سیستم پذیرش مهاجر کبک؛ آریما مهاجر پذیرفت.

بازدیدکنندگان : 8478 نفر 1398/12/06
سیستم پذیرش مهاجر کبک؛ آریما مهاجر پذیرفت.

سیستم پذیرش مهاجر کبک؛ آریما مهاجر پذیرفت.

از جولای سال 2019، کبک 2085 متقاضی را از طریق آریما دعوت کرده است.
وزارت مهاجرت کبک در آخرین دور انتخابی، 23 دعوت‌نامه برای متقاضیانی که تحت برنامه نیروی کار متخصص کبک ثبت نام کرده اند، صادر کرده است.
وزارت مهاجرت کبک MIFI قرعه کشی را از طریق پرتال آنلاین آریما در تاریخ 16 ژانویه 2020 برگزار کرد.
متقاضیان انتخاب شده در آخرین دور دعوت نامه‌ها، در میان 16000 متقاضی معلق بودند که در اصلاحات مهاجرت کبک ژوئن 2019، که با نام Bill 9 نیز شناخته می شود، بودند.
در بیانیه قبلی دولت کبک اظهار شده است که دوره‌ی دعوت نامه‌ها برای متقاضیان اولویت‌دار تا 16 ژانویه سال 2020 برگزار می شود، این به این معنی که این احتمالاً آخرین دوره‌ی دعوت نامه ها برای کسانی است که تحت تأثیر Bill 9 قرار گرفته اند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
برای دعوت شدن در سیستم آریما، متقاضیان می بایست پروفایل معتبر قبل از 17 دسامبر 2019 داشته باشند. آنها همچنین باید در این زمان اقامت موقت در کبک و یا مجوز کار یا تحصیل را در استان داشته باشند.
برای مهاجرت به کبک طبق برنامه نیروی کار متخصص، داوطلبان ابتدا باید اظهار تمایل خود را از طریق آریما ارسال کنند. سپس وزارت مهاجرت کبک، پروفایل را بررسی کرده و کسانی که معیارهای خاصی را براساس نیاز بازار کار کبک برآورده می‌کنند ، دعوت خواهد کرد.

آریما چیست؟

در سال 2018 ، آریما برای مدیریت بانک متقاضیان برای برنامه نیروی کار متخصص کبک معرفی شد. این برنامه قبلاً مبتنی بر رویکرد "ارائه زودتر پرونده ، بررسی زودتر پرونده" بود ، اما از آن زمان به یک سیستم الکترونیکی برای دریافت پرونده تبدیل شده است.
سیستم اظهار تمایل کبک پروفایل افرادی را که متقاضی گواهی انتخابی کبک هستند ، بررسی می‌کند. برای اینکه افراد بتوانند از طریق برنامه نیروی کار متخصص ، درخواست اقامت دائم کنند ، گواهی انتخابی کبک CSQ لازم است.
افراد مشخصات اظهار تمایل خود را در آریما وارد می‌کنند و سپس در جمع متقاضیان قرار می‌گیرند و رتبه بندی می شوند.
وزارت مهاجرت کبک، دعوت نامه‌هایی را برای درخواست گواهی انتخابی کبک بر اساس نمره متقاضی یا سایر عوامل مثل نیاز بازار کار استان صادر می‌کند.
این دعوت نامه‌ها به متقاضیان منتخب اجازه می‌دهند تا طی یک دوره متوسط شش ماهه، از روزی که همه فرم‌ها و اسناد مورد نیاز برای پردازش درخواست دریافت شده و به پرونده اضافه می‌شوند، تقاضای گواهی انتخابی کبک کنند.

کسانی که مدرک (سی اس کیو CSQ) دریافت می‌کنند، می‌توانند برای اقامت دائم در دولت فدرال کانادا اقدام کنند. سپس، معاینات پزشکی و عدم سوپیشینه انجام می‌دهند.

داوطلبانی که گواهی انتخابی کبک دریافت می‌کنند می‌توانند برای اقامت دائم در بخش مهاجرت فدرال کانادا، که صحت و سقم مدارک پزشکی و کیفری را تأیید می‌کند ، درخواست ارسال نمایند.

برای اطلاع از امتیازبندی نیروی متخصص کبک و سرمایه گذاری کبک کلیک در سال 2020 کنید.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن