امتیازقبولی برنامه بریتیش کلمبیا اعلام نمی شود

بازدیدکنندگان : 8050 نفر 1398/12/24
امتیازقبولی برنامه بریتیش کلمبیا اعلام نمی شود

دیگر امتیازات بریتیش کلمبیا و قرعه‌کشی‌های برنامه آزمایشی مشاغل مرتبط با مهندسی تضمینی برای دریافت دعوت‌نامه نیستند!

آخرین اطلاعات و جمع بندی برنامه‌های استان بریتیش کلمبیا برای فوریه 2020
ماه فوریه ماهی پر طرفدار برای برنامه آزمایشی مشاغل مرتبط با مهندسی بریتیش کلمبیا بود و این استان همچنین امتیازات ITA را اعلام کرد. برنامه استانی بریتیش کلمبیا BC PNP در این ماه تاکنون 221 دعوت نامه از طریق برنامه آزمایشی مشاغل مرتبط با مهندسی خود صادر کرد.
متقاضیان مهاجرت که از طریق یکی از برنامه‌های موجود بریتیش کلمبیا درخواست مهاجرت به کانادا می‌دهند و در یکی از 29 شغل ، پیشنهاد شغلی دارند، ممکن است از طریق برنامه آزمایشی مشاغل مرتبط با مهندسی برای دریافت دعوت نامه انتخاب شوند.

از ابتدای سال 2020 تاکنون بریتیش کلمبیا 806 دعوت نامه برای متقاضیان مهاجرت با مهارت کاری و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا ارسال کرده است.
سخنگوی وزارت توسعه اقتصادی بریتیش کلمبیا اعلام کرد: "برنامه آزمایشی پذیرش مشاغل مرتبط با مهندسی استان بریتیش کلمبیا یک ابتکار عمل بوده که به رشد اقتصادی ما و به بخش فناوری کمک می‌کند تا استعدادهای برتر بین المللی را جذب کند." او هم‌چنین اضافه کرد: "ما به حمایت از ادامه‌ی روند توسعه بخش فناوری از طریق قرعه کشی‌های هفتگی ادامه می‌دهیم."
برنامه آزمایشی مشاغل مرتبط با مهندسی در سال 2017 برای جذب و اعطا اقامت استعدادهای بین‌المللی شاغل در بخش فناوری در بریتیش کلمبیا (ونکوور) راه‌اندازی شده است. این در شرایطی بود که تقاضا در بخش فناوری به طور مداوم در حال افزایش بود. این ابتکار تا ژوئن سال 2020 تمدید شد.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برای واجد شرایط دریافت دعوت‌نامه شدن از طریق برنامه آزمایشی مشاغل مرتبط با مهندسی، متقاضیان باید در یک گروه مهاجرتی از زیرمجموعه های برنامه های بریتیش کلمبیا مانند؛ مهاجرت از طریق مهارت کاری و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا ثبت نام کنند.
امتیازات سیستم جامع رتبه بندی تضمینی برای دریافت دعوت‌نامه نیست!
در قبل اداره مهاجرت دولت بریتیش کلمبیا در ونکوور امتیاز لازم که قبولی متقاضی را تضمین می کرد را اعلام می نمود اما ، از 19 فوریه، افرادی که امتیازی بالاتر از حد مشخص شده در سیستم مهاجرت با مهارت‌ کاری (SIRS) کسب می‌کنند، اعلام نمی شوند.

متقاضیان مهاجرت با مهارت کاری و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا بر اساس فاکتورهای تحصیلی و شغلی و نمره زبان رتبه‌بندی می‌شوند. امتیازات بر اساس مقدار مهارت در شغل پیشنهادی، دستمزد و محل اشتغال و همچنین سابقه کار، تحصیلات و دانش زبان به یک متقاضی تعلق می گیرد.
متقاضیان ورود سریع بریتیش کلمبیا باید واجد شرایط یکی از سه برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال باشند:
• برنامه نیروی کار متخصص فدرال
• برنامه نیروی فنی فدرال
• گروه کانادایی دارای تجربه کاری


(دانلود اپلیکیشن محاسبه امتیاز در سیستم اکسپرس انتری از اپل استور https://goo.gl/TiJPuu )

مارا در اینستاگرام دنبال کنید:
https://www.instagram.com/canada_ganji

‏‌‎اخبار کانادا👇
‏canada_ganji_immigration
telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن