ثبت نام دانشجویانی که به دنبال دریافت پیشنهادات شغلی در انتاریو هستند از امروز آغاز می‌شود.

بازدیدکنندگان : 4383 نفر 1399/05/29
ثبت نام دانشجویانی که به دنبال دریافت پیشنهادات شغلی در انتاریو هستند از امروز آغاز می‌شود.

ثبت نام دانشجویانی که به دنبال دریافت پیشنهادات شغلی هستند از امروز آغاز می‌شود.

انتاریو از امروز به دانشجویان که به دنبال دریافت پیشنهادات شغلی انتخابی استانی هستند اجازه درخواست اقامت دائم می‌دهد.
برنامه مهاجرت استان انتاریو OINP از تاریخ 19 آگوست درخواست‌ برای پیشنهاد شغلی از کارفرمایان مخصوص دانشجویان بین‌المللی را قبول می‌کند. این برنامه مخصوص دانشجویان بوده و درخواست نیروهای کار خارجی یا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد را قبول نمی‌شود. OINP گفته که لینک ارسال درخواست برای نیروهای کار خارجی فعال است اما آزمایشی است و هر درخواستی که از طریق این لینک ارسال شده باشد از سیستم حذف خواهد شد.
اداره مهاجرت انتاریو می‌گوید دانشجویان بین‌المللی فارغ التحصیل شده می‌توانند از امروز در ساعات کاری بین 9 بامداد تا 5 بعد از ظهر به وقت کانادا درخواست بدهند. پس از پر کردن تمام قسمت‌های ثبت نام، سیستم بطور خودکار خاموش می‌شود.
OINP در بیانیه گفته: "به دلیل اینکه انتظار می‌رود تعداد قابل توجهی از کاربران به سیستم دسترسی پیدا کرده و درخواست بدهند، ممکن است شما با یک خطا روبرو شده یا در صف قرار بگیرید. اگر این اتفاق برایتان افتاد بدانید که این یک خطای فنی نبوده و نیازی نیست تماس بگیرید بلکه تامل کنید و مجدد به سایت مراجعه فرمایید"
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

نحوه ثبت نام و درخواست برای‌ پیشنهاد شغلی در "برنامه کارفرمایان دانشجویان خارجی انتاریو"

OINP می‌گوید، متقاضیان علاقه‌مند باید از طریق سایت OINP به صفحه‌ی درخواست برای‌ پیشنهاد شغلی از کارفرمایان دانشجویان بین‌المللی رفته و ار آن‌جا مستقیماً وارد پورتال الکترونیکی OINP شوند. بر روی دکمه‌ی "ارسال درخواست" کلیک کنند. OINP توصیه می‌کند از دستگاه‌های تلفن همراه برای دسترسی به سیستم الکترونیکی استفاده نکنید.

فرم جدید از طرف کارفرما لازم است

تکمیل فرم کارفرمای جدید نیز برای دانشجویان بین‌المللی لازم است. جدیدترین نسخه‌ی این فرم باید تکمیل شده و تاریخ آن برای 19 آگوست یا بعد از آن باشد، در غیر این صورت درخواست با عنوان "ناقص" برگردانده می‌شود.

فرم کارفرما باید ظرف شش ماه از تاریخ امضا ارسال شود، اما OINP می‌گوید که فرم باید حاوی جدیدترین اطلاعات باشد. کسانی که امروز بتوانند با موفقیت ثبت نام کنند 14 روز فرصت دارند تا درخواست تکمیل شده خود را ارسال کنند و می‌توانند در این زمان فرم کارفرمای به روز خود را بارگذاری کنند.
در فرم کارفرما بخش B "اطلاعات مربوط به پذیرش و رعایت مقررات" اصلاح شده است تا نشان دهد آیا در حال حاضر کارفرما استانداردهای اشتغال استان و استانداردهای بهداشت و ایمنی شغلی دارد یا خیر.
OINP انتاریو می گوید: "برای جلوگیری از ایجاد تأخیرهای غیرضروری در مراحل پردازش درخواستتان، از کارفرمایتان بخواهید تا اطلاعات ذکر شده در فرم کارفرما را با دقت بررسی کنند."

چه کسی واجد شرایط این برنامه است؟

همانطور که از نام این برنامه پیداست، متقاضیان واجد شرایط نیاز به پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای واجد شرایط در انتاریو دارند. گرچه متقاضی لزوماً نیازی به حضور در انتاریو ندارد، اما در صورتی که او در حال حاضر داخل کانادا باشد و درخواست می‌دهد، باید ویزای قانونی داشته باشد.
پیشنهاد کاری باید در یک حرفه با NOC 0 ، A یا B باشد.
از بین سایر ملزومات، متقاضیان باید طی دو سال گذشته در کانادا فارغ التحصیل شده باشند و یک مدرک تحصیلی تمام وقت یا مدرک دیپلم گرفته باشند. بیش از نیمی از تحصیلات آنها باید در حالی که بطور قانونی در کانادا ساکن بودند، به پایان رسیده باشد.
آنها همچنین باید قصدشان از اقامت در انتاریو را نشان داده و اگر در این استان تجربه قبلی داشته‌اند آن را نیز ارائه دهند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن