جمعیت کانادا تا سال 2068 شاهد تغییر اساسی خواهد بود

بازدیدکنندگان : 7955 نفر 1399/01/20
جمعیت کانادا تا سال 2068 شاهد تغییر اساسی خواهد بود

جمعیت کانادا تا سال 2068 شاهد تغییر اساسی خواهد بود

آمار کانادا پیش بینی می‌کند که در 50 سال آینده بسیاری از کشورهای توسعه یافته شاهد کاهش جمعیت خواهند بود. اما با توجه به تأثیرات مهاجرت، پیش بینی می‌شود که جمعیت کانادا با رشد چشم‌گیری همراه باشد. علاوه بر این، دولت کانادا تأثیر دانشجویان بین المللی بر کانادا را در استراتژی اخیر آموزش بین المللی خود اعلام کرده است. 

وزیر کسب و کارهای کوچک، ارتقاء صادرات و تجارت بین المللی کانادا، Mary Ng، در بیانیه‌ای گفت: "اگر دانشجویان بین المللی کانادا را انتخاب کنند، تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد کانادا می‌گذارند." این استراتژی نگرش ویژه‌ای که کانادا نسبت به دانشجویان بین المللی و اشتیاق برای جذب آنها دارد را نشان می‌دهد.فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

 طبق گزارشی از آمار کانادا، جمعیت این کشور تا سال 2068 ممکن است به 55 میلیون نفر برسد. مهاجرت همچنان محرک رشد جمعیت در 50 سال آینده است. افزایش جمعیت تازه واردان به کانادا، ترجیح مردم به کانادا را نشان می‌دهد. بیش از 50٪ از دانشجویان بین المللی در کانادا اهل چین و هند هستند. با گذشت سال‌ها، کانادا همچنان به راحت کردن برنامه مهاجرت خود برای پذیرش افراد تازه وارد ادامه می‌دهد.
افراد تا 30 سال که دانش زبان خوب و تمکن مالی دارند، می توانند برای دانشگاه های خوب کانادا در شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور، کلگری اقدام نمایند.
هزینه تحصیل در دانشگاه برای افراد خارجی سالانه 15 تا 20 هزار دلار و هزینه زندگی سالانه 18 هزار دلار در شهرهای مونترال و تورنتو و 22 هزار دلار در ونکوور است. 
افراد دارای کارت اقامت با هزینه کم یا رایگان(دراستان کبک) تحصیل می نمایند.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن