تغییر قوانین اسپانسرشیپ همسر

بازدیدکنندگان : 143379 نفر 1394/03/23
تغییر قوانین اسپانسرشیپ همسر

sponsorship_law_canada_2015

تغییر قوانین اسپانسرشیپ همسر

از مورخ 20 خرداد 1394    برابر June 10, 2015 در قوانین اسپانسرشیپ همسر (شامل: spousal, common-law, and conjugal partner sponsorship) تغییراتی حاصل خواهد شد.

اولین تغییر در زمینه سن متقاضی است. درقوانین قبلی فردی با سن 16 سال می توانست به عنوان همسر یا شریک قانونی یک فرد مقیم کانادا ، اقامت بگیرد. در حال حاضر این عدد به 18 سال رسیده است. که به نظر کانادایی ها احترام به حقوق زنان است.

در بعضی شرایط با سن 16 سال فقط قاضی کانادایی حق نظر دارد.

دومین تغییر، در مورد ازدواج غیابی است. در این موردیکی از طرفین در مراسم عقد یا عروسی حضور ندارد و از طریق اینترنت یا تلفن حضور خود را اعلام می کند! که نیاز به شرایط خاصی برای قبولی در پرونده اسپانسرشیپ داشت ولی هم اکنون به هیچ وجه این نوع ازدواج مورد قبول نیست. البته اگر فرد مقیم کانادا به دلیل حضور در جنگ در مراسم نباشد از این قانون مستثنی است. همچنین در زمینه شریک جنسی common-law نیز مستثنائاتی وجود دارد.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

سومین تغییر مدت زمان تعهد اسپانسر است. بدین صورت که فرد اسپانسر شده یا اسپانسرکننده تا 5 سال نمی توانند هیچ فرد دیگری را اسپانسر نمایند.

بدین ترتیب سختگیری های بیشتری در مورد پرونده اسپانسرشیپ همسر اعمال خواهد شد تا افراد با تغلب نتوانند از طریق ازدواج سوری اقامت کانادا رابگیرند. توجه داشته باشید که پرونده اسپانسرشیپ یکی از سخت ترین روشهای اخذ اقامت کانادا است که موسسه مهاجرتی گنجی دارای پرونده های موفق بسیاری در این زمینه بوده است.

قوانین اسپانسرشیپ همسر در کانادا در سال 2018 با سرعت بیشتری در حال بررسی است ولی در تمام مراحل اگر فرد اسپانسرکننده دارای کارت پی آر باشد باید در کانادا حضور داشته باشد.

canada_ganji_instagram

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 64
غ1402/04/15
باسلام و درود
من از همسرم طلاق گرفتم در ایران مدت هشت ماه گذشته از طلاق ایران ولی هنوز در کانادا ثبت نشده، آیا برای ازدواج مجدد در ایران و اسپانسر کسی شدن نیاز به ثبت طلاق در کانادا هست یا نه طبق قانون ایران میشود ازدواج مجدد کرد ؟
  • گنجی
  • 1402/04/18
بهتر است در کانادا ثبت شود البته باید مشخص شود که شما با چه ویزایی کانادا آمده اید ؟ اسپانسرشده اید؟
مری1400/08/01
سلام من دوماه پیش مدیکال اسپانسر شیپ همسر انجام دادم از کل پروسه ارسال مدارک تا الان یکسال گذشته , از مدیکال تا ویزا چقدر طول میکشد ؟
  • گنجی
  • 1400/08/01
زمانبندی به دلیل کرونا دقیق  توسط دولت اعلام نمی شود.
ناهید1400/06/21
با سلام.
بنده مقیم کانادا هستم و همسرم ایران زندگی می‌کنند. حدودا ۴ ماه میشه که پرونده اسپانسرشیپی همسرم رو سابمیت کردیم و ۲ ماه گذشته فایل نامبر دریافت کردیم. میخواستم بدونم یعنی با گرفتن فایل نامبر یعنی بررسی پرونده همسرم در کانادا تکمیل شده؟ و باید منتظر مراحل تکمیلی مثل آزمایشات بیومتریک و ویزا باید باشیم؟ و بنظرتون چقدر طول میکشه؟
  • گنجی
  • 1400/07/19
خیر فعلا هیچ اقدامی بجز دریافت پرونده از شما انجام نشده، باید تامل کنید و بقیه مراحل را به نوبت انجام دهید.
زهرا ع.1400/02/19
سلام خسته نباشید. من برای همسرم از طریق اسپانسر شیپ همسر اقدام کردم... الان حدود دو ماهه که یری ارایوال و دیسیژن مید شدیم ولی هنوز پاس ریکوئست نشدیم خواستم بدونم چقدر باید منتظر بمونیم و آیا طبیعیه؟ در ضمن هیچ مدارک اضافه یا مصاحبه ازمون نخواستن.
  • گنجی
  • 1400/02/19
به دلیل کرونا زمانبر شده و برای پاس ریکوئست کمی باید صبر کنید.
رضا1400/02/19
سلام من از طریق اسپانسر شیپی همسر رفتم به کانادا ولی الان از هم جدا شدیم. 5 سال تموم نشده من امکانش هست شخص دیگری رو اسپانسر بشم قبل از 5 سال؟ حدودا 3 سال شده
  • گنجی
  • 1400/02/19

خیر.

طبق قانون کانادا، IRPR section 130 شما نمی توانید برای فرد جدید اقدام به ارسال پرونده اسپانسرشیپ همسر کنید، زیرا خودتان در 5 سال گذشته اسپانسر شده اید.

الهام1399/12/20
سلام همسر من شهروند کانادا هستند و حدود 9 ماهه که عقد کردیم و برای اسپانسر شیپ هم اقدام کردیم میخواستم بدونم برای کنسل کردن اسپانسر شیپ همسر ایشون اونجا دچار مشکل و یا ضرر مالی میشوند؟
  • گنجی
  • 1399/12/20
آیا تعهدنامه 3 ساله اسپانسرشیپ را امضا کرده اند؟
احمد1399/07/05
اگر بخواهیم یه مهارت یاد بگیریم که از طریق اون شانس بالایی برای دریافت اقامت داشته باشیم . شما کدوم مهارت رو پیشنهاد میکنید ؟ سن بنده 24 هستش . و البته مدرک زبان ندارم اما میتونم با یک برنامه دوساله مدرک زبان و یا مهارت برنامه نویسی پایتون رو یاد بگیرم . چون کار کردم . پیشنهاد شما برای یک برنامه دوساله که طی اون شانس بالایی برای مهاجرت داشته باشم چیه و چه طریقی بهتر جواب میدهد ؟ ممنونم. ...
  • گنجی
  • 1399/07/12
ابتدا مدرک برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایلی کسب کنید. سپس ایلتس 6 اکادمیک بگیرید. حتما در کانادا موفق می شوید.
مودب1399/06/15
باسلام و عرض ادب
ببخشید من الان سه ماه میشه پاسپورت رو تحویل سفارت تو انکارا دادم ولی هنوز ویزا صادر نشده فقط در پی گیری آنلاین پاسپورت نوشته در پروسه می باشد ،به نظرتون چقدر طول می‌کشه واقعا موندم چیکار کنم،تمام برنامه ریزی هام بهم ریخته،اگر نمیخوان ویزا صادر کنن پس چرا اصلا تحویل گرفتن .ممنون میشم راهنمایی کنید.از طریق اسپانسرشیپ همسر بوده
  • گنجی
  • 1399/06/25
روند کار در این بخش کند شده است.
الهام1399/05/27
همسرمن شهروندکاناداست منم ویزای توریستی دارم برای درخواست اسپانسرشیپ از داخل کانادا بهتراست درخواست بدهیم یا ازایران.حضور من وهمسرم درطول پروسه درکانادااجباریست؟پسر 20ساله ام هم میتواند به واسطه من اقامت بگیرد؟
  • گنجی
  • 1399/06/05
حضور اجباری نیست-تا22 سال بله.
ماندانا1399/05/15
عرض سلام و احترام اقای گنجی.ممنون از سایت خوبتون.من 50 ساله ،متاهل و دکترای مدیریت اموزشی هستم. همسرم هندی و در حال حاضر در قطر مشغول به کار هستن. میخواستم بدونم چه راهی رو برای مهاجرت مون به کانادا پیشنهاد می کنید. در ضمن من تسلط کامل به زبان دارم و لیسانس پرستاری با حدود 13 سال سابقه کار ICU و ارشد تحقیقات آموزشی هستم. سپاس فراوان از راهنمایی های ارزشمند تون
  • گنجی
  • 1399/05/27
روش استارت اپ و کبک برای شما مناسب است.
رزومه تان را در زیر سایت واتس اپ کنید
شادی1399/05/05
من و نامزدم دو ساله باهم در رابطه هستیم
من ایران هستم و ایشون از فوریه گذشته اومدن کانادا و پی آر کاناداست

چند وقته تصمیم گرفتیم رسما ازدواج کنیم اما خب به خاطر شرایط موجود (بسته بودن مرزها به خاطر کرونا) امکان اومدنش برای ازدواج نیست

میخواستم ببینم با‌توجه به اینکه مادرشون از ایشون وکالت تام برای ازدواج دارن
آیا میتونیم غیابا ازدواج کنیم؟
آیا میشه ازدواج غیابی کنیم و برای کارهای وکیل و پرونده مون اقدام کنیم یا ازدواج حتما باید حضوری باشه؟
آیااز نظر دولت کانادا ازدواج غیابی مورد قبول هست یا اصلا تا زمانی که مرزها باز نشه هیچ اقدامی فعلا برای ازدواج نکنیم؟
چون شنیدم دولت کانادا ازدواج وکالتی و غیابی رو قبول نمیکنه

در ضمن ما دو ساله توی رابطه عاشقانه ایم و عکسامون و اسنادش (صفحه اینستاگرام مشترک از دو سال پیش و چت هامون و ملاقات هامون) کاملا موجود و قابل اثبات هستش

ممنون میشم راهنمایی کنید
  • گنجی
  • 1399/05/06
ازدواج غیابی مورد قبول نیست.
حسینی1399/04/01
سلام
من دامپزشک هستم با ۱۹ سال سابقه کار ۵۰ سالمه
و بهمراه پسر ۱۵ ساله ام قصد مهاجرت دارم از چه طریقی شانس بیشتری دارم؟
  • گنجی
  • 1399/04/09
اگر دارایی ملکی مکفی داشته باشید از روش سرمایه گذاری کبک بدون مدرک زبان :
https://www.ganjico.com/مهاجرت-کانادا/برنامه-سرمایه-گذاری-کبک-چیست؟

اگر مدرک زبان و دارایی متوسط دارید از روش کارآفرینی و استارت اپ و خرید بیزینس
https://www.ganjico.com/مهاجرت-کانادا/برنامه-استارت-آپ

کریمی 1399/02/28
سلام خسته نباشید، من pr کانادا رو دارم در حال حاضر ایران هستم و برنامم این هست که بعد از عقد با همسرم به مونترال برم . پرونده اسپانسرشیپی رو به جریان بندازم و تا وقتی که کار ایشون درست بشه در کالج درس بخونم آیا میتونم از وام های دانشجویی استفاده کنم ؟ برای اسپانسر بودنم مشکلی بوچود میاره؟ مرسی
  • گنجی
  • 1399/03/10
شرایط اسپانسرشیپ در استان کبک اسان است و میتوانید تحصیل کنید
حیات1399/02/11
با عرض سلام خدمت شما ببخشید من چند روز بعد یک سال میشود از تعویل اسناد هایم در کانادا شوهرم در انجا قبول شده اند چقدر زمان میبرد ویزای من بیاید من مدیکل کرده ام ایا به خاطر ویروس جدید ویزای من ‌طول میکشد تشکر
  • گنجی
  • 1399/02/24
اگر فایل نامبر گرفته اید باید منتظر نامه بعدی سفارت باشید.
محمد1399/02/05
سلام آقای گنجی
همسر بنده سه ماه پیش با ویزای زبان یک ساله وارد کانادا شد و الان در حال گذراندن کورس زبانه ولی در عین حال داره برای آیتل امتحان میده که رشته تحصیلی اصلیشو شروع کنه و ویزاشو عوض کنه و اجازه کارشو بگیره. الان سوالی که هست اینه که بنده هنوز داخل ایرانم و اقدامی نکردم، میخواستم بدونم اول از همه با شرایط الانشون میتونم اقدام کنم یا بعد از ویزای تحصیلی امکانش هست؟ و دوم اینکه اگه امکانش هست با این شرایط موجود بیماری کرونا الان اقدام کنم یا زمان بدم که اوضاع ثبات بیشتری پیدا کنه؟
ممنون از سایت عالیتون و راهنماییهای فوق العاده
  • گنجی
  • 1399/02/08
امکان گرفتن ویزای کار برای همسر شما قطعی نیست شاید آفیسر موافقت نکند.
شما هم الان اقدام نکنید.
حامد1398/12/26
درود و خسته نباشید. من ارویبهشت 98 با همسرم ازدواج و از شهریور 98 مدارکمون رو برای اسپانسرشیپی ارسال کردیم و پروندمون تا امروز 60درصد پیش رفته خواستم بدونم با توجه یه شرایط جدید بیماری کرونا و ... ایا وقفه ای توی کار ما ایجاد میشه؟ پیش بینی شما چیست؟
  • گنجی
  • 1399/01/04
بله وقفه خواهید داشت چند خبر در این مورد در تلگرام قرار داده ایم.
بلی1398/11/14
سلام خستا نباشید.میخواستم بدونم با صیغه نامه محضری هم میشه ویزای همراه گرفت؟و اینکه اول یکی از زوجین بره بعد برای اومدن اون یکی دیگ تلاش کنه؟
  • گنجی
  • 1398/11/27
خیر-عقد رسمی
علی1398/07/13
با عرض سلام
من مدت ۵ماهه با همسرم که مقیم کاناداس ازدواج کردیم و۲ ماه پیش تست مدیکال دادم و متوجه شدم که مبتلا به هپاتیت c هستم ۰ در حال حاضر دوران پایانی درمان رو طی میکنم۰ لطفا بفرمایید با توجه به اینکه مدارک من رفته انکارا٫ امیگریشن چه تصمیمی درباره من میگیره؟
  • گنجی
  • 1398/07/28
با پزشکی که مدیکال دادید مشورت نمایید.
صبا 1398/05/03
سلام وقت بخیر. نامزد من برای ویزای کاری در کانادا اقدام کرده،و من هم قراره از طریق ویزای همراه باهاش برم. حالا سوالم اینه چه مدت باید از زمان عقد رسمی مون گذشته باشه تا بهم ویزا بدن؟ یا اصلا محدودیت زمانی نداره؟ ممنون میشم پاسخ بدین
  • گنجی
  • 1398/05/06
ابتدا باید عقد رسمی در ایران باشد سپس برای اسپانسرشیپ اقدام کنید.
وحید1398/04/16
سلام . کسی که با سرمایه گذاری در کانادا (خرید خانه و...) پی آر گرفته و دارد به اونجا میرود میتواند با یک خانوم ساکن ایران و در ایران ازدواج کند ( ازدواج در ایران ثبت شود نه در ترکیه و .... ) و خانوم و فرزند زیر 10 سالش را با خود ببرد ؟ با اداره مهاجرت این ازدواج را قبول میکند ؟
یااینکه اول اون آقا باید برود کانادا و بعد طی مراحل خاصی برای خانوم ویزا بفرستد و به همراه فرزندش بروند اونجا و انجا ازدواج کنند بهتر است ؟
  • گنجی
  • 1398/04/18
با خرید خانه نمیتوان مقیم کانادا شد
قبل از ورود به کانادا یا بعد از آن (تفاوتی ندارد) میتواند ازدواج کند وبا فرزند بروند.
علی1397/11/16
با سلام
پدر خانم بنده ساکن کانادا هستن. خانم بنده 36 سالشونه. ما دو فرزند 5 و 9 ساله داریم. آیا پدر خانم بنده میتونن همسرم و نوه هشون رو از طریق اسپانسرشیپی به کانادا ببرن.
با سپاس فراوان
  • گنجی
  • 1397/11/21
خیر چون وابستگی مالی به ایشان ندارند.
مهکامه1397/03/05
سلام، اگر کسی ویزای تحصیلی کانادا را در مقطع فوق لیسانس دریافت کند و به محض ورود قبل از رفتن به دانشگاه با کسی که pr کانادا را دارد ازدواج کند آیا او هم می تواند اقامت بگیرد؟ و یا اگر به دانشگاه برود چه مدت بعد از عقد pr را می تواند دریافت کند که بتواند از تخفیف شهریه برای کسانی که مقیم هستند استفاده کند؟
ممنون از پاسخ گویی شما
  • گنجی
  • 1397/03/08
بله، بعد از ازدواج درخواست مقیم شدن میتوانید بدهیدولی 6 ماه تا 1سال این پرونده زمان میبرد.
مینا1396/10/30
با سلام و خسته نباشید
من سال ۹۴ از طریق اسپانسرشیب اقدام کردم ولی ریفیوز شدم برای بار دوم وکیل گرفتیم از کانادا که از اول اقدام کنیم الان حدود ۶ ماه هست که مدارک رو فرستادیم ولی خبری نشده به نظرتون این طبیعیه ؟ اگر برای این بار هم قبول نشم شما میتونید پرونده ی مارو قبول کنید؟
  • گنجی
  • 1396/11/11
باید دلایل ریجکتی اول را بدانیم. پروسه هم حدود یکسال زمان می برد ولی الان باید فایل نامبر داشته باشید/
زهرا1396/07/11
سلام دخترم که در ایران زندگی میکند با همسرش که در کانادا زندگی میکند در ترکیه عقد بینالمللی کرده اند ولی چون فرصت نداشتیم و به تعطیلات ترکیه خورد نتونستیم عقد ایرانی کنندو عقد ایرانی نکردن و اسمشون وارد شناسنامه نشده است سوالم این است که ایا برای اقدام ویزا از طریق اسپانسر شیپ لازم است عقد ایرانی بشوند ؟ همه ی مدارک لازم اماده است از جمله عکسها و تمام مکالمات پیامی و جشنی کهدر ترکیه داشتیم وسند ازدواج بینالمللی واینکه به مدت یک سال است با هم ارتبات تلفنی داشته و چند مسافرت با هم داشته اند ایا برای ویزا حتما باید اسمشون وارد شناسنامه شده باشد؟؟؟
  • گنجی
  • 1396/08/04
عقد ایرانی را انجام دهید.
شیوا غیاثوند1396/06/25
با سلام خدمت شما آقای گنجی.
من سیتیزن کانادا هستم و دارای پاسپورت کانادایی. ۷ ساله که ازدواج کردم و در این ۷ سال با همسرم ساکن ایران هستیم. الان تصمیم به زندگی در کانادا را داریم. میخواستم بدونم من از داخل ایران از طریق وکیل میتونم برای همسرم درخواست اقامت بدم ؟ یا حتما باید اول ساکن کانادا بشم و بعد اقدام کنم؟ و سوال دیگه اینکه آیا شما وکالت اسپانسرشیپ همسرم را قبول میکنید؟

با تشکر از شما.

  • گنجی
  • 1396/06/31
بله در ایران می توانید و باید از طریق اسپانسرشیپ اقدام کنید.
شراره1396/06/21
سلام جناب گنجی ممنون از راهنمایی های مفیدتون من قبلا هم از شما مشاوره گرفته بودم من بیشتر از ٣ سال عقد کردم همسرم سیتی زن کاناداس نزدیک به ٣ ساله اقدام کردیم به دلیل ایمیل اشتباهی پرونده ام بسته شد که با گرفتن وکیل و پیگیری ایشون پرونده دوباره به جریان افتاد و اصطلاحا ری اُپن شد از من مجددا عدم سوپیشینه و مدیکال خواستن که انجام دادم و ارسال کردم اما الان بیش از ٣/٥ که جوابی دریافت نکردم و وقتی از وکیل پیگیری میکنم میگن مدیکال من از فرانسه به دست سفارت کانادا نرسیده هنوز این یعنی چی از بلا تکلیفی خسته شدم لطفا اگر ممکنه راهنماییم کنید
  • گنجی
  • 1396/06/23
حتما با وکیل خودتان مشورت کنید،
فرحناز1396/06/21
سلام آقای گنجی
من ٢٧ سال دارم و کارشناس بیهوشی هستم
یکسال و سه ماه پیش ازدواج کردم و همسر سیتیزن کانادا هست و سه ماه هست که من به کانادا آماده ام و پرمننت رزیدنت هستم
با همسرم به مشکل خورده ام و قصد دارم از أو جدا شوم
آیا بعد از طلاق باید از این کشور خارج شؤم یا راهی برای ماندن هست؟
  • گنجی
  • 1396/06/23
اگر کاندیشنال باشد ، بله.
مهناز1396/05/28
سلام
من خانمی 37 ساله هستم پی آر کانادا را سه سال پیش گرفتم و فقط برای لندینگ رفتم و یک هفته موندم و برگشتم الان چند ماهه ازدواج کردم میخواستم ببینم میتونم برای همسرم تقاضای ویزای اسپانسرشیپ کنم البته میخوام طوری باشه که از ایران اقدام کنم در حقیقت نمیتونم بتنهایی برم کانادا و زندگی کنم تا زمانی که ویزای ایشون بیاد
البته فکر کنم نیاز به توضیحات و گفتگوی مفصلتری داره که راههای مختلف رو بتونیم برای تحقق خواسته مون بررسی کنیم
چطور مشاوره بگیرم؟
  • گنجی
  • 1396/06/31
حتما باید اثبات کنید که قصد ماندن در کانادا را خواهید داشت . / باید در تمام مدت بررسی پرونده در کانادا حضور داشته باشید./
محی1396/03/27
سلام خسته نباشین. آیا میشود تو زمان یک سالی که منتظر هستیم اسپانسرشیپ همسر اوکی شود و به کانادا برویم، همسرمان برایمان دعوت نامه ی ویزای ۶ماه بفرستن مثل انگلیس، و ب کانادا برویم؟در کل راهی هس که بشه زودتر به کانادا بریم تا موقعی ک پرونده تو بررسی است؟
  • گنجی
  • 1396/05/02
خیر، توریستی معمولا ویزا سخت می دهند.
احمدی1396/03/05
سلام جناب گنجی من یک سال پیش عقد کردم و همسرم اسپانسر من در کاندا بودند و برای گرفتن ویزای من در کانادا اقدام کردند بعد از 8 ماه ویزای من اومد confirmation of permanent residence اما قبل از اینکه وارد خاک کانادا بشم درست یک ماه بعد از اومدن ویزا با همسرم مشکل پیدا کردم و درخواست طلاق دادم در حال حاضر هنوز طلاق صورت نگرفته ولی پرونده طلاق در جریان کارهای اداری است و اعتبار ویزای من 5 ماه دیگر هست میتوانم با توجه به اینکه ازدواج ما واقعی بوده بعد از طلاق به کانادا مهاجرت کنم به وسیله ی ویزایی که برام اومده ممنون ازراهنمایی شما
  • گنجی
  • 1396/03/17
خیر نمی توانید، با طلاق از بین می رود.
سارا گلی1396/02/28
باسلام ؛ من پزشک هستم ؛ تصمیم دارم برای ادامه تحصیل به کانادا بروم ؛ نامزدم سیتیزن کانادا هست ؛ ما میخواستیم با هم عقد کنیم ولی با توجه به طولانی بودن زمان اخذ ویزا ؛ آیا من میونم از طریق توریستی یا تخصیلی به کانادا بروم و عقد خود را در آنجا ثبت کنیم؟ آیا اینطوری کار ما سریعتر از حالتی که در ایران عقد کنیم پیش میرود؟
  • گنجی
  • 1396/03/07
بله میتوانید آنجا عقد کنید ولی شرایط ویزای توریستی سخت شده است. برای تحصیلی هم باید مدرک زبان و هزینه و ... بدهید.
شراره1396/02/13
سلامرجناب گنجی همسرم مقیم و سی تی زن کانادا هستن سه سال و نیم عقد کردیم و همسرم سه ماه اقدام کردن برای اسپانسر شیپی بنده من تلفنی مصاحبه شدم و به مت گفتن مدارکم کامل و پرونده بیدون نقصه اما ظاهرا یکسال پیش ویزای من حاضر بوده اما ایمیل من رو اشتباهی ارسال میکردن با کرفتن وکیل مجددا پرونده من ری اپن شده حالا مجددا از من عدم سو پیشیه و آزمایش مدیکال میخوان سوْال من از شما اینه ممکنه بعد عز ارسال مدارک فوق مجددا من تو انتطار بمونم با اینبار سریع جواب منو میدن
  • گنجی
  • 1396/02/13
خیر فقط ممکن است مدارک وضعیت تاهل فعلی شما را بخواهند
مهدی1396/02/11
سلام و خسته نباشید. من با ویزای دانشجویی در کانادا هستم، با خانم ایرانی که دارای فوقلیسانس و آیلتس 7 هستندو در ترکیه ساکن هستند بیش از 3سال هست که آشنا هستم و میخواهیم ازدواج کنیم.آیا با عقدکردن بلافاصله می شود برای ایشان اقدام کرد که بتونند بیان اینجا؟(اگر جوابتان منفی است. مثلا حتی از طریق ویزای جویای کار چطور؟)
  • گنجی
  • 1396/02/12
بعد از عقد و ارسال پرونده حدود یکسال زمان می برد. بله با ان ویزا می شود
سارا1395/12/08
با سلام وتشكر از سايت خوبتونآقاي گنجي من و همسرم مهرماه٩٤ ازدواج كرديم همسرم پزشك و سيتي زن كاناداستمن هم پزشك هستم و الان مشغول گذراندن طرح براي ازاد شدن مدركم هستمهمسرم تازه اسفندماه٩٥براي اقامت من اقدام كرد ميخواستم بدونم حدودا چقدر طول ميكشه؟
  • گنجی
  • 1395/12/09

حدود یکسال.

ابراهيم1395/11/28
باسلام همسرم در كانادا زندگي ميكند و از طريق اسپانسر شيپ از ٢٠ فروردين ٩٥ براي من اقدام كردند و همه مدارك و فرم هاي مورد نياز ارسال شد و بعد از چند ماه فايل نامبر صادر گرديد بعداز ان اداره مهاجرت كانادا در انكارا از طريق ايميل درخواست مديكال كردند از من و طبق درخواستمديكال انجام و به سفارت كانادا در انكارا ايميل و پست شد طبق روال عادي منتظر درخواست پاسپورت از انكار شديم كه ديديم ٥ ماه از اين انتظار ما ميگذره چون از زمان صدور ويزا گذشته بود مجدا اً همسرم از كانادا پيگيري كردند از.طريق ام پي نماينده فدرال وبا ايميل چند روز بعد جواب دادند كه استپ كار شما بخاطر مديكال كه در فدرال گير كرده .از شما ميخواهم راهنماييم كنيد كه چگونه ميتونيم پيگيري كنيم و اينكه چه دليلي ميتونه باعث اين استپ باشهبا تشكر
  • گنجی
  • 1395/12/01

باید پرونده شما را کامل ببینم تا نظر نهایی دهم.

پگاه1395/11/23
سلام آ قاي گنجي من ايران زندگي مي كنم و با شخصي كه مقيم كانادا ميباشد آشنا شدم و قصد ازدواج داريم. مشكلي كه هست ايشون نميتونم تا تابستان سال ديگه بيان تا ما عقد كنيم و مراحل قانوني را شروع كنيم. و هم اينطور كه ما خيلي هم عجله داريم. شما راهي براي ما پيشنهاد ميكنيد؟
  • گنجی
  • 1395/11/26

برای اسپانسر شیپ باید عقد کنید./ اگر شرایط مهاجرت دارید(سن تا29سال+فوق لیسانس+ایلتس جنرال 7.5+دوسال سابقه کار) می توانید تا سال آینده مقیم کانادا شوید.

ياسي1395/11/21
از صبر، حوصله و راهنماييتون سپاسگزارم...ميخام بدونم اگه ايشون برام دعوت نامه بفرستن و من اينجا همه مدارك لازم براي گرفتن ويزا رو داشته باشم(جوازكسب، سند مالكيت، كاركرد حساب، مانده حساب و ويزاي شينگن) امكان گرفتن ويزاي توريستي هست؟؟ و اينكه بطور كلي همچين قانوني وجود داره كه يك نفر به عنوان توريست بره اونجا و اونجا ازدواج كنه و تا اتمام مراحل اقامت اونجا بمونه؟؟؟
  • گنجی
  • 1395/11/23

چون مجرد هستید شانس ویزا کم است./فقط ازدواج قانونی به مدت بیش از دوسال.

نازی1395/11/20
سلام و روزتون بخیر .من خانم متاهل ۳۰ ساله و کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی و دانشجوی ارشد زبانشناسی دانشگاه تهران هستم..۱۲ ساله به تدریس زبان انگلیسی و ۶ ساله به تدریس زبان فرانسه مشغولم..مدرک بین المللی برای هیچکدوم ندارم .همسرم فوق لیسانس مهندسی مکاترونیک گرایش طراحی ربات و ۳۴ ساله هستن.زبان انگلیسی شون خوبه ولی مدرک بین المللی ندارن.فرزند نداریم.برای مهاجرت به کانادا مخصوصا برای ادامه تحصیل درمقطع دکتری چه قدرشانس داریم؟؟
  • گنجی
  • 1395/11/23

برای دکتری حتما باید ایلتس اکادمیک داشته باشید./ بهتر است مدرک زبان بگیرید و مهاجرتی ابتدا اقدام کنید.

ياسي1395/11/18
سلام، من ٣٢ سالمه و ١ سال هست كه با يه آقاي ٣٥ ساله كه مقيم كانادا هستند بصورت غير رسمي نامزد هستيم، ميخاستم بدونم امكانش هست كه من با ويزاي توريستي برم كانادا، اونجا ازدواجمونو رسمي كنيم (عقد كنيم) و مراحل اخذ اقامت من همونجا انجام بشه؟؟
  • گنجی
  • 1395/11/19

به واسطه نامزدی به ما ویزای توریستی نمی دهند.

طاهره1395/11/11
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت آقای گنجیمن 30سالمه وپرستارهستم 6سال سابقه کاردارم.میخوام به کاناداازطریق ویزای کار مهاجرت کنم،اول بایدبه کجامراجعه کنم وچه کارهایی بایدبرای مهاجرتم انجام بدم.ممنون ومتشکرم ازراهنماییتون
  • گنجی
  • 1395/11/14

ابتدا باید آیلتس جنرال 7.5 داشته باشید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن