برنامه اسپانسرشیب والدین کانادا چه زمانی در سال 2022 باز می شود؟

بازدیدکنندگان : 1699 نفر 1400/09/27
برنامه اسپانسرشیب والدین کانادا چه زمانی در سال 2022 باز می شود؟
برنامه اسپانسرشیب والدین کانادا چه زمانی در سال 2022 باز می شود؟

اداره مهاجرت کانادا هنوز جزئیات برنامه والدین، پدربزرگ و مادربزرگ را برای سال 2022 منتشر نکرده است. 

براساس برنامه سطوح مهاجرتی 2021_2023 اداره مهاجرت کانادا به دنبال پذیرش 23.500 مهاجر از طریق این برنامه در سال 2022 است. 
قبل از شیوع کرونا، اداره مهاجرت کانادا جزئیات برنامه اسپانسرشیب والدین را در ژانویه هر سال منتشر می کرد. در زمان شیوع کرونا اداره مهاجرت کانادا به روزرسانی را انجام داده است و قرعه کشی های برنامه اسپانسرشیب والدین، پدربزرگ و مادربزرگ را در فصل پاییز برگزار کرده است. 

باید ببینیم که اداره مهاجرت کانادا چه زمانی برنامه اسپانسرشیب والدین برای سال 2022 را باز خواهد کرد. ما نمی دانیم طرح کلی این برنامه به چه صورت است. در سالهای اخیر اداره مهاجرت کانادا قرعه کشی هایی را انجام داده که مهاجرانی که فرم ابراز علاقه را در وبسایت اداره مهاجرت کانادا داشتند انتخاب شدند. قبل از شیوع کرونا اداره مهاجرت کانادا به دنبال بررسی راههای دیگری برای مدیریت برنامه اسپانسرشب والدین بود، چون تقاضا برای استفاده از والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها بیشتر از ظرفیت تعیین شده است. در سالهای 2020 و 2021 اداره مهاجرت کانادا حدود 200.000 فرم ابراز علاقه را دریافت کرد که در حال حاضر اداره مهاجرت در حال بررسی 40.000 پرونده اسپانسرشیب در سالهای 2020 و 2021 است. 

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که استاندارد مشخص شده برای بررسی پرونده های اسپانسرشیب بین 20 تا 24 ماه است. 

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی


معیارهای لازم برای اینکه واجد شرایط برنامه اسپانسرشیب والدین باشیم عبارتند از:


_ شهروند کانادایی یا مقیم دائم در کانادا باشید. 
_ حداقل 18 سال سن داشته باشید.
_ در کانادا اقامت داشته باشید.
_ حداقل سطح درآمد لازم برای این برنامه را داشته باشید، افراد متاهل می توانند درآمد مشترک را ارائه دهند که باید مدارک را با هم امضاء کنند و با ارسال خلاصه درآمدخود به اداره مهاجرت کانادا مدرکی برای تایید این درآمد را ارائه دهند. 
_ یک تعهد قانونی را امضاء کنید که با توجه به آن باید به مدت 20 سال از والدین خود حمایت مالی کنید و هزینه هر گونه کمک اجتماعی که این افراد دریافت می کنند را پرداخت کنید. 
حداقل درآمد ضروری به تعداد خانواده و محل اقامت شما در کانادا بستگی دارد. اگر خارج از کبک زندگی می کنید براساس درآمدهایی که در سالهای 2019، 2020 و 2021 دریافت کرده اید ارزیابی می شوید. خوشبختانه قوانین در کبک راحت تر است زیرا اگر در کبک زندگی می کنید فقط درآمد شما در 12 ماه گذشته ارزیابی می شود.


سوپر ویزای والدین کانادا

سوپر ویزا راه دیگری است که می توانید از آن برای حمایت از والدین، پدربزرگ و مادربزرگ استفاده کنید. از طریق سوپر ویزا والدین، پدربزرگ و مادربزرگ می توانند تا چندین بار در یک دوره ده ساله وارد کانادا شوند. اگر در این قرعه کشی اسپانسرشیپ والدین انتخاب نشده اید با تماس با دفتر گنجی در تهران یا مونترال جهت بررسی امکان اخذ سوپر ویزا تماس بگیرید.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن