نمونه طرح استارت آپ کانادا

بازدیدکنندگان : 455 نفر 1403/01/21
نمونه طرح استارت آپ کانادا
نمونه طرح استارت آپ کانادا
براساس مطالعات جدید آماری کانادا، برنامه مهاجرت استارت آپ یکی از آسان ترین روشهای اخذ اقامت دائم کانادا می باشد، به شرط آنکه طرح مناسب ارائه گردد.

 

نمونه طرح کسب و کار استارتاپ کانادا

دولت کانادا بیشترین تمرکز خود را روی طرح های کسب و کار پزشکی، مهندسی دارد. انکوباتور و انجل ها شانس بیشتری را برای صدور نامه حمایتی روی این طرح ها پیش بینی می کنند، پس دارندگان سابقه کار یا تحصیل در زمینه مهندسی و درمان در اولویت استارتاپ ویزا می باشند.
موسسه مهاجرتی گنجی 30 نمونه موفق طرح کسب و کار استارتاپ کانادا پزشکی و مهندسی را در اینجا توضیح داده.
 

برنامه مهاجرت استارت آپ، راحت ترین برنامه استانی کانادا

در بین سالهای 1998 تا 2009 همه استان های کانادا به جز کبک و یوکان برنامه مهاجرت استانی خود را راه اندازی کردند. هدف برنامه مهاجرت استانی گسترش مهاجرت در استانهای کوچک کانادا و رفع نیازهای بازار کاری استانها است.
استارت آپ کانادا برنامه ای فدرالی است که امکان کار و زندگی در سراسر کشور را می دهد و ما در انتاریو، بریتیش کلمبیا و منیتوبا و ... نمونه های موفقی را داشتیم که در اینستاگرام قرار دادیم.
 اما تعداد مهاجرانی که قصد اقامت در استان انتاریو را داشتند از 61 درصد به 42 درصد و در استان بریتیش کلمبیا از 17 درصد به 15 درصد رسید و در شهرهای دیگر آمار مهاجران جدید بیشتر شده. 
 

نمونه پروپوزال استارتاپ ویزا کانادا

نمونه های زیادی در اینترنت وجود دارد که بارها کپی شده است ولی برای موفقیت در استارتاپ باید پروپوزال و بیزینس پلن خوب داشت که تکمیل آن تا ماه ها زمان بر خواهد بود و هزینه زیادی دارد. سعی کردیم در این خبر پروپوزال ایده های استارت آپ خوب را توضیح دهیم.

اداره مهاجرت کانادا هر سال ظرفیت پذیرش جدیدی را معرفی می کند. در سال 2023 دولت کانادا حدود 465.000 مهاجر را برای اقامت دائم پذیرفت که این تعداد در سال 2025 به حدود 500.000 مهاجر می رسد. کانادا بیشتر از طریق برنامه مهاجرت استانی همسو با برنامه اکسپرس اینتری مهاجر می پذیرد، اما با سه برابر کردن ظرفیت استارت آپ در سال 2025 اداره مهاجرت کانادا از طریق برنامه استارت آپ حدود 6.500 مهاجر را برای اقامت دائم می پذیرد.
 

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ کانادا

هر استان کانادا برنامه مهاجرت استانی خود را دارد. مهاجران باید دارای نمره زبان خوب و امتیاز بالایی برای اخذ نامینیشن استانی داشته باشند، اما برنامه استارت آپ شامل برنامه های مهاجرتی برای افرادی است که در کشور خود در زمینه پزشکی و مهندسی فعال اند و سابقه خوب دارند و می توانند آیلتس جنرال 5 را طی چندماه اخذ کنند.
از سوی دیگر همانطور که خبر آن را در تلگرام موسسه گنجی درج کردیم، برنامه مهاجرت استانی هر سال ظرفیت پذیرش خود را افزایش داده است، در سال 2019 ظرفیت این برنامه به بالاترین میزان خود رسید که در آن سال 35 درصد از کل مهاجران از طریق برنامه مهاجرت استانی پذیرفته شدند در حالی که این رقم در سال 2000 حدود یک درصد بود. 
 

ویزای استارت آپ کانادا یا برنامه استانی کانادا

توزیع مهاجران از طریق برنامه مهاجرت در سراسر کانادا جزو الزامات اصلی است.
براساس مطالعات آماری کانادا برنامه مهاجرت استانی باعث توزیع عادلانه مهاجران در همه استانهای کانادا می شود. توزیع مهاجران در استانهای مختلف کانادا تا سال 2019 به بیشترین میزان رسید. 
تعداد مهاجرانی که قصد اقامت در استانهای مرکزی را داشتند افزایش پیدا کرد و تعداد مهاجرانی که در استانهای منیتوبا و ساسکاچوان اقامت کردند از صفر درصد به 7 درصد رسید. تعداد مهاجرانی که قصد اقامت در استان آلبرتا و آتلانتیک را داشتند هم افزایش پیدا کرد و از 1 درصد به 7 درصد رسید. 
اما در ویزای استارت آپ کانادا مهاجران می توانند در هر کجای کانادا کار و زندگی کنند. از سوی دیگر در ابتدای ورود نیاز به نامینیشن استانی ندارند و کارت پی آر بدون شرط راه اندازی بیزینس دریافت می کنند.
 

نکات برنامه های مهاجرت کانادا

همان طوری که برنامه مهاجرت استانی گسترش پیدا کرده است شرایط مهاجرانی که از طریق این برنامه انتخاب می شوند هم تغییر می کند. 
مهم ترین تغییر، انتخاب نیروهای کاری موقت خارجی که بود که تجربه کاری کانادایی داشتند. درصد مهاجران برنامه مهاجرت استانی 20 تا 54 ساله از 6 درصد در سال 2002 به 61 درصد در سال 2019 و 72 درصد در سال 2021 رسید. 
مهاجرانی که تجربه کاری داشتند نسبت به مهاجرانی که تجربه کاری کانادایی نداشتند خیلی راحت وارد بازار کار کانادایی می شدند. 
تعداد متقاضیان برنامه مهاجرت استانی که در کانادا تحصیل کرده بودند هم افزایش پیدا کرد. در سال 2019 حدود 38 درصد از مهاجران برنامه مهاجرت استانی قبل از مهاجرت، در کانادا تحصیل کرده بودند که این رقم در سال 2010 حدود 7 درصد بود. 
یکی دیگر از ویژگی های مهم مهاجران، سن بود. سن متقاضیان برنامه مهاجرت استانی کاهش پیدا کرده بود. در سال 2005 حدود 24 درصد از مهاجران بین 20 تا 29 سال سن داشتند که این رقم در سال 2019 به حدود 38 درصد رسید. مهاجران جوان به راحتی وارد بازار کاری کانادا شده و می توانند باعث رشد و توسعه اقتصادی کانادا شوند. 
با افزایش تعداد مهاجران 20 ساله، تعداد مهاجران مجرد و افراد وابسته به اعضای خانواده افزایش پیدا کرد. 
توانایی و مهارت مهاجران در زبان انگلیسی و فرانسه هم تغییر کرده است. در سال 2005 حدود یک پنجم مهاجران هیچ مهارتی در زبان فرانسه و انگلیسی نداشتند. در سال 2019 تقریبا همه مهاجران مهارت کافی در زبان فرانسه یا انگلیسی داشتند. در حال حاضر برنامه های مهاجرت استانی مهاجرانی را انتخاب می کنند که تسلط کافی به زبان فرانسه یا انگلیسی دارند. 
تعداد مهاجرانی که زبان اصلی آنها انگلیسی یا فرانسه نیست اما تسلط کافی به این زبانها دارند از 64 درصد در سال 2005 به 91 درصد در سال 2019 رسید. 
در نهایت کشورهایی که مهاجران از آنجا به کانادا می آمدند  هم تغییر کرد بیشتر مهاجران از کشورهایی به کانادا مهاجرت می کردند که هیچ کشور یا منطقه ای بر آنها تسلط نداشتند. در سال 2019 حدود 70 درصد از مهاجران برنامه مهاجرت استانی از کشورهای آسیای جنوبی، آسیای شرقی و خاورمیانه به کانادا آمده بودند. 

 

برنامه مهاجرت کانادا در 2024

موسسه مهاجرتی گنجی شما را در مسیر پیچیده و ناآشنای مهاجرت کانادا کمک و هدایت می کند ما به شما کمک می کنیم ا یک طرح استارت آپ ویزا به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنید و از آن درآمد دلاری داشته باشید. در برنامه استارتاپ ویزا ما برای شما زودتر از دیگران ورک پرمیت گرفته و با خیالی راحت وارد کانادا شوید.
برنامه مهاجرت استانی باعث توزیع گسترده مهاجران در همه استانهای کانادا شده است. ویژگی های مهاجران این برنامه تغییر کرده است و این باعث بهبود شرایط اقتصادی کانادا می شود. 
افزایش ظرفیت برنامه مهاجرت استانی باعث توزیع بیشتر مهاجران در همه استانهای کانادا شده و در نهایت مشکلات جمعیتی و بازار کاری کانادا را رفع می کند. 
براساس مطالعات، تعداد و شرایط مهاجران برنامه مهاجرت استانی در طول زمان تغییر می کند و این موضوع بر روی جمعیت و شرایط کاری آنها تاثیر می گذارد. 
 
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0
دانیال1396/05/28
من35ساله فوق دیپلم عمران و لیسانس امدادسوانح وفوق دیپلم فوریتهای پزشکی با9سال سابقه کاری ک 5سال آخرش رو اورژانس115سابقه دارم و مشغول کارم. زبان هم فعلا درحال یادگیری ام.
خانمم 30ساله لیسانس حسابداری بدون سابقه کار و 1سال ونیم بیمه داره اما در زمینه خیاطی. در حال یادگیری زبان هستش. بنطر شما چ راهی داریم برای مهاجرت؟ازطریق کدوممون میشه اقدام و نتیجه گرفت؟
  • گنجی
  • 1396/06/31
بهتر است همسرتان آیلتس 7.5 وشما 6 کسب کند تا از روش نیروی متخصص فدرال واجد شرایط شوید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن