صدور 189 دعوت نامه اقامت کانادا برای نیروی ماهر فرانسه زبان اونتاریو

بازدیدکنندگان : 13463 نفر 1397/11/23
صدور 189 دعوت نامه اقامت کانادا برای نیروی ماهر فرانسه زبان اونتاریو

 استان اونتاریو 189 دعوت نامه اقامت کانادا برای نیروی ماهر فرانسه زبان در سال 2019 صادر کرده است.

استان اونتاریو دعوتنامه های جدیدی را از طریق برنامه استانی نیروی ماهر فرانسه زبان که وابسته به سیستم اکیسپرس اینتری است صادر کرد. شایان ذکر است که دریافت این دعوت نامه به دلیل داشتن 600 امتیاز دریافت اقامت دائم شما را تضمین می کند. 

روز گذشته در تاریخ 7 فوریه اونتاریو 61 دعوت نامه برای نیروی ماهر فرانسه زبان صادر کرد.
این برنامه به استان اونتاریو این امکان را می دهد که از استخر مجازی اکسپرس اینتری متقاضیانی را که دارای دانش قوی زبان فرانسوی و انگلیسی و همچنین دارای سابقه کار مناسب هستند را انتخاب کند.
همان طور که می دانید سیستم اکسپرس اینتری راه اصلی برای دسترسی به برنامه نیروی متخصص و نیروی کار است که به سه دسته اصلی تقسیم می شود :  نیروی ماهر فدرال ، تجربه تحصیلی یا کاری کانادایی و نیروی ماهر دارای پیشنهاد کار از کارفرمای کانادایی.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

کاندیداهای واجد شرایط بر اساس جمع امتیازات فاکتورهای سن، تحصیلات، سابقه کار، دانش زبان فرانسه و انگلیسی  در استخر اکسپرس اینتری رتبه بندی می شوند و به بالاترین امتیاز ها دعوت نامه داده می شود تا برای اقامت دائم اقدام کنند و به دلیل اینکه دعوت نامه 600 امتیاز به شما می دهد دریافت دعوت نامه از این استان به منزله قبولی صد در صد متقاضی است.
برنامه نیروی ماهر فرانسه زبان دو برتری برای متقاضیان اکسپرس اینتری دارد نخست نیاز به پیشنهاد کار از استان اونتاریو ندارد و همچنین حداقل امتیازی برای این برنامه قائل نشده اند در صورتیکه شرایط شما برای برنامه مناسب باشید توسط استان برداشته می شوید. اما لازم به ذکر است که شرط اصلی برای اقدام برای این برنامه داشتن  CLB 7در زبان فرانسه و CLB 6  در زبان انگلیسی است.
 
اگر متقاضی برنامه اسکیل ورکر کبک بوده اید و به دلیل قانون جدید "لغو 18000 پرونده اسکیل ورکر کبک" نتوانسته اید موفق به مهاجرت به کانادا شوید ، برنامه فرانسوی زبان انتاریو راه مناسبی برای اخذ اقامت کانادا برای شما و خانواده تان خواهد بود. اگر سوالی در این زمینه داشتید در تلگرام و اینستاگرام پیام دهید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
الهه1397/11/23
من و همسرم بالای 40 سال هستیم امتیاز سن نداریم ولی آماده آزمون b2 فرانسه هستیم . باید چکار کنم و تا کی ثبت نام فرصت دارد
  • گنجی
  • 1397/12/07
تا اخر 2019 این برنامه باز است
آرش1397/11/23
سلام من در 4 مهارت b2 دارم و آیلتس 6 هم دارم مهندس عمران و 44 سال سن آیا برا اونتاریو شانس دارم؟
  • گنجی
  • 1397/12/07
ایلتس 6 بگیرید تا برای برنامه ثبت نام بتوانیم انجام دهیم
فامیل در انتاریو کانادا دارید؟

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن