قوانین جدید ورود به کانادا

بازدیدکنندگان : 1015 نفر 1401/07/07
قوانین جدید ورود به کانادا
حذف تمام محدودیت های کرونایی کانادا از اول اکتبر 2022 برابر 9 مهر 1401 اجرایی خواهد شد. مسافران برای ورود به کانادا نیازی نیست با استفاده از برنامه ArriveCan  مدارک واکسیناسیون خود را ارسال کنند. 

قوانین ورود به کانادا در کرونا

براساس اعلامیه دولت کانادا، از اول اکتبر نیازی نیست که مسافران کانادایی از طریق برنامه  ArriveCan مدارک واکسیناسیون خود را ارسال کنند. 
سازمان بهداشت عمومی کانادا گفت، از اول اکتبر 2022 نیازی نیست همه مسافران شرایط زیر را رعایت کنند:
  •  ارائه اطلاعات مربوط به واکسیناسیون از طریق برنامه ArriveCan 
  •  ارائه مدارک واکسیناسیون
  •  انجام آزمایش قبل یا در زمان ورود به کانادا
  •  قرنطینه مربوط به کرونا

 

واکسن بوستر

انجام واکسن بوستر برای افراد با وضعیت ایمنی ضعیف مانند بیماران قلبی و دیابت و ... طبق نظر پزشک انجام شود. همچنین طبق قانون کانادا مسافرانی که در زمان ورود به کانادا علائم کرونا را دارند باید اطلاع دهند.
 
تست کرونا برای ورود به کانادا

تست کرونا برای ورود به کانادا

پوشیدن ماسک در هواپیما یا قطار دیگر اجباری نیست. سازمان بهداشت عمومی کانادا گفت، به علت نرخ بالای واکسیناسیون در کانادا، کاهش میزان بستری ها و مرگ و میر و وجود واکسن های یادآور، محدویت های سفر به کانادا حذف شده. دولت کانادا می گوید اما بهتر است همه مسافران اقدامات بهداشتی مانند شستشوی دست ها را رعایت کنند و در مواقع لزوم ماسک بزنند. 
وزیر بهداشت کانادا گفت، با وجود نرخ بالای واکسیناسیون در کانادا می توانیم همه محدودیت ها را حذف کنیم. اما کرونا و ویروس های تنفسی در فصل پاییز و زمستان همچنان وجود دارند و همه افراد باید واکسن های یادآور خود را دریافت کنند و اقدامات بهداشتی را رعایت کنند. 

 

اختیاری شدن برنامه ArriveCan 

مسافرانی که وارد کانادا می شوند می توانند از برنامه ArriveCan استفاده نکنند، یعنی نیازی نیست برنامه سفر و مدارک واکسیناسیون خود را از طریق این برنامه ارسال کنند. 

 

تست کرونا برای ورود به کانادا 

دولت کانادا این اعلامیه را با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا در کل جهان منتشر کرده است. افراد زیادی در جهان واکسینه شده اند و بعد از این ویروس کرونا به صورت یک سرماخوردگی ساده خواهد بود. لذا انجام تست کرونا برای ورود به کانادا از 1 اکتبر 2022 برابر 9 مهر 1401 الزامی نیست.

 

آمار کرونا در کانادا امروز

دولت کانادا به علت اینکه 90 درصد کانادایی ها واکسینه شده اند به دنبال لغو محدودیت های کرونایی است طی آن کانادا از ماه جولای محدودیت های کرونایی برای سفرهای خارجی و داخلی را کم کرده است. 
از زمان شیوع کرونا حدود 617 میلیون نفر به کرونا مبتلا شده اند و 6.5 میلیون نفر جان خود را از دست داده اند. البته از آنجا که همه افراد آزمایش نمی شوند تعداد موارد ابتلا و مرگ و میر بسیار بیشتر است. در کانادا 4.2میلیون نفر کرونا گرفتند و 45هزار نفر فوت کردند. در حال حاضر رزوانه حدود 2600نفر به کوید19 در کانادا مبتلا می شوند.
canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن