذاشته است.

برای اطلاع از شرایط ویزای اسپانسرشیپ همسر و اقدام برای ویزای Spousal Sponsorship کلیک کنید.


 اگر سوالی در این مورد دارید، در قسمت پایین پرسش خود را مطرح کنید، حتما پاسخ خود را از آقای گنجی - وکیل رسمی مهاجرت- دریافت خواهید کرد.

دیدگاههای کاربران
دیدگاه شما ثبت شد و بزودی در صورت نیاز پاسخ داده خواهد شد
  • مهسا مرعشی زاده
  • 16:49-1396/04/14
سلام من و همسرمادیبعشت امسال ازدواج کردیم و همسرم ازدراج مجدد است یعنی ایشون از طریق اسپانسر حدود ٥ سال پیش ازدواج کردن و رفتن کانادا و ٢ سال است که طلاق گرفتن ایشون در حال گرفتن پاسپورت هستن .می خواستم ببینم اگر ایشون بخوان برای من درخواست اسپانسر کنن بعد از گذشت زمان ٥ سال از ورودشون به کانادامشکلی نیست؟زمان بررسی پرونده چه مقدار است؟
  • گنجی
  • 20:13-1396/05/28
زمان های باید دقیق بررسی شود، اسپانسرشیپ همسر نکات فراوانی دارد، تاریخ ها را دقیق ایمیل کنید.
  • غزال رئوفی
  • 07:49-1396/03/20
سلام و خسته نباشید
من در کانادا در استان BC زندگی میکنم و PR دارم,به تازگی با نامزدم در کشور گرجستان ازدواج کردم,مراسمی هم گرفتیم ,همسرم به ایران برگشت و من هم آمدم کانادا,میخواهم برای اسپانسر همسرم هر چه زودتر اقدام کنم,اما شنیدم که میتوانم دعوتنامه برایش بفرستم و از کانادا بعد از آمدنش برای پی آر اقدام کنه,آیا این درسته؟و از طذفی اگر برای اسپانسرشیپ همسرم اقدام کنم چقدر طول میکشه؟من کار میکنم و میتوانم گردش حساب اماده کنم اما پول زیادی ندارم در حسابم به خاطر خرج و مخارجم ولی به صورت فول تایم و چهل ساعت در هفته کار میکنم,لطیار ممنون میشوم اگر پاسخگو باشید
  • گنجی
  • 20:25-1396/03/28
خیر درست نیست. /حدود یکسال/شرایط تان خوب است.
  • رضا
  • 16:24-1396/03/13
با عرض سلام و تشکر از پاسختون
آیا بعد از اقدام به اسپانسرشیپ همسر در کبک (یا تورنتو) می توانم به دلیل پزشکی و نیاز به جراحی و مراقبت بعد از آن با ارائه مدارک مثل پرونده پزشکی و عکس و ... به ایران برگردم؟ چون در حال حاضر امکان اقامت تنهاو طولانی مدت در کانادا رو ندارم.
ضمنا آیا امکان ارتباط با اداره مهاجرت کبک و اطلاع از اینکه مدرکی دال بر درآمد در کانادا یا دارایی کافی برای اسپانسری همسر (مثل حساب بانکی، ملک شخصی و غیره) میخوان یا نه وجود داره؟
با سپاس
  • گنجی
  • 19:53-1396/03/28
می توانید به ایران بیایید ولی پیشنهاد می کنم طولانی نباشد که پرونده ریجکت نشود. / کبک نیاز به اثبات توانایی مالی ندارد
  • لعیا
  • 21:9-1396/02/30
با عرض سلام.یکی از مواردی که در سایت خوندم،عدم اختلاف سنی زیاد بین زوجین بود،میخواستم بدونم با اختلاف سنی ۱۸ سال،و دارا بودن بقیه شرایط اسپانسرشیپ،ایا این تفاوت سنی ۱۸ سال،یکی از موانع خواهد بود؟منظور از اختلاف سنی زیاد بین زوجین چند سال میباشد؟
با تشکر
  • گنجی
  • 16:9-1396/03/12
رقم مشخصی ندارد باید در کل پرونده شما را دید، ولی اصولا اختلاف سنی زیاد برای آفیسر شک برانگیز خواهد بود.
  • سوسن
  • 12:46-1396/02/23
با سلام
اگر یک ایرانی که پاسپورت کانادا را دارددر ایران با دختری ازدواج کند می تواند همسر خود را به کانادا ببرد؟ در ضمن این فرد در حال حاضر شغلی در کانادا ندارد؟
  • گنجی
  • 14:56-1396/02/31
بله می تواند.
  • رضا
  • 12:22-1396/02/23
با سلام
من pr کانادا دارم ور در حال حاضر ایران هستم. تازه ازدواج کرده ام و میخواستم بدونم آیا میتونم برم کانادا برای اسپانسرسیپ همسرم اقدام کنم و برگردم ایران یا خیر.
آیا حتما نیاز به ارائه فیش حقوق یا مدرکی دال بر داشتن درآمد در کانادا دارم؟
ممنون از شما
  • گنجی
  • 14:55-1396/02/31
بله میتوانید اقدام کنید ولی طبق قانون باید در کانادا باشید تا اتمام اسپانسر شیپ .
بجز کبک در بقیه استانها باید مدارک درامد ارائه دهید.
  • ارغوان جاودانی
  • 08:42-1396/02/16
سلام
خواستم بدانم اگر کسیکه کارت اقامت کانادا یا پی آر دارد و همسر او شهروند کانادا شده است آیا مدت زمانی را که هر دو با هم در کشور اصلی خودشان اقامت دارند جزء مدت زمانی که لازم است در کانادا برای شهروندی اقامت کنند برای همسری که هنوز شهروند نشده و فقط پی آر دارد حساب میشود یا خیر؟ اگر به ماده قانونی مستند آن در جواب اشاره شود بسیار ممنون خواهم بود
  • 18:1-1396/02/28
خیر برای شهروندی نمی توانید خارج از کانادا را محاسبه کنید. فقط برای تمدید کارت پی آر می توانید از قانون همراهی با همسر سیتیزن خارج از کانادا استفاده کنید.
http://www.cic.gc.ca/english/helpcentre/answer.asp?qnum=370&top=5
  • مرجان
  • 07:10-1396/02/12

سلام آقای گنجی. همسر من PRهستن و 6ماه پیش اسپانسر من اقدام کردن. 3 ماه پیش csqمن اومد. در مرحله قبل از اقدام به دریافت csq نامه ای از انکارا اومد که از ماارسال csq خواستن (با ایمیل یا پست) و دوماه فرصت دادن. ماهم قبل دوماه اونو دریافت و اسکنش را ایمیل کردیم. سوالم اینه من کار خاصی باید انجام بدم (مثل ایمیل پیگیری)؟ دیر نشده میانگین چقدر طول میکشه پاس رکوئست بعد از csq؟ ممنون
  • گنجی
  • 11:57-1396/02/12
حدود شش تا نه ماه زمان می برد.
  • مبينا
  • 1:55 -1395/11/21
باسلام اگر اسپانسر شونده درمدت ٢ سال أقامت دايم مشروط خود صاحب فرزندي شود واز اسپانسر كننده طلاق بگيرد آيا إقامتش باطل ميشود يا خير ؟
  • گنجی
  • 2:41 -1395/11/23

اگر بچه مشترک داشته باشید این شرط شامل شما نخواهد شد./اقامت شما باطل نخواهد شد.

  • بهار
  • 11:34 -1395/11/16
سبام وخسته نباشید ، آقای گنجی آیا بعداز صدوره ویزا انگشت نگاری لازم واجباریست ، ؟ بنده ازطریقه ازدواج برای مهاجرت اقدام کردم وهمسرم مقیم کاناداست . ممنون اززحماتتون
  • گنجی
  • 2:13 -1395/11/17

خیر انگشت نگاری لازم نیست.

  • Soodmand
  • 2:05 -1395/11/13
با سلام و خسته نباشید خدمت شما.من در ایران زندگی میکنم و نامزدم در کانادا.مدت تقریبا یکسال است که بصورت تلفنی وچت و ویدئو کال در ارتباط هستیم و اخیرا یک هفته هم در دبی با خانواده هایمان اقامت داشتیم برای اشنایی بیشتر.تقریبا هم سن هستیم و قصد زندگی داریم اما با توجه به مسئله سربازی نامزدم ایشون نمیتونند بیان ایران.سوال من از شما اینه که اگه ما نخوایم بریم ترکیه به دلیل نا امنی که برقرار است جای دیگری (کشور ثالث) میتونیم همو ببینیم و ازدواج کنیم؟ایا ازدواج ما رسمی خواهد بود؟و در چه کشوری؟و اینکه حتما باید این بار هم خانواده دوطرف حضور داشته باشند؟و جشن بگیریم و عکس داشته باشیم؟اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم همچنین در مورد مدارک مورد نیاز برای ازدواج از کشور ثالث.با سپاس از شما قربان
  • گنجی
  • 6:04 -1395/11/15

بهتر است ازدواج شما در کشوری صورت بگیرید که بیش از 6ماه در آن زندگی کرده اید.

  • بهار
  • 12:26 -1395/11/10
سلام خسته نباشید ، آقای گنجی بنده باهمسرم که در کانادا اقامت دارن ازدواج کردم وحدوده دوماه پیش مصاحبه انجام دادم معمولا جوابه مصاحبه چه قبول وچه رد چند مدت زمان میبره ؟چون هنوز جواب نیامده . واینکه ازطریقه پست اطلاع میدن یا ایمیل ؟ممنون اززحماتتون
  • گنجی
  • 11:17 -1395/11/11

اصلا مشخص نیست.باید تامل کنید.

  • شیدا
  • 7:51 -1395/10/18
با سلام و خسته نباشید دو تا سوال دارم :1-بعد از ارسال مدارک اسپانسرشیپی اگر به دلیل اسپانسرکننده مجبور بشه به ایران سفرکنه آیا تاثیر منفی روی پرونده میگذاره ؟2-بعد از اسپانسرشیپی همسر اسپانسرشیپ بعد از په مدتی میتونه برای والدینش دعوتنامه بفرسته و آیا اسپانسرشیپی همسر تاثیری روی دعوت والدین یا اعضا خوانواده اسپانسرکننده دارد؟
  • گنجی
  • 10:57 -1395/10/20

امکان تماس با فرد اسپانسر توسط اداره مهاجرت هر لحظه هست لذا سفر شما ریسک قضیه را بالا می برد./هرزمان می تواند دعوتنامه بفرستد ولی درخواست ویزای توریستی شرایط سختی دارد که باید انها نیز رعایت شود./خیر.

  • مهرنوش
  • 7:18 -1395/10/13
با سلام.همسر بنده قراره اسپانسر من و دخترم بشه برای مهاجرت به کانادا...میخواستم بدونم برای مهاجرت من هم باید مدرک آیلتس داشته باشم؟یا اینکه فقط به زبان انگلیسی مسط باشم کفایت میکنه؟و دختر هشت ساله ام چطور؟ ما باید مدرک زبان داشته باشیم؟
  • گنجی
  • 12:44 -1395/10/16

هیچ کدام مدرک زبان نیاز ندارید.

  • جاويد
  • 2:03 -1395/10/10
سلام بنده از افغانستان همسرم در كانادا است ما ازدواج كرديم ١٤ ماه از اسپانسرشيپ هم ميشود و ١ ماه از مصاحبه ام گذشته تا هنوز هيچ خبري نيامده لطفا معلومات بدهيد
  • گنجی
  • 5:49 -1395/10/11

اگر در مصاحبه قبول شده اید باید منتظر نامه قبولی باشید اگر ایراد گرفته اند باید با سفارت تماس بگیرید یا از وکیل بخواهید.

  • ملیکا
  • 2:05 -1395/10/09
با سلام. من PR کانادا هستم ولی در حال حاضر در ایران زندگی می کنم. میخواستم بدونم با توجه به اینکه ظاهرا از زمان اقدام تا صادر شدن ویزا حدود یکسال طول خواهد کشید، امکانش هست که من بعد از یک سفر حدود 2-3 ماهه و اقدام از داخل کانادا مجددا به ایران برگردم و بعد از صادر شدن ویزای همسرم با هم به کانادا بریم؟خیلی خیلی ممنونم از شما
  • گنجی
  • 5:32 -1395/10/11

خیر امکانپذیر نیست.

  • محسن
  • 9:32 -1395/09/28
با سلام.می خواستم بدونم برای اسپانسرشیپ همسر حتما باید شرایط مالی خاص داشته باشیم مثلا کار با درامد معین یا حساب بانکی با مبلغ مشخص؟اگر در ایران ازدواج رسمی بکنیم به محض اینکه من بیام کانادا با کارت pr خودم می تونم برای همسرم اقدام کنم واینکه میگن اداره مهاجرت در اسپانسرشیپی سخت گیر هست ایا امکان رد کردن کیس ما وجود دارد به طور مثال؟من در سایت دیدم که زمان برای اسپانسرشیپ همسر 12 ماه است این زمان از چه تاریخی محاسبه می شود و چقدر در عمل واقعیت دارد؟ممنون از شما به خاطر وقتی که برای پاسخ به سوالات اختصاص می دهید.
  • گنجی
  • 11:30 -1395/09/30

از فرد داخل ایران که می خواهد اسپانسر شود مدرک مالی نمی خواهند./از زمان دریافت پرونده/

  • مختوم
  • 11:54 -1395/08/11
با سلام ميخاستم بدونم شرايط مردي ك خانومش ويزاي تحصيلي در كانادا رو داره چيه ؟؟ منظورم اينه ك از چ طريقي ميتونه بره كانادا ؟؟؟ ممنونم
  • گنجی
  • 8:26 -1395/08/13

 چون همسر فرد را در ایران می ماندمعمولا آفیسر ویزای دانشجویی را صادر می کند اگر ایشان هم بخواهد برود شانسی ندارد

  • رضا
  • 4:08 -1395/07/26
با سلامبنده دارای pr کانادا هستم و در حال حاضر در ایران زندگی می کنم و می خواهم با نامزدم ازدواج کرده و برای او هم تقاضای اقامت کرده و با هم به کانادا برویم. اولا می خواستم بدانم آیا از داخل ایران می توان برای اسپانسرشیپ همسر اقدام کرد و ثانیا اینکه حدودا چقدر زمان لازم است تا ویزای ایشان صادر شود.با سپاس
  • گنجی
  • 8:52 -1395/07/29

باید از داخل کانادا اقدام کنید

  • مصطفی
  • 12:31 -1395/07/17
با سلام و احترام،اینجانب PR کاناد هستم. پس از ورود به کانادا و دریافت کارت اقامت به ایران برگشتم و ازدواج کردم. اکنون پذیرش دوره دکترا از یکی از دانشگاه های کانادا دریافت نمودم. آیا هیچ راهی وجود دارد که من و همسرم بتوانیم همزمان وارد کانادا بشیم؟سپاسگزارم.
  • گنجی
  • 1:08 -1395/07/18

همزمان خیر، باید برای ایشان هم درخواست دهید

  • محسن
  • 8:32 -1395/07/14
با سلام. همسر بنده سیتیزن کانادا (کبک) هستند. بنده در ایران هستم و یک سال هست که از طریق فضای مجازی با هم آشنا شدیم و عقد رسمی در ترکیه انجام دادیم. مشکل ما اختلاف سنی ماست. ولی اثبات ارتباط دورادور از چت های تصویری، نوشتاری و صوتی همه مستند هستند. به دلیل اختلاف سن، امکان آشنایی خانواده ی بنده با خانواده ی ایشون، وجود ندارد. ولی بنده با خانواده ی ایشون، و ایشون با خانواده ی بنده آشنا شده ایم و مکالمه ی تصویری داشته ایم که تمامی ویدیوها و... مستند وجود دارند. با این دو مشکل (اختلاف سنی، و عدم امکان آشنایی دو خانواده با یکدیگر)، آیا شانسی برای قبولی پرونده ی ما وجود دارد؟ جواب قطعی نمی خواهم و فقط به صورت حدسی و بر اساس تجربه تون به نظرتون چند درصد احتمال موفقیت پرونده ی ما وجود دارد (با فرض اینکه مدارک کامل باشند)؟ ممنون از توجهتون.
  • گنجی
  • 5:19 -1395/07/15

هیچ شانسی ندارید

  • ساناز
  • 9:09 -1395/07/05
سلام الان 8 ماه هست که من اقدام کردم تا همسرم بیاد کانادا مدارکش قبول شده اما منتظر ویزا هستیم فکر میکنید چقدر دیگه طول میکشه؟
  • گنجی
  • 3:58 -1395/07/07

کمتر از 4ماه

  • sgh
  • 8:03 -1395/07/05
سلام...می خواستم ببینم برای آقایی که به صورتی اینترنتی سابمیت کرده ولی هنوز آپدیت مدارک برایش نیومده،بهترین زمان برای اقدام به ازدواجش در ایران چه زمانی است؟
  • گنجی
  • 4:03 -1395/07/07

در کبک بعد از لندینگ در کانادا

  • Mhj
  • 1:27 -1395/06/31
بنده دو ماه ديگه با نامزدم كه pr كانادا دارن عقد ميكنم. فقط دنبال راهي هستيم كه اين چند ماهي كه پروسه اسپانسرشيپ طول ميكشه از هم دور نباشيم. چه راهي وجود داره؟
  • گنجی
  • 11:11 -1395/07/01

طبق قانون باید ایشان در کانادا باشند.

  • mery
  • 2:22 -1395/06/27
می خواستم بدونم چه مدت از عقد محضری در ایران باید گذشته باشد که برای اقدام اولیه که من به عنوان همسر یعنی نفر دوم هستم برایمتن مشکلی پیش نیاید؟
  • گنجی
  • 12:43 -1395/06/28

بلافاصله میتوانید.

  • ناهید
  • 2:31 -1395/06/09
سلام آقای گنجی ممنون از راهنمایی های خوبتون میخواستم دقیق تر برایتان توضیح بدم شرایطموهمسرمن سیتیزن کاناداست ولی شش سالی هست اونجا مقیم نیست ودر اتریش زندگی میکنه مادوساله ازدواج کردیم که الان یک پسر سه ماهه دارم همسرم کارای پسرم وبرای گرفتن پاسپورتش از اتریش اقدام کرده آیا امکان داره؟حال میخواد کارای منو شروع کنه وبره کانادا آیا باید این یک سالی که گفتین زمان میبره اونجا بمونه یا میتونه کارارو در جریان بیاندازه وپیش ما بیاد سوال دیگه هم اینکه چه مدارکی رو من باید از اینجا آماده کنم؟ممنون
  • گنجی
  • 4:38 -1395/06/10

چون سیتی زن کانادا است و پاس داره لازم نیست یکسال را کانادا باشد.

  • ناهید
  • 7:25 -1395/06/05
سلام من دوساله ازدواج کردم با همسرم که سیتیزن کاناداست وحال من در ایران زندگی میکنمشوهرم مدت شش ساله از اونجا دور بوده الان قصد داره برای کار ما اقدام کنه چقدر طول میکشه در ضمن یک پسر سه ماهه هم دارم
  • گنجی
  • 9:41 -1395/06/07

حدود یکسال./برای سالهای گذشته نیز باید مدرک داشته باشید.

  • م
  • 12:15 -1395/06/05
جناب گنجی ممنون که با این دقت به سوالات پاسخ میدین.من در ایران هستم وهمسر من سیتیزن کانادا هستن و پرونده ما الان حدود دو هفته است که در مرحله in process هست.همسرم هنوز ای میل اپروود شدن اسپانسر شیپی شان را دریافت نکرده اند و تصمیم دارند به ایران بیایند ایا مشکلی از بابت امدنشان به ایران برای پرونده پیش نمی آید؟ ایشان در حال حاضر retiredهستند.
  • گنجی
  • 9:30 -1395/06/06

چون پاسپورت دارند و سیتی زن هستند مشکلی نیست.

  • حسین
  • 12:56 -1395/05/25
سلام اقای گنجی من و خانمم دو سال هست که ازدواج کردیم و ایشان سیتیزن کاناداست وخانم بنده از من بزرگتر هستند ما صاحب یک فرزند شدیم ولی بعد از سه روز بدلیل نارسایی کلییه ها فوت شدند..ما در این مدت فقط سفر کرده ایم به کشورهای دیگه و در ترکیه ازدواج کردیم ولی همه ی خانواده در جریان هستند و ب دلیل ندادن ویزا به همسرم برای ورود به ایران ما مجبور به این کار شدیم...مدارم را 4 ماه پست کردیم از طریق وکیل در اوتاوا و جز ترک نامبری که به وکیل دادن چیز دیگه ای نیو مده ...میتونم بدونم این زمان نرماله و اینکه چه مدت طول می کشه این پرسه بنظر شما ؟
  • گنجی
  • 10:22 -1395/05/27

لطفا از وکیل خود که در جریان است،بپرسید معمولا کل پروسه کمتر از یکسال است.

  • mahdis
  • 12:47 -1395/05/19
سلام آقای گنجی. من و شوهرم بیشتر از دو سال است که ازدواج کرده ایم و در حال حاضر شوهرم در کانادا برای اسپانسرشیب من اقدام کردند و من ایران هستم. خواستم بدون پروسه اسپانسرشیب من چقدر زمان می برد. ممنون اگر پاسخ دهید.
  • گنجی
  • 2:14 -1395/05/21

کمتر از یکسال.

  • امیر
  • 11:22 -1395/05/18
سلام. من سیتیزن سوئد هستم و الان هم با work permit اینجا BC زندگی میکنم و میخوام ایران ازدواج کنم. سوال من این هست که میتونم اسپانسر ایشون بشم که بیان اینجا حالا طی سپری کردن مراحل اداری یا خیر و اگر راه حلی هست ممنون میشم راهنماییم کنید.
  • گنجی
  • 2:10 -1395/05/21

بله.

  • mehran
  • 7:35 -1395/05/06
سلام اقاي گنجي براي كسي كه در حال حاضر مقيم كانادا هست و قبلاً در ايران مدرك ليسانس گرفته ايا براي ادامه تحصيل در مقطع ارشد معدل ليسانس او مد نظر هست ؟
  • گنجی
  • 5:06 -1395/05/09

بله.

  • دریا
  • 3:52 -1395/05/03
با سلام. من میخوام با مردی ک ستیزن کاناداست ازدواج کنم، ایا این امکان وجود دارد که در ابتدا به من ویزا بدنو در کانادا عقد کنیم؟
  • گنجی
  • 9:05 -1395/05/05

خیر.

  • سحر
  • 3:08 -1395/04/12
آقای گنجی من وارد سایت شدم قبلا به اشتباه مشخصات همسرم رو وارد می کردم و الان با مشخصات خودم وارد سایت شدم.. ممنون میشم راهنمایی کنید مرحله بعد چی هستدر حال حاضر نوشته application recieved.
  • گنجی
  • 4:58 -1395/04/14

باید منتظر تاییدیه میسیساگا باشید.

  • ساره
  • 6:04 -1395/04/10
سلام من ٢ ساله ساكن مونترال هستم و از طريق ويزاي تحصيلي از دوران دبيرستان اومدم. دو سوال دارم از لطفتون : ١.ايا امكانش هست با كسي كه pr اينجارو داره و دوساله رابطه داريم ازدواج كنم و أقامت اينجارو بهم بدن؟ ٢.اگر ازدواج كنم هزينه تحصيلم كمتر ميشه يعني ميتونم وام و بورس هم بگيرم؟
  • گنجی
  • 1:42 -1395/04/12

بله با ازدواج هزینه های شما بر مبنا مقیم کمتر خواهد شد.

  • سحر
  • 9:38 -1395/04/09
سلام با عرض خسته نباشید اقای گنجی مرحله بعد از دریافت application no چه هست و ضمنا من تقریبا 35 روزه که application no را دریافت کردم اما نمی تونم باهاش وارد سایت بشم آیا مشکلی وجود داره ؟ خیلی ممنون میشم اگر جواب بدین
  • گنجی
  • 1:21 -1395/04/12

از کبک اقدام کردید یا استانهای دیگر؟

  • فردبن
  • 4:39 -1395/03/30
سلام بر شما .خام من در کانادا زندگی میکند prدارد مرا از طریق سفارت کانادا در هندوستان سپانسر کده اکنون 9 ماه مگزرد از ارسال کردن مدارک اسپانسر به دفتر میساگا در کانادا و 5 ماه پیش برایم ایمل قبولی امد ایا بایت منتظر باشم چون از ارسال مدارک اسپانسر9 ما میشود و از قبولی که ایمل فرستادن 5 ماه مگزرت .میشه معلومات دهید.
  • گنجی
  • 12:34 -1395/03/31

باید از ویزا آفیس کشور خود مدارک را پیگیری کنید در نامه قبولی نوشته شده است.

  • سحر
  • 5:02 -1395/03/26
اقاي گنجي همسرم براي اسپانسر شيپ من اقدام كردن اگر در اين مدت وام بگيرند مشكلي پيش مياد؟
  • گنجی
  • 6:44 -1395/03/27

خیر.

  • همیشه بهار
  • 11:48 -1395/03/24
درود. نامزدِ من 30 ساله سیتیزن کانادا هست. و درماه آینده رسمی عقد میکنیم. برای اسپانسر شدن ایشون برای من سابقه درآمد سالهای گذشته ایشون مهم هست؟ مثلا از 3 سال پیش درآمد باید 30000 دلار باشه.
  • گنجی
  • 12:39 -1395/03/25

بستگی به استان دارد برای کبک مهم نیست.

  • نازانين
  • 1:30 -1395/03/23
سلام سوال داشتم،ممنون ميشم جواب بدهييد زمان ماندن واقامت در خاك كانادا پس از دريافت PR مشروط از طريق اسپانسرى همسر جز روز شما ( ١٠٩٥ روز) لازم جهت اقدام به سيتيزن شيپى محسوب ميشه يا از زمان تمام شدن دو سال تعيين شده ؟!
  • گنجی
  • 12:08 -1395/03/25

بله محسوب می شود.

  • سمانه
  • 12:57 -1395/03/23
سلام.همسر من در دبي زندگى ميكند ايا براى اسپانسرشيپ ترجمه شناسنامه ,كارت ملى يا سربازى ايشون لازم هست
  • گنجی
  • 12:43 -1395/03/25

بله، لیست مدارک در بخش اسپانسرشیپ نوشته شده.

  • سیما
  • 1:41 -1395/03/22
سلام. دختر مجرد 36 ساله با تحصیلات فوق لیسانس سازه های آبی و دارای ده سال سابقه کار در بخش خصوصی و دولتی هستم. لطفا برای مهاجرت به کانادا با اخذ ویزای کار یا تحصیل راهنماییم کنید.
  • گنجی
  • 12:44 -1395/03/25

برای فدرال می توانید.

  • فریبرز
  • 4:54 -1395/03/19
سلاممن کاندیدای skilled worker شده ام به تازگی اما برای اقدام منتظرم به جمع بندی برسم . من همسر و یک فرزند 6 ساله دارم که قصد داریم از هم جدا شویم ، اما به خاطر فرزندمان و نزدیکی هر دو به او هر دو تمایل داریم pr رو دریافت کنیم اما شرایط همسرم برای اقدام جداگانه خیلی مناسب نیست و قصد دارم بتوانم از بهترین شرایط ممکن برای اقامت هر سه و همزمان طلاقمان استفاده کنم با توجه به مقررات کانادا و قصد ما برای جدایی چه پیشنهادی دارید ؟
  • گنجی
  • 4:08 -1395/03/20

با طلاق نمی توان کاری کرد.

  • نسیم
  • 1:28 -1395/02/20
سلام من در مصاحبه اسپانسرشیپ درانکارا رد شدم من سال گذشته به همراه برادرم به استانبول رفتیم و انجا با همسرم ازدواج کردم همسرم مقیم کاناداست درزمان مصاحبه افیسر به این دلیل که ما خواستیم ازدواجمون رو از بقیه مخفی کنیم منو رد کرد حالا باید چکار کنم الان دو هفته است ازمصاحبه گذشته اما هنوز به من ایمیل ندادند من باید چکارکنم؟
  • گنجی
  • 7:04 -1395/02/20

یکی از شروط ازدواج وجود دو نفر شاهد از هر طرف است پس نمی توانسته از دیگران مخفی باشد شما اشتباه پاسخ داده اید.

  • سا
  • 5:25 -1395/02/18
با سلامآقایی که قبلا ازدواجشون در کانادا ثبت شده و همسرشون اسپانسر ایشون برای اقامت کانادا بودن و الان طلاق گرفتن. الان تصمیم به ازدواج گرفتیم پورسه چگونه است. مشکلاتش و زمانشممنونم
  • گنجی
  • 2:01 -1395/02/19

آیا تعهد دو ساله ایشان تمام شده است؟

  • محسن
  • 8:21 -1395/02/16
با عرض سلام خدمت شما. من با خانمی که در مونترال است و وpr دارد اشنا شدم و قصد ازدواج داریم. میتوانم از طریق ویزای توریستی وارد کانادا بشوم و ازدواج کنیم و تا زمانی که کارهای اقامتم درست میشه کانادا بمونم و در خانه ی همسرم زندگی کنم ؟
  • گنجی
  • 1:35 -1395/02/18

خیر قبل از ازدواج رسمی در ایران نمی توانید بعد از ازدواج در ایران باید از طریق اسپانسرشیپ همسر اقدام شود.

  • خالقی
  • 10:41 -1395/02/09
با عرض سلام میخواهم بدانم آیا امکان دارد خانم من که در کانادا است تمام فورم های مربوط به اسپانسرشیپ را امضا کند چون خانمم کار های مرا در جریان انداخته ولی من هیچ در جریان نیستم و در هیچ فورم امضا مرا نگرفته از عروسی ما 7 ماه گذشته و خانمم میگه کارهایت در جریان است و تمام اسناد و شواهد را تسلیم کرده ولی من نفهمیدم چطور در هیچ فورم امضا من ضرورت نشده تا حال آیا امکان دارد تمام کار ها را خودش کند و من صرف به انترویو بروم? لطفاً اگر میشه برایم جواب بدهید.تشکر
  • گنجی
  • 12:53 -1395/02/11

شما نیز باید یکسری از فرم ها را امضا کنید.

  • نيما
  • 9:19 -1395/02/05
سلام من به مدت ٢ماه است كه به كانادا آمدم برأي اقامت كارت pr هنوز نيامدهً من ميخوام بدونم اگه بخوام ازدواج كنم با كسي كه در تهران هست چطوري ميتونم بيارمش، در ضمن من خودم از طريق خواهرم به اينجا آمدم، مرسي
  • گنجی
  • 3:58 -1395/02/06

ابتدا با اداره مهاجرت تماس بگیرید که چرا کارت پی آر نیامده است شاید اردستان دقیق نبوده است. / بعد برای اسپانسرشیپ اقدام باید کنید. مشغول به کار هستید؟

  • سامان
  • 8:36 -1395/01/28
سلام جناب گنجى،من پرونده اسپانسرشيپ رو شروع كردم با همسرى سيتيزن كانادا؛چنانچه تا شش ماه آينده به كانادا برسم و اقامت مشروط دو ساله رو بگيرم؛اگر در اين مدت قانون لغو اقامت مشروط دو ساله به تصويب دولت جديد برسه؛آيا تبديل اقامت مشروط من به دايم هست؟با توجه به اينكه زمان شروع پرنده من قبل تصويب قانون جديد بوده
  • گنجی
  • 4:52 -1395/01/30

بله. 

  • فرزاته
  • 8:31 -1395/01/27
سلام اقاى گنجى،من سيتيزن كانادا هستم،چن ماه پيش با يه اقايي تو تهران ازدواج كردم،و اكنون ونكور زندگى ميكنيم،بنابه دلايلى تصميم به جدايي دارم ولى همسرم راضى نيستن،ايا با جدايي من امكان اسپانسرى و ازدواج مجدد دارم؟ايا اقامت همسرم با توجه به عدم رضايتزبراى جدايي لغو خواهد شد و به ايران بازگردانده خواهد شد؟خواهشا راهنمايي كنيد
  • گنجی
  • 10:38 -1395/01/28

خیر باید دو سال بگذرد./بله. /

  • سامان
  • 3:32 -1395/01/27
سلام،آقاى گنجى شش ماه از ازدواجم با يك دختر كانادايي گذشته متاسفانه در حال جدايي هستيم؛با تو جه به شرطى بودن اقامتم آيا راهى براى ماندنم هست؟
  • گنجی
  • 10:36 -1395/01/28

پی آر شما کاندیشنال است و باید تا دو سال با همسر باشید.

  • هژير
  • 3:28 -1395/01/27
سلام آقاى گنجى،من با اسپانسرشيپ همسر وارد كانادا بشم با توجه به شرطى بودن اقامتم،آيا امكان تحصيل وجود دارد؟ در صورت جدايي چه اتفاقى ميفته يعنى باز بايد برگردم و تحصيلاتم نيمه تمام بمونه؟
  • گنجی
  • 10:35 -1395/01/28

بله امکان تحصیل دارید

  • امير
  • 11:52 -1395/01/26
سلام،من يك سال از ازدواجم گذشته،و در دانشگاه مشغول به تحصيل هستم آيا با نشان دادن توانايي مالى در اداره امورات امكان طلاق دارم؟آيا بعد جدايي من بايستى برگردم؟
  • گنجی
  • 1:53 -1395/01/27

اگر با اسپانسرشیپ وارد شدید هنوز کارت اقامت شما شرطی است.

  • Sahar
  • 2:24 -1395/01/17
با سلام ، من ٢٠١٤ به ونكوور رفتم و بعد از ١ماه pr گرفتم و برگشتم و نامزد كردم و الان مي خواهيم عقد كنيم اگر بعد از عقد دوباره به ونكوور بروم چند وقت بعد مي توانم براي اسپانسرشيپ اقدام كنم؟
  • گنجی
  • 1:40 -1395/01/18

بلافاصله امکانپذیر است.

  • سعيده
  • 2:23 -1395/01/15
با عرض سلام خدمت شما من نامزدم سيتيزن كانادا هست سپتامبر٢٠١٥ امد ايران و عقد كرديم حدود يك ماه پيش نامه ي انجام مديكال برامون ارسال شد ك من هفته ي پيش انجامش دادم مي خواستم بدونم وقتي جواب مديكال به انكارا برسه چن وقت طول مي كشه تا پاس ريكوئست رو ارسال كنن؟ ممنون مي شم جواب بدين .
  • گنجی
  • 12:31 -1395/01/15

باید ابتدا پرونده اسپانسر بفرستید و در آن مدارک مدیکال را بگذارید. نیاز به ارسال به آنکارا نیست.

  • نیکی
  • 10:40 -1395/01/07
با سلام خدمت شما آقای گنجی و عرض تبریک سال نو . من با آقایی به مدت 3 سال دوست بودم که طی این مدت پرونده مهاجرت به کانادا(غیر کبک) ایشان از طریق سرمایه گذاری پدرشان قبول شده و تا مهرماه لندینگ دارند. طبق گفته ایشان به دلیل سربازی نمیتوانند بعد از گرفتن پی آر به مدت 8 سال برگردند تا موفق به خرید سربازی خود شوند . 1- آیا برای بردن من از طریق اسپانسرشیپ می شود در سفارت ایران در خود کانادا یا سفارت ایران در ترکیه عقد حضوری کنیم ؟2- آیا ایشان بلافاصله بعد از گرفتن پی آر میتوانند عقد کنند یا باید دوره 4 سال از 6 سال پر شود ؟ 3- اگر من از طریق ویزا درسی به کانادا مهاجرت کنم و در آنجا عقد کنیم امکان پذیرفتن اقامت برای من هست ؟با تشکر از توجه شما
  • گنجی
  • 4:31 -1395/01/11

در ترکیه می توانید ولی در کانادا خیر چون ویزا ندارید. / می توانند عقد کنند. /بله.

  • سيامك
  • 5:20 -1395/01/07
با عرض سلام و تبريك سال نو، من PR كانادا هستم و در مونترال زندگي مي كنم، در حال حاضر دانشجوي تمام وقت هستم و قصد دارم همسرم را از طريق اسپانسرشيپ بيارم كبك، آيا بعد از بررسي پرونده توسط فدرال كه نوبت به فرم هاي undertaking مربوط به كبك ميرسه من دچار مشكل مي شوم و بايد حتما كار داشته باشم؟ يا دانشجوي تمام وقت قابل قبول است؟ممنون
  • گنجی
  • 4:40 -1395/01/11

اسپانسرشیپ برای فرد مقیم است شما باویزای های موقت یا کار می توانید برایشان اقدام کنید.  باید منابع درآمدی داشته باشید.

  • زین الدین
  • 8:22 -1395/01/04
سلام آقای گنجی با عرض خسته نباشید .من در مدت 2سال است که در کانادا استم و کارد پی آر دارم. من به مدت 1 سال است با دختر نامزد هستم. اشان در استرالیا هستند و سیتزان استرالیا هستند. س.من این است. نامزد من بیاید کانادا باهم عروسی کنم و خانمم بماند کانادا. و کارت اسپنسر را شروع کنم. من 38 ساله هستم اشان 34 ساله هستند. آیا امکان دارد؟ ؟؟اگر دارد .لطفاً معلومات بدهید. نه. ممنونم
  • گنجی
  • 4:59 -1395/01/11

بله ایشان می تواند با پاسپورت استرالیایی خود به کانادا بیاید و اسپانسرشیپ را اقدام کنید.

  • محمد
  • 12:47 -1395/01/02
با سلام وخسته نباشيد آقاي گنجي عزيز سال جديد رو بهتون تبريك ميگم :قرار است تا يك ماه ديگر با خانمي كه pr كانادا داره ازدواج كنم ولي ايشون زماني كه وارد كانادا شدن تا الآن( يك سال از ورودش) تحت تكفل پدرش بوده سوال بنده اين است كه آيا خانمي كه pr كانادا داره وپدرش تا اين لحظه اسپانسرش شده مي تواند زماني كه ازدواجمون ثبت بشه اسپانسر بنده بشه ومن مي توانم به كانادا بيايم . آخه ترس دارم كه آفيسر سفارت ايراد بگيره و ايشون نمي تواند اسپانسر شوهرش بشه چون تحت تكفل پدرش هست .. بي نهايت سپاسگذارم.
  • گنجی
  • 4:57 -1395/01/11

اگر کارت اقامت کانادا را داشته باشد تحت تکفل بودن مهم نیست.

  • محمد
  • 12:03 -1394/12/29
سلام،نوروز 95 مبارک باشه.جناب گنجی ازدواج شرطی همچنان قوانینش مثله قبله ؟ ؟2سال حق طلاق نگرفتن برداشته نشده ؟
  • گنجی
  • 4:56 -1395/01/11

 ممکن است تغییر کند 

  • mina
  • 11:22 -1394/12/27
سلام اقاي گنجيبا عرض خسته نباشيدمن و همسرم سه سال با هم دوست بوديم و عكس هاي اين دوران را داريم بعد ان قبل رفتن همسرم به كانادا با هم نامزد كرديم و يك جشن گرفتيم كه باز هم مدارك و عكس هاي اون جشن را داريم بعد ورود همسرم به كانادا و گرفتن پي ار ايشون به همراه پدر مادرهامون براي عقد به تركيه رفتيم .سوال من اين است كه ايا پرونده به نظر شما قوي هست به اندازه كافي ؟و زماني كه به نظر شما نياز دارد چقدر هست؟ (همسرم و خانواده اش از طريق سرمايه گذاري رفتند)
  • گنجی
  • 7:05 -1394/12/28

اسپانسرشیپ همسر یکی از حساس ترین و سخت ترین پرونده ها است زیرا باید نظر آفیسر در مورد صحت ازدواج شما تامین شود، لذا  باید بقیه مدارک شما را ببینم تا نظر قطعی دهم با دفتر تهران یا کانادا تماس بگیرید.

  • nazi
  • 3:54 -1394/11/10
اقاي گنجي ايا طي مدتي كه همسرم براي اسپانسر شيپ من اقدام ميكند ميتواند براي من دعوت نامه هم بفرستد كه رفت و امد كنم تا كار اسپانسر شيپ من درست شود؟
  • گنجی
  • 12:30 -1394/11/11

خیر، ویزا نمی دهند.

  • علا
  • 6:40 -1394/11/09
سلام جناب گنجی بعد از ارسال پرونده به انکارا جهت اسپانسر شیپ معمولا چقدر زمان می بره تا ویزا صادر شود
  • گنجی
  • 10:39 -1394/11/10

پرونده باید در کانادا ضمیمه شود. / کمتر از یکسال.

  • ساغر
  • 4:42 -1394/11/06
سلام، من با اقایی که سیتیزن کانادا هستن قصد ازدواج دارم و ایشون در حال حاضر در تهران هستن و در امدی در کانادا ندارند ، ایا برای اسبانسر کردن من نیاز به درامد در کانادا هست؟ میخواهیم زمانی که به من ویزا دادن با هم بریم ،چقدر زمان میبره؟در ضمن من برونده Skill Worker هم دارم ، با این برونده باید چیکار کنم؟
  • گنجی
  • 2:14 -1394/11/07

اگر پرونده اسکیل ورکر شما به مرحله نهایی و قبولی رسیده همان را ادامه دهید. / اسپانسرشیپ نیاز به درآمد ندارد./  حدود 9 ماه.

  • milad
  • 3:25 -1394/11/06
آقاي گنجي حتماً به من تراول داكيومنت ميدهند در استانبول؟
  • گنجی
  • 1:52 -1394/11/07

صد در صد نیست ولی احتمال دادن بالا است.

  • milad
  • 11:49 -1394/11/01
شرمنده براي سوال مجددم پروسه travel doc چقدر زمان ميبرد؟ الان ١٢٠ روز شده اما به دستم نرسيده
  • گنجی
  • 4:26 -1394/11/03

از سفارت پیگیری کنید.

  • milad
  • 11:12 -1394/11/01
اقاي گنجي من در كانادا لندينگ شدم اما هنوز كارت پي ار به دستم نرسيده با cic هم تماس گرفتم گفتند هيچ مشكلي نداشتم اما هنوز به دستم نرسيده با اين حال ايا من بدون كارت پي آر ميتوانم از كانادا خارج شوم و به تركيه رفته و نامزدم را عقد كنم ؟پيشاپيش از حسن توجه و لطفتان ممنونم ..
  • گنجی
  • 11:38 -1394/11/01

پی آر تا 90 روز زمان می برد. / بله می توانید خارج شوید و عقد کنید ولی برای بازگشت به کانادا باید travel doc بگیرید.

  • محمد
  • 12:02 -1394/10/29
جناب گنجی کسی که از طریق اسپانسری همسر وارد کانادا بشه و pr بگیره بعد از گذشت چه زمانی میتواند برای اعضاء خانواده ی خود اقدام کند که آنها هم بیایند ؟
  • گنجی
  • 11:28 -1394/10/30

بعد از اینکه مشغول به کار شدید و 3 سال درآمد بالای 40 هزار دلار در سال داشتید.

  • آرش
  • 10:33 -1394/10/29
با سلام من گرین کارت آمریکا رو دارم و آمریکا زندگی می کنم نامزد من از طریق کبک اقدام به مهاجرت کرده و ویزا هم گرفته آیا من می تونم بعد از ورود ایشون و قبل از گرفتن کارت پی آر به کانادا برم و با ایشون ازدواج کنم و سوال بعدی هم اینکه شرایط خاصی برای ازدواج کانادایی هست یا خیر متشکر میشم من رو راهنمایی بفرمایید
  • گنجی
  • 10:28 -1394/10/30

اگر ویزای ورود به کانادا داشته باشید، بله. / شرط خاصی ندارد.

  • محمد
  • 12:28 -1394/10/26
اگر از این طریق کسی وارد کانادا بشه ودرجا pr بشه، میتونه بلافاصله اقدام کنه برای اعضای خانواده اش ؟
  • گنجی
  • 10:28 -1394/10/26

خیر.

  • محمد
  • 12:21 -1394/10/26
4 سال از 6 سال ؟یا کلا بعد از 4 سال حضور مستمر ؟یا کلا 4 سال حضور در مجموع ؟
  • گنجی
  • 10:28 -1394/10/26

خیر.

  • محمد
  • 12:25 -1394/10/25
با سلام.اگر کسی از طریق اسپانسر همسر وارد کانادا بشه ، بعد از گذشت چه زمانی pr میگره ؟ و بعد از چه زمانی شهروند میشه ؟
  • گنجی
  • 10:28 -1394/10/26

خیر.

  • eli
  • 10:56 -1394/10/21
شرمنده مجدداً سوال ميپرسم ايا الان كه نامزدم لندينگ شدن و هنوز پي آر شان نيا مده ميتوانيم عقد كنيم؟ ايشان پيشنهادشون اينه كه الان عقد كنيم به نظر شما مشكلي بعد ها براي پرونده من ايجاد نميشه ؟ با اداره مهاجرت تماس گرفتن و كارت پي ار هيچ مشكلي نداشته اما هنوز به دستشان نرسيده ..الان سوال من اينه آيا الان ميتونيم با اين شرايط كه پي ار به دستشان نرسيده عقد كنيم يا نه ؟
  • گنجی
  • 1:24 -1394/10/22

بله می توانید.

  • eli
  • 7:19 -1394/10/19
اقاي گنجي نامزدم چهار ماه پيش لندينگ كرده و هنوز كارت پي ار به دستش نرسيده او اول ادرس يكي از بستگان را داده بود و بعد ادرس جديدشان را در سايت ثبت كرد..پي ار پدر و مادرش به همان ادرس اول ارسال شد اما خبري از پي ار همسرم نيست به نظر شما احتمال دارد به علت تعويض ادرس باشه؟ چه دليلي باعث اين تاخير شده ممنون ميشم جواب بديد...
  • گنجی
  • 11:25 -1394/10/20

شاید به دلیل مشکل عکس پی آر بوده باشد باید با اداره مهاجرت تماس بگیرید.

  • ملیحه
  • 3:19 -1394/10/19
برادر من نوامبر 2015 با خانمی کانادایی ازدواج کرده، دسامبر 2015 فرزندشان بدنیا آمده. همان زمان برای اقامت اقدام کردند.چقدر زمان میبرد؟در ضمن 5 سال او با ویزای کارا در کاناداست
  • گنجی
  • 11:15 -1394/10/20

کمتر از 9 ماه.

  • جواد
  • 11:19 -1394/10/09
همسر من pr کانادا را دارد .از طریق اسپانسر شیب برای من اقدام کرد و ویزا برای من اومده و تا اول مارچ باید کانادا باشم. الان همسرم در تهران است و خونه اجاره ای که بنام خودشه به دیگری اجاره داده. ایا برای ورئد اولین بار همسرم لازمه حتما من در کانادا باشم.
  • گنجی
  • 5:21 -1394/10/09

خیر.

  • elmira
  • 1:22 -1394/10/09
آقاي گنجي در پرونده هاي اسپانسر شيپ همسر ايا مدرك تحصيلي فردي كه قراره مورد اسپانسر قرار بگيره تاثيري در روند پرونده داره ؟
  • گنجی
  • 5:10 -1394/10/09

خیر.

  • محمد رضا
  • 9:42 -1394/09/25
سلام . ممنون میشم منو راهنمایی فرمایید. من در سال 2010 تشکیل پرونده دادم و خانمم سیتیزن کانادا هست و اسپانسر بنده. در سال 2014 دخترم در کانادا به دنیا آمد و در سال 2015 سپتامبر بنده confirmation of permanent residence را گرفتم. من از شما سوالم اینه. الان خانمم در ایران هست و 2 ماه دیگه میخواهیم با هم بریم کانادا . آیا به من کارت اقامت موقت و شرطی میدن یا خیر همون کارت اقامت دائم ؟ بزرگواری فرمایید به من پاسخ بدید. ممنون
  • گنجی
  • 6:38 -1394/09/27

اقامت دائم می دهند.

  • رضا
  • 4:42 -1394/09/24
با عرض سلام. من حدود ١٠ سال نست كانادل هستم پارسال إز طريق اسپانسرشيپ ، pr كارد گرفتم ، با توجه به تغير قوانين مهاجرت ، چند سال طول ميكنه تا سيتى زن بشم؟ آيا سابقه قبل إز لندد شدن (١سال)محسوب ويسود ؟ برأى رفتن به ايران پاسپورت ايرانى كافى است؟ مشكلى نداره إز طرف كانادا؟اگر جاى ديگه بخوام برم بايد ويزا بگيرم؟ با سپاس فراوان
  • گنجی
  • 3:50 -1394/09/24

قوانین سیتی زن تغییر کرده و باید 4 سال از 6 سال در کانادا باشید جزئیات را در لینک زیر بخوانید:

شهروندی کانادا و دریافت پاسپورت کانادایی

  • محمد
  • 8:55 -1394/09/21
سلام آقا گنجی شنیدم ک prشرطی برداشته شده در اسپانسر شیپ همسری و لطف کنید قوانین که تغییر کرده در این مورد در نظام جدید به سمع و نظر دوستان به اشتراک بگذارید با تشکر فراوان
  • گنجی
  • 11:58 -1394/09/22

تغییر نکرده، از 2012 به بعد اگر پرونده اسپانسرشیپی داشته اید باید دو سال با همسر ی که PR گرفته زندگی کنید مگر اینکه قبل از پایان دو سال صاحب فرزند شوید.

  • امیر
  • 11:33 -1394/09/21
با سلام خدمت جناب گنجی من نه ماه از قبولی پرونده اسپانسر شیپ همسری در این مدت خانمم یک ماه و نیم تعطیلات تابستان آمد پیشم آیا تاثیری رو روند صدور ویزای من دارید یا نه لطفا کمی توضیح بدید با تشکر
  • گنجی
  • 12:14 -1394/09/22

طبق قانون باید در کانادا باشند.

  • محمد
  • 5:19 -1394/09/18
سلام.جناب گنجی بعد از وارد شدن به کانادا از طریق اسپانسری همسر آیا بیمه برای پیدا کردن کار در کانادا معیار میباشد ؟اهمیت دارد ؟گرفتن سابقه کار از ایران چطور اعتبار دارد ؟یا وقتی وارد بشوی فقط معیار آنها تخصص میباشد ؟
  • گنجی
  • 5:07 -1394/09/19

بیمه هیچ تاثیری ندارد. / تخصص و دانش زبان عالی در فرانسه و انگلیسی مهم است.

  • محمد
  • 5:05 -1394/09/16
ببخشید من زیاد سوال میپرسم.فقط شما جواب درستی میدید آخه.گرفتن مدارک فنی و حرفه ای برای زمانی که وارد کانادا میشم به دردم میخوره ؟ میگن بین و المللی هستن این مدارک.
  • گنجی
  • 5:53 -1394/09/17

فقط مدرک زبان آیلتس 7 با فرانسه B2 خوب است.

  • محمد
  • 4:55 -1394/09/16
سلام.وقت بخیر.ازدواج کردم و از طریق همسرم میخوام برم کانادا،تا من برم پیش اون، توی این زمان که ایرانم روی زبانم کار میکنم،مهندس مکانیک هستم داشتن بیمه مرتبط به دردم میخوره زمانی که وارد کانادا میشم ؟؟
  • گنجی
  • 5:53 -1394/09/17

فقط مدرک زبان آیلتس 7 با فرانسه B2 خوب است.

  • Amir Karimi
  • 1:22 -1394/09/16
آقای گنجی ویزا آفیس من کشور هند است مگه سفارت کنیا جواب پرونده من میدهد در پیوست پیام بالا گفتم
  • گنجی
  • 5:49 -1394/09/17

از هرکجا ایمیل آمده است، پیگیری کنید.

  • Amir karimi
  • 7:33 -1394/09/15
با سلام و احترام خدمت جناب گنجی یک سوال اسپانسر شیپ همسری من امروز نه ماه از قبولی میگذرد و ویزا آفیس من کشور هند است تماس گرفتم ولی جواب ندادن میشه بگید چند مدت باقی مانده بره صادر کردن ویزا با تشکر از همکاری تان
  • گنجی
  • 11:29 -1394/09/16

باید الان نتیجه می گرفته اید از سفارت کتبا سوال کنید.

  • آرش
  • 3:46 -1394/09/15
ضمناً از من مدیکال مجدد نخواستند، با توجه به اینکه تاریخ ثبت مدیکالم 25/10/2014 بود. آیا نیاز هست دوباره مدیکال بدم؟
  • گنجی
  • 8:01 -1394/12/15

این مبلغ را آنلاین از هر کجا می توانید پرداخت کنید.

  • آرش
  • 3:37 -1394/09/15
سلام وقت به خیر، 1- اگر وقت مصاحبه برای شخص اسپانسر شده تعیین بشه این به چه معنی است آیا مشکلی وجود دارد ؟2- برای من وقت مصاحبه گذاشتن که البته به دلیل نامعلومی کنسل شد و گفتن دوباره تاریخ مصاحبه معین میکنیم. 10 ماهی هم هست که از تاریخ ارسال پرونده گذشته و همچنان منتظرم.جای نگرانی هست؟ ممنونم و سپاس
  • گنجی
  • 8:01 -1394/12/15

این مبلغ را آنلاین از هر کجا می توانید پرداخت کنید.

  • على
  • 11:06 -1394/09/13
باسلام وخسته نباشيدمن توسط همسرم پرونده اسپنسر شيپى در ذسامبر 2014 تشكيل دادم، وهمسر من در مارس 2015 اپروو شدهوپرونده به سفارت در انكارا رفتهچند تا سؤال دارم لطفا راهنماىى كنييد باتوجه به اينكه در ١١ دسامبر مديكال تمام ميشه آيا افيسر تاريخشو تمديد ميكنه با اپديت ميخواهد ؟! ايا ورورد پناهند گان سورى كار پرونده ديگران را كند ميكند يامعلق شده طبق گفته وكيل من ؟!!!!آخرين مدركى كه از من خواسته سوء پيشينه بوده وتاريخ اين درخواست دو ماه پيش بوده كه بلافاصله فرستاادمممكن هست كه چند روز به تمام شدن مديكال پاس ريكويست بخواهند ؟؟!ممنون
  • گنجی
  • 2:55 -1394/09/14

اگر بررسی پرونده تان تا قبل از تاریخ مدیکال انجام نشود باید مدیکال بدهید.

  • محمد
  • 10:38 -1394/09/10
سلام وقت بخیر.نامزد من pr داره، 9ماه در کانادا بوده، الان امده ایران که عقد کنیم وبرگرده،درآمدش باید سالیانه چقدر باشد که بتواند اسپانسر من شود ؟از چه زمانی میتواند اقدام کند ؟چقدر زمان میبرد؟بنده مهندس مکانیک هستم ولی در این زمینه کار نکردم، کارم ساخت وساز است، بیمه هم برای خودم رد نکردم. چکار کنم که اگر امدم کانادا شرایط کار داشته باشم ؟بحث بیمه مهمه برای پیدا کردن کار یا فقط برای گرفتن اقامت کاری مهمه ؟
  • گنجی
  • 4:58 -1394/09/12

در روش اسپانسر شیپ نیاز به درآمد ندارد. / بعد از داشتن سند ازدواج. / باید در کانادا درس بخوانید یا سرمایه اولیه خوبی داشته باشید.

  • مهدی
  • 12:22 -1394/08/23
با اهدا سلامدر مورد مسئله ای از محضرتون راهنمایی و مشاوره می خواستم.همسر بنده پی.آر خودشون رو مارس 2015 گرفتند. از طریق ایشون بنده میخوام اقامت بگیرم.اول:با توجه به اینکه بر اساس شنیده ها خانمم در طی مدتی که پرونده من در جریان است باید در کانادا باشه ؛ ایا راهی وجود داره که کمترین مدت زمان ممکن ما از هم دور باشیم؟دوم:از زمانی که استارت پرونده من بخوره تا زمانی که ویزا صادر بشه چقدر طول میکشه؟ حداقل و حداکثر بفرمایید لطفا.سوم:اگر که همسر بنده طی مدتی که فایلش در جریانه بیاد ایران چه شرایطی پیش میاد؟ اصلا و اساسا امکانش هست؟ چند وقت میتونه ایران بمونه؟
  • گنجی
  • 3:32 -1394/08/23

طبق قانون باید در مدت جریان پرونده اسپانسرشیپ همسرتان در کانادا باشد و حدود 9 ماه زمان می برد.

  • مينا
  • 11:50 -1394/08/19
آقاي گنجي شما فرموديد بعد از اومدن پي ار همسرم و عقد ما حدوداً ٩تا ٦ ماه كار رفتن من طول ميكشه آيا شما به طور قطعي مي تونيد به من اطمينان بديد كه اگر كار وكالت پرونده ما با شما باشد در همين مدت زمان كه فرموديد كار ما به اتمام برسه ؟
  • گنجی
  • 11:23 -1394/08/20

خیر.

  • محسن
  • 12:40 -1394/08/15
با سلام نامزد من دارای کارت pr هستن ولی الان برای تز دکترا در ایران مشغولن آیا امکان اسپانسر کردن من از داخل ایران ممکنه یا باید از داخل کانادا من را اسپانسر کنند.
  • گنجی
  • 11:06 -1394/08/16

باید در کانادا باشند.

  • نرگس
  • 2:02 -1394/08/13
سلام آقای گنجی همسرم از کانادا هشت ماه پیش مدارک بنده را از طریق اسپانسر شیپ همسر ارسال کردند و سه ماه پیش csq بنده اومده ولی هنوز ایمیل برای انگشت نکاری آنکارا و ویزا برای من ارسال نشده با توجه به زمان طول کشیده فکر می کنید چقدر دیگه زمان می بره؟متشکرم
  • گنجی
  • 11:46 -1394/08/14

انگشت نگاری ندارید. زمان کمی باقی مانده نگران نباشید.

  • reza
  • 8:50 -1394/08/11
با سلام، برای کیت A, مدارک proof of address را به چه صورت تهیه می‌کنید؟ new resident‌ها معمولا این مدارک را ندارند ممنون
  • گنجی
  • 10:36 -1394/08/12

با ما قرارداد دارید؟

  • امیر
  • 10:37 -1394/08/11
با سلام خدمت جناب گنجی من مراحل که گفتید برای اسپانسر همسر گذراندم و مدارکم قبول دولت شده است و هشت ماه از قبولی پرونده من میگذرد و ویزا آفیس من کشور هند است بنظرتون با تغییر حکومت 1_اول probably card صادر میشود یا ویزا 2_ با دژ نظر داشت این حرفام چند ماه دیگه میتوانم برم کانادا با تشکر از همکاری شما
  • گنجی
  • 12:31 -1394/08/11

اول ویزا صادر می شود. / الان باید جواب شما می آمد، از وکیلتان بخواهید پیگیری کند.

  • reza
  • 7:07 -1394/08/10
با عرض سلام و خسته نباشيد، من داراي pr كانادا هستم و در تاريخ اول اكتبر به كانادا وارد شدم . مدارك اسپانسرشيپي را براي همسرم در تاريخ ١٠ اكتبرارسال كردم و الان براي دفاع از تزم مجبورم دوباره از كانادا خارج شوم، سوال من از شما اين است كه ايا اين مسئله مشكلي براي ما ايجاد ميكند؟ از طرفي براي ارسال مدارك مورد نياز دوم به عبارتي kit A باز هم نياز به ارسال مدارك از داخل كانادا مي باشد؟
  • گنجی
  • 5:58 -1394/08/10

طبق قانون باید در کانادا در هر دو مرحله حضور داشته باشید.

  • حمید
  • 12:16 -1394/08/09
با سلام ، من قصد ازدواج با شخصی از الران را دارم. خودم اقامت کانادا دارم و در کانادا زندگی می کنم. می خواستم بدونم چند وقت بهتر است از زمان عقد داءم بگذرد تا برای اقامت ایشان اقدام کنیم ؟
  • گنجی
  • 3:38 -1394/08/09

زمان مهم نیست اگر مدارک شما کامل باشد.

  • امیر محمد
  • 1:27 -1394/08/07
آقای گنجی راستی ویزا آفیس من کشور هند است با تشکر
  • گنجی
  • 11:49 -1394/08/07

تا الان باید جواب می گرفتید. با وکیلتان صحبت کنید تا پیگیری کند.

  • امیر محمد
  • 7:26 -1394/08/06
با سلام خدمت جناب گنجی من مراحل که گفتید برای اسپانسر همسر گذراندم و مدارکم قبول دولت شده و تا چهار روز دیگه هشت ماه از قبولی پرونده من میگذرد بنظرتون با تغییر حکومت من چند مدت دیگه ویزایم صادر میشه با تشکر از همکاری شما
  • گنجی
  • 11:49 -1394/08/07

تا الان باید جواب می گرفتید. با وکیلتان صحبت کنید تا پیگیری کند.

  • س
  • 2:18 -1394/07/25
با سلام. خانم 30 ساله ای هستم ساکن ایران و تابعیت ایرانی هم دارم. فوق لیسانس دارم، شاغل نیستم و درآمدی ندارم. قراره ازدواج کنم و از طریق اسپانسر شیپ همسر برم کانادا. ایشون 21 سال هست در کانادا زندکی می کنه و پزشک متخصص هستند و وضع مالیشون هم خوبه. ما حدود 8 ماهی هست از طریق اینترنت با هم آشنا شدیم و قصد ازدواج واقعی داریم (و نه صوری). ایشون گفتند باید تقاضایی رو به عنوان تقاضای ازدواج توسط وکیل ارائه بدن و منتظر نتیجه بمونن (این تقاضا به اسم کمدیک هست). ایشون تقاضا دادن و تقاضا توی نوبت بررسی هست و چندین ماه طول می کشه تا جوابش بیاد، مالیات های ازدواج رو هم پرداخت کردند و منتظرند که ببیند مجوز ازدواج می دهند یا نه تا بعدش در صورت درست شدن اونها ما عقد کنیم و بقیه کارها. ضمنا جدیدا بهشون اعلام کردند که برای ایرانی ها خیلی دارن سختگیری می کنن. سوالات من: 1- آیا همچین چیزی صحت داره یعنی قبل از عقد رسمی باید از اداره مهاجرت مجور ازدواج بگیرند برای ازدواج؟ 2- بعد از ازداوج چقدر زمان میبره که من برم اونجا؟ 3- آیا سابقه آشنایی هم مهمه و ما باید چت هامون رو ضمیمه پرونده کنیم؟ اگه مدارک آشناییمون کافی نباشه چی؟ این مساله من رو کمی نگران کرده. چون ما ملاقات حضوری و سفرهای دو نفره و عکس مشترک نداریم فقط سابقه چت هامونه که اونها در سیستم من پاک شده ولی در سیستم ایشون فکر کنم هست. چون شنیدم روی صوری بودن ازدواج خیلی سختگیری می کنن، راستش ازدواج ما کاملا واقعیه ولی می ترسم مدارک آشنایی ما برای اثبات این مورد، کافی نباشه وگرنه ما که بعدا ازدواج کنیم مراسم ازدواج داریم و عکس های خانوادگی و ... 4- آیا ممکنه با من مصاحبه بشه؟ چرا و کجا؟ 5- درصورتیکه نیاز باشه به سفارت مراجعه کنم آیا در ایران کاراشو باید انجام بدم یا در یه کشور دیگه ایه، یعنی حضور فیزیکی من نیازه؟ و کجا؟ با تشکر فراوان از شما
  • گنجی
  • 12:44 -1394/07/26

خیر. / 9ماه. / بله. - رد میشوید.  - کافی نیست . / بله، پاریس. / 

  • سمانه
  • 11:12 -1394/07/17
من حدود 8 ماه است با کسی در ونگوور آشنا شده ام ایشان پزشک است و 21 سال است ساکن آنجاست و ما قصد ازدواج داریم ایشان حدود 6 ماه پیش تقاضایی به اداره مهاجرت دادند به اسم کمدیک و مالیات های ازدواج رو هم پرداختن، حالا جوابش اومده گه گفته شده پروسه بردن من از ایران به اونجا حدود دو سال طول می کشه گفتن جدیدا خیلی برای ایرانیا و سوریا سخت می گیرن، سوالم اینه چقدر طول می کشه که من بعد از عقد برم اونجا؟ و آیا مدارکی هم دال بر ارتباطمون قبل از ازدواج نیازه که ارائه بشه. در این مورد توضیحاتی بدید.
  • گنجی
  • 8:10 -1394/07/19

اشتباه به عرضتان رساندند1 / پروسه همیشه سخت بوده و خواهد بود ولی 6 تا 9 ماه زمان می برد . / نیاز به پرداخت مالیات ازدواج! هم نیست. / برای شروع کار باید در ایران یا کانادا ازدواج رسمی کنید.

  • سپيده
  • 9:49 -1394/07/16
يعني قبل از pr ميتونيم واسه من اقدام كنيم ؟
  • گنجی
  • 4:41 -1394/07/17

اول لندینگ بعد دریافت پی آر بعد ازدواج بعد اقدام برای اسپانسرشیپ.

  • سپيده
  • 12:44 -1394/07/15
لطفا ادرس و شماره تلفن دفتر ايرانتون رو هم برام بزاريد
  • گنجی
  • 4:41 -1394/07/17

اول لندینگ بعد دریافت پی آر بعد ازدواج بعد اقدام برای اسپانسرشیپ.

  • سپيده
  • 12:32 -1394/07/15
سلام من نامزدم از طريق سرمايه گذاري زير سر پرستي پدر و مادر رفتن كانادا با توجه به راهنمااي شما كه گفتين بعد pr عقد كنين هنوز عقد نكرديم و بعد pr قراره اين كار رو بكنيم به نظر شما چقدر طول ميكشه تا كار من هم درست شه و بتونم برم ؟
  • گنجی
  • 4:41 -1394/07/17

اول لندینگ بعد دریافت پی آر بعد ازدواج بعد اقدام برای اسپانسرشیپ.

  • حسینی
  • 1:01 -1394/07/14
سلاممن و نامزدم مدت هشت سال که با هم در ارتباط هستیم و تقریبا سه سال است که نامزد کردیم. ایشان مدت تقریبا چهار سال هست که کانادا هستند و دانشجوی لیسانس و الان در حال حاضر در شرکتی مشغول گذراندن دوره کو-آپ اش هستند. اما با توجه به شرایط کاری که دارند مسافرت به ایران برایشان مقدور نیست. به نظرتان با عقد غیابی شانسی برای گرفتن ویزا خواهم داشت؟
  • گنجی
  • 10:35 -1394/07/14

خیر.

  • زهره اسمعیلی
  • 1:37 -1394/07/08
با سلام عروس اینجانب سیتی زن کانادا است و دو سال از تاریخ ازدواجشان می گذرد و در ایران ساکن هستند برای انجام کارهای اقامت پسرم مدارک را آماده کرده اند فقط سوال دارم که برای تضمین مالی بایستی مدارک بانکی متعلق به عروسم را ارائه بدهیم یا این که مدارک مالی پسرم کفایت می کند ؟ همچنین اگر پسرم صاحب ملک است بهتر است اسناد آن را ارائه دهیم ؟ امضا قرارداد اسپانسرشیپ چه زمانی انجام می شود ؟ با تشکر
  • گنجی
  • 5:33 -1394/07/08

اسپانسر شیپ تضمین مالی نمی خواهد ، وکیل تان اشتباه مدرک جمع آوری کرده است! / خیر. / بستگی به استان دارد.

  • مونا
  • 7:49 -1394/07/05
سلام ميخواستم بدونم پروسه ي اسپانسر شيپ همسر براي كانادا چقد طول ميكشه
  • گنجی
  • 7:59 -1394/07/05

حدود 9 ماه.

  • نسیم
  • 1:53 -1394/07/01
با سلام و خسته نباشید.همسری که از طریق اسپانسرشیپی وارد کانادا می شود تا چه مدت باید در کانادا حضور داشته باشد . در مدت 2 سال امکان مسافرت تنهایی دارد یا خیر؟ و اینکه حضور 4 سال از 6 سال برای او هم اجبار است .(اسپانسر کبک)
  • گنجی
  • 7:09 -1394/07/03

برای حفظ اقامت PR باید دو سال طی 5 سال در کانادا باشد. / برای پاسپورت ، بله.

  • مري
  • 3:50 -1394/06/13
با سلام و خسته نباشيد خدمت جناب گنجي.نامزد من ٨ ماه پيش جهت گرفتن pr كانادا رفتن و در ٤ ماه اينده ميان براي مراسم قانوني ازدواجمون(عقد). ٢ سوال ازتون دارم .١:اينكه چه مدت طول ميكشه تا پرونده من درست بشه ؟؟٢: توي تايمي كه براي من اقدام كرديم من ميتونم ويزاي توريستي به كانادا داشته باشم؟! راهي براي ملاقات در اين مدت وجود داره?
  • گنجی
  • 2:16 -1394/06/14

حدود 9 ماه. / خیر. / 

  • فردین
  • 12:35 -1394/06/11
سلام .من در سال 2014 در کشور هندوستان عروسی کردیم نامزادم باشنده دایمی کانادا است بنا بر مشکلات امنیتی در هندوستان عروسی کردیم ایا در اسپانسر من کدام مشکل خو ندارد که در هندوستان هروسی کردیم دو بار همسرم تا هالی هندوستان آمده و یک جای بودیم مدت 5 ماه و همسرم حامله هم است 6 ماه ایا میتوانه مرا از تریق سفارت کانادا در هندوستان اسپانسر کند و از تریق هندوستان کار های اسپانسرم پیش برود.تشکر
  • گنجی
  • 6:28 -1394/06/11

بله، چون فرزند مشترک دارید شرایط اسپانسر را خواهید داشت.

  • سارا
  • 12:58 -1394/06/11
اگر اين ٦ماهً پيوستهً نباشه يعنى دوتا ٦ ماه باشه قابل قبوله؟ مرسى از راهنماييتون
  • گنجی
  • 6:25 -1394/06/11

بله، قابل قبول است.

  • سامان
  • 5:46 -1394/06/10
با سلام و خسته نباشین من با خواهر زن داییم که اهل فیلیپین هستن قصد ازدواج داریم ایشون pr کانادا هستن و میخوان اسپانسر من شوند میخواستم بدونم با توجه به اینکه ما از یه کشور نیستیم بررسی پرونده به چه صورت میشه و ازدواج رسمی تو ایران باید ثبت شه یا فیلیپین... ممنون
  • گنجی
  • 6:12 -1394/06/11

کمی سخت خواهد بود و باید مدارک مشخصی نشان دهید که حداقل شش ماه  تا یکسال همدیگر در ارتباط بوده اید. / در ایران یا فیلیپین فرقی ندارد ولی باید ثبت شود.

  • سارا
  • 2:51 -1394/06/10
نامزدم pr انگلستان رو دارن و من pr كانادا. ما ٦ماه انگليس باهم زندگى كرديم اما نتونستيم ازدواج ايرانى يا انگليسي كنيم. الان شانس پروندمون چقدره؟ مرسي
  • گنجی
  • 12:26 -1394/06/10

حتما باید ازدواج رسمی صورت گیرد یا مدارکی را نشان دهید که بیش از یکسال در یک جای مشترک زندگی کرده اید.

  • دلارام
  • 12:53 -1394/06/06
سلام جناب گنجیبرادر من میخواد با دختری ازدواج کنه که 3 سال پیش به کانادا رفتن ولی تو این مدت یکسال و نیم در ایران بودن و هنوز سیتیزن نیستند میخواستم بدونم که امکانش هست که که الان که ازدواج کردند در ایران وقتی برمیگرده پرونده ی برادرمو به جریان بندازه یا خیر
  • گنجی
  • 2:04 -1394/06/08

اگر کارت اقامت داشته باشند امکانپذیر است.

  • mahsa
  • 5:08 -1394/05/31
شرمنده مجددا سوال مي پرسم مگه باز هم جايي شناسنامه اش رو نگاه مي كنن كه بخوان بفهمن متاهل شده ؟
  • گنجی
  • 6:15 -1394/06/01

موقع اقدام برای ویزای شما، نگاه می کنند.

  • mahsa
  • 10:17 -1394/05/28
شرايط خونوادگيمون ايجاب ميكنه كه عقد كنيم يعني به مشكل بر مي خوريم اگه عقد كنيم ؟هيچ راهي نداره ؟
  • گنجی
  • 11:00 -1394/05/28

9 تا 12 ماه.

  • عليرضا
  • 9:50 -1394/05/27
سلام من با ويزا توريستي وارد كا نادا شدم ويزا من multi من اگهاينجاازدواجكنمچندوقتهاجازهاقامتمدرستميشه
  • گنجی
  • 11:00 -1394/05/28

9 تا 12 ماه.

  • mahsa
  • 11:45 -1394/05/27
نامزدم تا مهر عازم كاناداست و از طريق سرمايه گذاري اقدام كردن ،و ايشون زير سرپرستي پدر مادر دارن ميرن ايا اگر قبلش عقد كنيم بعد براي بردن من به مشكل نميخوريم؟
  • گنجی
  • 4:25 -1394/05/29

اگر عقد کنید ، ویزای همسرتان باطل خواهد شد.

  • عسل
  • 10:41 -1394/05/18
با سلام، نامزد من 21 شهریور عازم کاناداست و ما قرار است قبل از این تاریخ عقد کنیم. البته در موقع اقدام برای ویزا وضعیت تاهل خود را مجرد اعلام کرده. به نظر شما اگر ما تاریخ عقد را قبل از رفتن او ثبت کنیم راحتتر می تواند برای ویزای من اقدام کند یا اگر تاریخ عقد را بعد از رفتن او ثبت کنیم. البته نامزدم از طریق اپلای و گرفتن فاند راهی کاناداست.
  • گنجی
  • 1:51 -1394/05/19

بعد از رفتن ایشان که نمی توانید عقد کنید بالطبع باید الان تاریخ عقد را درج کنید ولی بعید می دونم به شما ویزا به عنوان همراه بدهند.

  • حسن جلالی
  • 9:39 -1394/05/17
سلام.اگر کسی تحت اسپانسر شیب وارد کانادا شده و اقامت دائم بگیرد با چه شرائطی میتواند از اسپانسر شیبی خارج شود .اگر کار کند و حقوق بگیرد یا به اندازه کافی وجه نقد داشته باشد.ممنون
  • گنجی
  • 1:27 -1394/05/19

شما به عنوان اسپانسر که مشکلی ندارید. فردی که شما را اسپانسر کرده باید تعهداتش را کنسل کند.

  • نازنين
  • 11:16 -1394/05/08
سلام،من با اينكه ازدواج كرده و ازدواج خود را به سفارت أعلام كرده اما از پرونده پدرم خارج نشده و ويزا و در نهايت كارت اقامت صادر شد، حال اگر بخواهم براي همسرم اقدام كنم با توجه به اينكه ازدواج ما قبل از گرفتن كارت اقامت بوده، مشكلي وجود ندارد؟ و دقيقا مانند شرايط بقيه أفراد است؟
  • گنجی
  • 6:58 -1394/05/09

باید دقیق پرونده شما بررسی شود، با این توضیحات یک جای کار مشکل خواهد داشت.

  • زینب
  • 5:32 -1394/05/05
با سلام من حدود یک سال ونیم است که با همسرم که ساکن شهر مونترال است در ایران ازدواج کردیم البته همسرم 14 سال است که در مونترال زندگی میکند و سیتیزن است یک سال و دو ماه است که مدارک من وفرزندم که از شوهر سابقم میباشد را تکمیل کرده و تحویل داده اند اما هنوز خبری نشده و به ما جوابی نداده اند چقدر باید منتظر بمانیم تا جواب بدهند ایا امکان دارد برای رفتن به مشکل بر بخوریم لطفا راهنمایی کنید با تشکر
  • گنجی
  • 4:52 -1394/05/06

خیلی طولانی شده، پرونده های ما کمتر زمان می برد. از وکیل خود سوال کنید که در جریان کامل پرونده است.

  • رضا
  • 1:54 -1394/04/14
سلام من تازه وارد كانادا شدم وتا ٢ ماه ديگه pr ميگيرم و ميخواهم با دختري در ايران ازدواج كنم ميخواستم بدانم چقدر طول ميكشد پرونده تا ايشان وارد كانادا شوند؟ممنون
  • گنجی
  • 3:19 -1394/04/15

حدود 8ماه.

  • reza
  • 9:31 -1394/04/10
سلاممن 6 سال پیش با خانمی در ایران صیغه بودم که از ایشان بچه دار شدم الان میخوام با ازدواج غیابی اسپانسر خانم و فرزندم بشوم میخواستم ببینم میتوانم یا باید در ایران عقد کنم
  • گنجی
  • 5:35 -1394/04/12

ازدواج خود را به ثبت برسانید ، چون بچه مشترک از هم دارید امکان اسپانسر هست.

  • زرگرپور
  • 5:49 -1394/03/25
سلام ببخشيد طرفي كه مي خواد اسپانسر بشه بايد حتماً سيتيزن شيپي هم داشته باشه يا فعلاً با همون كارت PR مي شه كه اسپانسر بشه؟ علت سوألن اينه كه شنيدم قانون جديدي قراره گذاشته بشه كه كساني كه PR دارن ولي سيتيزن شيپي ندارن نمي تونن اسپانسر بشن
  • گنجی
  • 8:50 -1394/03/27

خیر، با PR هم میتوان اقدام کرد.

  • امين
  • 12:16 -1394/03/08
سلاممن پارسال اقامت دائم گرفتم و در مدتى که در کانادا لندينگ داشتم به دليل ايراد عکس نتونستم کارت پى آر بگيرم. قصد دارم تابستان 2016 با گرفتن تراول داکيومنت به کانادا برگردم و کاتمو بگيرم. حال سوال من اين است که اگر تا سال بعد من ازدواج کنم آيا ميتوانم همسر خودم را هم با خود ببرم؟ ايا به هر دومون تراول داک ميدن؟ يا مجبورم خودم تنها برم و کارتمو بگيرم؟ممنون
  • گنجی
  • 3:23 -1394/03/10

ابتدا خودتان باید بروید بعد برای همسرتان اقدام کنید.

  • فرزانه
  • 11:39 -1394/02/18
سلاممن بایه اقایی که الان شهروند کانادا هستند اما پاسپورت کانادایی ندارن قبلا همکارم بودن میخوام ازدواج کنم و از این طریق به کانادا برممیخوام ببینم باید حتما عقد کنیم یا اینکه از طریق اعلام نامزدی میشه اقدام کنهو اقدام از طریق ازدواج رسمی چند ماه طول میکشه تا ویزای من بیاد و اقدام از طریق نامزدی چند ماه طول میکشه ویزان بیاد
  • گنجی
  • 11:34 -1394/02/21

کانادا ویزای نامزدی ندارد !(آمریکا دارد) . /باید عقد رسمی انجام شود و مدارک اقامت همسر تان باشد. / حدود 6 تا 9 ماه از طریق وکیل زمان می برد. / پرونده اسپانسرشیپ برای جلوگیری از ورود افراد با ازدواج صوری دارای سختگیریهای فراوانی توسط آفیسر هست که حتما باید نکات ان را در نظر گرفت.

  • علی
  • 11:21 -1394/02/15
باسلام. من pr کانادا هستم وقصد دارم با دختر خانمی در ایران ازدواج غیابی کنم چون به خاطر مشکل سربازی نمیتوانم به ایران سفر کنم. ایا غیابی بودن ازدواج مشکلی دارد؟
  • گنجی
  • 12:51 -1394/02/16

امکانپذیر نیست. پرونده شما ضعیف خواهد بود.

  • hasti
  • 12:18 -1393/09/29
با سلام و عرض ادبنامزد من بعد از گرفتن PR به ایران برگشته وما در حال حاضر یک ماه است که عقد کرده ایم , از شما میخوام راهنمایی بفرمایید که وقتی همسرم به کانادا برمیگرده چطوربابد به دولت کانادا و اداره ی مهاجرت اعلام کنه که ازدواج کرده و چطور باید پرونده ی من و به جریان بندازه ؟؟؟ با تشکر از شما
  • گنجی
  • 3:01 -1393/09/30

باید پرونده اسپانسرشیپ همسر باز کنید. برای جزئیات با دفتر تهران تماس بگیرید.

  • saina
  • 9:08 -1393/09/08
سلام:میخواستم بدونم بعد از 2سال که شرط از pr برداشته بشود می تونم از همسرم که سیتیزن کاناداست جدا بشم ما با هم مشکل داریم آیا مشکلی واسه اقامتم پیش نمی یاد ؟ آیا بعد 2سال اون میتونه اسپانسر بودنشو پس بگیره ؟
  • گنجی
  • 1:07 -1393/09/08

شما دو شرط تعهدی دو و پنج ساله دارید، که جزئیات آن را در لینک زیر بخواندی:

شرایط اسپانسرشیپ همسر در کانادا

  • سیامک
  • 2:50 -1393/06/29
باسلام بنده اسپانسر شده ام و اکنون بمدت شش ماه است که در کانادا هستم ما کلا پنج سال است که با هم زندگی میکنیم ودارای یک فرزند هستیم که اون هم سه سال دارد الان توی این شش ماه به مشکل خوردیم ایا همسرم میتواند مرا برگرداند ایران یا خیر ؟ ممنون میشوم اگر جواب را برایم ایمیل کنید
  • گنجی
  • 8:54 -1393/06/30

متاسفانه ایمیل شما دقیق دریافت نشده بود، اینجا پاسخ می دهیم: کارت اقامت شما تا دو سال بعد از ورود به کانادا "به شرط" است، یعنی باید بعد از ورود تا دو سال با همسرتان ندگی کنید که شرط اقامت شما برداشته شود.در من همسرتان نیز تا 5 سال نمی تواند هیچ کس دیگری را بجز شما اسپانسر کند و باید هزینه های شما را متقبل شود.

  • بهزاد
  • 9:24 -1393/06/12
با عرض سلام من قرار است با دختری ازدواج کنم که سیتیزن کاناداست و در تورنتو زندگی می کند و در رشته پزشکی مشغول به تحصیل است .و احتمالا تا ژانویه 2015 ازدواج کنیم . میخاستم بپرسم با توجه به شرایط فوق پروسه زمانی رفتن بنده به آنجا چقدر طول می کشد . هر چند که خودم هم برای پذیرش در دانشگاه اقدام کردم ولی هنوز جوابی دریافت نکرده ام.با تشکر
  • گنجی
  • 11:31 -1393/06/13

در حال حاضر، کمتر از 14 ماه از ارسال مدارک پرونده اسپانسر شیپ زمان می برد.

  • هما
  • 4:28 -1393/05/17
با عرض سلامنامزد من در مونترال زندگی می کند و یکماه از گرفتن PR ایشان می گذرد. ما تصمیم به ازدواج غیابی داریم و کلیه مدارک لازم و وکالتنامه را برای این کار قبل از مهاجرت ایشان آماده کرده ایم که ایشان بعد از دریافت PR مجبور به بازگشت به ایران برای عقد نباشند. ولی نگرانی من در خصوص امر ازدواج غیابی است. آیا شرایط ازدواج غیابی برای اسپانسر شدن من توسط ایشان با ازدواج حضوری برابر است یا اینکه محدودیتهایی را شامل خواهد شد.با تشکر فراوان
  • گنجی
  • 7:14 -1393/05/21

حتما ازدواج حضوری انجام دهید. به دلیل دقت فراوان اداره مهاجرت در پرونده های ازدواج و اسپانسرشیپ همسر، بهتر است همسرتان به ایران بیایند و عقد کنیدو درکانادا برای شما پرونده ارسال شود.

  • نازنين شاه كرمي
  • 12:16 -1393/04/30
با سلام و احترامآقاي گنجي همسر بنده در june 2014 با ويزاي work permit وارد lloydminster شده به عنوان راننده . 2 سال پروسه گرفتن اقامت دائم ايشان طول ميكشد آيا در اين مدت امكان اسپانسر كردن من و يا رفتن من در هر قالبي وجود دارد؟
  • گنجی
  • 6:00 -1393/05/28

بله شما به عنوان همسر ایشان نیز می توانید وارد کانادا شوید.با دفتر تهران جهت وقت مشاوره تماس بگیرید.

سرمایه گذاری کبککارآفرینیاسپانسرشیپ همسردانشجویینیروی متخصصویزای توریستیکاریابی کانادافرم ارزیابیتماس با ما