برنامه اکسپرس اینتری 4500 دعوت‌نامه صادر کرد

بازدیدکنندگان : 8099 نفر 1398/12/19
برنامه اکسپرس اینتری 4500 دعوت‌نامه صادر کرد

برنامه اکسپرس اینتری 4500 دعوت‌نامه صادر کرد !

حداقل نمره سیستم جامع رتبه بندی CRS برنامه اکسپرس اینتری نیروی متخصص فدرال کانادا در 19 فوریه  به 470 کاهش یافت!
در بزرگترین قرعه کشی که در 19 فوریه توسط دولت کانادا برگزار شد، دعوت نامه های مربوط به اقامت دائم کانادا برای 4500 متقاضی برنامه ورود سریع صادر شده است.
حداقل امتیاز سیستم جامع رتبه بندی در آخرین دور دعوت‌ها 470 بوده که نسبت به قرعه کشی قبلی که در 5 فوریه برگزار شد، 2 امتیاز کاهش یافته است.
سیستم اکسپرس اینتری متقاضیان را برای سه دسته اصلی :مهاجرت نیروی کار متخصص در کانادا - گروه نیروی کار متخصص فدرال، گروه نیروی فنی ماهر فدرال و گروه دارای سابقه کار کانادایی معتبر - پذیرش می‌کند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

متقاضیان واجد شرایط وارد استخر مجازی ورود سریع شده و بر اساس امتیاز CRS، که به عواملی مانند : سن، تحصیلات، تجربه کار و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز دهی وابسته است، رتبه بندی می‌شوند دقیقا شبیه کنکور سراسری کشور خودمان!
داشتن پیشنهاد شغلی معتبر برای واجد شرایط شدن و دریافت دعوت نامه از طرف دولت کانادا لازم نیست، اگرچه در صورت داشتن پیشنهاد شغلی، به متقاضی امتیاز اضافی CRS اعطا می‌شود.
برای تعداد مشخصی از متقاضیان با بالاترین امتیاز از طریق قرعه کشی از استخر مجازی، یک دعوت نامه از طرف دولت کانادا برای اقامت دائم کانادا صادر می‌شود. این دوره‌ها به طور معمول هر دو هفته یکبار برگزار می شود و اکثر متقاضیان هر سه  گروه را شامل می‌شوند.

دولت کانادا برای درخواست‌های اقامت دائم ثبت شده از طریق سیستم اکسپرس اینتری، یک پروسه‌ی استاندارد شش ماهه دارد اما با وجود ویروس همه گیر کرونا احتمال تاخیر تا دو برابر این زمان وجود دارد لذا برای جزئیات ارسال پرونده، پست مدارک، پیکاپ پاسپورت با وکیل تان هماهنگ باشید.
برای دستیابی به هدف امسال یعنی 85800 دعوت نامه از طرف دولت کانادا جهت پذیرش اقامت دائم ،دولت باید در هر قرعه کشی تعداد بیشتری دعوت نامه صادر کند، لذا شانس بیشتری برای دارندگان مدرک آیلتس جنرال 7.5 و فوق لیسانس با سن کمتراز 33 سال در ایران وجود خواهد داشت.
آخرین قرعه کشی تعداد کل دعوت‌نامه‌های صادر شده از طرف دولت کانادا در سال جاری را به 14800 فقره می‌رساند.

متقاضیان ورود سریع با امتیاز CRS کمتر از حد تایین شده انتخاب‌های متنوعی برای افزایش امتیازات خود دارند که مهمترین آنها برنامه های استانی است. 11 استان کانادا دارای برنامه‌های اقامت استانی خاص خود هستند که با سیستم ورود سریع ارتباط دارند. برنامه استانی 600 امتیاز اضافی اعطا کرده و با ابن امتباز اضافی قبولی آنها توسط دولت کانادا تضمین می‌شود.
از آغاز امسال، چند مرتبه برنامه‌ی اکسپرس اینتری استانی، دعوت‌نامه‌هایی صادر کردند از جمله برنامه‌هایی در آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا ، انتاریو ، جزیره پرنس ادوارد و بیریتیش کلمبیا است.

موارد زیر نمونه های فرضی متقاضیان ورود سریع هستند که می توانند در آخرین قرعه کشی از طرف دولت کانادا دعوت‌نامه دریافت کنند:
- حمید و آوا متاهل هستند و به ترتیب 34 و 30 سال سن دارند. هر یک دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و به ترتیب به مدت پنج و چهار سال به عنوان حسابرس مالی کار کرده‌اند. هر دو آزمون آیلتس داده و نمره لیستنینگ 8، نمره اسپیکینگ 7.5، نمره رایتینگ و ریدینگ 7 گرفته‌اند. هیچ‌کدام در کانادا کار یا تحصیل نکرده‌اند. آوا به عنوان متقاضی اصلی هر دوی آنها را وارد استخر مجازی ورود سریع کرد. امتیاز سیستم جامع رتبه بندی آنها به اندازه کافی از 470 بالاتر بود که در طول قرعه کشی ورود سریع در 19 فوریه بتوانند از طرف دولت کانادا دعوت نامه دریافت کنند.

-آریانا 29 ساله و دارای مدرک لیسانس است. او 5 سال به عنوان معلم فعالیت کرده و دارای مدرک پیشرفته زبان فرانسه است. خواهر او که شهروند کانادایی است که در تورنتو زندگی می‌کند. با وجود اینکه که او هرگز در کانادا کار و یا تحصیل نکرده است، امتیاز 471 کسب کرده که برای دریافت دعوت نامه از طرف دولت کانادا در قرعه کشی ورود سریع 19 فوریه به اندازه کافی بالا است.
اگر در حال حاضر برنامه مهاجرتی (نیروی متخصص یا سرمایه گذاری) خود را شروع کرده اید و ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلاتی در کار شما شده، دستورالعمل زیر را مطالعه کنید یا با وکیل خود در ارتباط باشید:
اطلاعیه اداره مهاجرت کانادا درمورد ویروس کرونا و ایرانیان
http://www.ganjico.com/news/13581



(دانلود اپلیکیشن محاسبه امتیاز در سیستم اکسپرس انتری از اپل استور https://goo.gl/TiJPuu )

مارا در اینستاگرام دنبال کنید:
https://www.instagram.com/canada_ganji

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن