منیتوبا برای نیروی متخصص و دانشجویان اقامت دائم صادر کرد

بازدیدکنندگان : 10570 نفر 1398/09/04
منیتوبا برای نیروی متخصص و دانشجویان اقامت دائم صادر کرد

منیتوبا برای نیروی متخصص و دانشجویان اقامت دائم صادر کرد.

از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از 7100 دعوتنامه از طرف دولت منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت به این استان مرکزی کانادا با مرکزیت وینیپگ صادر کرده است.
در آخرین دوره که هفته گذشته انجام شد، 230 دعوتنامه برای اخذ کارت اقامت پی آر در 77 امین دوره اکسپرس اینتری EOI در مورخ 21 نوامبر برابر 30 آبان 1398 ارسال شد. بیشتر افراد قبول شده در 3 گروه زیر بوده اند:
- نیروی متخصص اکسپرس اینتری منیتوبا: 185 دعوتنامه
- نیروی متخصص خاص منیتوبا: 16 دعوتنامه
- فارغ التحصیلان بین المللی: 29 دعوتنامه
 
1) نیروی متخصص اکسپرس اینتری منیتوبا 
این بخش زیر گروه برنامه اکسپرس اینتری منیتوبا است که متقاضیان از بین موارد تحصیلات، سابقه کار، انطباق پذیری و داشتن فامیل در منیتوبا و دانش زبان انگلیسی یا فرانسه از صفر تا 1000 امتیاز کسب کرده و میتوانند نامه معروف به LAA را دریافت کنند. امتیاز قبولی این دوره برابر 504 بود. 
تعداد قبولی این گروه برابر 185 بود، همچنین 20 دعوتنامه برای افرادی که دارای پروفایل اکسپرس اینتری منیتوبا بودند و توانسته بودند در لیست مشاغل مورد نیاز استان جای گیرند و امتیاز بالا کسب کنند بودند.
 
2) نیروی متخصص خاص منیتوبا
این گروه با 16 قبولی برای افرادی است که دارای سابقه کار و تحصیل در منیتوبا بوده اند و توانسته بودند از کارفرمای مستقر در منیتوبا جاب آفر داشته باشند.
این گروه نیازی به حضور در منیتوبا در زمان ارسال پرونده ندارند، ولی باید به صورت فول تایم و دائم در منیتوبا مشغول به کار شوند.
 
3) فارغ التحصیلان بین المللی
این گروه با 29 دعوتنامه شامل افرادی است که دارای نمره زبان سی ال بی 7 و پیشنهاد شغلی از کارفرمای مستقر در استان است. همچنین افرادی که فوق لیسانس یا دکتری خود را طی 3سال قبل از یکی از موسسات آموزشی منیتوبا کسب کرده و دانش زبان سی ال بی 7 داشته نیز می توانند برای این برنامه اقدام کنند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن