کاریابی در کانادا

بازدیدکنندگان : 8632 نفر 1398/12/16
کاریابی در کانادا

کاریابی در کانادا

کانادا این امکان را برای کارفرمایان فراهم می‌کند که بطور آنلاین درخواست خود برای بازار کار را صادر کنند.
پس از اینکه کارفرماهای کانادایی درخواست استخدام نیروی کار خود را زیاد کردند، دولت کانادا یک قدم دیگر در بروز رسانی فرآیند استخدام نیروی کار موقت خارجی برداشت.
کارفرمایانی که به دنبال استخدام نیروی کار موقت خارجی هستند، هم اکنون می توانند تاییدیه LMIA خود را از طریق پورتال آنلاین ارسال و مدیریت کنند.

این پروژه‌ی آزمایشی جدید پس از فراخوان‌های بسیار از طرف مجامع صنفی کارفرماهای کانادایی برای بهبود روند فعلی دریافت تاییدیه پیشنهادشغلی، برای کارفرمایان انجام می‌شود.
دولت کانادا می گوید، پروژه‌ی آزمایشی آنلاین به کارفرمایان با برنامه نیروی کار موقت خارجی TFWP اجازه می‌دهد تا برای دسترسی آنلاین ثبت نام کنند و از این طریق حساب‌های خود را مدیریت کرده، نیروی خود را پذیرش کرده و با اداره مهاجرت کانادا مکاتبه کنند.

این پروژه‌ی آزمایشی با استفاده از همان رمز ورود به سیستمی که کارفرمایان برای دسترسی به حساب بانکی خود استفاده می‌کنند قابل دسترسی است. این پروژه شامل یک پرسشنامه الکترونیکی خواهد شد که کاربر را از طریق تکمیل برنامه ارزیابی تاثیر بازار کار راهنمایی کرده و پیشرفت آن را ردیابی می‌کند. کاربران می‌توانند فایل های خود را آپلود کرده و در هر زمان به برنامه قبلی ذخیره شده خود بازگشته و نامه‌هایی که اداره خدمات کانادا را نشان می‌دهند را مشاهده کنند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

سالهاست که جامعه تجاری و صنفی کانادا از دولت درخواست کرده تا خط قرمزها و زمان فرایند استخدام نیروی کار موقت خارجی را کاهش دهد. گروه‌های توسعه خدمات تجارتی، مانند اتاق بازرگانی کانادا و فدراسیون تجارت مستقل کانادا CFIB، راهکارهای بی شماری برای پیشرفت این روند ارائه داده‌اند.
یکی از اولین تغییراتی که اتاق بازرگانی کانادا در سال 2017 به دولت فدرال توصیه کرد، بروز رسانی برنامه های ارزیابی تاثیر بازار کار LMIA از طریق "افزایش استفاده از برنامه های آنلاین به وسیله‌ی فرم‌های ساده" بود.

در ماه گذشته فدراسیون تجارتی کانادا گزارش خود را در مورد نگرانی برای مشاغل کوچک تا متوسط با استخدام استعدادهای خارجی از طریق روند فعلی نیروی کار موقت خارجی منتشر کرد. Corinne Pohlmann این روند را "طولانی، پیچیده و گران" توصیف کرد. وی گفت هنوز پیشرفت‌های زیادی در این زمینه وجود دارد اما سیستم آنلاین خبری نسبتاً خوب است. او هم‌چنین گفت: "من فکر می‌کنم که این امر پیشرفتی است که حاصل شده و امیدواریم که جواب‌هایی بهتر و واضح‌تر بگیریم."

بدون سیستم آنلاین کارفرمایان قادر به ردیابی درخواست‌ها نیستند و زمان انتظار آنها بطور متوسط بین سه تا دوازده ماه است. بسیاری از کارفرماها جواب پاسخ به سؤالات خود را دشوار می‌بینند.
دریافت مجوز LMIA یا ارزیابی تاثیر بازار کار در بیشتر مواردی که کارفرما بخواهد نیروی کار خارجی استخدام کند، ضروری است. این امر اثبات می‌کند که کسب و کارها پیش از آنکه به دنبال استعداد در خارج از کشور باشد، به دنبال کاغذبازی در بخش استخدام نیروی کار کانادایی هستند. ارسال درخواست برای هر موقعیت شغلی که باید پر شود بین 1000 تا 5000 دلار هزینه دارد، هزینه‌ای که حتی در صورت رد درخواست نیز قابل استرداد نیست. کارفرمایان غالباً از دلایل رد درخواست مطلع نیستند و بنابراین نمی توانند تشخیص دهند که ارزش درخواست مجدد را دارد یا خیر.

از نظر Corinne Pohlmann، کاهش زمان انتظار و بهبود ارتباطات از مهمترین بازنگری‎هایی است که دولت باید انجام دهد. او هم‌چنین گفت: "ما خواستار بررسی کامل روند صدور مجوز برای پیشنهاد شغلی یا همان جاب آفر هستیم تا بفهمیم که محدودیت‌ها کجا قرار دارندو سعی داریم که پیچیدگی درخواست‌ها را کاهش داده و همچنین اطمینان حاصل کنیم که خدمات دولت از نظر پاسخگویی و بازخورد بهتر شده است."


(دانلود اپلیکیشن محاسبه امتیاز در سیستم اکسپرس انتری از اپل استور https://goo.gl/TiJPuu )

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:
https://www.instagram.com/canada_ganji

‏‌
telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
شیما پ.1399/01/02
سلام
رشته ی تحصیلی من دکترای داروسازی و کارشناس میکروبیولوژی هست و مدرک زبان ندارم
چقد احتمال داره بتونم یک کار پاره وقت متناسبی رشته های تحصیلیم پیدا کنم؟
  • گنجی
  • 1399/01/04
اگر تا35سال و ایلتس 7.5 داشته باشید برای نیروی متخصص درغیراینصورت باید برای روشهای سرمایه گذاری.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن