دو تغییر اساسی در برنامه استانی آلبرتا داده شد

بازدیدکنندگان : 18181 نفر 1397/08/25
دو تغییر اساسی در برنامه استانی آلبرتا داده شد

دو تغییر اساسی در برنامه استانی آلبرتا داده شد:

نخست آلبرتا ازامتیاز بندی خود حداقل درآمد را حذف کرد و دوم میزان امتیاز دانش زبان را به روز کرد. 

افرادی که از تاریخ 14 ژوئن 2018 به بعد پروفایل خود را برای برنامه استانی آلبرتا باز میکنند این تغییرات برای آنان اعمال می شود. زین پس این استان بررسی میکند که آیا متقاضی به اندازه حداقل حقوق در این استان حقوق دریافت کرده است یا خیر.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

نکته مهم این است که برنامه استانی آلبرتا برای افراد خارجی واجد شرایط است که یا در این استان کار میکنند یا مشغول به تحصیل هستند و یا فارغ التحصیل از یکی از دانشگاه های آلبرتا هستند.
بر اساس به روز رسانی جدید کاندیداهایی که هم اکنون در کشور خود مشغول به کار هستند از شانس بالاتری برخوردارند زیرا نشانگر این امر است که آنان میتوانند از خود و خانوادشان حمایت کنند.

تغییر اصلی دیگر که مربوط به حداقل دانش زبان است که تمامی مشاغل گروه های 0 A B C D را در بر میگیرد. حداقل زبان برای مشاغل گروه  C    و D   برار با CLB 4  است و بالاتر نخواهد رفت. 
حداقل زبان برای واجد شرایط بودن متقاضیانی که در مشاغل گروه  0 A B  هستند نیز تا تاریخ 1 ژانویه 2020 CLB 4 است. از این تاریخ به بعد ممکن است به CLB 5 افزایش پیدا کند.
این تغییرات باعث میشود که کاندادیداها راحت تر ثبت نام کنند و استان آلبرتا نیز نیروی کاری که در کشور و استان خود ندارد را پیدا کند.

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن