حقایقی در مورد برنامه استارت آپ ویزای کانادا

بازدیدکنندگان : 11918 نفر 1399/05/08
حقایقی در مورد برنامه استارت آپ ویزای کانادا

نکته هایی در مورد استارت آپ ویزای کانادا


در این مقاله سعی بر آن است تا حقایقی درمورد برنامه استارت آپ ویزای کانادا(Canada Start-up Visa Program) را برای شما بیان کنیم.
این موارد بصورت مشخص در جایی نوشته نشده بلکه بر اساس تجربه ما در طول فعالیت در زمینه برنامه مهاجرتی ویزای استارت آپ کانادا و بطور مستقیم در برخورد با سازمان های حمایت کننده کسب و کار، تیم های حقوقی همکار و توسعه دهنده کسب و کار، متقاضیان این برنامه در سرتاسر دنیا و همچنین اداره مهاجرت کانادا به دست آمده است.

همانطور که می دانید برنامه استارت آپ کانادا بطور کلی برنامه نوپایی است و هنوز تعداد قابل توجهی ویزای اقامتی از این برنامه صادر نشده است. همین مطلب گواه این است که تجربه زیادی در بین اکثر شرکت های ارایه دهنده این خدمات وجود ندارد. سازمان مهاجرتی گنجی جزو اولین شرکت های خدمات مهاجرتی به کانادا بوده است که در برنامه استارت آپ نمونه واقعی و موفق متقاضیانی را دارد که در این برنامه نه فقط نامه حمایتی بلکه اقامت دائم خود را دریافت کرده اند و در مرحله توسعه و اجرای بیزنس خود در کانادا هستند.
 توضیح داده ایم اما با توجه به مراجعه بالا و استقبال زیاد از این برنامه و برخورد با نمونه های زیاد از افرادی که تجربه شکست در این برنامه را داشته اند، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله حقایق و تجربیات بسیار با ارزش خود که بر اساس تجربیات پیشین ما در این برنامه بدست آمده را با شما در میان بگذاریم.

عموما تصویری که از برنامه استارت آپ در تبلیغات مختلف ارایه می شود با واقعیت این برنامه فاصله زیادی دارد. سهل و ساده نشان دادن این برنامه، تضمینی بودن آن، نشان دادن هرگونه قطعیت در مورد موفقیت پروژه، داشتن ارتباطات مستقیم با مقامات و مجریان این برنامه و... از این دست تصاویر غیر واقعی ساخته شده از این برنامه است  که متاسفانه بصورت بی رویه ای در حال گسترش است، حال آنکه تصویر واقعی افرادی که با اقدام اشتباه شکست خورده اند روی دیگرسکه این برنامه است که به شما نشان داده نمی شود.  توجه داشته باشید برنامه استارت آپ ویزای کانادا شبیه هیچ کدام از دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا نیست و شرایط و لازمه های کاملا مختص به خود را دارد و همین امر لزوم دقت بالا، اهمیت اقدام با یک تیم کاملا متخصص و با داشتن تجربه در این برنامه را بسیار افزایش می دهد.
پس از طی کردن روال معمول  این برنامه یعنی دریافت نامه حمایتی (Letter of Support)  از هریک از سه نوع سازمان حمایتی معرفی شده از طرف اداره مهاجرت کانادا یعنی انکوباتورها، سازمان های سرمایه گذاری انجل و ونچر کپیتال ها، شما تنها بخش اول کار را انجام داده اید که البته تا اینجا نکته خاص و تفاوت تاثیر گذاری درنوع سازمان و نحوه دریافت آن وجود ندارد و کمابیش توسط شرکت های مختلف و متنوعی قابل انجام است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

مرحله اصلی و در واقع هدف نهایی برای اقدام افراد در این برنامه، مرحله دوم یعنی زمانی است که پرونده شما با داشتن نامه حمایتی برای دریافت اقامت دائم کانادا به اداره مهاجرت کانادا می رود و پروسه بررسی اقامت دائم شما در مرحله فدرال نزد اداره مهاجرت کانادا آغاز می شود.

نکته بسیار مهم در این مرحله است و در همین  اینجا است که با نمونه های بسیار زیادی از مراجعین برخورد می کنیم که پرونده آنها توسط اداره مهاجرت طی پروسه به اصلاح بررسی همکار (Peer Review) رد شده است و شخص متقاضی پس از طی زمان طولانی و صرف هزینه های زیاد هیچ نتیجه ای هم نگرفته و عملا شانس مهاجرت خود را نیز از دست داده. قسمت بدتر این داستان در این است که معمولا 3 الی 4 و یا حتی 5 نفر هم در همان پروژه گنجانده شده بودند که با رد شدن پروژه عملا پرونده دیگر اعضای تیم استارت آپی هم رد می شود!

درحال حاضر سازمان هایی در کانادا هستند که به اصطلاح  نامه های حمایتی را در ازای پرداخت پول به  افراد می فروشند.  روال کاری اکثر آنها هم بر مبنای ایجاد بیزنس و پروژه های غیر واقعی است تا تنها شرایط مد نظر اداره مهاجرت را شبیه سازی کنند در حالیکه این بیزنس ها و پروژه های ارایه شده اصولا وجود خارجی ندارند و هیچ گونه مدرک واقعی مبنی بر کارکرد و گردش آنها بصورت گزارش های واقعی موجودیت حقوقی و مالکیت مادی و معنوی آنها {به مانند کاری که تیم ما در برنامه استارت آپ انجام می دهد} عملا وجود ندارد.

چیزی که ما در برنامه استارت آپ ویزای کانادا به دنبال آن هستیم این است که موکلین ما در بیزنس های واقعی سهیم شده و کسب و کار واقعی انجام داده و همچنین سرمایه گذاری واقعی در پروژه داشته باشند ودر ادامه، اجرای آن پروژه ها در کانادا را دنبال کنند. این دقیقا همان چیزی است که فلسفه اصلی برنامه استارت آپ ویزای کاناداست و اداره مهاجرت کانادا هم برای چیزی به جز این هرگز اقامتی برای شخصی صادر نخواهد کرد به همین دلیل است که مطمئن هستیم تعداد پرونده های ردی دیگران در این برنامه روز به روز بیشترخواهد شد.


برنامه استارت آپ کانادا چیست؟

یک پروژه واقعی و بیزنس ایجاد شده به هدف برنامه استارت آپ می بایست کاملا منطبق با معیارها و قوانین اداره مهاجرت کانادا باشد. تیم سازمان مهاجرتی گنجی طبق تجربیات بدست آمده خود در این برنامه به هنگام تکمیل کار و صدور نامه حمایتی همزمان با ثبت شرکت، شروع به فعالیت شرکت را طبق قوانین حقوقی کانادا و بر مبنای قانون شرکت های فدرال کانادا (Federal Corporations in Canada) و با تیم حقوقی کاملا کانادایی و متخصص خود آغاز می کند. کلیه امور بنیادی و پایه از شروع تا راه اندازی و ایجاد کار و غیره که در بیزنس متقاضیان ضروری و لازم است توسط تیم ما برای کلیه موکلین در برنامه استارت آپ قبل از ورود موکل به کانادا آغاز می شود و ریپورت دقیق آن برای اداره مهاجرت کانادا ارسال می گردد تا اطمینان مضاعفی از تضمین کار و تایید نهایی آن توسط اداره مهاجرت کانادا داشته باشیم و ریسک های احتمالی را به حداقل برسانیم. این مرحله متضمن صرف وقت، هزینه و پیگیری های بسیار زیاد و تخصصی در داخل کاناداست که البته جزوی از وظایف ما در قرارداد برنامه استارت آپ با موکلین ما می باشد. هزینه های انجام شده در این مرحله طبیعتا جزو هزینه های بیزنس متقاضی می باشد و بخشی از سرمایه گذاری وی در بیزنس خودش می باشد. حسن دیگر این رویکرد این است که  پس از نهایی شدن پرونده متقاضی و صدور اقامت و ورود متقاضی به کانادا بیزنس وی شرایط به مراتب بهتر و راحت تری برای ادامه فعالیت و گسترش دارد. البته در ادامه راه و پیشرفت بیزنس هم طبق معمول همیشه در کنار موکلین و راهنما و حامی آنها خواهیم بود.


نکته بسیار مهم دیگر در این برنامه تعداد افرادی است که در یک تیم استارت آپی می توانند حضور داشته باشند. طبق قانون در هر تیم استارت آپی می توان تا پنج نفر را تعریف نمود و برای هر پنج نفر به اضافه اعضای خانواده آنها تقاضای اقامت دائم کانادا را کرد. نکته دیگر و بسیار مهم طبق همین قانون این است که در صورتیکه هر یک از اعضای این تیم استارت آپی به هر دلیلی رد شوند پرونده دیگر اعضای آن تیم هم  رد می شود و عملا کلیه اعضای تیم از دریافت اقامت کانادا منع خواهند شد. اهمیت قضیه هم در همینجاست که گاها شرکت های مختلف به دلیل منافع مالی و کم هزینه و کم زحمت شدن کار سعی در اضافه کردن افراد بیشتر در یک پروژه استارت آپی دارند و افرادی را باهم در یک تیم می گنجانند که با در نظر گرفتن ناظر های مختلف هیچ سنخیتی باهم ندارند و عملا پرونده تمامی افراد حاضر در تیم را با ریسک بسیار جدی روبرو می کنند. به همین خاطر است که ما در تیم اجرایی برنامه استارت آپ سازمان مهاجرتی گنجی با رویکرد همیشگی مان که به هیچ وجه کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد، هیچ گونه اصراری بر ساختن تیم دو تا پنج نفره و اضافه کردن افراد مختلف در یک تیم نداریم وبا همین رویکرد ریسک موجود را در این مقوله به حداقل رسانده ایم.

در نهایت پس از مطالعه موارد فوق و با در نظر گرفتن کلیه واقعیت های این برنامه ، اگر شما؛

-  دارای ایده خلاقانه در کسب و کار خودتان هستید واین ایده اجرایی شده و یا قابلیت اجرایی شدن را دارد،
- دارای ایده خلاقانه بیزینسی هستید که در مرحله بررسی و توسعه قراردارد و توانایی دفاع از آن را دارید،
- ایده خاصی ندارید، اما شرایط کلی این برنامه را مانند مدرک زبان آیلتس جنرال 5 و ... 
را دارید برای بررسی دقیق شانس خودتان برای اقدام در این برنامه و کسب اقامت دائم کانادا با ما تماس بگیرید.راه های تماس از طریق ارسال رزومه به واتس آپ زیر سایت(روی لوگو واتس آپ کلیک کنید) یا با تکمیل فرم ارزیابی است.

به طور کلی افراد ذیل می توانند برای اقدام در برنامه استارت آپ ویزای کانادا واجد شرایط شوند:

صاحبان مشاغل فعال
افراد دارای شرکت و بیزینس ثبت شده فعال
 تجار و بازرگان
 مدیران ارشد
 کارآفرینان برتر
 افراد دارای پروانه کسب معتبر
 داروسازان
 پیراپزشکان و دندانپزشکان متخصص
 وکلای حقوقی
افراد خلاق و ایده پرداز
 هنرمندان بین المللی
افراد خود اشتغال و.....

نکته بسیار مهم: 

رویکرد اصلی ما در این برنامه بر مبنای اجرای آن دقیقا منطبق با قوانین اداره مهاجرت کانادا در برنامه استارت آپ ویزا است. عدم توجه به این قوانین و برخورد با برنامه استارت آپ کانادا به مانند برنامه های دیگر نظیر سرمایه گذاری کبک، برنامه های کارآفرینی مانیتوبا و.. بدون شک شما را با ریسک جدی در شکست پروژه و از دست رفتن هزینه، وقت و رویاهایتان روبرو می کند.  ما در سازمان مهاجرتی گنجی دید شما را بر روی واقعیت های این برنامه باز می کنیم و امکان اقدام شمارا در این برنامه طبق آن و طبق توانایی های شما می سنجیم و در صورتیکه شرایط لازم و شانس موفقیت را در این برنامه داشته باشید با شما قرارداد منعقد کرده و تا پایان کار و حصول نتیجه مطلوب در کنار شما خواهیم بود."مزیت اصلی برنامه استارت آپ سازمان مهاجرتی گنجی در واقعی بودن و قابل اجرا بودن و کیفیت خدماتی است که به شما ارایه می شود."

برای بررسی شرایط خود در برنامه استارت اپ رزومه CV خود را در واتس اپ (روی لوگو واتس اپ بالای سایت کلیک کنید) ارسال کنید یا فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید

 

چگونه با استارت آپ کانادا میتوان کسب درآمد داشت

واژه استارت آپ کانادا یعنی کسب و کاری نوپا که قصد ارزش آفرینی و سوددهی دارد. با این تعریف دولت کانادا امکان کسب اقامت را به واسطه استارت آپ ویزا کانادا فراهم نموده است.
آینده اقتصاد کانادا بر مبنای تکنولوژی است، اگر می خواهید در کانادا موفق باشید، اگر می خواهید برای آینده آماده باشید، راه های قدیمی یادگیری را دنبال نکنید، سعی نکنید بیشتر حفظ کنید، چون کامپیوتر از شما بهتر و بیشتر حفظ می کند، سعی نکنید سریعتر حساب کنید، زیرا کامپیوتر از شما سریعتر محاسبه می کند.  در نتیجه سعی کنید خلاق تر باشید سعی کنید نوآور تر باشید سعی کنید سازنده تر باشید.


استارت آپ کانادا چیست

برنامه مهاجرت فدرالی دولت کانادا که طی 5 سال گذشته شروع شده به نام استارت آپ کانادا می شناسند. متقاضیان مهاجرت به کانادا با داشتن ایده یا مشارکت در طرح استارت آپ فعال برای خود و خانواده اقامت کسب کنند. در ویکی پدیا استارت آپ ا اینگونه بیان کرده: به یک شرکت یا کسب و کار گفته می‌شود که به تازگی و در بواسطه کارآفرینی ایجاد شده‌است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار برای منافع اقتصادی شکل گرفته‌. 

آیا استارت آپ کانادا سود ده می شود؟ همه استارت آپ ها به اقامت می رسند ؟

پاسخ خیر است. اما چگونه باید در یک استارت آپ به موفقیت رسید و اقامت کسب کرد و مهمتر از آن بعد از ورود به کانادا کسب درامد کرد، با ما تا انتهای مطلب باشید؛


ابتدا سه واژه انکوباتور، اکسلریتور، منتور را در ویزای استارت آپ کانادا توضیح می دهیم. 

Incubator  انکوباتور یا همان مراکز رشد یا پارک های فناوری همگی سازمان های دولتی هستند که به یک ایده اولیه و نوپا امکان رشد را می دهند، فضای کار یا همان آفیس مهیا کرده و بستر رشد این بذر (ایده) تا جوانه را فراهم می کنند.

Accelerator  اکسلریتور مراکز رشد خصوصی هستند که با بررسی تمام استارت آپ های مورد تایید انکوباتور ها، نسبت به انتخاب بعضی موارد می کنند. این سازمان ها از سال 2008 و بعد از فروپاشی اقتصادی آمریکا رشد چشمگیری داشتند. هدف آنها حمایت از استارت اپ های تکنولوژی محور (مانند استارت اپ حوزه سلامت دیجیتال) در زمان بسیار کوتاه می باشد که توانسته اند نمونه اولیه MVP یا پروتوتایپ داشته و رشد سریع در کسب سهمی از بازار داشته باشند.

Mentor منتور ها افراد کارکشته و با سابقه خوب در حوزه کارآفرینی و متخصص هستند که به تیم های استارت آپ به صورت هفتگی یا ماهانه مشورت می دهند. در سازمان گنجی از خدمات این گروه ها بهره مند خواهید شد.

برای موفقیت در یک استارت آپ کانادا ابتدا باید یک تاییدیه از انکوباتور ، انجل یا ونچر دریافت کرد هرچند مراکز جدید به نام هیبرید Hybrid شکل گرفته اند که ویژگی های انکوباتور و اکسلریتور را دارند. نحوه کار با این مراکز قبلا در سایت گنجی توضیح داده شد و ما با توجه به رزومه و سابقه کار متقاضی بهترین گزینه را انتخاب می کنیم.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

کسب درآمد از استارت آپ در کانادا

این بخش شامل مواردمهمی است که برای کسب درآمد از استارت آپ در کانادا باید چند نکته مهم را توجه داشت: 

1- برنامه ریزی روی استارت آپ کانادا Planning

- تمرکز روی حوزه خاص: شما باید محصول نهایی خود را مشخص کنید. آیا یک قطعه صنعتی تولید می کنید یا یک خدمت مبتنی بر وب و آنلاین ارائه می دهید. اگر قطعه شما در یک خودروی برقی استفاده می شود پس باید با کارکرد آن در خودروی تسلا به عنوان رقیب قوی در کانادا آشنا باشید. اگر سایت شما محصولات آنلاین به مردم را رایگان ارائه می دهد پس باید با kijiji در کانادا به عنوان رقیب آشنا باشید.
– تمرکز روی جغرافیای خاص: شما باید کشور محل ارائه محصول خود را مشخص کنید. اگر در زمینه حوزه سلامت و درمان محصول مبتنی بر تکنولوژی دارید باید با قوانین بهداشت کانادا اشنا باشید طبیعی است که این قوانین با کشور همسایه مانند آمریکا متفاوت است پس استفاده از یک منتور حرفه ای و داشتن بیزینس پلن مبتنی بر تعریف یک عضو متخصص در این بخش الزامی است.

2- هزینه استارت آپ کانادا Funding 

تامین مالی استارت آپ کانادا در دو بخش قابل انجام است:
-    تامین مالی توسط اعضا گروه استارت آپ: معمولا گروه های سه یا چهار نفری در استارت آپ با آوردن سرمایه خود و ثبت شرکت با درصد مشخص برای هر عضو سعی در راه اندازی بیزینس استارت آپی خود می کنند. بدیهی است بعد از ورود به کانادا، سود شرکت بین این 3 یا 4 عضو به نسبت سهم الشرکه تقسیم می شود.
-    تامین مالی توسط سرمایه گذاران: معمولا در ابتدای کار سرمایه کارآفرینان بسیار کم بوده و سهامداران به سراغ دیگر افراد برای استفاده از سرمایه آنها در تیم می کنند. بدیهی است که باید رزومه و سوابق کاری سرمایه گذار در راستای تیم باشد.

در کانادا انکوباتور ها سرمایه ای وارد تیم نمی کنند اما ونچر و انجل ها بین 75 تا 200 هزار دلار سرمایه در تیم استارت اپی قرار می دهند کاملا مشخص است که هزینه تیم استارت اپی با حضور یک انجل یا ونچر بیشتر از یک انکوباتور است. اصلا به این فکر نکنید که چون با ونچر و انجل کار می کنید پس حتما موفق هستید!

Angel و Venture ها سازمان های مورد تایید دولت کانادا هستند که درامدزایی آنها عموما از طریق رشد ارزش سهام استارت آپ و خروج از انها است. این سازمان های با آوردن یک سرمایه مشخص ، بخشی از سهام استارت آپ را به نام خود کرده و بعد از رشد استارت آپ با فروش ان سود می برند. کار با این نوع گروه ها تابع قوانین خاصی است. داشتن نمونه اولیه، آیلتس جنرال 5 به بالا، سرمایه شخصی و رزومه قوی از موارد مهم در ابتدای کار با این گروه ها است.

نکته:
یکی از معیار های انتخاب تیم های استارتاپی همسویی اهداف آنها با اهداف انکوباتور، انجل و ونچر ها است. به عنوان مثال ممکن است تیمی از افراد متخصص و آکادمیک محصول جدید را اختراع کرده باشند که بازاری برای ان وجود نداشته باشد، در مقابل ممکن است تیمی از افراد با تجربه در بازار ایده ای داشته باشند که با پر کردن آن بتوان خلا بازار را پر و سود کسب کرد. اگر قرار به انتخاب یک تیم باشد قطعا مورد دوم را ما انتخاب می کنیم ولی سازمان های دولتی معمولا تیم اول را انتخاب می کنند به همین علت بخش دولتی سود ده نیست. در اقتصاد کانادا بعد از کرونا و هم اکنون اومیکرون، مساله اشتغال زایی تیم نیز بسیار مهم است و روی انتخاب تیم ها تاثیر دارد.
telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 14
برادران1401/02/15
نمونه طرح هایی که در استارتاپ ویزای کانادا به اقامت رسیده یا موفق بودن را برای ما بفرستید؟
من خودم طرح دارم ولی اجرایی نشده؟ شما هم طرح دارید؟
در ضمن من 39کامپیوترهمسر40مکانیک
  • گنجی
  • 1401/02/27
در سایت 30 نمونه ایده را قرار دادیم در لینک زیر ببینید
ما طرح و ایده خوب به شرط بررسی رزومه و تطابق ان داریم که باید رزومه CV تان را واتس اپ کنید
نمونه های موفق استارتاپ ویزا کانادا
آزاده1400/01/02
من دو ریجکتی تحصیلی دارم، وکیلم پیشنهاد استارت اپ داده وگفته چندین لتر او ساپورت گرفته. ایا گرفتن این تاییدیه تضمینی برای قبولی پرونده خواهد بود.
  • گنجی
  • 1400/01/02
گرفتن لتر او ساپورت تضمینی برای قبولی نیست. شما که دوبار ریجکتی دارید باید دقیق تر شرایط تان بررسی شود.
محمد1400/01/02
سلام
حدود ۳۰-۴۰ شرکت معرفی کردید
ایا طرح رو باید برای همشون ایمیل کنیم تا بررسی کنن؟
یا باید اول به شرکت ۱ ارسال کنیم اگر تایید نشد به شرکت ۲ بفرستیم؟
تشکر
  • گنجی
  • 1400/01/02
هر سازمانی در کانادا(انکوباتور-انجل-ونچر) در یک زمینه تخصص دارد و می تواند تاییدیه برای طرح شما ارسال کند.
امین ا.1399/09/05
۱۲ سال سابقه در فروش و تیم سازی در شرکت های بیمه دارم در مورد استارت اپ های اینشورتک اطلاعات خوبی دارم و امکان ارائه یک طرح و بیزینس پلن رو دارم با یک تیم ۲ تا ۳ نفره میتونم شروع کنم
وضعیت زبانم بد نیست با تلاش میتونم در دوره تا ۶ ماه ایلتس ۵ رو بیارم
امکان ارایه اطلاعات بیشتری در ادامه هست

لطفا برسی کنید
و مشاوره بدید
  • گنجی
  • 1399/09/06
تیم های با افراد بیش از 2نفر ریسک دارد. پروپوزال را ایمیل کنید. زمان تقریبی گرفتن ایلتس را بفرمایید.
نادیا1399/07/14
برای ویزای استارت آپ میخوام اقدام کنم و نمرات ایلتس :
W=5 , S=5.5 , R=4 , lis=5 و نمره کل 5 میباشد
ایا این نمرات برای اقدام ok هست ؟؟
سوال دومم اینکه آیا سطح نمره ایلتس که۵ یا ۶ یا ۷ و... باشد در گرفتن ویزا میتواند موثر باشد ؟؟ یا اینکه فقط داشتن یه حداقل 5 کافی است ؟؟
  • گنجی
  • 1399/07/17
خیر تاثیری ندارد.
ندا 1399/07/07
سلام
امکان اینکه به صورت همزمان اکسپرس اینتری و استارت آپ ویزا را با هم اقدام کرد وجود دارد؟
نمره ایلتس clb9
٣ سال سابقه کار
پزشک عمومی
و همچینین از طریق استارت آپ ویزا هم میخواهم اقدام کنم.
  • گنجی
  • 1399/07/12
چرا باید چنین کار اشتباهی را انجام داد
ابتدا مشاوره و بعد شروع کنید. الان شرایط نیروی متخصص را با این نمره زبان دارید.
ناهید 1399/07/02
در حال حاظر ویزای توریستی میشود گرفت یا نه؟ و اگر نه آیا میتوان ویزای تحصیلی برای سنین بالا گرفت؟
  • گنجی
  • 1399/07/12
توریستی خیر.
دانشجویی سن بالا خیر

مهرناز 1399/05/25
سلام من متخصص زنان هستم مدرک زبان 5 دارم
Speaking و reading 5/5
Writing 5
و listening 4/5
Overall 5
و اینکه اگر طرح را ارایه بدهیم هزینه ها به چه صورت است
در صورتی که طرح نداشته باشیم ایا خودتان طرح دارید و هزینه را هم بفرمایید
ممنونم
  • گنجی
  • 1399/05/30
تصویر ایلتس تان را در واتس اپ زیر سایت بفرستید و سپس با دفتر تهران تماس بگیرید.

بله امکانپذیر است.
سید محسن 1399/05/15
از شما بسیار ممنونیم بابت ارایه واقعیات این برنامه. متاسفانه شرکت های زیادی تبلیغات فریبنده و بی اساسی در مورد برنامه استارت آپ انجام می دهند . دو نفر از دوستان خود من نیز بعد از یکسال و کلی هزینه کردن در این برنامه با یک شرکت معروف آخر سر رد شدن و هیچ هزینه ای هم بهشون بازگشت داده نشد.
امیدوارم بتونیم با کمک شما توی این برنامه اقدام موفقی داشته باشیم.من رزومه خودم و همسرم را براتون ارسال کردم ممنون میشم شرایط مارو برای اقدام این برنامه بررسی کنید و بهمون اطلاع بدید.
  • گنجی
  • 1399/05/27
برنامه استارت اپ جزئیات فراوانی دارد و طرح و تعداد افراد در گروه مهم است.
سابقه مرتبط اعضا در گروه مهم است حتی یک نفر.
رزومه شما بررسی و در صورت امکان برای برنامه استارت اپ اطلاع داده می شود.
حمیدرضا 1399/05/14
جهت شرکت در ویزای استارت آپ واجد کلیه شرایط هستم
  • گنجی
  • 1399/05/21
رزومه ارسال فرمایید.
مهرناز 1399/05/13
سلام اگر ممکن هست هزینه هایی که باید بپردازیم در برنامه استارتاپ را بفرماییدو
مدرک زیان را کی باید ارایه بدهیم
من نمره ابلتس overall5 دارم و lissening4.5
Speaking 5.5
Writing 4.5
Reading 5.5
ممنونم
  • گنجی
  • 1399/05/21
نمرات شما کم است باید سی ال بی 5 باشد . رایتینگ شما کم است.
سوگل1399/05/10
سپاس از صداقت شما در ارایه کامل اطلاعات لطف کنید بفرمایید هزینه سرمایه گذاری استارت آپ چه مقدار هست ؟
  • گنجی
  • 1399/05/14
در واتس اپ زیر سایت رزومه خود را بفرستید تا دقیق اعلام کنیم.(زمان بررسی یک هفته)
نرگس 1399/05/09
من چندین بار فرم رایگان مشاوره را پر کرده ام ولی پاسخی دریافت نکرده ام همسر من سابقه مدیریت ۲۰ ساله در یک شرکت مشاور ساختمانی که برای خودش است دارد و اوضاع مالی قابل قبولی هم دارند آیا امکان شروع برنامه استارت آپ دارند من هم لیسانس پرستاری هستم و فوق لیسانس آی تی پزشکی و اکنون عضو هیات مدیره یک شرکت خدمات کامپیوتری و برنامه نویسی هستم و کارمند همین شرکت هم هستم امکان شرکت در برنامه استارت آپ برای من وجود دارد ؟
  • گنجی
  • 1399/05/14
در تاریخ های 97/5/1 و 98/1/21 و 98/11/17 جواب برای شما ایمیل شده.
الان برای استارت اپ می توانید رزومه خود رابا کلیک روی لوگوی واتس اپ زیر سایت ارسال فرمایید
Ali 1399/05/08
سلام
هزینه اقامت از طریق استارتاپ چقدره؟
  • گنجی
  • 1399/05/14
بستگی به طرح دارد. ایا شما طرح دارید، سوابق کاری و نمره ایلتس را بفرمایید؟
در حال حاضر شرکت های انجل و ونچر میتوان نامه تاییدیه گرفت، اما نیازمند رزومه شما برای بررسی هستیم

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن