کریسمس مبارک، پیام تبریک جاستین ترودو نخست وزیرکانادا

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 16447 نفر 1397/10/04
کریسمس مبارک، پیام تبریک جاستین ترودو نخست وزیرکانادا
نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو دیروز در پیامی ویدیویی سال نو مسیحی و کریسمس را تبریک گفت. او در این پیام پر انرژی، کانادایی ها را دعوت به اتحاد و حمایت از یکدیگر کرد و با تاکید بر اهمیت تنوع نژادی در کانادا از تلاش دولت مردم و همه کانادایی ها برای ساختن زندگی بهتر برای هر کانادایی یاد کرد. متن پیام تبریک ترودو به شرح زیر است:
کریسمس مبارک، کانادا
"امروز، خانواده ما به مسیحیان سراسر کشور و سراسر جهان برای جشن تولد مسیح پیوستند.
"این زمانی برای گسترش شادی و نشاط است، قدردانی از برکت ها و افتخار کردن به تمام رسوم و سنن - چه این افتتاحیه، تزئین درخت کریسمس، به اشتراک گذاشتن یک وعده غذا با هم، و یا کنار گذاشتن چند شیرینی برای سانتا باشد.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
ما البته در دل زمستان هستیم، از این ساحل به آن ساحل و در اینجا در کانادا، ما همیشه می دانیم که چگونه به روزهای سرد و شب های طولانی لبخند بزنیم. این زمان از سال است که آن روح کانادایی به روشنایی می درخشد چون این فصل آوردن نور به زندگی مردم کنار ماست.
ما همچنین می دانیم که این زمانی دشوار برای بعضی از خانواده ها است. برای اعضای نیروهای مسلح کانادا که دور از خانه هستند، که این فقط یک نمونه از فداکاری های شما و خانواده های شماست. ما به شما فکر می کنیم و سپاسگزاریم برای همه کارهایی که برای کانادایی ها انجام می دهید.
"ما همچنین به خانواده های کانادایی که در تلاش برای انجام وظیفه شان هستند فکر می کنیم. دولت ما به سختی کار می کند تا کارها را برای شما کمی آسانتر کند - با قرار دادن اولویت استراتژی مسکن ملی در عمل، حمایت از سالمندان و یا قرار دادن پول بیشتری در جیب های نه خانواده از ده خانواده با  برنامه “مزایای کودک کانادا”.
"ما همیشه در کنار شما ایستاده ایم، زیرا این چیزی است که کانادایی ها انجام می دهند، ما در کنار هم هستیم، با خانواده هایمان، همسایه ها و همه افرادی که در هر کجا به کمک نیاز داشته باشند. در قبال تفاوت ها، قدرت را به دست می آوریم و همه چیزهایی را که مشترک داریم جشن می گیریم. و ما سهم خود را برای مراقبت از یکدیگر انجام می دهیم و زندگی را برای افراد کنار خود بهتر می کنیم. .این تمام آن چیزی است که کریسمس و کانادا در مورد آن است.
دراین فصل و سال جدید، بیایید در کنار یکدیگر بمانیم و حضور یکدیگر را جشن بگیریم و آینده ای روشن تر برای همه ایجاد کنیم. از خانواده من، سوفی، خاویر، الا گریس، هادری، و خود من برای شما آرزوی سلامت، عشق و صلح در این فصل تعطیلات می کنیم. کریسمس مبارک. "
سازمان مهاجرتی گنجی سالی پربار و با خبرهای خوب برای شما آرزومند است.
Trudeau's message: Christmas about 'bringing light to the people around us'
"Merry Christmas, Canada!

"Today, our family joins Christians across the country and around the world to celebrate the birth of Christ.

"It's a time to spread joy and cheer, appreciate our blessings, and honour traditions — whether that's opening presents, decorating the Christmas tree, sharing a meal together, or setting aside a couple of cookies for Santa.

"We're also well into winter, from coast to coast to coast — and here in Canada, we've always known how to smile through the cold days and long nights. This time of year, that Canadian spirit shines through most — because this season is about bringing light to the people around us.

"We also know this is a difficult time for some families. For Canadian Armed Forces members who are far from home, it's just one example of the many sacrifices you and your families make. We're thinking of you, and we're grateful for everything you do for Canadians.

"And we're thinking too of hardworking Canadian families who might be struggling to make ends meet this Christmas. Our government is working hard to make things a little easier for you — whether by putting the first ever National Housing Strategy into action, supporting seniors, or putting more money in the pockets of nine out of 10 families with the Canada Child Benefit.

"We will always stand with you, because that's what Canadians do. We pull together — with our families, our neighbours, and folks in need anywhere. We find strength in our differences, and celebrate everything we have in common. And we do our part to take care of each other, and make life better for the people around us. That's what Christmas — and Canada — is all about.

"This season and on into the new year, let's stand together, celebrate each other, and keep building a brighter future for all of us. From our family to yours, Sophie, Xavier, Ella-Grace, Hadrien, and I wish you joy, health, love, and peace this holiday season. Merry Christmas."

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن