حمایت کبک از صنعت فیلم و سینما

بازدیدکنندگان : 6687 نفر 1399/04/25
حمایت کبک از صنعت فیلم و سینما

حمایت کبک از صنعت فیلم و سینما

استان کبک برای حمایت از صنعت فیلم و تلویزیون برنامه‌ای موقت در نظر گرفته که پس از پایان همه‌گیری ویروس کرونا به آرامی از سر گرفته می‌شود.
در واقع، در حال حاضر بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آمریکایی در حال فیلمبرداری در کشور کانادا هستند‌، مشروط بر اینکه عوامل تولید هیچ علائمی از ویروس کرونا نداشته و برنامه‌ای برای قرنطینه به مدت 14 روز داشته باشند.

با این وجود بسیاری از شرکت‌های ساخت فیلم و برنامه‌های تلویزیونی کانادایی به دلیل عدم پوشش بیمه برای ویروس کرونا قادر به از فیلمبرداری و تولید فیلم نیستند. وزیر فرهنگ و ارتباطات کبک، Nathalie Roy، در تاریخ دوشنبه 13 ژوئیه 2020 برنامه‌ای 51 میلیون دلاری برای رسیدگی به این موضوع اعلام کرد.

براساس یک بیانیه، این برنامه شرایط مالی را برای از سرگیری تولید و ساخت فیلم‌ها فراهم می‌کند. جزئیات این برنامه در حال حاضر توسط انجمن توسعه سرمایه‌گذاری‌های فرهنگی کبک SODEC تهیه شده است.
فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی District 31 از روز دوشنبه برای پایان بخشیدن به فصل جاری از سر گرفته شد. فیلمبرداری این سریال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شده بود.
این برنامه بخشی از برنامه‌ی احیای فرهنگی اقتصادی استان کبک برای کمک به صنعت سمعی و بصری این استان بوده تا پس از تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا، این صنعت دوباره روی پای خود بایستد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

Hélène Messier، مدیرعامل انجمن تولید رسانه‌ای کبک AQPM، در بیانیه‌ای گفت: این برنامه فشاری را که تولیدکنندگان فرانسوی از کمبود بودجه قابل توجه متحمل بودند، کاهش می‌دهد. او هم‌چنین افزود: این برنامه باعث می‌شود تولید کنندگان مستقل بتوانند با کیفیت بهتری فیلم تولید کرده و به بازارهای ملی و خارجی نفوذ کنند."

فیلمبرداری در کبک

متخصصان تولید فیلم و تلویزیون خارجی که به کبک آمده‌اند، برای کار قانونی در این استان به گواهی پذیرش کبک CAQ نیازی ندارند. این افراد با داشتن مجوز کاری می‌توانند برای کار در کبک به این استان بیایند. این بدان معناست که کارفرمایان نیازی به درخواست LMIA ندارند، به این دلیل که اعطای مجوز کار به این نیروها، منافع اقتصادی و فرهنگی قابل توجهی برای کانادا دارد.

LMIA مدرکی است که معمولاً کارفرمایان قبل از استخدام یک تبعه خارجی باید آن را دریافت کنند. این مدرک ثابت می‌کند به جای یک کانادایی یا فرد دارای اقامت دائم، نیاز به استخدام یک تبعه خارجی برای این سمت وجود دارد. کانادا و کبک می‌دانند که ارائه مدرک LMIA منافع اقتصادی و فرهنگی زیادی را برای آن‌ها به همراه دارد.

به همین ترتیب، بسیاری از فیلم‌های محبوب هالیوودی از جملهNight At The Museum ، The Day After Tomorrow و The Trotsky در استان کبک کانادا فیلمبرداری شده‌اند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن